Škoda Fabia připravena ke startu do World Cup Rally 2001

Škodovka připravila svůj nejmenší model ke startu do 20denní zkoušky odolnosti, která startuje právě dnes.
Škoda Fabia připravena ke startu do World Cup Rally 2001

World Cup Rally 2001 startuje dnes (30.9.2001) z Velké Británie a v průběhu 20 dnů projde trasu Francie – Španělsko – Maroko – Španělsko – Portugalsko – Velké Británie. Cíl je stejně jako start umístěn v areálu „Brookland Motor Museum“ v Weybridge. Do cíle posádky dorazí 19. října letošního roku.

K soutěži je připravena Škoda Fabia s motorem 1.4 16V, za volantem bude Peter Hail (automobilový redaktor z deníku „The Daily Telegraph“). Navigátora mu bude dělat zkušený spolujezdec Andrew Powell.

Dá se říci, že mají k dispozici první Fabii v úpravě pro rallye. I když úpravy, který byly provedeny, mají jen z výšit bezpečnost posádky. Fabia má tedy skořepinová sedadla, závodní bezpečnostní pásy, ochranný rám a trochu upravený podvozek. Naopak motor, převodovka a brzdy jsou identické s těmi, kterými je vybavena běžně prodávaná Fabia.

Peter Hail si Fabii velmi pochvaluje, zejména její řízení. Fabia je jedním z 80 automobilů startujících v kategorii s motorem do 1.4 litru.

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako jeden z mála vozů své třídy nabízí i karoserii Combi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing.

Ceny a výbava • První jízda po faceliftu • Minitest Škoda Fabia Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků