Škoda Fabia III ukázala interiér, odhalování pokračuje

Po oficiálním odhalení designu nového modelu Škoda Fabia představuje automobilka také vzhled interiéru. Na fotografii vidíme nový tříramenný multifunkční volant, tradiční přístrojový štít s dvojicí přístrojů a informačním displejem, ale také několik nových detailů. Na levý ventilační otvor zespodu bezprostředně navazuje panel tlačítek a namísto spínací skříňky je na sloupku volantu tlačítko pro bezklíčové spouštění motoru.

Klepněte pro větší obrázek
Širokoúhlá fotografie prozrazuje i to, že některé verze Fabie budou mít lakovanou dekorační lištu, patrně barevně sladěnou s exteriérem

Škoda slibuje více místa v příčném i podélném směru. „Interiér je o něco delší a širší než dosud, řidič a spolujezdec budou mít také více místa nad hlavou. „Ačkoli je nová Fabia o 8 mm kratší než její předchůdkyně, vzrostla o 8 mm délka interiéru na současných 1674 mm. Vzrostla i šířka interiéru ve výši loktů, a to na 1401 mm vpředu (plus 21 mm), resp. na 1386 mm (plus 2 mm) vzadu,“ píše automobilka v tiskové zprávě.

Kamarádí s chytrými mobily i s lahvemi

Vedle rozhraní MirrorLink, které dokáže zrcadlit na displeji palubního systému displej chytrého telefonu, dostane nová Fabia také funkci SmartGate. Ta funguje obráceným směrem – přenáší vybrané provozní údaje auta do chytrého telefonu. Škoda nezapomněla ani na obligátní škrabku ve víčku nádrže, stejně jako na množství odkládacích ploch. Celkem byste v nové Fabii prý napočítali sedm držáků na lahve. 

Na kompletní sadu fotografií si ještě musíme počkat do autosalonu v Paříži, kde se novinka představí veřejnosti. Prozatím tak máme k dispozici jen čelní a zadní tříčtvrteční pohled, pár detailů exteriéru a interiér. Nicméně důležité věci už známe, zejména použité motory a základní technické údaje.

Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

Nová Fabia je nižší, širší a i když je o trochu kratší, má nepatrně delší rozvor. Pod kapotou najdete základní litrový tříválec, dvanáctistovku TSI a také několik verzí celohliníkového tříválce 1.4 TDI. Ten bude v modelu Greenline jezdit za 3,1 litru na 100 km.

Podrobnosti o vnitřní výbavě nové Fabie se dozvíte z oficiální tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků