Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

32 komentářů

Dubican
8. října • 16:40

No tak hlavně, že jste v ní seděli dřív než ostatní! To jste fakt borci a národ (automobilový) by to bez této informace nepřežil....

Andreas
8. března • 10:33

Krásné auto. Bravo Škodovka! Jen pozor na Vošického bandu pomlouvačů...:-D

Mirek
8. března • 17:54

A kde jsi přišel na to, že Vošický má bandu pomlouvačů? Ty budeš asi stejný případ, ale z opačné strany barikády, když se numíš vyjádřit jen k designu, bez trapného dovětku. :-D

René
19. května • 10:30

Doporučíte mi střešní box na novou fabii?

Tom
20. května • 14:55

Já mám na fabii tuto bednu, naložím tam v klidu celou rodinu https://www.neumax.cz/autobox-neumann-adventure... ...

Fredy
22. května • 11:38

Já jsem u nich také kupoval už bednu na auto, mám ji tři roky a pořád vypadá jako nová

audax
7. března • 22:00

v čom je nová ? tie zmeny si prakticky nikto nevšimne,možno keby mala 6 kolies,tak to by bolo niečo nové.....

E15
6. března • 22:06

" A než zadek zbytečně utahovat na tlumičích a pružinách, to se raději spokojíme s menšími koly. Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-iii-prvni-doj... ... " ???Cože? Oni mají pro různou velikost ráfků i různou velikost kol? Tak to aby měnili i stálý převod atd... :-D:-D:-D:-D

Dr.Iver
6. března • 9:27

Naaadhera. Jako když dite, který ma plnou hubu rovnátek, vyceni zuby...

DaewooMaster
6. března • 11:12

U konkurence jsem četl ještě trefnější komentář:"To je omlazené asi tak, jako když si vezme babička nové zuby." ;-)

Stan
6. března • 9:00

Je to pořád lepší jak Hnujda i20

Creator
30. dubna • 21:49

i20 je jedno z nejkrásnějších malých aut. Zato Fabia je úplně na druhém konci, je to jedno z nejošklivějších malých aut na trhu. Škodovka se může od Hyundaie akorát tak učit, jak se dělá špičkový moderní design.

´´´
6. března • 21:48

Jsi totál mimo.:-D:-D:-D i20 je proti této tragédii auto z říše snů RR.

Enfonator
6. března • 7:57

Mam trojkovu fabiu.. plasty po dvoch mesiacoch jemne rezonuju pri a stlpiku a pri reprakoch vo dverach. V tychto mrazoch tie tvrde plasty hucia ako v traktore. Tam by mali zapracovať..

Milhaus
6. března • 5:09

Ne teď to vážně není hezké auto už vůbec. Pamatuji si vloni jak jsme s manželkou šli vybrat nové auto a ve škodovce mi ukázala na fabii combi, přiběhl náhončí a oznámil nám 289 tis v holobitu :-D a pak měl po měsíci ještě tu drzost zavolat jestli do toho jdeme.

josephko
5. března • 21:15

Tie svetlá sa žiadali zmeniť. Boli totiž príliš veľké na také malé auto. Teraz je Fabia konečne coool.:-)

Petr Maleček (dj.kure)
5. března • 20:59

Faceliftovat něco, co je hnusné už od počátku není tak těžké. Designéři mají jistotu, že to auto může být maximálně hezčí, nebo stejné. Trochu pohledná Škodovka je až Superb.

Mirek
5. března • 18:39

Dovolím si tvrdit, že přední části facelift pomohl. Fabia již nevypadá, jako by měla vyvalené oči, velká světla, a zmizely ty hloupé trojúhelníky ve světlech, kde se tak akorát mohla hromadit špína.
https://www.netcarshow.com/skoda/2015-fabia/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-fabia/1600x120... ... Jedno mrýpnutí si však neodpustím, nebýt ten iphoňácký prolis uprostřed masky (jablko kopírovalo u Škody! :-D:-D), tak můžete zase někteří křičet, že maska je šlohnutá u Audi. Nebo ne, nepatří oni všichni do koncernu? Tam se přece nekopíruje.

Punknenimrkev
5. března • 18:16

Pěkné malé auto které ale ničím nenadchne

Kvicala
5. března • 16:29

Podle zcela novych a prisne tajnych informaci primo od zdroje, je ve vyvoji novy foukany dvouvalec 0.7 TSI,ktery by se mel konecne predstavit na jare!

Muehe
5. března • 17:40

To je fičák :-D

Lojza
5. března • 16:31

Do čeho se to bude montovat!???B-]B-]B-]

Kvicala
5. března • 16:54

Fabie,Rapid,Garde,Karotka. Ocekava se tak eminentni zajem o tuto motorizaci,ze cekaci lhuty mohou presahnout i 2 roky.

Antiautomat
6. března • 18:20

Trend bude opacny, co sa tyka objemu. Pocet valcov asi ostane na 3-4. Na druhej strane, ak by ponukli dlhozdvih trojvalec o 12oo kubikoch a jemne fuknuty, preco nie. Dnes sa s vyvazenim, plnenim a priebehom expanzie daju robit divy. To este nespominam premenlivy kompresny pomer ale zrejme tato technologia uz bude pre fajnens tabu.
Titanic mal tiez ak sa nemylim V3, teda po stranach. V strede bola turbina, ktora vyuzivala odpadnu paru. Apropos, turbina. A k nej elektricky generator (el.prenos vykonu) a k tomu elektromotor zabudovany v kazdom kolese - nebude vacsi ako bubnova brzda vzadu v O1. Buducnost individualnej mobility je vodik. Nebojte sa o plne nakupne centra a ich podzemie. Ta individualna mobilita bude nasincovi pristupna tak ako raketoplan obyvatelovi slumu v Indii.

E15
6. března • 20:05

ty elektromotory v kolech velikosti bubnových brzd O1 bych tedy rád viděl. A i kdyby existovaly, tak budou stejně moc těžké (ty brzdy tam totiž musí být také)

Muehe
5. března • 17:40

To je strašný :-D

Lojza
5. března • 16:25

Škoda Fábia jeden ze zlých snů od Škodovky!!!:-D:-D:-D

Jim
5. března • 16:15

Tři "hrníčky" naživo? To je můj sen.:-D

jarek
5. března • 15:34

Delate si asi srandu?Fabie je tim nejhorsim snem, ktery by se mohl zdat.

DaewooMaster
5. března • 15:00

Trochu jiná světla, která rozbila původní harmonickou linii předku, jinak mi to přijde naprosto stejné. Troufalé toto označkovat i jako facelift. Že je to "nová Fabie", to už přímo drzé tvrzení.

Kvicala
5. března • 15:03

Ale kdepak...zbrusu nova Fabie bude hlavni hvezdou vsech letosnich autosalonu!

Kvicala
5. března • 14:55

Neskutecna bomba!!! Jen clanek mohl byt jeste delsi...

Doporučujeme

Články odjinud