Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Tak jako už tradičně předchází i autosalonu v Paříži noc koncernu Volkswagen, kde se obvykle představují všechny koncernové novinky. Škoda už má tedy svou pařížskou premiéru za sebou a protože již máme k dispozici první živé fotografie, nemůžeme si je nechat pro sebe. 

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní Škoda Fabia je o kousek kratší (- 8 mm), nižší (- 31 mm) a širší (+ 90 mm), bude mít i větší rozvor (+ 5 mm) a má být prý i lehčí. Podle dostupných informací má nová Fabia v základním provedení vážit o 65 kg méně než dosavadní model.

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

Nakonfigurujte si svou vlastní Fabii. Klidně s červenou střechou i koly

I základní tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 KW (60 k) by tak mohl do města stačit, silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec. Ale teď vážně, čeká se i modernizovaný motor 1.2 TSI o výkonu 66 až 81 kW (90 až 110 koní). Sedmistupňový automat DSG bude k dispozici pro motory 1.2 TSI (81 kW) a 1.4 TDI (66 kW), jinak dostanete standardně pětistupňový manuál.

V případě nové Fabie Combi nabídne zavazadlový prostor v základním uspořádání objem 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů ve srovnání s předchozí generací. Po sklopení zadních opěradel se nová Fabia Combi dostane na 1395 litrů. Nová Fabia Combi narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je o 31 mm nižší.

Automobilka chce, aby nová Fabia především působila jako auto z vyššího segmentu, takže se dá očekávat zlepšení v oblasti komfortu a kultivovanosti. Do Fabie míří i moderní bezpečnostní výbava, kterou právě známe spíše z aut jako je Golf a spol. Rozšíří se i možnosti individualizace.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků