Škoda Fabia III ukázala interiér, odhalování pokračuje

66 komentářů

Mrdokvas
29. srpna • 22:41

3-[ co takhle ukázat ten intrikteryjér s těma normálníma spotřebičema vy vagíny boleslavský asi taky sionistický - 88! :-O

Jiří Kokoška
28. srpna • 10:54

Volant je z jaké kůže?B-]

T
14. září • 17:06

PU

ATom
27. srpna • 9:50

Věc, která mě ale opravdu vadí je ten přiblble a přechodně módní styl zařazování výbavy do standardu a příplatku. Je v 21století bezpečnostní prvek nadstandard? Co považujete za něco navíc? Jsou to mlhovky s funkcí přisvícení? Je to klima? Je to co... ???

Antiautomat
27. srpna • 13:50

Ale ale ale...ved snad uz davno pozname tie marketingove variacie typu ''cena od'', alebo ''spotreba len'', atd atd atd. Vyssim 'levelom' su potom plagaty, ktore ukazuju auto v plnej vybave, kombinujuc to s tym osvedcenym ''cena od''. Marketing zrejme speje k genialnemu vynalezu noveho portfolia, rozumej dat do priplatkovej vybavy vsetko okrem napisu na dekli, klever-skrabky a start-stopu a dat senzacnu ''cenu od''. Simpl klever.

Michal
29. srpna • 16:23

No a? Takhle to dělají všichni výrobci. A všichni zákazníci s tím musí počítat. Nepředpokládám, že se někdo rozhodne koupit si auto jen podle billboardu.

Quebe
27. srpna • 11:35

No, tak to je snad jasné, proč to tak je.1. Další příležitost pro výrobce, jak víc vydělat
2. Je takto možno snížit cenu modelu - ona ta výbava jaksi bude souviset s cenou a fábku za půl mega si holt skoro nikdo nekoupí.Prostě se hodí pár cenových hladin a v nich bude standard to, co zákazníci této cenové skupiny nejčastěji požadují. Kdyby tam byly i věci, které požaduje minorita, zbytečně to model prodraží a bude méně atraktivní. Holt za vyčnívání ze statistického průměru je třeba si připlatit.

Pepík
26. srpna • 21:15

Přijde mi to lepší než u předchozí, ale ten displej už se normální automobilky naučili dávat nahoru, aby byl k něčemu, když je tam navigace. Výdechy klidně můžou bejt níž, aspoň nefoukají do ksichtu.

Ne321
27. srpna • 10:56

Ale ona tam zadna navigace neni. Skoda Fabia je jedine auto ve sve tride na trhu do ktereho neni mozne dokoupit navigaci. Jenom tak pro zasmani i Dacia Sandero ma navigaci v priplatkove vybave. Fabia je v tomto ohledu jeste vice budget model nez Dacia. Bravo Skoda!

Petr
27. srpna • 20:24

Tak pokud vím bude si to moct brát navigaci z telefonu když budeš chtít tak není potřeba aby byla za příplatek. Škoda jaksi předpokládá že dnes už "každý" má telefon který to zvádá. Hlavně že v každém článku je zmínka o systému KESSY který má tlačítko nesmyslně na sloupku kdy bezklíčový přístup měly třeba Suzuki Swift a SX4 už před myslím 6 lety naprosto běžně.

Ne321
27. srpna • 22:07

Kessy nesmyslne na sloupku maji vsechna "levna" koncernova auta, uplne stejne reseni ma i Golf. Neni to uplne logicke, ale je to tak. U Superbu II se to bralo, ze je to aby se nemusel predelavat interier uz hotoveho auta, ale proc to maji stejne i nove modely fakt netusim. Smysl to moc nedava, usetri se jen za par kabelu.
Navigace v telefonu neni jako navigace v aute. Napriklad tam nebude externi antena, takze signal bude mnohem horsi nez u vestavene navigace a otazkou je kam tam ten mobil davat aby idealne "videl na oblohu". Nemluve o faktu, ze specialne u Skodovky jakozto vyrobce aut pro seniory (napr. podle pruzkumu ve stezejnim Nemecku ma Skoda vubec nejvyssi vekovy prumer zakazniku ze vsech znacek) je spolehani se na chytry telefon vystrel uplne mimo, protoze jejich cilova skupinka tyhle hracicky nema a nechape je.

pepa
26. srpna • 19:12

prej fotky :-O, vždyť je to normální render :-D

dave_007
26. srpna • 20:34

Blik! :-D

dave_007
26. srpna • 14:33

Myslim, ze na danou tridu a cenovou hladinu je to vcelku odpovidajici. Nic, z ceho bych si sedl na zadek, ovsem neurazi.

