uz teraz to nevyzera dobre.. :-/
To je divný že nebude verze rs , nebo jiné modely například monte carlo , že by to lidi nechtěli když do toho daj HTP motor ? :-))
Ve Škododovce jsou vlastně docela mistři. Protože mají blbě svázané ruce. Vždycky na malém podvozku musí postavit velkou káru (jak bachratá ženská co se souká do úzkých riflí) . Design musí být nudný, unylý, ve všech generacích vypadající stejně, ala krabicoidní Daewoo Tico ! Volnost v návrzích žádná a když už se něco povede tak seškrtat aby nekonkurovalo VW. Takže nezávidím, já bych si šel hodit mašli. Výsledky jsou kupodivu celkem dobré !!! Je to ze slušných materiálů se slušnou trvanlivostí (ne jak od trestanců H*vnové z Nošovic). Takže celkem dobrý, na Fabku se tedy těšíme. Za mě poměr cena výkon asi Rapid 1.2tsi. Jezdit se v tom už trochu dá, vzhledově ještě použitelné a našetřit se na to dá.
Zase je to divný krabicoidní hybrid ... nechápu proč nemůže Škoda vyrobit jednou hezké auto.Je to stejné jako výrobci elektromobilů měli po desetiletí utkvělou představu, že elektromobil musí být hnusný (jako třeba tohle: http://www.electroauto.cz/auta/skoda_uvmv.jpg)... aby bylo na první pohled vidět o co jde. A potom přišla Tesla.
Škoda má ve své flotile spoustu krásných aut, ale ty tomu stejně nerozumíš B-]
Ano, má ve své flotile spoustu krásných aut, ale jsou to auta managementu a od jiných výrobců. B-]
Dokud bude mít Škoda za úkol dělat primárně auta nepřiměřeně velká svému podvozku, budou její vozy nižších tříd vždy vypadat divně a ne moc dobře.
Ostře řezaný byl taky Favorit. Ten návrat je pochopitelný.
Je to ostrá kára! :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.