Škoda Fabia RS a WRC (podrobné informace)

21 komentářů

rosta
8. října • 23:26

Ten, kdo haní tohle auto je amatér. Je to ten, kdo v tom neseděl a neví o co vlastně jde.

Stačí přidat pouze 20000,- a máte tam 125 KW a 350 Nm. Na váhu 1300 kg se zrychlením 8,3s na 100km a spotřebou 5-6 litrů, skvělím podvozkem, dobrou výbavou a sportovní úpravou tohoto auta : toto je pánové pro zdravý rozum dost dobrá volba za 495000,-. Mám tohle auto, vozil jsem se i ve vozech AUDI sport apod. a nechci diskutovat. Za tyto peníze na tuto kategorii "Civilní spornovní verze" a ne super sport je to dost dobré (troufám si říct výborné). Navíc Škodovka s tímto v současné době už není jako jediná. Právě všich ostatní cpou do sportovně laděných vozů TDI apod. např.AUDI sport, OPELsporting, GOLFsporting atd.

Pokud někdo nechce mít sportovní, cestovní možná i rodinné tzv.vše v jednom , tak ten ať si koupí ojetou šumku za dvacku 4x4 nad 100KW min.2.0 litr se skvělou spotřebou 10-20 litrů a skvělou pojistkou . Požitek nemá z jízdy, ale z rachotu sténajícího motoru v koncích. Nebo volba č.2 - Nový vůz od miliónu víš.

 

free
29. března • 12:05

nevim,ale proste skoda ve ctyrce VW hraje posledni housle,nakej ropak to nezachrani,kazdy ridic,ktery ma rad sport jizdu nepujde do dislu,ten si koupi akorat naky uchyl.Ted jsem koukal na seat ibiza cupra s motorem 1.8T 20v s 150kw.to musi byt narez,a ne udychany ropak zn skoda fabia.Pokud skoda chtela udelat s RS diru do sveta,tak mnela udelat model podobny soutezni fabii,rozsirene blatniky,kridla a alespon 1.8T 20v,nebo naladeny 2.0,pak by to bylo vozitko.

Streki
8. července • 14:59

On clovek vube nechape proc se skodovka vubec pousti do techto pokusu.... Komu jde o spotrebu kdyz si kupuje sportovni auto? TDi a sport to je vazne psina... jeste ze tomu tolik skodovka dela tolik reklamy snad se nejakej odvazlivec najde. :))) A uz se na nej tesim. ,)

petous
10. března • 10:12

Zajímavé jsou názory Auriola n a hmotnost. Já žil v přesvědčení, že i Octavia WRC je na spodním limitu povolené pohotovostní hmotnosti.  Chápu, že bude mít jistě lepší rozložení hmotnosti a nižší těžiště, lepší manévrovací wschopnosti, ale pohotovostní hmotnost je daná limitem v předpisech.

kiwi
10. března • 1:02

Zdravim!
Proč bude ve Fabii RS diesel? Protože diesly jsou velmi populární a s tímto motorem se bude Fabka dobře prodávat a o to jde! Prodat co nejrychleji a co nejvíce aut Fabia RS, podle které je zkonstruována verze WRC. Protože dokud se neprodá určitý počet Fabie RS, tak nebude moci být nové WRCčko "připuštěno" do závodů (domnívám se, že v pravidlech je min délka vozu 4000mm a min 2500 prodaných ks. vozu, který je předlohou WRC verze)!!!
Berte to prosím jako můj osobní názor!

Dusan
11. března • 21:45

Proberte se tohle auto nema s WRC verzi nic spolecneho. Uz davno jsou ty civilni "odvozeniny" prachsproste fakes, ktere nemaji se skutecnym WRC vozidlem nic spolecneho. Je to proste dan za business kolem zavodu. Kdysi skutecne bylo sportovni Audi Quattro posilenym civilnim vozem, ale tohle uz je uplne o necem jinem. Skoda RS je obycejna skodovka s jinym interierem a motorem.  S WRC verzi nebude mit spolecneho ani kliky u dveri.

kiwi
11. března • 22:23

Zdravim!!!
Tak predne, je mi jasne, ze RSova Fabie nema s WRCckem temer nic spolecneho ( krome nazvu Fabia :) !!! Ale, kazdy vuz (podle pravidel) musi mit "civilni" predlohu, a prave predlohou WRCcka je RSo, protoze obycejna Fabie nema delku 4000mm (ma 3960mm) cimz nesplnuje zakladni pozadavek na velikost auta pro WRC! Nova Fabie RS naproti tomu ma upravenou karoserii (je ospoilerovana) tak, ze ma tusim 4000 +? mm cimz splnuje predepsanou delku a muze poslouzit jako "zaklad" pro WRC! Dalsi nutnou podminkou je, aby se predloha WRCcka prodala v min. urcitem nakladu (asi 2500 ks), proto podle me vyrobce zvolil za motor diesel o vykonu 96 Kw, protoze se bude dobre prodavat!!!