Ludek_II
26. srpna • 15:53

Urazí až ten seznam příplatků typu popelník +1 000 Kč

Antiautomat
26. srpna • 16:43

...a co tak prestat hulit ten kentus? Nech sa nik nehneva, ale z takeho auta ide s prepacenim za vyraz, smrad ako z mestskeho hajzla. Aspon u mna podobne aktivity dusim okamzite v zarodku, raz dokonca prislo aj na vysadenie na zastavke.

Ludek_II
26. srpna • 17:16

Poslyš ty mysliteli, já třeba nekouřím, ale popelník používám jako malý "odpaďáček" nebo odkládací prostor /mám ho vytahovací/. Jenže to ty ty ze své Škůdky znát nemůžeš. B-]

Tomm
26. srpna • 18:47

Ludku druhy, vazne tu Skudku zkus, ty jsi uplne mimo... ;-) Ty vubec nevis, ktera bije. Chlape, skodovenka, kdyz nema popelnik, tak ma ten tvuj odpadacek vzdy... Kdyz je nekdo dobytek a huli v aute, tak si bud koupi popelnicek misto odpadacku, nebo si jako spravny dobytek odklepava pod sebe a necha si gratis jen ten odpadacek... ;-) Chapes...?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ludek_II
27. srpna • 7:28

OK, příplatkový zadní stěrač u jisté generace oktávky obkecáš jak ? ;-)

Antiautomat
27. srpna • 8:54

Myslis u tej prvej? Ano, ten mam a ocenujem ho. Kazdopadne ako liftback to malo byt v serii, uz len kvoli tomu ze to okno sa dos zas.rie :-)

nathan
26. srpna • 16:57

další humus je, když půlka národa smrdí protože se pořádně nemyje. To ti nesmrdí vole?

Antiautomat
27. srpna • 8:48

Osobne mi vadi mi ked musim sadnut do takeho niecoho. Vedla mame byt, paaani, ked sa rano ten otvori, je to zmes holicstva, spomenuteho hajzla a nejakej poslednej cenovej nadranom, az sa tomu radsej vyhybam....do toho to ranne dusenie sa, ktore pocut cez dve poschodia, no proste parada. Tak a ked si za uz vyvrchlal, daj tu svoju rannu, a sup do prace. Raz este ako straz prirody sme boli pri horiacej skladke nejakeho bordelu, napadne to pripominalo ten lisovany odpad ktoreho su plne trafiky.

dave_007
26. srpna • 20:33

Probuh, s jakymi lidmi se to stykas?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mex
27. srpna • 13:24

Se Skodofkarema :D

nathan
26. srpna • 16:55

hlavně že ti nesmrdí když někomu ráno táhne z huby po tom jak celý večer chlastal levné patoky v putyce na nádraží

nathan
26. srpna • 16:08

musíš klepat popel do plechovky od coly. Jen blbec by si kupoval popelník za litr. Kdo šetří má za tři, není-liž pravda?:-D

František Scherbaum
26. srpna • 14:26

celkem povedený design

Gigolo
26. srpna • 13:42

Odhalovat full vybavu po kusokoch ako namalovanu striptiz stetku, ktora sa tvari luxusne, ale bez mejkapu je na urovni slapiek z pohranicia:-D A tak to je aj so schade, drviva vacsina budu holatka, kde je skutocny dojem kapanek iny ako na odhalovanych fotkach. Tvrde plasty nezachrani nic, cele to vrzga pazvukmi ako neobrabana smrtka uz v showroome:-DB-]

dave_007
26. srpna • 14:30

Bohuzel, zijes v minulosti. To uz neni pravda. Skoda uz nekolik let neprodava sva vozidla jen v CR, SR a zbytku Evropy. V Cine je situace zcela jina, nez pises. Vetsina Skodovek se tam prodava v podstatne vyssim vybavovem stupni nez u nas.

nathan
26. srpna • 16:12

v Číně nedávají škrabku, páč tam nesněží

Tom
26. srpna • 18:11

Chce to opakovani ze zemepisu.

james
26. srpna • 14:11

hovoris o nejakej japonke/korejke? :)

Ludek_II
26. srpna • 15:50

Dnes je to 22 let, co jste si s vaším Mečiarem vyplakali ten samostatný stát. Tak si nechej od cesty pindy o Korejke a Japonkce a mazej si kafrat na autorevue.SK nebo hybaj zpátky montovat Češku do Boleslavi. :-P

dave_007
26. srpna • 20:30

Zalez 'Ynteligente' a nedelej nam ostudu. Na tyhle tvoje ubohe mentalni exkrementy tu neni nikdo zvedavy.

Ludek_II
27. srpna • 7:29

Bububu asi slovačisko po mamince, co ? B-]

Jozef Kostelansky
26. srpna • 13:22

Veľmi pekné - až luxusné. Kam sa hrabe Fiesta, Corsa, francúzi či japonci?
Konkurovať môže jedine Polo a A1-ka... Škodovka palubky jednoducho umí. Ani za 15 rokov nebudú vyzerať zle.
USB spôsobí asi revolúciu v koncerne VW... Nie je to tak dávno, čo BMW za tento konektor pýtalo 300 € v príplatkovej výbave.

nathan
26. srpna • 13:39

ani ve Fordu T nevypadá palubka špatně:-D

Ludek_II
26. srpna • 13:25

Pán je asi vlastníkem Škody Favorit, když tuto šedou myšku považuje za LUXUS. :-D

Jozef Kostelansky
26. srpna • 13:41

A na čom jazdí ty, keď tak frajeríš? Ešte stále na trojkolke alebo už na BMX? :-D

Ludek_II
26. srpna • 13:49

Já jezdím v autě ne ve Fábii. :-P

Tomm
26. srpna • 18:40

Tak zkus nekdy Fabku, pak pochopis, ze do ted vlastne auto nemas... :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ludek_II
27. srpna • 7:27

No já ji právě chlapče zkoušel. :-D

nathan
26. srpna • 13:48

přestaň tu vypisovat kraviny a jdi mamce pomoct roztlačit ten váš zrezivělý šunt. Páč nestihnete včas nakoupit sešity a pravítka, v pondělí ti začíná škola.

Jozef Kostelansky
26. srpna • 18:57

Puberťáci ako ty mi pripomínajú mojich malých synovcov, ktorí za najväčšiu frajerinu považujú to, keď sa o niečom môžu vyjadriť, že je to "slabé". Tým ukazujú svoju silu... :-)
To isté predvádzajú pošukovi@ ako ty, čo v živote houby dokázali, ale sú experti v očierňovaní práce iných... Napr. ľudí zo škodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
26. srpna • 19:17

"Veľmi pekné - až luxusné. Kam sa hrabe Fiesta, Corsa, francúzi či japonci?"Ve světle toho, co jste napsal výše, mi tento váš komentář přijde mírně pokrytecký.

Jozef Kostelansky
26. srpna • 20:04

V čom je to pokrytecké? Napr. palubka novej Octavie sa mi v porovnaní s Meganom, C4-kou, Astrou či Focusom zdá luxusný. Okrem iného aj dokonalou symetriou či efektne používanými rovnými a zaoblenými krivkami. Luxus sa napr. prejavuje aj konzervatívnymi tvarmi, ktoré sa tak rýchlo "neokoukají" ako tvary extravagantné. Stačí sa pozrieť na palubky Bentleyho, Rolls-Royca či Range Rovera - tam po extravagancii niet ani chýru ani slychu...
To isté platí o novej Fabii. Na fotkách palubka nepôsobí ako autíčko pre Barbieny, ako napr. v Citroenoch, Renaultoch či malých Fordoch...
Mám šestkovú mazdu, ale to ešte neznamená, že musím na škodovku za každých okolností kydať hnoj...

mpolan
27. srpna • 8:52

Luxus se projevuje materiály a zpracováním. Tvarování s tím nemá nic společného. Klidně lze mít luxusní palubku s extravagantními tvary, ale problém bude, že to konzervativní zákazníci luxusních značek nepřijmou. Proto se takové tvary používají, je to doplněk, ne známka luxusu.

Quebe
26. srpna • 20:30

Je to pokrytecké v tom, že někomu vyčítáte házení špíny na škodovku, ale sám děláte to samé s Citroeny, Renaulty a malými Fordy (Barbieny, že jo, kam se hrabe,...). Nic proti tomu, každý máme nějaký názor. Ale je vcelku směšné, když stejný styl pak někomu vytýkáte.Když jdete po ulici a vrážíte do lidí, nemůžete si stěžovat, když někdo vrazí do vás.

Jozef Kostelansky
26. srpna • 21:15

Mýlite si pojmy a dojmy. Ja som vysvetľoval, prečo sa mi dizajn škodoviek páči a prečo ho považujem za trochu luxusný. Prezentujem svoj názor. Neútočím osobne, hovorím o značkách.
Čo sa nedá povedať o väčšine ostatných diskutujúcich. Namiesto protiargumentov týkajúcich sa značiek okamžite začnú používať osobné invektívy.
Chápete ten rozdiel?

Quebe
26. srpna • 21:42

Ano, chápu ten rozdíl, ale o tom se já nebavím. Já se bavím o tom, že u ostatních kritizujete házení špíny na škodovku a sám špínou házíte, byť po jiných značkách. Jak jinak lze chápat zjevné hyperboly ve vašich názorech na interiéry ostatních, než jako očerňování práce druhých?

Jozef Kostelansky
26. srpna • 22:12

Ja o voze, vy o koze. Celá táto diskusia vznikla o tom, že na môj názor, že palubka novej Fabie má nádych luxusu, zareagovali určití ľudia osobnými invektívami. Je rozdiel povedať osobný názor na nejaké auto alebo jeho konkurentov, a rozdiel povedať, že ten a ten je taký a taký, pretože má takýto názor. Navyše ja som s očierňovaním nezačal. A ťažko sa očierňovanie považovať moje vyjadrenie, že interiér Renaultov vyzerá ako auto pre Barbieny. Nehovorím, že je to šmejd, že je to také či onaké, hovorím len, čo mi to pripomína.
Škodovka nie je mojou TOP značkou. Autá navyše beriem vyslovene ako priemyselný tovar, ktorý má hlavne slúžiť na to, na čo bol vyrobený.

.
26. srpna • 12:30

USB bez příplatku v roce 2014, fááákt? :-D

palo
26. srpna • 21:22

no tak... usb kabel s konektorom stoji 30 centov, taka vec v zaklade sa ceni, to si kazda automobilka nemoze dovolit :-D

Quebe
26. srpna • 11:13

Jo toš takhle to nevypadá špatně. Problém je, že se takto prodá naprosté minimum produkce a ve většině bude místo maxiDotu kalkulačka, místo automatické klimy kolečka od sporáku a místo toho dotykáče záslepka nebo aftermarket rádio.

fero
27. srpna • 10:43

No prostě Polo II. jakosti !... nic víc nic míň...:-/ Ale ze zadu je to fakt jak Fiat Stilo:-):-) Akorát Stilo je širší...;-)

Karlos
26. srpna • 17:18

Palubka F II, byla tedy daleko hezčí. A hlavně byla z měkčených plastů,

nathan
26. srpna • 13:35

Toš asi tak. Prý obyčejná klima bude za příplatek bratru pouhých 29.900,-. No nekup to.

Tomm
26. srpna • 18:37

Prý...? Ja zase slysel, ze to pry bude mit adaptivni tempomat v zakladu... :-D

Antiautomat
26. srpna • 12:09

Uhm, no ta obrazovka mi az tak nechyba, na hrabanie sa vo folderoch mam doma pecedlo, pripadne ajpat - auto je (aspon si teda myslim) urcene skor na jazdenie. Navyse zivit tych, ktorym to urcite bude podavat ruky akosi nemienim, pokial tam bude trebars schranka na veci, nemam s tym ani najmensi problem (vzhladom na jednoslotove radio to mam tak aj u mna na kokte), no a navi si nosim zasadne oddelene. A teraz podme vsetci mavat rukami na temu ''socka''. Hlavne ti, ktori si to kupia v zaklade :-)

Tom
26. srpna • 18:10

Fakt nechapu proc zrovna vy se se zde musite takto grafomansky ukajet.
Pisete porad ty same staromilske sracky. Jezdete treba na paru, krutte volantem bez posilovace a svitte louci. Ja se klidne necham hyckat moderni technikou B-]

Antiautomat
27. srpna • 8:30

Ma ten fakt, ci mate priehradku, alebo obrazovku, vplyv na existenciu posilovaca? Mozete podrobnejsie? Ta suvislost ma zaujima....vdaka :-)

pavel
26. srpna • 11:53

Tak tady si volant ve tři čtvrtě na tři nechytnu ani náhodou. Maximálně tak za 10 minut dvě.

Zelí
26. srpna • 14:06

Socky, pro které je fabka určená, stojí za deset minut dvě ještě u píchaček.:-D

Jiří Kokoška
28. srpna • 10:40

:-D:-D:-D

k22
26. srpna • 18:51

Zatímco pan podnikatel už má vyděláno ;-)

nathan
26. srpna • 13:38

Měl bys vědět že jako správný gangsta musíš držet volant zásadně jednoruč v místě přesně 12:00. Poloha na ziclu total pololeh.

Doporučujeme

Články odjinud