Škoda Fabia R 5: Nová Fabia oficiálně míří na závodní tratě

Prvního dubna udělila FIA po dlouhém prověřování zelenou nové Škodě Fabia R 5, což je závodní speciál nahrazující Fabii Super 2000. Dnes mladoboleslavská automobilka odhalila všechny podrobnosti a kompletní fotogalerii, která nám ukazuje, co bude brzy na rychlostních zkouškách k vidění.

Škoda ukázala první fotky ostré závodní Fabie R5

Škoda ukázala první fotky ostré závodní Fabie R5

Škoda Fabia R 5 je dlouhá 3994 mm, široká 1820 mm a váží 1230 kg. Nižší hmotnost předpisy nedovolují. Pod kapotou najdeme přeplňovaný čtyřválec s objemem 1620 cm3. Ten vyprodukuje maximálně 205 kW (279 k) a 420 Nm. Auto má pohon všech kol a pětistupňovou sekvenční převodovku. Na vývoji pracoval tým Škoda Motorsport patnáct měsíců.

Škoda chystá nový speciál. Fabia R 5 nahradí S2000 v roce 2015

Škoda chystá nový speciál. Fabia R 5 nahradí S2000 v roce 2015

Nová zbraň automobilky Škoda se představí hned v několika seriálech. Fabia R 5 bude závodit v rámci seriálu FIA WRC 2, představí se ale také na českém mistrovství v rally a asijsko-pacifickém mistrovství FIA (APCR). Za volant usednou Esapekka Lappi, Jan Kopecký a Pontus Tidemand. Poprvé se Fabia R 5 ukáže v ostré akci na Rally Šumava Klatovy už příští víkend. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků