Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Tak jako už tradičně předchází i autosalonu v Paříži noc koncernu Volkswagen, kde se obvykle představují všechny koncernové novinky. Škoda už má tedy svou pařížskou premiéru za sebou a protože již máme k dispozici první živé fotografie, nemůžeme si je nechat pro sebe. 

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní Škoda Fabia je o kousek kratší (- 8 mm), nižší (- 31 mm) a širší (+ 90 mm), bude mít i větší rozvor (+ 5 mm) a má být prý i lehčí. Podle dostupných informací má nová Fabia v základním provedení vážit o 65 kg méně než dosavadní model.

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

I základní tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 KW (60 k) by tak mohl do města stačit, silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec. Ale teď vážně, čeká se i modernizovaný motor 1.2 TSI o výkonu 66 až 81 kW (90 až 110 koní). Sedmistupňový automat DSG bude k dispozici pro motory 1.2 TSI (81 kW) a 1.4 TDI (66 kW), jinak dostanete standardně pětistupňový manuál.

V případě nové Fabie Combi nabídne zavazadlový prostor v základním uspořádání objem 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů ve srovnání s předchozí generací. Po sklopení zadních opěradel se nová Fabia Combi dostane na 1395 litrů. Nová Fabia Combi narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je o 31 mm nižší.

Automobilka chce, aby nová Fabia především působila jako auto z vyššího segmentu, takže se dá očekávat zlepšení v oblasti komfortu a kultivovanosti. Do Fabie míří i moderní bezpečnostní výbava, kterou právě známe spíše z aut jako je Golf a spol. Rozšíří se i možnosti individualizace.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků