Škoda Fabia Race Package: je libo „závodní” HTP?

Soudě dle toho, co lze potkat na českých silnicích, je Škoda Fabia osazená legendárním pološestiválcem 1,2 HTP ideálním základem sportovního vozu. U Škodovky to zjevně nehodlají rozporovat, a tak pro své, kapku přerostlé mini připravili paket s ambiciózním názvem Race Package, který je právě pro motor 1,2 HTP také k dispozici. Ale vezměme to pěkně popořádku.

Paket sestává z upraveného předního spojleru (ten bohužel není na uvolněné fotografii vidět, ale soudě dle originality ostatních prvků to nebude žádná převratná novinka), zadního nárazníku s imitací difuzoru a chromovanou koncovkou výfuku, jistě jste nepřehlédli bílou střechu a „rychlé šachovnice”, které se táhnou jak červená nit přes celou střechu až po záď a bok vozu. Dále si povšminěte bíle lakovaných 17" kol a vozu byl dopřán i sportovní podvozek, který jej přiblížil o něco více k zemi.

Pokud snad ještě pochybujete o tom, že toto je Race Package jak se patří, pohlédněte do nabídky motorů. Jistě už tušíte, že v ní nechybí 1,2 HTP 68 koňmi, druhou alternativou je 1,2 TSI s výkonem 85 koní. Tím výčet končí.

Nevím, zda po tomto dílku někdo z vás zatoužil, ale pokud ano, je třeba dodat, že bude k dispozici zřejmě jen na německém trhu. Základní ceny mají podobu 15 560 Euro (cca 400 tisíc Kč) za verzi s motorem 1,2 HTP a 16 810 Euro (cca 435 000 Kč) za verzi hnanou přeplňovaným agregátem 1,2 TSI. Případným zájemcům nezbývá než popřát šťastnou cestu do Němec...

Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Race Package
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků