Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

Jean  |  10. 08. 2018 08:10

TAK TO JE NÁŘEZ!!!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 18:05

Vzpomínám si, jak někteří "znalci" a "diskutéři" se "oháněli" v diskusích bohatou nabídkou motorů u aut Škoda...
Divím se nabídce toho slabšího turbo tříválce. Za 15 připlacených tisíc Kč je lepší jít do silnějšího, který má navíc 6 stupňovou převodovku. Pokud by Škoda zúžila nabídku o ten prostřední motor, možná by se jí podařilo snížit i výrobní náklady a potom už připlacení jen hypotetických cca 10 tisic s výhodu silnějšího motoru a "lepší" převdovky by bylo v pohodě a ke všeobecné spokojenosti.
Zkátka 1 motor tříválec bez turba pro lidi, kteří používají Fabii jako přibližovadlo na nákupy a do práce na krátké vzdálenosti (časté studené starty) a potom ten tříválec turbo 81kW ve verzi 6-st manuál nebo automat. Oč by to potom bylo pro všechny jednodušší, že?

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 19:12

Však ten prostřední motor je stejný jako ten nejsilnější, jen možná míň povedenej a s jinou řidicí jednotkou. O výrobní náklady strach nemám :D

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 20:10

Rozdíl mezi 5 rychlostní a 6 rychlostní převodovkou, který souvisí s rozdílnou motorizací s přímými výrobními náklady souvisí. Nepřímé výrobní náklady - dodávky a značené dílů, evidence, sledování distribuce rozdílných dílů k výrobě a montáži, značení, montážní postupy, školení pracovníků a mechaniků, kontrolní operace,....atd., to stojí peníze a rozhodně není "zadarmo".

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 21:16

1.psal jste původně o motoru.
2.pokud by se vyškrtnul prostřední motor, stále by ten bez turba měl 5-ti kvalt a ten nejsilnější 6-ti kvalt, pokud ne, byl by s 5-ti kvaltem horší.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 22:49

1. Psal jsem, cituji: "...Pokud by Škoda zúžila nabídku o ten prostřední motor, možná by se jí podařilo snížit i výrobní náklady a potom už připlacení jen hypotetických cca 10 tisic s výhodu silnějšího motoru a "lepší" převodovky by bylo v pohodě a ke všeobecné spokojenosti.....Zkátka 1 motor tříválec bez turba pro lidi, kteří používají Fabii jako přibližovadlo na nákupy a do práce na krátké vzdálenosti (časté studené starty) a potom ten tříválec turbo 81kW ve verzi 6-st manuál nebo automat. "
2. Základní motor 55 kW bez turba s 5-kvaltem pro poskakování po městě a okolí (dojíždění do práce, nákupy,...) s častými studenými starty naprosto postačí. Druhá alternativa s 81KW motorem by s manuálním 6 kvaltem nebo automatem byla dobrou výkonovou volbou pro používání auta jako "rodinného" pro malé rodiny ve verzi kombi i HB a poradilo by si to i lehčím přívěsem na kouli... (těch 81 kW není až tak moc a proč cpat do nabídky ještě 70 kW verzi?)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 19:28

Odpovědí jsou daně. Možná ne u nás, ale v jiných zemích jsou daně či pojištění podle výkonu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 20:16

Je to možné, jenže zde je to o českém trhu a českém ceníku. Pro jiné trhy mimo EU jsou auta zvlášť homologovány a liší se nejen motory. Obdobně tomu je s výbavami aut a jejich kombinacemi pro různé trhy i v rámci EU. Myslím si, že v Česku by ten jediný turbotříválec v nabídce, jak jsem uvedl, rozhodně stačil a nikomu by ten slabší nechyběl, zejména pokud by se snížila cena toho dražšícho s 6-kvaltem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 22:20

No vidíš... a Škoda to udělala tak, že nabízí obě verze a na té dražší vydělává o to více. Ale jdi jim poradit, že to dělají blbě, určitě tě poslechnou.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 08. 2018 22:59

Marketing Škody pracuje výborně. Byli a jsou schopni nabízet motorizaci s odstupem cca 10 kW a nechat si za to slušně zaplatit (a přesvědčit zákazníky o "výhodě" široké nabídky).. Každý, kdo má zkušenosti, tak ví, co v praxi znamená rozdíl 10 kW a jak je to "výrazné" a jak je to "poznat" a "cítit jak to tlačí do zad při akceleraci"....
Mám z toho akorát srandu. Kupuji jinde a podle mne je prakticky znatelný/uplatnitelný rozdíl výkonu mezi motory ve výběru cca 30-40 kW. Někdo to samozřejmě může vidět jinak a nikomu to neberu. Já jsem jen reagoval v kontextu toho, jak se zredukovala dřívější ohromná nabídka volby motorizací u Škodovky a kdy to už vypadá, že dostali konečně ve Škodě rozum.

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  11. 08. 2018 06:01

Ať tak či tak, Škodovka dělá poslední dobou velice slušná auta Mohla by jít příkladem pro ostatní značky mainstreamu

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 08:13

Ten 55kw MPI má Točivý moment 95N.m/min?

koľko malo dakedy 1,2HTP?

k cenníku 10tis za toto - tie ceny sú hrozné.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 08:16

1,2HTP mala 106-110.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 08. 2018 18:01

Praca odvedena za jednotku casu NEROVNA SA krutiaci moment. Napoveda.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  10. 08. 2018 21:01

Mas pravdu, bohuzel tohle je pro spoustu lidi spanelska vesnice :)

Odpovědět  |   | 
dalibor hlava  |  10. 08. 2018 08:22

Konecne nekdo testuje tento unikatni vuz,velky potlesk a moc se tesim na zavery,protoze nikde se nemohu o fabii nic docist.

Odpovědět  |   | 
Sheldon  |  10. 08. 2018 21:19

To byl sarkasmus?

Odpovědět  |   | 
fero  |  10. 08. 2018 08:30

Dobry den. Zaujimaju ma LED svetla. Ide o plnohodnotny vykon ako ma Leon alebo skor nie?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  10. 08. 2018 08:41
fero  |  10. 08. 2018 08:57

Diky. Zaujimave, ze stretavacku aj dialkove robi jedna dioda! Myslel som, ze vzdy je diod viac :)

Odpovědět  |   | 
fero  |  10. 08. 2018 09:01

a smerovka je ziarovka. lol

Odpovědět  |   | 
TS  |  10. 08. 2018 14:45

zsdny zazrak to neni, stejnou praci, castokrat i lepsi odvede led sada

Odpovědět  |   | 
k22  |  10. 08. 2018 08:37

Tak nějak mě nenapadá jediný důvod proč za tyhle prachy kupovat Fabku..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 08. 2018 12:04

No vidíte... a podle prodejních čísel lze usuzovat, že existuje spousta lidí, kteří ty důvody najdou a Fabii si koupí A nejen v ČR.

PS:
Já mám taky úplně jiné požadavky na autoa Fabka mi nevyhoví, ale chápu lidi, co si ji koupí, hlavně jako novou třeba s 5 let záruky.

Odpovědět  |   | 
k22  |  10. 08. 2018 12:21

Já nemyslel ojetinu místo Fabie, ale funglovku za cca stejnou cenu...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 08. 2018 14:50

No vidíte, ja sa práve o Fabiu zaujímam. Momentálne používam FaII combi. Ide mi o auto do mesta na servisné účely, teda zasa kombi. Vyhovuje mi že je úzka a dobre sa s ňou po meste parkuje. Akurát mám dilemu či MPI alebo TSI, 70% mesto, za 10 rokov cca 90 tisíc km.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:16

bez turba vemte.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  10. 08. 2018 09:06

Dotaz:

Kterej normalni clovek ty takovejdle strep koupi?

Dekuji

Odpovědět  |   | 
selvitr  |  10. 08. 2018 09:11

Třeba ten, kdo hledá auto na operák za 3.500 Kč měsíčně.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  10. 08. 2018 09:29

Ale toto neni auto, ale sracka z plechu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 08. 2018 11:00

Sračka jsi ty!

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 08. 2018 10:35

Není ti hloupé, pokládat tak zbytečné dotazy?
Nevím, kde žiješ, nebo jestli tě vůbec pouštějí ven, ale Fabií jezdí po cestách mraky, co se tak rovnou zeptat nějakého majitele? Problém to určitě nebude.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  10. 08. 2018 15:32

Ano, je to vskutku neuveritelne kolik dementnich lidi na tom svete je, ze?

Odpovědět  |   | 
selvitr  |  10. 08. 2018 15:51

Že by sebereflexe?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 08. 2018 15:53

Odříkaného největší krajíc, že?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  10. 08. 2018 15:53

Tak povídej. Chci nové auto, ideálně kombík, v automatu s adaptivním tempomatem s cenou do 400.000,- (započítej reálnou cenu, za ceníkovky dnes prodávají snad jen Suzuki). Motor min. 100k., ale moc víc nepotřebuju, spotřeba je důležitá.

Jedinými adepty jsou Clio (nemá adaptivní tempomat, ale má špičkové Bi-Ledky), Fabie, Rapid (nemá adaptivní tempomat), Yaris HSD (není kombi, ale plusem je spolehlivost a prostornost + spotřeba), nebo lehce jeté CH-R.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 08. 2018 19:45

Za mne Rapid.

Odpovědět  |   | 
Fejk  |  10. 08. 2018 09:11

Dotaz: K jakému datu se to zda přejmenuje na skodarevue.cz?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  10. 08. 2018 09:28

Dotaz: proc testujete motor, ktery byl testovan ve Fabii 100x? Myslite, ze to bude neco jineho, nez v predfaceliftove Fabii? Je to jenom dalsi reklama pro Skodu.

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 10:02

Napríklad preto, že podľa udávaných hodnôt sa pri TSI zvýšila spotreba paliva o cca. 0,5l/100km. Vyzerá to na dôsledok filtra pevných častí. Viď moje otázky na redakciu nižšie.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 08. 2018 10:45

Spíš než přání otcem myšlenky za tím bude nová metodika měření spotřeby, ta "správná". Spotřebu budou mít sice všichni stále stejnou, ale už budou šťastní a spokojení, protože jezdí na procenta rozdílu mezi papírem a realitou.

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 10:56

Keď si pozrieš moje otázky na redakciu nižšie, zistíš, že aj spotreba po facelifte je uvedená podla NEDC. Avšak prišlo sa k nej prepočtom z WLTP. Ale prepočet pri 1,0 MPI odchýľku nepriniesol, pri TSI áno. Ja netvrdím, že je to filtrom. Ja sa pýtam.

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 11:01

Ešte poznámočka. 1,0MPI nemá filter pevných častí.

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  10. 08. 2018 09:40

Trivalcovy motor do auta nebrat! I kdyby mel zatah jako lokomotiva a vykon jako raketa.
Jasne, redaktori z neceho museji splacet sve hypoteky a tak budou do nekonecna opakovat, ze trivalcove motory jsou prima. Vyrobci automobilu a redaktori automoto magazinu jsou snad jedini, kdo ma z trivalcu skutecne prospech.
Ovsem ja budu do nekonecna na nekonecno opakovat, ze trivalcove motory nebrat. Je to velky krok zpet a perverzni snaha vyrobcu usetrit at to stoji, co to stoji. Toto ovsem k zadnyn usporam na strane majitele vozu nevede, ba spise naopak.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 08. 2018 09:53

Do takového auta, které jsem svým určením na jízdu kolem komína je tříválec v pohodě. Nelze očekávat nájezdy vyšší než cca 15 tkm ročně a pokud člověk nejezdí jako prase, tak motor vydrží více než 200 tkm.

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  10. 08. 2018 12:11

Jake vyhody mi prinasi 3-valec oproti 4-valci? Myslim vyhody pro mne, jako pro majitele. Skutecne mne nezajimaji benefity kohokoliv jineho.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 08. 2018 12:16

Jaké výhody má R4 oproti R6?

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:27

Netusim a proto mam R6.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:44

protože 6 je levnější, mají tendenci žrát olej, obvykle eu3, velká spotřeba, moc oleja, je těžký na nápravu, nemají větší výkon na hmotnost jak čtverka...................

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  13. 08. 2018 11:22

Vsechny tyto nevyhody sestivalcu jsou samozrejme platne i pro trivalce. Tedy v porovnani s jednovalcem.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 08. 2018 14:43

A tebe někdo nutí si koupit čtyřválec? Buď si auto koupím, nebo nekoupím. Motor je jen jedna z věcí, které rozhodují o koupi auta.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:31

tři svíčky, menší objem chladiva, menší hmotnost, menší brzdná síla, méně oleje atd. ,ale ten co nejezdí potřebuje přeci více než mají ostatní. Na co potřebujete auto? Víte vůbec, že někdo potřebuje auto a vůbec ho nezajímá jaký tam má motor, nebo vy si myslíte, že ty motory musí každý měsíc do servisu? Měl jsem HTP a byl jsem sním spokojen (každodenní provoz kolem komína)

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  10. 08. 2018 12:14

Zatim se totiz argumentace ve prospech 3-valcu zuzuje na "ono to vlastne neni spatne, jak se zda".
Jinymi slovy: "Vime, ze je to prasarna, ale proboha neresete to a kupte si to."

