Škoda Fabia Race Package: je libo „závodní” HTP?

Soudě dle toho, co lze potkat na českých silnicích, je Škoda Fabia osazená legendárním pološestiválcem 1,2 HTP ideálním základem sportovního vozu. U Škodovky to zjevně nehodlají rozporovat, a tak pro své, kapku přerostlé mini připravili paket s ambiciózním názvem Race Package, který je právě pro motor 1,2 HTP také k dispozici. Ale vezměme to pěkně popořádku.

Paket sestává z upraveného předního spojleru (ten bohužel není na uvolněné fotografii vidět, ale soudě dle originality ostatních prvků to nebude žádná převratná novinka), zadního nárazníku s imitací difuzoru a chromovanou koncovkou výfuku, jistě jste nepřehlédli bílou střechu a „rychlé šachovnice”, které se táhnou jak červená nit přes celou střechu až po záď a bok vozu. Dále si povšminěte bíle lakovaných 17" kol a vozu byl dopřán i sportovní podvozek, který jej přiblížil o něco více k zemi.

Pokud snad ještě pochybujete o tom, že toto je Race Package jak se patří, pohlédněte do nabídky motorů. Jistě už tušíte, že v ní nechybí 1,2 HTP 68 koňmi, druhou alternativou je 1,2 TSI s výkonem 85 koní. Tím výčet končí.

Nevím, zda po tomto dílku někdo z vás zatoužil, ale pokud ano, je třeba dodat, že bude k dispozici zřejmě jen na německém trhu. Základní ceny mají podobu 15 560 Euro (cca 400 tisíc Kč) za verzi s motorem 1,2 HTP a 16 810 Euro (cca 435 000 Kč) za verzi hnanou přeplňovaným agregátem 1,2 TSI. Případným zájemcům nezbývá než popřát šťastnou cestu do Němec...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Race Package
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků