Škoda Fabia RS 2010: česká cena je venku. A není tak docela nová

40 komentářů

homer
26. dubna • 23:09

chápu že to musí vzít dealeři povinně na krám a potom s tim z donucení jezděj na oběd, ale že si to někdo koupí dobrovolně je šílený

lunochod
27. dubna • 7:29

Kdybych nebyl se svým momentálním autem spokojený, tak si právě tohle koupím, v té verzi Combi

homer
27. dubna • 13:23

A důvod?

lunochod
27. dubna • 16:47

Auto této velikosti a s takovým motorem a převodovkou shledávám pro sebe ideálním

homer
27. dubna • 22:56

Rozměry a techniku beru ale ten design tě neuráží?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lunochod
27. dubna • 23:20

Ano, bral bych, kdyby tam nebyly žádné RS nárazníky a podobné fíčury, prostě kdyby to vypadalo jako zcela normální fabie combi

homer
28. dubna • 13:01

Fakt ti přijde adekvátní půl mega za takovýho hnusáka? Ty musíš být asiat.

lunochod
28. dubna • 17:11

Trefil jsi řebiček na hlavičku! Čím neatraktivnější auto, tím méně přitahuje nežádoucí pozornost zlodějů, policajtů a podobných živlů. Akorát to RS bych sundal.
Taky bych měl nejspíš srandu z toho, jak by byli frikulíni v bramborácích, audi a m-b překvapený.
Asiat nejsem, čistokrevný a bílý Čech (resp. Jihočech, naturalizovaný v Praze)

homer
29. dubna • 11:58

Nechci ti kazit představy ale auto nejsou jenom koně. A moc modelů který podvozkově nemaj na fabii německá trojka nemá. Vlastně žádnej. B-]

lunochod
29. dubna • 18:00

Mně by taky nešlo o závodění, driftování, rally apod., ale "jenom" o podélné zrychlení na dálnici, abych "nezdržoval". A to má tenhle stroj dost dobrý (7,3).
Taky momentem překvapení u frikulínů bych nepohrdnul

SV
26. dubna • 22:24

Ohledne toho automatu, ten je tam proto, ze se tam manual jednoduse NEVESEL....takze tam ani nikdy nebude......

Antiautomat
27. dubna • 6:53

...tak to si ma zostrelil zo stolicky :-) :-) :-)

mp
26. dubna • 21:02

Osobně myslím v kombíku v černý metle, kde zaniknou nevzhledný černý přední sloupky to bude hezký auto. V tdi s manuálem by bylo ale daleko prodejnější. Takhle jich bude jako šafránu.:-|

Antiautomat
26. dubna • 16:57

Hm, no zrejme by bolo dobre supnut tam aj moznost vyberu manualu.
1- DSG a kvazi sportkara (v ramci moznosti) mi akosi dokopy stale nejdu. Proste 50% radosti z jazdy je prec, clovek sa citi nesvoj...sadne do toho, chce si to riadne uzit a ajhla-nieco podstatne zrazu chyba, niet na co slapat, nedaju sa vychutnat medziplyny (nemyslim posadku po skysnutom gulasi :-). Tlacitka, padla a podobne blbosti spojkovy pedal (so vsetkym co k tomu patri) proste nenahradia, to iste som mal z R32 este za cias vo VW...Mozno pre tych, ktori to s radenim nezvladaju, je to dobre (hoci nevem potom naco im je taka kara, ale to uz je druha vec), avsak>
2- Moznost manualu by mnohi uvitali. navyse by to asi pomohlo aj dostat priaznivejsiu cenu (z toho zrejme v konecnom uctovani akosi e-e, skoda). Ostatne veci (motor az casom) sa celkom pacia, facelift rozhodne pomohol...takze polovica uz je spravena, este dotiahnut ten zvysok a hlavny ucel :-P

tt
26. dubna • 16:50

podla mna je to auto na smiech, vyzera priserne, hlavne kombik s tymi vysokymi dverami, pripomina mi to nejake zmrzlinarske auto. Este sa to ma volat RS co je czechoslovakia modla a mame tu ty jo kokos sportak s obsahom 1.4. Nehovorim ze to bude zle auto len to zas kazdy mystifikovat do supersportu a pritom to navyse vyzera ohyzdne!!!

