Škoda Fabia: Mírné zdražení

Na konci srpna oznámila Škoda Auto změnu u cen u modelové řady Fabia. Chystáte-li se objednat Fabii, bezpochyby vás budou zajímat následující informace.
Škoda Fabia: Mírné zdražení

Koncem srpna rozumíme den s číslem 31, konkrétně pátek. Ceny u Fabií se průměrně zvyšují o 1,2 %. V praxi to znamená, že pětidvéřová Fabie Classic poháněná čtyřválcem o objemu 1.4 litru (výkon 44 kW) stojí Kč 279 900,-. Pro lepší představu uvádíme v tabulce ceny pětidvéřových Fabií.

Dobrou zprávou pro zákazníky je, že cena základního provedení Škody Fabia 1.4 (44 kW) zůstává nezměněna. Základní Fabia tedy stojí Kč 269 900,-

Současně se samozřejmě zvyšují doporučené ceny automobilů Fabia na všech světových trzích. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fabia - sériová výbava
Fabia - 1.4 MPI/44kW(5M) 269 900,00 Kč
Classic - sériová výbava
Classic - 1.4 MPI/44kW(5M) 279 900,00 Kč
Classic - 1.4 MPI/50 kW(5M) 294 900,00 Kč
Classic - 1.9 SDI/47 kW (5M) 356 900,00 Kč
Comfort - sériová výbava
Comfort - 1.4 MPI/44kW(5M) 316 900,00 Kč
Comfort - 1.4 MPI/50 kW(5M) 331 900,00 Kč
Comfort - 1.4 16V/55 kW(5M) 363 900,00 Kč
Comfort - 1.4 16V/74 kW(5M) 393 900,00 Kč
Comfort - 1.9 SDI/47 kW (5M) 393 900,00 Kč
Comfort - 1.4 16V/55 kW(A) 413 900,00 Kč
Comfort - 1.9 TDI/74kW(5M) 453 900,00 Kč
Elegance - sériová výbava
Elegance - 1.4 MPI/50 kW(5M) 399 900,00 Kč
Elegance - 1.4 16V/74 kW(5M) 461 900,00 Kč
Elegance - 1.4 16V/55 kW(A) 481 900,00 Kč
Elegance - 1.9 TDI/74kW(5M) 521 900,00 Kč


Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků