Škoda Fabia RS Edition S2000: limitovaná edice k výročí Motorsportu

21 komentářů

Antiautomat
13. listopadu • 18:47

Stale mi akosi unika, co ma toto auto spolocne s motorsportom. Teda okrem nalepky.... To si mozem dat nalepku na moju koktafku a bude to to iste. Tak si pomaly musime zvyknut ze cena a ucel auta sa urci podla nalepky a kamuflaze. Pripadne podla naladenia vysavaca (ten motor sa inym slovom nazvat neda, motor si predstavujem naozaj inak). Je to tragedia.

Jakub Chromý (Robspier)
12. listopadu • 18:36

Asi mám už zastřenou mysl ale faktem je,že mám vozy od Škodovky opravdu moc rád a tu Fabku mám taky ale tahle je o dost zajímavější - Děcka, kdo mě pujčí :)

ftofl
11. listopadu • 8:24

Když už někdo chce psát a není silný v ČJ, ať si vezme k ruce pravidla ČJ. Asi se to nelíbí proto, že je to český výrobek i když jej vlastní Němci.

Nenno
10. listopadu • 22:07

;-) Měl jsem fabii 09 a to auto samo o sobě semi líbí .. ale k výročí motorsportu by mělo bejt auto jako motrosport a ne polepena serie VRS... Mělo by tam bej plno věcí aspon na dukaz toho že jedu v edici motorsport.. Tohle by na draze nestačilo ani odlehčenýmu fiatu. Kde je teda ta myšlenka .. spš tahak na prachy.. Ja bych jako edici udelal karoserii s karbonu pro snížení váhy, brembo brzdy, snížení, a vystužil bych klec nějak aby se nadalo poznat že je do kabiny zasahovano a navic bych ho neprodaval s vybavou vyžší než legance v seriovce pro usporu váhy .. Kdo nechce motor sport koupil by sis civilizovanou fabii v serii .. tohle škoda proste neumí .. dají na názor lidi ale kdyby prodavali opravdou sportovní verzi přispusobenou na každodenní používání prodal bych dum a manželku jen abych jí měl :D Ale takhle pfffffffffff šaška na kolech bych nechtěl.....

Honza
10. listopadu • 15:22

Osklive auto par polepu nezachrani a navic je to vysoky jak koza...:-P

Hajetor
10. listopadu • 15:52

Ošklivý jsou akorát uhry co máš v ksichtě. Ale nebo ono to sleze až se najde nějaká slepá co ti konečně dá.

Skyline
10. listopadu • 19:33

Joj, nekdo tady hajetorovi slapl na kuri oko:-D Tak hnusny auto a on se o nej rve jak vidlak o traktor:-D

cosworth
10. listopadu • 20:35

No, po precteni diskuze bych rekl, ze jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva. Jeden je z tveho tabora antiskodovkaru a druhej je skodovkar. Kazdopadne si nemaj co vycitat, burani jsou dle vyjadrovani oba.
A jen tak, vidlak je spis ten prvni, on mluvi o koze;-D

RS
11. listopadu • 0:22

jj druhy pan je asi jezedak, nebo myslivec, odvozuji to od odstinu te zelene, v kazdem pripade kumu se Fabie libi musi asi chlastat jako oba dohromady.. :-D
S2000 jako prase, ty samolepky fuguji lepe nez 4X4 a 300 koni, to je jasne.. :-P

Honza
10. listopadu • 16:15

2 Hejetor: jsi mimo :-))

Toper
10. listopadu • 16:22

Zkus se třeba vyjádřit ke schopnostem Fabie rs na silnici. Ona totiž jak blbě vypadá, tak dobře jede. ;-)

Honza
10. listopadu • 16:40

2 Toper: nedokazu posoudit jak jede, nejel jsem v tom....jen rikam ze udelat novou edici auta pouhym pridanim polepu je malo.Treba Focus RS ma edici RS500, kde je +50ps, +40nm, cervena kuze v interieru, matna cerna folie na aute nebo Ferrari 599 ma edici 599GTO....Fabie je maly prakticky rodiny vuz, ktery je relativne dobre vyroben, ale krasy moc nepobral. Uz jen ten pomer sirka/vyska je pro to auto smrtici :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
10. listopadu • 18:15

Pořád to je škodovka, takže se nedá očekávat nějaké ultimativní sporotvní nářadí. Od toho je v koncernu Seat, který dělá několik sportovně laděných modelů (FR, Cupra, atd..) a edice se mu asi také nevyhnou. Škoda má tohle zatrhnuté od vedení. Možná je to škoda, možná dobře. Osobně nepředpokládám nijak vysoké prodeje této RS.

kert
10. listopadu • 17:05

Myslíš něco jako 2.0 TSI 300HP, skutečný diferenciál třeba Thorsen, keramické brzdy a nebo alespoň rám dovnitř :-)

Honza
10. listopadu • 18:02

Dat do toho ram, tak z toho bude auto pro dva lidi (za sebou), takze ram asi ne ;-)

emery
10. listopadu • 16:09

Zato ty jsi jistě puncovanej krasavec... Tipuju tě na zapšklého majitele postarší škodárny, který urážkami všech, kterým se ty popelnice nelíbí, vylepšuje sám před sebou image. Moc se mýlím? Pokud mi odpovíš tak sprostě jako honzovi, tak mi dáš za pravdu. Pokud budeš mlčet, dáš mi za pravdu taky - teď si jen musíš vybrat, co ti líp sedne ...

Pavel
10. listopadu • 15:56

No ze by zrobvna fabia pobrala nejaky uzasny krasy, to se ale rict neda. Ano, zachranuje to atraktivni barva, ale to je tak vsechno., Fabia je proste docela osklive auto, ktere se nejakymi doplnky da trochu zachranit, ale to je tak vsechno. Ze je to auto uzke a vysoke, to je znamy fakt. Ze to ma vybornou koncernovou techniku, to je bezesporu taky pravda, ale to uz se Skodovkou jako takovou moc nesouvisi, je to koncernova technika.

Rode
10. listopadu • 15:07

a proc ne, kdyz to lidi koupi, je to dobre auto. lepsi delat auta co lidi kupuji, nez si honit triko jak je neco vice ci mene sportovni a rychlejsi, kdyz to pak stoji na skladech.
tato edice je zajimava, origo polep a par detailu. mi se origo verze FRS libi tedy vice, nez toto. nejak mi ty polepy nesedi k tomu divnemu designu zbytku.

Toper
10. listopadu • 16:21

Třeba mě osobně se Fabia RS nijak moc nelíbí, je tedy o 100% hezčí jak klasická, ale vybírat mezi trojicí Ibiza, Fabia, Polo. Asi bych vzal Polo, Ibizu a nakonec možná kombík od Fabie.
Chci říct, že jsem zatím na cestě nepotkal ani jednu novou Fabii RS. Bude to mít na trhu ještě hodně těžké.

Bin
10. listopadu • 15:26

No ja nevim, mohli tomu dat aspon neco skutecnyho, funkcniho. Treba hloupy semislicky, lepsi brzy, lehci kola, cokoli aby to bylo aspon trochu jako soutezni auto. Takhle je to jako bych si nechal seriovou FRS polepit v reklamce, to nemusi delat ve fabrice...

Honza
10. listopadu • 16:26

Souhlas, od edice S2000 bych si predstavoval aspon treba nizsi podvozek, lehci kola, treba lepsi sedacky.....nerikam ze z toho musej delat ultra rally auto, ale dat tam polepy a nazvat to S2000 edici je slaby...

Doporučujeme

Články odjinud