Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Tak jako už tradičně předchází i autosalonu v Paříži noc koncernu Volkswagen, kde se obvykle představují všechny koncernové novinky. Škoda už má tedy svou pařížskou premiéru za sebou a protože již máme k dispozici první živé fotografie, nemůžeme si je nechat pro sebe. 

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní Škoda Fabia je o kousek kratší (- 8 mm), nižší (- 31 mm) a širší (+ 90 mm), bude mít i větší rozvor (+ 5 mm) a má být prý i lehčí. Podle dostupných informací má nová Fabia v základním provedení vážit o 65 kg méně než dosavadní model.

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

I základní tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 KW (60 k) by tak mohl do města stačit, silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec. Ale teď vážně, čeká se i modernizovaný motor 1.2 TSI o výkonu 66 až 81 kW (90 až 110 koní). Sedmistupňový automat DSG bude k dispozici pro motory 1.2 TSI (81 kW) a 1.4 TDI (66 kW), jinak dostanete standardně pětistupňový manuál.

V případě nové Fabie Combi nabídne zavazadlový prostor v základním uspořádání objem 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů ve srovnání s předchozí generací. Po sklopení zadních opěradel se nová Fabia Combi dostane na 1395 litrů. Nová Fabia Combi narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je o 31 mm nižší.

Automobilka chce, aby nová Fabia především působila jako auto z vyššího segmentu, takže se dá očekávat zlepšení v oblasti komfortu a kultivovanosti. Do Fabie míří i moderní bezpečnostní výbava, kterou právě známe spíše z aut jako je Golf a spol. Rozšíří se i možnosti individualizace.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků