Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

129 komentářů

fabios`
8. února • 18:07

dotaz
fabia 1,2 htp 40kw bmd 2006motor ma nizke tlaky
sviti kontrolka motoru > chystam se na vymenu lambda sondypo nastartovani a rozjezdu jakoby ztraci dech a dusi se nebo vynechava jeden valec a cuka...
vymenil sem zapal civky za jizdy kdyz cuka a vyradim a restartuju klicem, tak se chytne a jede super do okamziu nez podradim nebo pribrzdim a pak zase zacne cukat...restart za jizdy vzdy pomuze a treba na dalnici vydrzi jet 100km 150 ale jak podradim nebo pribrzdim zase zacne mene tahnout a cukatnejaky napad?
EGR
skrtici klapka
pistni krouzky
ventily
lambda
....
docela papa olej cca 1l na 200km:)))

Tomáš Nork
6. září • 11:41

Tahle rádoby "vylepšěná fabie" je jen další výstřel do tmy. Koukaly jste už na ceny? Můžete si ji pořídit od 380 tisíc s holou výbavou a 1.0 motorem :D Díky bohu, že tu máme konkurenci, která ví jak vyrábět auta. Škodovka to už totiž dávno zapoměla!

Roman Gajdos
14. srpna • 13:34

1. Ako je to s hlucnostou? V niektorom clanku bolo napisane, ze bude dodatocne odhlucnena.
2. Vyrabaju sa uz len nove fabie, alebo pokracuje subezne aj vyroba starej.

Hloupej Honza
12. srpna • 13:13

Podle mě lidi zajímá skutečná cena a né nějaké již od a při využití našich finančních služeb. Lidi zajímá přehledný konfigurátor a logický výběr a né ochrana pro zpevněné cesty jen s malým koženým paketem Lidí zajímá reálná spotřeba náloženeho vozu třeba cestou na chatu. A už vůbec je nezajímá index CO2 a NOx . Lidi zajímá reálné náklady na servis. Filtr v ceně větší než 1/20 ceny nového vozuLidi zajímá průměrná životnost , třeba zajímá to, že motor po xxx xxx km nepůjde repasovat atd....Možná si někdo myslí že lidi zajímá design ale to je lidem buřt.

David
12. srpna • 12:37

Krásné malé auto, tady by se mohl Tfujdaj učit design. Korejský design ve stylu ukradnout něco "tuněcotutamhle" je naprosto děsivý. Nová i30 v kombíku je doslova legrační auto. A nové SantaFe to je doslova k popukání. ŠKODA GO! CZECH PRIDE!

X1
11. srpna • 0:25

Tento paskvil kupi iba kokot!:-PSKODA penez!

audax
10. srpna • 21:10

prečo každý kto má české občianstvo nedostane jednu škodovku zdarma po predložení preukazu totožnosti pri príležitosti 100 výročia vzniku republiky ? chceli aby sme sa pýtali,tak sa pýtam.....

oh.c!
10. srpna • 19:49

Fabia 3 má, dle mého názoru, v roli "městského poskakovadla" nedostatek v motoru a převodovce. Pro městský provoz bych uvítal i onu 1,2 htp (mpi). To jediné mohla zdědit po druhé generaci. 1.0 mpi je téměř v celém spektru otáček cca o 7 koníků slabší :-(. To, že v nějakých 6200 otáčkách je stádo vybičováno na 55kW je sice fajn, ale jinak k ničemu. Jinak je to vcelku fajn "poskakovadlo" pro 1 - 2 osoby. Podvozek je dobrý, rozhled z vozu také. Nějaké radikální změny v ovládacích prvcích také nečekám. Ale mimo město je to opravdu, opravu slabé :-(. 1.0 TSI 70 kW mě negativně překvapila nedostatkem výkonu pod cca 2000 ot/min. Tam se také něco změnilo? Mám na mysli stavy, kdy s vozidlem zpomalím např. při dávání přednosti a následně chci vyrazit. Podřadím na nižší převodový stupeň a nic :-(. Až pak vyrazíme. U vozu vybaveného svého času 1.2 TSI 81kW jsem tuto negativní vlastnost nějak extrémně nepozoroval.
P.S. A stahování oken funguje jak? Lze u vozu vybaveného např. pouze stahováním předních oken stáhnout okna pomocí dálkového ovládání? Fabia 2 generace po FL to "uměla" a F3 to neumí ani v nejvyšší výbavě :-(. A předpokládám, že na systému fungování Start Stopu se nezměnilo nic? Po každém startu motoru se musí vypnout manuálně tlačítkem, že 3-[.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 20:00

dotaz II-k tomu stahování, bude mět aji bezklíčový otevírání a startování? Když podržím na klice vysunou se aji okna a při otevření stáhnou? Jde v menu počítače naprogramovat otevření celého auta nebo jen řidič atd.?

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:57

DOTAZ- když dám auto-na stěračích tak světla s DS se na potkávačky přepnou kdy( na mojim citroenu jakmile třikrát se setře okno)
Ruční brzda je klasika nebo elektrika?

Sir_CHerokee
10. srpna • 18:19

Dostane i normální 4 válcový benzínový motor, nebo budou jen ty zkriplné malé litrové mrd*y?

Anti-automat
10. srpna • 18:05

Ked sa tam objavi jednoduchy atmosfericky benzinak o objeme 13oo+, potom o nej budem uvazovat. Jednoliter v 55kW verzii mam odskusany v CityGo /a je dobry/, ale do fabie treba nieco ine. Nevidim dovod na kupu maleho auta, ktore je /uplne zbytocne/ zlozitejsie /rozumej z dlhodobeho hladiska nakladnejsie/ viac ako ma byt.

j
10. srpna • 17:01

Prý je prostorná jo? A kde.? Seděl jsem v tom a myslel jsem si, že sedím ve Fiatu Panda. Hrozný. Stejné místo na šířku je i v Rapidu. Za ty peníze je to předraženej krám s tříválcem a s filtrem pevných částic. Prodejci škodovky tyto věci zatajují jak se dá při prodeji, že to má problémový a zbytečný filtr pevných částic a ost.problémovou elektroniku např. start stop. Fabii nechci ani náhodou! Jednička ještě šla, ale pak to jde z kopce a tato je nejhorší co vyrobili. Lidi, nekupujte to, budete mít jen problémy! A ještě drahej a ošizenej tříválec k tomu! Ani náhodou! Děkuji, nechci!!

PaP
10. srpna • 18:47

Naprosto nechápu, jak tomu předražnému poruchovému křápu někdo může říkat auto. Říkejte tomu prosím volkswagen a všem bude rázem jasné, s čím mají tu čest (ale fuj) a co od toho mohou čekat.

666
10. srpna • 15:12

"Ptejte se, co vás zajímá!"
Nazajímá nás nic....

qwertz
10. srpna • 16:51

Zajímavé. Nezajímá vás nic, ale přesto jste věnoval svůj volný čas pročtením tohoto článku a (a zdráhám se použít výraz) "diskuzí" pod tímto článkem. A takto to bude pokračovat stále. Asi proto, že "vás to vůbec nezajímá". :-DPokud někoho něco nezajímá, tak to ignoruje. víme?:-D

Ludek_II
11. srpna • 7:58

Nech si svoje pseudorady.

666
10. srpna • 18:40

"Pokud někoho něco nezajímá, tak to ignoruje. víme?"
To jsem přesně provedl. Reaguji pouze na dotaz v nadpisu...

rosolovita rosa
10. srpna • 15:23

Mne by tedy zajimalo, proc se redaktori otravuji s necim, co nas nezajima. :-P

selvitr
10. srpna • 15:57

Mně by zase zajímalo, proč tady jistý senior s minimálně deseti nicky a evidentně trpící samomluvou, zasira diskuse svými "moudry"?

JirkaX
10. srpna • 19:35

Protože ho za to redakce platí. Zvyšuje návštěvnost.

Jan
10. srpna • 12:44

tříválec? litr? ani omylem!

mpolan
10. srpna • 12:51

Tak mi jistě dáš tip na lepší auto s objemnějším čtyřválcem a obdobným prostorem...

