Moc pěkný auto B-]
Vidím to asi takhle: během následujících 6 let jich škodárna nastřihá a na 100 trzích po celém světě prodá asi tak 1,5 až 2 miliony kusů, slušně na tom vyvaří a pindy místních honimírů s prázdnou kapsou na tom moc nezmění…
Myslím, že všichni si přejeme, aby Škoda se ziskem prodávala. Někteří by rádi, aby byla ještě lepší. Toto pindání bude mít na prodejnost u nás pramalý vliv, Němci, Rusové, Číňani ani Indové sem asi nechodí vůbec.
Jasne. :-)A i kdyby jich nastrihala, prodala a z toho vyvarila 100x tolik, budu pindat stejne. Prodeje skodarny na tom moc nezmeni. B-]
No a tak je to správně. Škodárna dělá byznys a prachy a platí daně ty pindáš. A každý je spokojený.
Jasne, kazdy se holt zivi jak umi. B-]
dejte tam 1,4TSI manuál a 1,6TDI a bude to trhák ;-)
Nepředbíhej a nech se překvapit, s tím tříválcem 1.0 44Kw ji předjedeš do kopce i s tvým MPI na 2 válce! :-D
Peněženek nebo asfaltu ?
Kapes! :-D
Když ne ostudy, bude i tak dobře.
Wow, auto. :-OA dál ?
Nic nového pod sluncem, mě tyhle sjednocené designy v rámci značky nudí. Ale jinak si myslím, že to bude ideál pro českého kupce, pro kterého je cenově příliš vzdálená vysněná Octavia ve stříbrné metle na hlínách - zepředu i zezadu to vypadá jako Octavia a to hlavně jde, takže na první pohled se zdá, že je "o třídu výše", ne jako u předchozích dvou generací Fabie, které jasně dávaly najevo do jakého segmentu patří. Jen ty motory .. :-/
Tentokrát musím Škodovku pochválit, zatímco u HB jsem ji dost kritizoval. Má to ale svou logiku. Designérský styl Škody prostě více sedí ke kombíku, kde je na místě větší míra konzervativismu, zatímco pro rádoby stylový HB mu schází potřebný kousek progresívního myšlení.Citelný je i generační posun. U Fa I byl kombík ošklivým káčátkem, u Fa II už vyšel rovnocenněji, tady už, zdá se, vede. Vypadá jako auto o půl třídy výše, a to je správně. Největším problémem Škodovky tak bude, že Fa III kombi má příliš blízko k Rapidu Spaceback. U nás (a jinde na východě Evropy) asi zaboduje, ale co jinde? V DE lidi kupují kombíky hlavně ve vyšších třídách, mezi malými vedou krátké verze. Možná je to právě tento model naučí. Nevím, že by Škoda měla nějaké plány s Fabií v Číně a Indii.Zajímavý je vývoj kufru. Dobře, že Škoda nešla cestou jiných a nezmenšuje zadní okénka posunem spodní hrany nahoru. Litry tentokrát zřejmě přidávala směrem dolů na úkor rezervy. Češi tak budou více nakládat kočárky nastojato a basy piv na sebe. Nic pro mě, protože psi by asi na stejnou hru nepřistoupili. :-)
Pěkné perfektní ! S 1.2tsi EA211 a 5q ideál, třeba v té modré co mají na RSka.
Má to na těch snímcích příliš nízký podvozek a ty pneumatiky s nízkým profilem se k tomu také nehodí. Snad to bude v reálu s normálním podvozkem a pneu na jiných discích vypadat lépe, když nebudou lakované i kliky u dveří?
Bude-li někdy i verze Scout, pak by navíc mohla mít ještě nenalakované nárazníky a další plastové doplňky (samozřejmě za tučný příplatek)? ;-)
Jéjej, to zas bude v áleji nablito.
530 l, to je překlep? Jinak moc pěkná. Kam se hrabou žabožrouti.
Žabožrouti design umí a uměli a vždycky byli napřed nebo "mimo", zatímco Škoda design nikdy po Favoritu ani neměla - nedalo se tomu tak říkat, dělala předražené nevzhledné konzervy s velkým kufrem plné kompromisů pro masy bez vkusu, nedovolila a nezmohla se za 25 let na něco originálního.Řekl bych, že škoda je konečně trochu ucelená a design není zprasený a dává v rámci portfolia smysl. Už tam nejsou vyložený nesmysly a dalo by se i o designu mluvit. Celkem se mi to líbí a v konkurenci se neztratí, protože těmi ostrými hranami dělá něco trochu jiného než ostatní - a ano, žabožrouti s tímhle "směrem" přišli už před 15 lety (Vel Satis). Za srdce to nevezme, ale už to není tak nevzhledné a každá řada jiná ves... obávám se jen, že ten design nevydrží dlouho neokoukaný.
tak vyzařuje z ní solidnost a bezpečí.....asi jako Humvee, to také o kráse a designu není... asi tak.
Nevypadá na fotkach špatně uvidíme v reálu. Ale Clio grandtour je hezčí.
Clio je proti tomu kráska,Škoda je o 2 levly horší,Zlatej Renault
Zajímalo by mě, kdo si koupí Rapid Spaceback, pokud bude výrazně dražší, než srovnatelná FIII kombi v podobné motorizaci a výbavě.
Vtip je v tom,že Fabka bude stát skoro stejně.
Pro velky uspech kombiku v Cechach navrhuji model Skoda Citigo Kombi. B-](Musel jsem se podivat, zda se to jiz nedela, abych snad neprisel s krizkem po funuse.)
Vypadá celkem pěkně až na několik celkem zbytečných prolisů, viz. přední maska u světel a zadní čelo!? Hlavní však bude hodnota do kolika desítek tisíc kilometrů to bude bezproblémové auto než pomalu začne poločas rozpadu!??? B-]
Tvar zadného okna konečne vyriešili pekne. U jednotkovej aj dvojkovej Fabie okienko bolo moc zaoblené.Takto vyzerá fabia dospelácky - žiadne malé auto. Nepoznám presné rozmery, ale predpokladám, že kombíkoví Ford Escort či VW Golf pred 20 rokmi neboli oveľa väčší...
... akorát měli kufr naležato, ne nastojato.
Presne to me napadlo kdyz jsem ji videl, konecne nevypada jako mala mrcha, ale jako dospele auto.
Mali by si davat pozor na toho, kto im to zakazdym pri vychode so sablonen hauzu nabura dodavkou (prekopnuta dolna cast dveri).
Na tohle se da rici jen jedno: Nalestena bida.
... a bidnici se ksutecne ozvali. :-O
dle fotek hezčí než krátká a to se mi kombíky obecně nelíbí
Jo souhlasím. Není to taková zrůdička jako hatchback.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.