Ondřej
7. března • 13:14

Zkontrolujte si prosim odkazy na fotografie.

Jinak je to docela zajímavé auto.

Děkuji.

Tomáš Votruba
7. března • 13:26

Všechny fotografie, tedy jejich zvětšeniny, fungují naprosto v pořádku, Právě jsem to kontroloval. Jak jste to myslel?

asimov
7. března • 12:36

Každý druhý auto na silnici s benzínovým dvoulitrem pojede líp než tohle a navíc bez RS.

Anonymous
31. července • 20:28

A uz jsi se v tom svez??? Tak nerikej, ze kazdej benzinovej dvoulitr jede lip! Mozna tam chyby ten brutalni zvuk, ale turbodmychadlo znacky bosch, ti posle do prdele dejme tomu skodovackej dvoulitr 85 kw! A nebo staci Honda Accord 2.0 89Kw , ktera fabii RS nesaha ani po kotniky! Jo a za cenu 495 000 Kč nadupanej dvoulitr nesezenes hochu!

asimov
1. srpna • 9:47

Máš problém číst, že? Psal sem: každý druhý auto s benz.............. A nedávej jako příklad shitoidní motor od VW.  Poslední generace Hondy Accord 2.0 má 114kW HOCHU! Předchozí generace měla určitě kolem 100-110kW.

Jsem Alfa Romeo fanda a jejich 2.0 Twin spark měl 107kW někdy na sklonku 80. let a to byl běžnej motor, kterýho se nasekalo mraky. Honda dělala už v té době 1.6 VTEC, kterej měl skoro 160 koní! A moderní dvoulitry maj výkon vždy přes 100kW a takovéto výkony tu byly už před 15ti lety.

Pokud jde o výrobky značky BOSCH, tak to je to nejhorší co ve své Alfě mám.........

Do "prdele" pošlu se svým prastarým šestiválcem o výkonu 115kW Seat Leon TDi, kterej má 150 koní a dvakrát takovej krouťák než já ( ten je mu dobrej leda tak na papíře a pro pocit)

Cena Fabie je bezvadná, jenže kdyby byla jiná, tak už to nikdo nekoupí. Navíc je ptřebují prostě prodat, aby mohli jezdit WRCčka.

Tomik
6. března • 7:39

Konečně taky vymysleli něco jiného než Octavii WRC. Docela jim to ale trvalo. Myslím, že Fabia WRC může lépe konkurovat 206 kám, Focusum a podobným malým autům, které rallye soutěže ovládají.

Jinak to TDI mi k RS taky moc nepasuje, nicméně když jeho parametry porovnám s mojí milovanou Feldou, není co dodat

Joe
5. března • 10:22

TDI/96kw neni spatne rozhodne to nebude lenoch... ale rozhodne tam bude chybet velky rozsah motoru (caste razeni) - preci jen 7000 otacek=napriklad 100 km/h na dvojku slusi sportovnimu motoru vic. a ten zvuk...Jinak nic proti TDI... jen proste vykon a kroutak neni vse..

jinak ta veta "... Svym originalnim designem navic pripominaji kola modelu Octavia RS" je nadherna. opravdovy ORIGINAL

atnarfus
5. března • 9:17

Myslím že TD těchto parametrů není pro tohle auto špatná volba. Těch 310N/m si nedokážu ani představit. Myslím že tam kvalty půjdou strkat dost rychle za sebou a bude to vypadat velice sportovně + výborná spotřeba a velká životnost.

mex
5. března • 11:25

Podle toho co pises, tak jsi socka se 120  nebo zabednenej Skodovak  v tvojem pripade asi oboji .

Diplomat
5. března • 16:34

Podle toho, co píšeš, mexi, jsi dusevni socka a zabednenec bez ohledu na auto, ktery mas.

mex
5. března • 18:31

Ja to o sobe vim, ale vedi to i oni?

Petr
4. března • 15:56

Je fakt super, jenom me trochu mrzi, ze se zapomnelo na ALU dekor stredoveho panelu. Myslim, ze by to potom interieru sluselo jeste vice...

Petr
4. března • 17:29

Vnitřek vypádá opravdu skvělě, ale ten diesel pod kapotou ?  Pokud bych si chtěl koupit sportovní auto, tak bych samozřejmě chtěl motor vytáčet až kam to půjde a ne ho honit někde mezi 2 tis až 3 tis otáčkami.

Neznám důvod, proč Škodovka dala pod kapotu diesel, ale tipoval bych to na režii VW. 

pepan
5. března • 9:03

Máš pravdu v hliníku mít interier a pokud možno ze studie  Fabia Paris to by bylo jiný kafe .Chápu,že chtěj ukázat jaký maj TDI ,ale dávat to do RS je blbost . Mě osobně by se líbilo 1,8T s pohonem 4x4  (i když cena by byla na škodovku strašně vysoká)  to by fabce slušelo.

Doporučujeme

Články odjinud