Nikdo
10. srpna • 15:08

Například Houmr, nebo Karosa.... ;-)

rosolovita rosa
10. srpna • 13:08

Jsem analytik automobiloveho trhu a velice rad Vam poradim. Samozrejme, ze me sluzby nejsou zdarma. :-D:-D:-D

Nikdo
10. srpna • 15:09

Á pán je znalec - to se pozná...

bob
10. srpna • 12:04

Je to nejlepší auto v galaxii a nebo získá velmi ceněný titul nejlepšího auta ve vesmíru? Tuším, že B je správně :D

Kobalt
10. srpna • 12:23

Podle me jde mezigalakticky o nejlepsi auto,takze za C :))

Lukas
10. srpna • 12:03

Pokud prší, také protéká voda po svazku kabelů přes oddělovací příčku motoru až na řídící jednotku? Lze jednoduše nalít trochu vody na čelní sklo při otevřené kapotě.

Pavel
10. srpna • 12:02

zdravím, zajímá mě kolik ot/min točí motor u silnější TSI 6M na 6 při 100/h. Děkuji

j
10. srpna • 11:44

Přesně. Proč kupovat takový střep s filtrem pevných částic a tříválcem. Děkuji nechci. Koupím raději Fiat Tipo s normálním motorem 1.4. Stísněnou Fabii ani náhodou!!!

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:51

a co máš za auto ted?

Marek71
10. srpna • 12:01

Tak pokud je pro tebe Fabia stísněná, tak si kup Rapid nebo Octávku. Fabia je nákupní taška pro dva lidi, na ježdění ve městě a okolí.

holic na holickach
10. srpna • 12:16

Hele, a slysel jsi uz o tom, ze existuji take jina auta nez Skody? B-]

jirka
10. srpna • 10:44

mě by zajímalo jestli dávaji k tomu náhradní motor zdarma, nebo za zvýhodněnou cenu.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:50

pro takový hnupy co neumí řadit a fouknou tam při stovce jedničku je zdarma lístek na mhd a né náhradní motor. Kup si automat.:-(

Nikdo
10. srpna • 15:07

Na co by ho dávali? Jako na syslení?

Zdenek
10. srpna • 10:35

Zajímalo by mne jestli do faceliftované Fabie zatéká voda do motorového prostoru jako do stávající .

MrSkuff
10. srpna • 17:08

Faceliftová Fabie má na kapotě přidané těsnění, které starší fabka neměla. Takže možná problém vyřešen. Teď to chce počkat na nějaké testy a recenze :)

Lukas
10. srpna • 17:45

Jestli máte na mysli problém se zatékáním z čelního skla na řj, tak toho se tesnění, přidané na čelní hranu kapoty,netýká.
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38878193_2013181... ...

Toper
10. srpna • 10:41

Mně by spíše zajímalo, jestli vůbec existuje obdobné auto, kterému by tam voda netekla. ;-)

Lukas
10. srpna • 12:17

Do rapidu a octavie a vlastně možná všech současných škodovek, takhle blbě jako do fabie nezatéká.

Lukas
10. srpna • 12:24

Ale předpokládám, že když FL fabie s podobnou výbavou stojí cca o 80t.Kč víc, než předchozí, že už to chlapci a děvčata zajisté vyřešili 🤣 Ne, popravdě si myslím, že chtít za to šidítko tyhle prachy je nehoráznost, zatéká tam určitě stejně, ale lidi to stejně budou kupovat jako vzteklý.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 19:06

a vadí to čemu? Snad kde jde vzduch, tak tam jde i voda, jestli se Vám to nelíbí, tak si tam dejte třeba těsnící profil.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukas
10. srpna • 21:39

V kabině mám taky vzuch :-D
Kvůli opravě musí ven stěrače, torpédo, hadička ostřikovačů a oddělovací příčka motoru a pak nedoléhající těsnění dobastlit silikonem.
Stěžují si na to zákazníci v Německu, Anglii atd., ale škodovka prohlašuje, že je to jedna z vlastností ;-)

Lukas
10. srpna • 21:41

Jo a čemu, že to vadí? Voda, sůl, elektrika, nic? :-D

Bertold
10. srpna • 10:21

Je zaujímavé, že zatiaľ čo pred faceliftom mali Fabia HB a combi uvedené rovnaké kombinované spotreby, teraz je combi pri TSI o 0,2l/100km úspornejšie. HB->combi pre faceliftom-
1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,4l/100km->4,4l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,4l/100km->4,4l/100km;HB->combi po facelifte-
1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,8l/100km->4,6l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,9l/100km->4,7l/100km;

Lukas
10. srpna • 12:14

S 1.2 81kw se mi jednou povedlo 20km se spotřebou 4.2L/100km. Ale dlouhodobou mám 6,5 🤣

Bertold
10. srpna • 13:49

Mne sa X krát podaril úsek 115km tam aj späť za 4,3-4,4l/100km. Priemer mám 5,5l/100km.

Leon
10. srpna • 10:20

NIC,....my chceme čtyřválec !:-O:-O

LOL
10. srpna • 10:12

Mě by zajímalo, kdy konečně hoši z Junge Schmerzfeiern předělají Fobiji z té hnusné krabicoidní dvojkové kastle, kterou jen "vylepšují" jinými nárazníky a světýlky?Případně kdy se objeví verze Monte Karel se šlapátky pro všechna čtyři místa jako nejvyšší motorizací?

Ota P
10. srpna • 10:04

Takže nové je jen kurvitko v podobě filtru pevných částic?
To už snad radši Sandero s vyzkoušenou starou technikou a ušetříte min.100 000Kc

Nikdo
10. srpna • 15:06

Hustý. Takže kvůli staršímu motoru si máme koupit auto, které je neergonomické, nesedí na silnici a podvozek má pikaču?

petr r. (petrumr)
10. srpna • 19:50

která škodovka má bblbý podvozek?-budíček 2018.;-) Kolik ti je roků prosím tě?

jirka
10. srpna • 21:37

měl jsem fabii 1.2 tsi ta slabší třívalec fakt už nevím. Ale hroznej krám. Na silnici to nedrželom auto na max dostat nešlo, nepohodlný úzký jezevčík spotřeba no katastrofa. zlatá honda civic 1.5 vtec o proti tomu co je z roku 1998. Jeden z nejpovedenějších motoru který by se chytal i dnes.

aaabbbccc
10. srpna • 18:38

Chod sa previezt v jednom aj v druhom a az potom porovnavaj. A pozor na sanku, aby ti nahodou nepadal prilis hlboko.

mpolan
10. srpna • 12:53

Kterou že to má Sandero "vyzkoušenou starou techniku", co se týká motorů? Litrové SCe i TCe jsou dost nové motory.

jarecek
10. srpna • 10:01

takze, co by me mohlo zajimat .. na co se zeptat .. moment .. jeste moment .. aha .. nic ..

Bertold
10. srpna • 9:57

Otázky. Ak pozriem kombinovanú spotrebu Fabií pred faceliftom a po ňom, tak je situácia takáto: 1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,4l/100km->4,8l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,4l/100km->4,9l/100km;Keďže obe hodnoty sú podľa NEDC, tak z toho vyplýva, že zvýšenie spotreby TSI o 0,5l/100km zapríčinil filter pevných častí. Je tomu tak? Alebo je to spôsobené prepočtom z WLTP na NEDC? (Facelift sa testoval spotreba /emisie podľa WLTP a udávané výsledky sú prepočet na NEDC.) Prečo výrobca udáva spotrebu podľa NEDC, keď od septembra by už malo byť povinné udávať spotrebu podľa WLTP? V cenníku novej Fabie na českých stránkach výrobca píše: “Hodnoty podľa WLTP Vám na prianie poskytne Váš predajca“. Môžete uviesť aj tieto hodnoty? Odkedy budú v cenníkoch figurovať hodnoty podľa WLTP?

holic na holickach
10. srpna • 9:40

Trivalcovy motor do auta nebrat! I kdyby mel zatah jako lokomotiva a vykon jako raketa.
Jasne, redaktori z neceho museji splacet sve hypoteky a tak budou do nekonecna opakovat, ze trivalcove motory jsou prima. Vyrobci automobilu a redaktori automoto magazinu jsou snad jedini, kdo ma z trivalcu skutecne prospech.
Ovsem ja budu do nekonecna na nekonecno opakovat, ze trivalcove motory nebrat. Je to velky krok zpet a perverzni snaha vyrobcu usetrit at to stoji, co to stoji. Toto ovsem k zadnyn usporam na strane majitele vozu nevede, ba spise naopak.