realita bez maskovani
26. dubna • 16:54

co treba mazda RX7 ta ma 1,3 litrovy motor ;)

Majk
26. dubna • 17:09

Ne, že bych souhlasil s názorem, na který reaguješ, ale myslím, že atmosferický Wankel nemůžeš srovnávat s přeplňovaným turbobenzinem. Nechci shazovat ani jedno auto, ale je to relativně neporovnatelné od technických parametrů obou motorů až po cílovou skupinu zákazníků daného modelu.Třeba já bych si Škodu RS nikdy nekoupil, ale pokud ji někdo chce, nechť si ji pořídí. Pokud by si někdo přál něco lepšího (nemyslím ani tak ve třídě segmentu B, ale všeobecně a nejen co se týče ceny nebo jízdních parametrů) a má na to, ale koupí si Fabii, je to též jeho věc a jeho peníze. Já se budu zařizovat podle sebe a co mají ostatní je mi putna.

realita bez maskovani
26. dubna • 17:17

Formule mela taky 1,5 turbo je to malo sportovni auto ;)proste to auto je nakupni taska, k cemu do toho cpat nejaky 2,0turbo, nebo V6? k cemu to bude? prodeje to nezvysi a nikdo si to stejne nekoupi jen kvuli tomu. kdo si to auto chce kupit kupi si ho s 1,4turbo+kompresor. proste to auto neni zavodak, ale rychla nakupni taska s urcitym stylingem. Pokud za tim nekdo vidi neco jineho, pak je to jeho osobni problem. Proste je to sportovni model Fabie, nic vic a nic min.A to, zda tam je 1,6turbo nebo 1,4+2xfoukacka je preci uplne jedno. Pojede to rychle, svizne, komfortne a rychle a o to prece jde ne?Toto si prece nikdo nekoupi, kdyz si chce uzivat kazdy ujety metr, na to jsou holt urcena trochu jina auta. A i presto toto auto v rukou RIDICE, ne tech, co si na ne hraji, dokaze zajet neskutecne veci.Takze proc to neprivest na trh, vadi to necemu, krom ega par lidi?Ja bych si Skodu taky nekoupil, ani RS a ani jinou, ale zase umim se divat na svet 4 kol trochu zesiroka a nezahledene jako nekteri zdejsi trubci.

Majk
26. dubna • 18:27

Mám pocit, že se tu bavíme o stejné věci, ale nedokážeme to zformulovat tak, abychom si rozuměli. Můj příspěvek je vesměs všeobecný a vůbec nenarážím na to, co by sportovní mělo být nebo nemělo. Samozřejmě, že dobrý řidič dokáže udělat neskutečné v rámci limitů stroje. Tím, že se to nedá porovnat, bylo myšleno právě tím, že je to určeno pro jinou cílovou skupinu lidí a myslím, že tím jsem řekl vesměs vše, co Ty jsi vypisoval ohledně charakteristik Fabie.Ať si to na trh Škoda přivede, mě to žíly netrhá. Škoda není můj šálek kafe, ale rozhodně ji tím neshazuji, protože zase vyniká v jiných věcech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
realita bez maskovani
26. dubna • 18:45

to souhlasim, proste pokud si to zakazniky najde, je to dobry vyrobek, pokud ne, je to spatny vyrobek. a je jedno jake to je, co to ma apod.

R1S0
26. dubna • 16:09

na sviznejsie denne jazdenie,znacky RS by ale isli hned dolu.
je uplne jedno,ake oznacenie auto ma,ak majitel vie,co od toho cakat.cize toto auto sa kludne moze volat GT,vodicovi,co vie,co si kupuje to moze byt uplne fuk.
cize ako pisem,bral by som kombik,je len o 20cm dlhsi,a urcite by som to nemal na vyberanie zakrut o vikendoch...skoda,ze to nema haldex.

Dalibor
26. dubna • 16:07

"Model označený logem RS na zádi je na silnici
snadno rozpoznatelný také díky předním denním a pozičním LED světlometům"kde jsou? koukám na fotky a nikde je nevidím...

R1S0
26. dubna • 16:14

bud LED alebo hmlovky.preto ich nevidis.

Honza K.
26. dubna • 16:01

náhodou jsem tu zprávu našel na Novinky CZ, úplně příšerná diskuze, kecy blbečků a srovnávání nesrovnatelného, že jsem to otevíral...:-)přišel jsem si sem spravit náladu
snad se tady objeví komentáře od lidí, které baví auta, počkám do večera

MadMack
26. dubna • 17:07

Ja s tebou nemuzu souhlasit - diskuse na novinkach je plna perel, kde kazdej placa uplny kraviny - tam se clovek pobavi. Treba ze sice ma RS 180 koni, ale jede jen 224 a stary dobry HTP 47kW jede 180 ... :-D

realita bez maskovani
26. dubna • 16:55

a co byste rad slysel? jako ze je to uzasne, nebo ze to uzasne neni? nevim co si predstavujete ze prinesou nazory tech co auta bavi. Mne auta bavi a toto pokladam za takove reseni "ani ryba ani rak". proste ani komfortni, ani sportovni. ani vylozene nudne, ani zabavne. Holt jde to v duchu vetsi ORS. Pojede to, udela to hodne efektu v CR, kde ma skoda urcity brend, pozavodi to kde co a v testech kde ceho to porazi kde co.

Honza K.
26. dubna • 23:44

co chci slyšet.. normální reakce, jako např. Vaše a ostatních, smysluplné a bez chyb.
ne srovnání Fabia RS 2010 s Opel Astra z Gliwic:-) nebo kecy o tom, že škodovky jsou v ČR drahé a jinde ne :-)

Honza
27. dubna • 15:32

že jsou drahé... Ale také to je pravda a nejen ony, nejen auta. Problémem je nízká kupní síla. Spousta zboží se prodá málo a tedy dráž. Až se toho tady bude točit víc , bude to pak levnější.

Thor
28. dubna • 2:50

Zase se to prodává vcelku samo a nemusíš to do lidí tlačit, v podstatě nulový náklady na dopravu .........

Skyline
27. dubna • 11:15

"kecy o tom, že škodovky jsou v ČR drahé a jinde ne"Proc je pravda "kecy"?

Toper
26. dubna • 15:31

V článku je uvedeno, že je cena stejná - není. Stará RS stála oficiálně 495 tis.Jinak jsem čekal taky nižší cenu.

Zelí
27. dubna • 10:20

Ale stará RS měla 96kw a nová má 132kw. Takže přepočteno na kw to sakra levnější rso.

dtsmaniac
27. dubna • 13:09

Spíš by mě zajímalo, jak na tom budou obě generace váhově. Máte někdo podložené informace? Celková/nad přední nápravou?

Marat
26. dubna • 15:42

Tak to je ohromnej rozdíl, teď už o nové RS ani neuvažuju, když je skoro o pět tisíc dražší :-D

realita bez maskovani
26. dubna • 15:24

no dle meho to bude vcelku prodejni trhak diky kombi verzi. jinak co rici, za dane penize se nabizi ultimativnejsi konkurence (clio sport), ale pokud to chce nekdo na bezny zivot, chce byt in a chce mit RS, coz ma u nas zvuk, ze to nema manual apod. nehraje roli.
Nicmene sem cekal cenu tak o 50tis. nizsi. za ty penize sem cekal xenony a vcelku full vybavu na dany model. Ale zakazniky si to najde i tak, takze co uz resit.

To jsou ale kecy...
26. dubna • 21:35

FYI, za cenu téhle natlakované pidipopelnice v kombajnu už se dnes dá koupit i opravdové auto se solidním motorem a výrazně lepší výbavou - namátkou třeba Peugeot 5008. Ale omezenců ochotných vylepit půl mega jen za božskou nálepku "RS" se (naštěstí pro Škodivku) v knedlíkově vyskytuje pořád ještě dost...

m
26. dubna • 22:14

Pažout 5008 - opravdové auto...:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Radek.
27. dubna • 0:33

No pokud opravdu nevidíš rozdíl oproti fóbii, měl bys buď navštívit očaře a nebo se zařadit do naznačené kolonky omezenec...

lunochod
27. dubna • 7:25

Pažout, taková popelnice, řvu smíchy. Proti Frantíkovi, škodovky jsou zlatý

LOL
26. dubna • 22:13

pažout? I kdybych akceptoval Frantíka, tak pažout z designového hlediska je dnes snad ještě horší kreatura než dnešní škodovky.

Doporučujeme

Články odjinud