Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Kvicala  |  05. 03. 2018 14:55

Neskutecna bomba!!! Jen clanek mohl byt jeste delsi...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  05. 03. 2018 15:00

Trochu jiná světla, která rozbila původní harmonickou linii předku, jinak mi to přijde naprosto stejné. Troufalé toto označkovat i jako facelift. Že je to "nová Fabie", to už přímo drzé tvrzení.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  05. 03. 2018 15:03

Ale kdepak...zbrusu nova Fabie bude hlavni hvezdou vsech letosnich autosalonu!

Odpovědět  |   | 
jarek  |  05. 03. 2018 15:34

Delate si asi srandu?Fabie je tim nejhorsim snem, ktery by se mohl zdat.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  05. 03. 2018 16:15

Tři "hrníčky" naživo? To je můj sen.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 03. 2018 16:25

Škoda Fábia jeden ze zlých snů od Škodovky!!!

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  05. 03. 2018 16:29

Podle zcela novych a prisne tajnych informaci primo od zdroje, je ve vyvoji novy foukany dvouvalec 0.7 TSI,ktery by se mel konecne predstavit na jare!

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 03. 2018 16:31

Do čeho se to bude montovat!???

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  05. 03. 2018 16:54

Fabie,Rapid,Garde,Karotka. Ocekava se tak eminentni zajem o tuto motorizaci,ze cekaci lhuty mohou presahnout i 2 roky.

Odpovědět  |   | 
Muehe  |  05. 03. 2018 17:40

To je strašný

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 03. 2018 18:20

Trend bude opacny, co sa tyka objemu. Pocet valcov asi ostane na 3-4. Na druhej strane, ak by ponukli dlhozdvih trojvalec o 12oo kubikoch a jemne fuknuty, preco nie. Dnes sa s vyvazenim, plnenim a priebehom expanzie daju robit divy. To este nespominam premenlivy kompresny pomer ale zrejme tato technologia uz bude pre fajnens tabu. Titanic mal tiez ak sa nemylim V3, teda po stranach. V strede bola turbina, ktora vyuzivala odpadnu paru. Apropos, turbina. A k nej elektricky generator (el.prenos vykonu) a k tomu elektromotor zabudovany v kazdom kolese - nebude vacsi ako bubnova brzda vzadu v O1. Buducnost individualnej mobility je vodik. Nebojte sa o plne nakupne centra a ich podzemie. Ta individualna mobilita bude nasincovi pristupna tak ako raketoplan obyvatelovi slumu v Indii.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 20:05

ty elektromotory v kolech velikosti bubnových brzd O1 bych tedy rád viděl. A i kdyby existovaly, tak budou stejně moc těžké (ty brzdy tam totiž musí být také)

Odpovědět  |   | 
Muehe  |  05. 03. 2018 17:40

To je fičák

Odpovědět  |   | 
Punknenimrkev  |  05. 03. 2018 18:16

Pěkné malé auto které ale ničím nenadchne

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 03. 2018 18:39

Dovolím si tvrdit, že přední části facelift pomohl. Fabia již nevypadá, jako by měla vyvalené oči, velká světla, a zmizely ty hloupé trojúhelníky ve světlech, kde se tak akorát mohla hromadit špína.
https://www.netcarshow.com/skoda/2015-fabia/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-fabia/1600x120... ...

Jedno mrýpnutí si však neodpustím, nebýt ten iphoňácký prolis uprostřed masky (jablko kopírovalo u Škody! ), tak můžete zase někteří křičet, že maska je šlohnutá u Audi. Nebo ne, nepatří oni všichni do koncernu? Tam se přece nekopíruje.

Odpovědět  |   | 

Faceliftovat něco, co je hnusné už od počátku není tak těžké.

Designéři mají jistotu, že to auto může být maximálně hezčí, nebo stejné.

Trochu pohledná Škodovka je až Superb.

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
josephko  |  05. 03. 2018 21:15

Tie svetlá sa žiadali zmeniť. Boli totiž príliš veľké na také malé auto. Teraz je Fabia konečne coool.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  06. 03. 2018 05:09

Ne teď to vážně není hezké auto už vůbec. Pamatuji si vloni jak jsme s manželkou šli vybrat nové auto a ve škodovce mi ukázala na fabii combi, přiběhl náhončí a oznámil nám 289 tis v holobitu a pak měl po měsíci ještě tu drzost zavolat jestli do toho jdeme.

Odpovědět  |   | 
Enfonator  |  06. 03. 2018 07:57

Mam trojkovu fabiu.. plasty po dvoch mesiacoch jemne rezonuju pri a stlpiku a pri reprakoch vo dverach. V tychto mrazoch tie tvrde plasty hucia ako v traktore. Tam by mali zapracovať..

Odpovědět  |   | 
Stan  |  06. 03. 2018 09:00

Je to pořád lepší jak Hnujda i20

Odpovědět  |   | 
´´´  |  06. 03. 2018 21:48

Jsi totál mimo. i20 je proti této tragédii auto z říše snů RR.

Odpovědět  |   | 
Creator  |  30. 04. 2018 21:49

i20 je jedno z nejkrásnějších malých aut. Zato Fabia je úplně na druhém konci, je to jedno z nejošklivějších malých aut na trhu. Škodovka se může od Hyundaie akorát tak učit, jak se dělá špičkový moderní design.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  06. 03. 2018 09:27

Naaadhera. Jako když dite, který ma plnou hubu rovnátek, vyceni zuby...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  06. 03. 2018 11:12

U konkurence jsem četl ještě trefnější komentář:

"To je omlazené asi tak, jako když si vezme babička nové zuby."

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 22:06

" A než zadek zbytečně utahovat na tlumičích a pružinách, to se raději spokojíme s menšími koly. Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-iii-prvni-doj... ... " ???

Cože? Oni mají pro různou velikost ráfků i různou velikost kol? Tak to aby měnili i stálý převod atd...

Odpovědět  |   | 
audax  |  07. 03. 2018 22:00

v čom je nová ? tie zmeny si prakticky nikto nevšimne,možno keby mala 6 kolies,tak to by bolo niečo nové.....

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  08. 03. 2018 10:33

Krásné auto. Bravo Škodovka! Jen pozor na Vošického bandu pomlouvačů...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 03. 2018 17:54

A kde jsi přišel na to, že Vošický má bandu pomlouvačů? Ty budeš asi stejný případ, ale z opačné strany barikády, když se numíš vyjádřit jen k designu, bez trapného dovětku.

Odpovědět  |   | 
René  |  19. 05. 2018 10:30

Doporučíte mi střešní box na novou fabii?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 05. 2018 14:55

Já mám na fabii tuto bednu, naložím tam v klidu celou rodinu https://www.neumax.cz/autobox-neumann-adventure... ...

Odpovědět  |   | 
Fredy  |  22. 05. 2018 11:38

Já jsem u nich také kupoval už bednu na auto, mám ji tři roky a pořád vypadá jako nová

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 51 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 73 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 142 N/A