Nikdo
10. srpna • 15:04

Na jakém matroši jedeš?Když tě to nezajímá tak to nečti a přispívej u článků o Hiluxech a pod.

Mechanik
10. srpna • 14:31

Svatá pravda

Toper
10. srpna • 10:39

Auta již v dnešní době nejsou tak drahé, aby nový tříválec v malém autě předsatvoval nějaký problém. Když to přeženu, 150 tis. s tím bez problému najedeš (pokud ti tedy nic jiného nezbývá) a pak si kup auto nové.

JirkaX
10. srpna • 12:38

Je otázkou, kolik by stál polomotor. To by bylo rozhodující.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:46

čorkař?

JirkaX
10. srpna • 19:29

Přiznám se, že nerozumím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. srpna • 19:46

jestli jsi zloděj aut?

JirkaX
10. srpna • 19:49

Ne. Myslel jsem tím kolik by stála oprava výměnou polomotoru.

petr r. (petrumr)
11. srpna • 10:08

a proč bys měnil polomotor? jestli po havárce když roztrelíš blok, tak asi bude lepší koupit nový auto.Dělal jsem motoráře a blok jsem měnil jen v krajním případě když u vložek byl vyžraný, ale v dnešní době kvalitních nemrzek, kvalitních těsnění to nehrozí.

JirkaX
11. srpna • 23:14

Víš vůbec co je polomotor?

holic na holickach
10. srpna • 12:09

Souhlasim: Kdyz mi tedy rikas, ze to neni drahe, ze to neni problem a kdy si mam koupit nove auto, cekam, ze to vsechno zafinancujes ty. Pokud to ale mam financovat ze sveho, dovolim si tu neomalenost a rozhodnu se sam. Diky. ;-)

Toper
10. srpna • 15:55

A proč se tu prezentuješ jako nesvéprávný? Copak ti někdo striktně diktuje, co si máš nebo nemáš kupovat?

JirkaX
10. srpna • 12:32

A co ti brání koupit si čtyřválec?

rosolovita rosa
10. srpna • 12:42

Fakt, ze 4-valec ma o 2 valce mene, nez chci. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:39

a proč chceš šestiválec? Proč si ho nekoupíš, když budeš kupovat bazar, tak možná zjistíš, že pro nějaký typy je čtyřválec dražší jak šestiválec a ted studuj proč.:-P

Rosťa
10. srpna • 9:53

Do takového auta, které jsem svým určením na jízdu kolem komína je tříválec v pohodě. Nelze očekávat nájezdy vyšší než cca 15 tkm ročně a pokud člověk nejezdí jako prase, tak motor vydrží více než 200 tkm.

holic na holickach
10. srpna • 12:14

Zatim se totiz argumentace ve prospech 3-valcu zuzuje na "ono to vlastne neni spatne, jak se zda".
Jinymi slovy: "Vime, ze je to prasarna, ale proboha neresete to a kupte si to."

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:36

ano lidi co jezdí autem si to koupí, ale vy řešíte co my řidiči neřeší. Tříválec se řeší na forech a na plakátech nad postelí a v tom je ten rozdíl. Kupte si čtyřválec a neřešte to, jestli jste komunista, tak ty lidi co kupují tříválec udejte straně a možná by měli jít do lágru aby vy jste se měl lépe.

holic na holickach
10. srpna • 12:11

Jake vyhody mi prinasi 3-valec oproti 4-valci? Myslim vyhody pro mne, jako pro majitele. Skutecne mne nezajimaji benefity kohokoliv jineho.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:31

tři svíčky, menší objem chladiva, menší hmotnost, menší brzdná síla, méně oleje atd. ,ale ten co nejezdí potřebuje přeci více než mají ostatní. Na co potřebujete auto? Víte vůbec, že někdo potřebuje auto a vůbec ho nezajímá jaký tam má motor, nebo vy si myslíte, že ty motory musí každý měsíc do servisu? Měl jsem HTP a byl jsem sním spokojen (každodenní provoz kolem komína)

Rosťa
10. srpna • 14:43

A tebe někdo nutí si koupit čtyřválec? Buď si auto koupím, nebo nekoupím. Motor je jen jedna z věcí, které rozhodují o koupi auta.

WP
10. srpna • 12:16

Jaké výhody má R4 oproti R6?

rosolovita rosa
10. srpna • 12:27

Netusim a proto mam R6. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:44

protože 6 je levnější, mají tendenci žrát olej, obvykle eu3, velká spotřeba, moc oleja, je těžký na nápravu, nemají větší výkon na hmotnost jak čtverka...................

rosolovita rosa
13. srpna • 11:22

Vsechny tyto nevyhody sestivalcu jsou samozrejme platne i pro trivalce. Tedy v porovnani s jednovalcem. :-P

Pepa
10. srpna • 9:28

Dotaz: proc testujete motor, ktery byl testovan ve Fabii 100x? Myslite, ze to bude neco jineho, nez v predfaceliftove Fabii? Je to jenom dalsi reklama pro Skodu.

Bertold
10. srpna • 10:02

Napríklad preto, že podľa udávaných hodnôt sa pri TSI zvýšila spotreba paliva o cca. 0,5l/100km. Vyzerá to na dôsledok filtra pevných častí. Viď moje otázky na redakciu nižšie.

neodborník
10. srpna • 10:45

Spíš než přání otcem myšlenky za tím bude nová metodika měření spotřeby, ta "správná". Spotřebu budou mít sice všichni stále stejnou, ale už budou šťastní a spokojení, protože jezdí na procenta rozdílu mezi papírem a realitou.

Bertold
10. srpna • 10:56

Keď si pozrieš moje otázky na redakciu nižšie, zistíš, že aj spotreba po facelifte je uvedená podla NEDC. Avšak prišlo sa k nej prepočtom z WLTP. Ale prepočet pri 1,0 MPI odchýľku nepriniesol, pri TSI áno. Ja netvrdím, že je to filtrom. Ja sa pýtam.

Bertold
10. srpna • 11:01

Ešte poznámočka. 1,0MPI nemá filter pevných častí.

Fejk
10. srpna • 9:11

Dotaz: K jakému datu se to zda přejmenuje na skodarevue.cz?

Lidl
10. srpna • 9:06

Dotaz:Kterej normalni clovek ty takovejdle strep koupi?Dekuji

Toper
10. srpna • 10:35

Není ti hloupé, pokládat tak zbytečné dotazy?
Nevím, kde žiješ, nebo jestli tě vůbec pouštějí ven, ale Fabií jezdí po cestách mraky, co se tak rovnou zeptat nějakého majitele? Problém to určitě nebude.

Lidl
10. srpna • 15:32

Ano, je to vskutku neuveritelne kolik dementnich lidi na tom svete je, ze?

Jméno
10. srpna • 15:53

Tak povídej. Chci nové auto, ideálně kombík, v automatu s adaptivním tempomatem s cenou do 400.000,- (započítej reálnou cenu, za ceníkovky dnes prodávají snad jen Suzuki). Motor min. 100k., ale moc víc nepotřebuju, spotřeba je důležitá. Jedinými adepty jsou Clio (nemá adaptivní tempomat, ale má špičkové Bi-Ledky), Fabie, Rapid (nemá adaptivní tempomat), Yaris HSD (není kombi, ale plusem je spolehlivost a prostornost + spotřeba), nebo lehce jeté CH-R.

Rosťa
10. srpna • 19:45

Za mne Rapid.

Toper
10. srpna • 15:53

Odříkaného největší krajíc, že?

selvitr
10. srpna • 15:51

Že by sebereflexe? ;-)

selvitr
10. srpna • 9:11

Třeba ten, kdo hledá auto na operák za 3.500 Kč měsíčně.

Lidl
10. srpna • 9:29

Ale toto neni auto, ale sracka z plechu.

Rosťa
10. srpna • 11:00

Sračka jsi ty!

k22
10. srpna • 8:37

Tak nějak mě nenapadá jediný důvod proč za tyhle prachy kupovat Fabku..

Peter
10. srpna • 14:50

No vidíte, ja sa práve o Fabiu zaujímam. Momentálne používam FaII combi. Ide mi o auto do mesta na servisné účely, teda zasa kombi. Vyhovuje mi že je úzka a dobre sa s ňou po meste parkuje. Akurát mám dilemu či MPI alebo TSI, 70% mesto, za 10 rokov cca 90 tisíc km.

petr r. (petrumr)
10. srpna • 18:16

bez turba vemte.

Marek71
10. srpna • 12:04

No vidíte... a podle prodejních čísel lze usuzovat, že existuje spousta lidí, kteří ty důvody najdou a Fabii si koupí :-) A nejen v ČR.PS:
Já mám taky úplně jiné požadavky na autoa Fabka mi nevyhoví, ale chápu lidi, co si ji koupí, hlavně jako novou třeba s 5 let záruky.

k22
10. srpna • 12:21

Já nemyslel ojetinu místo Fabie, ale funglovku za cca stejnou cenu...

fero
10. srpna • 8:30

Dobry den. Zaujimaju ma LED svetla. Ide o plnohodnotny vykon ako ma Leon alebo skor nie?

TS
10. srpna • 14:45

zsdny zazrak to neni, stejnou praci, castokrat i lepsi odvede led sada

Dix_
10. srpna • 8:41
fero
10. srpna • 8:57

Diky. Zaujimave, ze stretavacku aj dialkove robi jedna dioda! Myslel som, ze vzdy je diod viac :)

fero
10. srpna • 9:01

a smerovka je ziarovka. lol

dalibor hlava
10. srpna • 8:22

Konecne nekdo testuje tento unikatni vuz,velky potlesk a moc se tesim na zavery,protoze nikde se nemohu o fabii nic docist.

Sheldon
10. srpna • 21:19

To byl sarkasmus?

mtb_
10. srpna • 8:13

Ten 55kw MPI má Točivý moment 95N.m/min?koľko malo dakedy 1,2HTP?k cenníku 10tis za toto - tie ceny sú hrozné.

mtb_
10. srpna • 8:16

1,2HTP mala 106-110.

Anti-automat
10. srpna • 18:01

Praca odvedena za jednotku casu NEROVNA SA krutiaci moment. Napoveda.

Vasek
10. srpna • 21:01

Mas pravdu, bohuzel tohle je pro spoustu lidi spanelska vesnice :)

Jean
10. srpna • 8:10

TAK TO JE NÁŘEZ!!! :-)

Josef
10. srpna • 18:05

Vzpomínám si, jak někteří "znalci" a "diskutéři" se "oháněli" v diskusích bohatou nabídkou motorů u aut Škoda... :-)
Divím se nabídce toho slabšího turbo tříválce. Za 15 připlacených tisíc Kč je lepší jít do silnějšího, který má navíc 6 stupňovou převodovku. Pokud by Škoda zúžila nabídku o ten prostřední motor, možná by se jí podařilo snížit i výrobní náklady a potom už připlacení jen hypotetických cca 10 tisic s výhodu silnějšího motoru a "lepší" převdovky by bylo v pohodě a ke všeobecné spokojenosti.
Zkátka 1 motor tříválec bez turba pro lidi, kteří používají Fabii jako přibližovadlo na nákupy a do práce na krátké vzdálenosti (časté studené starty) a potom ten tříválec turbo 81kW ve verzi 6-st manuál nebo automat. Oč by to potom bylo pro všechny jednodušší, že? ;-)

PetrStary
11. srpna • 6:01

Ať tak či tak, Škodovka dělá poslední dobou velice slušná auta:-) Mohla by jít příkladem pro ostatní značky mainstreamu ;-)

mpolan
10. srpna • 19:28

Odpovědí jsou daně. Možná ne u nás, ale v jiných zemích jsou daně či pojištění podle výkonu.

Josef
10. srpna • 20:16

Je to možné, jenže zde je to o českém trhu a českém ceníku. Pro jiné trhy mimo EU jsou auta zvlášť homologovány a liší se nejen motory. Obdobně tomu je s výbavami aut a jejich kombinacemi pro různé trhy i v rámci EU. Myslím si, že v Česku by ten jediný turbotříválec v nabídce, jak jsem uvedl, rozhodně stačil a nikomu by ten slabší nechyběl, zejména pokud by se snížila cena toho dražšícho s 6-kvaltem.

mpolan
10. srpna • 22:20

No vidíš... a Škoda to udělala tak, že nabízí obě verze a na té dražší vydělává o to více. Ale jdi jim poradit, že to dělají blbě, určitě tě poslechnou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
10. srpna • 22:59

Marketing Škody pracuje výborně. Byli a jsou schopni nabízet motorizaci s odstupem cca 10 kW a nechat si za to slušně zaplatit (a přesvědčit zákazníky o "výhodě" široké nabídky).. Každý, kdo má zkušenosti, tak ví, co v praxi znamená rozdíl 10 kW a jak je to "výrazné" a jak je to "poznat" a "cítit jak to tlačí do zad při akceleraci"....
Mám z toho akorát srandu. Kupuji jinde a podle mne je prakticky znatelný/uplatnitelný rozdíl výkonu mezi motory ve výběru cca 30-40 kW. Někdo to samozřejmě může vidět jinak a nikomu to neberu. Já jsem jen reagoval v kontextu toho, jak se zredukovala dřívější ohromná nabídka volby motorizací u Škodovky a kdy to už vypadá, že dostali konečně ve Škodě rozum.

Lukas
10. srpna • 19:12

Však ten prostřední motor je stejný jako ten nejsilnější, jen možná míň povedenej a s jinou řidicí jednotkou. O výrobní náklady strach nemám :D

Josef
10. srpna • 20:10

Rozdíl mezi 5 rychlostní a 6 rychlostní převodovkou, který souvisí s rozdílnou motorizací s přímými výrobními náklady souvisí. Nepřímé výrobní náklady - dodávky a značené dílů, evidence, sledování distribuce rozdílných dílů k výrobě a montáži, značení, montážní postupy, školení pracovníků a mechaniků, kontrolní operace,....atd., to stojí peníze a rozhodně není "zadarmo".

Lukas
10. srpna • 21:16

1.psal jste původně o motoru.
2.pokud by se vyškrtnul prostřední motor, stále by ten bez turba měl 5-ti kvalt a ten nejsilnější 6-ti kvalt, pokud ne, byl by s 5-ti kvaltem horší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
10. srpna • 22:49

1. Psal jsem, cituji: "...Pokud by Škoda zúžila nabídku o ten prostřední motor, možná by se jí podařilo snížit i výrobní náklady a potom už připlacení jen hypotetických cca 10 tisic s výhodu silnějšího motoru a "lepší" převodovky by bylo v pohodě a ke všeobecné spokojenosti.....Zkátka 1 motor tříválec bez turba pro lidi, kteří používají Fabii jako přibližovadlo na nákupy a do práce na krátké vzdálenosti (časté studené starty) a potom ten tříválec turbo 81kW ve verzi 6-st manuál nebo automat. "
2. Základní motor 55 kW bez turba s 5-kvaltem pro poskakování po městě a okolí (dojíždění do práce, nákupy,...) s častými studenými starty naprosto postačí. Druhá alternativa s 81KW motorem by s manuálním 6 kvaltem nebo automatem byla dobrou výkonovou volbou pro používání auta jako "rodinného" pro malé rodiny ve verzi kombi i HB a poradilo by si to i lehčím přívěsem na kouli... (těch 81 kW není až tak moc a proč cpat do nabídky ještě 70 kW verzi?)

Doporučujeme

Články odjinud