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:36

ano lidi co jezdí autem si to koupí, ale vy řešíte co my řidiči neřeší. Tříválec se řeší na forech a na plakátech nad postelí a v tom je ten rozdíl. Kupte si čtyřválec a neřešte to, jestli jste komunista, tak ty lidi co kupují tříválec udejte straně a možná by měli jít do lágru aby vy jste se měl lépe.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 08. 2018 10:39

Auta již v dnešní době nejsou tak drahé, aby nový tříválec v malém autě předsatvoval nějaký problém. Když to přeženu, 150 tis. s tím bez problému najedeš (pokud ti tedy nic jiného nezbývá) a pak si kup auto nové.

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  10. 08. 2018 12:09

Souhlasim: Kdyz mi tedy rikas, ze to neni drahe, ze to neni problem a kdy si mam koupit nove auto, cekam, ze to vsechno zafinancujes ty. Pokud to ale mam financovat ze sveho, dovolim si tu neomalenost a rozhodnu se sam. Diky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2018 12:32

A co ti brání koupit si čtyřválec?

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 12:42

Fakt, ze 4-valec ma o 2 valce mene, nez chci.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:39

a proč chceš šestiválec? Proč si ho nekoupíš, když budeš kupovat bazar, tak možná zjistíš, že pro nějaký typy je čtyřválec dražší jak šestiválec a ted studuj proč.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 08. 2018 15:55

A proč se tu prezentuješ jako nesvéprávný? Copak ti někdo striktně diktuje, co si máš nebo nemáš kupovat?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2018 12:38

Je otázkou, kolik by stál polomotor. To by bylo rozhodující.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:46

čorkař?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2018 19:29

Přiznám se, že nerozumím.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 19:46

jestli jsi zloděj aut?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2018 19:49

Ne. Myslel jsem tím kolik by stála oprava výměnou polomotoru.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 08. 2018 10:08

a proč bys měnil polomotor? jestli po havárce když roztrelíš blok, tak asi bude lepší koupit nový auto.Dělal jsem motoráře a blok jsem měnil jen v krajním případě když u vložek byl vyžraný, ale v dnešní době kvalitních nemrzek, kvalitních těsnění to nehrozí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 08. 2018 23:14

Víš vůbec co je polomotor?

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  10. 08. 2018 14:31

Svatá pravda

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  10. 08. 2018 15:04

Na jakém matroši jedeš?

Když tě to nezajímá tak to nečti a přispívej u článků o Hiluxech a pod.

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 09:57

Otázky. Ak pozriem kombinovanú spotrebu Fabií pred faceliftom a po ňom, tak je situácia takáto:

1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,4l/100km->4,8l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,4l/100km->4,9l/100km;

Keďže obe hodnoty sú podľa NEDC, tak z toho vyplýva, že zvýšenie spotreby TSI o 0,5l/100km zapríčinil filter pevných častí. Je tomu tak? Alebo je to spôsobené prepočtom z WLTP na NEDC? (Facelift sa testoval spotreba /emisie podľa WLTP a udávané výsledky sú prepočet na NEDC.) Prečo výrobca udáva spotrebu podľa NEDC, keď od septembra by už malo byť povinné udávať spotrebu podľa WLTP? V cenníku novej Fabie na českých stránkach výrobca píše: “Hodnoty podľa WLTP Vám na prianie poskytne Váš predajca“. Môžete uviesť aj tieto hodnoty? Odkedy budú v cenníkoch figurovať hodnoty podľa WLTP?

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  10. 08. 2018 10:01

takze, co by me mohlo zajimat .. na co se zeptat .. moment .. jeste moment .. aha .. nic ..

Odpovědět  |   | 
Ota P  |  10. 08. 2018 10:04

Takže nové je jen kurvitko v podobě filtru pevných částic?
To už snad radši Sandero s vyzkoušenou starou technikou a ušetříte min.100 000Kc

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 12:53

Kterou že to má Sandero "vyzkoušenou starou techniku", co se týká motorů? Litrové SCe i TCe jsou dost nové motory.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  10. 08. 2018 15:06

Hustý. Takže kvůli staršímu motoru si máme koupit auto, které je neergonomické, nesedí na silnici a podvozek má pikaču?

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  10. 08. 2018 18:38

Chod sa previezt v jednom aj v druhom a az potom porovnavaj. A pozor na sanku, aby ti nahodou nepadal prilis hlboko.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 19:50

která škodovka má bblbý podvozek?-budíček 2018. Kolik ti je roků prosím tě?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  10. 08. 2018 21:37

měl jsem fabii 1.2 tsi ta slabší třívalec fakt už nevím. Ale hroznej krám. Na silnici to nedrželom auto na max dostat nešlo, nepohodlný úzký jezevčík spotřeba no katastrofa. zlatá honda civic 1.5 vtec o proti tomu co je z roku 1998. Jeden z nejpovedenějších motoru který by se chytal i dnes.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  10. 08. 2018 10:12

Mě by zajímalo, kdy konečně hoši z Junge Schmerzfeiern předělají Fobiji z té hnusné krabicoidní dvojkové kastle, kterou jen "vylepšují" jinými nárazníky a světýlky?

Případně kdy se objeví verze Monte Karel se šlapátky pro všechna čtyři místa jako nejvyšší motorizací?

Odpovědět  |   | 
Leon  |  10. 08. 2018 10:20

NIC,....my chceme čtyřválec !

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 10:21

Je zaujímavé, že zatiaľ čo pred faceliftom mali Fabia HB a combi uvedené rovnaké kombinované spotreby, teraz je combi pri TSI o 0,2l/100km úspornejšie.

HB->combi pre faceliftom-
1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,4l/100km->4,4l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,4l/100km->4,4l/100km;

HB->combi po facelifte-
1,0MPI/55kW: 4,9l/100km->4,9l/100km;
1,0TSI/70kW: 4,8l/100km->4,6l/100km;
1,0TSI/81kW: 4,9l/100km->4,7l/100km;

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 12:14

S 1.2 81kw se mi jednou povedlo 20km se spotřebou 4.2L/100km. Ale dlouhodobou mám 6,5 🤣

Odpovědět  |   | 
Bertold  |  10. 08. 2018 13:49

Mne sa X krát podaril úsek 115km tam aj späť za 4,3-4,4l/100km. Priemer mám 5,5l/100km.

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  10. 08. 2018 10:35

Zajímalo by mne jestli do faceliftované Fabie zatéká voda do motorového prostoru jako do stávající .

Odpovědět  |   | 
Toper  |  10. 08. 2018 10:41

Mně by spíše zajímalo, jestli vůbec existuje obdobné auto, kterému by tam voda netekla.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 12:17

Do rapidu a octavie a vlastně možná všech současných škodovek, takhle blbě jako do fabie nezatéká.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 12:24

Ale předpokládám, že když FL fabie s podobnou výbavou stojí cca o 80t.Kč víc, než předchozí, že už to chlapci a děvčata zajisté vyřešili 🤣 Ne, popravdě si myslím, že chtít za to šidítko tyhle prachy je nehoráznost, zatéká tam určitě stejně, ale lidi to stejně budou kupovat jako vzteklý.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 19:06

a vadí to čemu? Snad kde jde vzduch, tak tam jde i voda, jestli se Vám to nelíbí, tak si tam dejte třeba těsnící profil.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 21:39

V kabině mám taky vzuch
Kvůli opravě musí ven stěrače, torpédo, hadička ostřikovačů a oddělovací příčka motoru a pak nedoléhající těsnění dobastlit silikonem.
Stěžují si na to zákazníci v Německu, Anglii atd., ale škodovka prohlašuje, že je to jedna z vlastností

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 21:41

Jo a čemu, že to vadí? Voda, sůl, elektrika, nic?

Odpovědět  |   | 
MrSkuff  |  10. 08. 2018 17:08

Faceliftová Fabie má na kapotě přidané těsnění, které starší fabka neměla. Takže možná problém vyřešen. Teď to chce počkat na nějaké testy a recenze :)

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 17:45

Jestli máte na mysli problém se zatékáním z čelního skla na řj, tak toho se tesnění, přidané na čelní hranu kapoty,netýká.
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38878193_2013181... ...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 17:47
jirka  |  10. 08. 2018 10:44

mě by zajímalo jestli dávaji k tomu náhradní motor zdarma, nebo za zvýhodněnou cenu.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  10. 08. 2018 15:07

Na co by ho dávali? Jako na syslení?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:50

pro takový hnupy co neumí řadit a fouknou tam při stovce jedničku je zdarma lístek na mhd a né náhradní motor. Kup si automat.

Odpovědět  |   | 
j  |  10. 08. 2018 11:44

Přesně. Proč kupovat takový střep s filtrem pevných částic a tříválcem. Děkuji nechci. Koupím raději Fiat Tipo s normálním motorem 1.4. Stísněnou Fabii ani náhodou!!!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 08. 2018 12:01

Tak pokud je pro tebe Fabia stísněná, tak si kup Rapid nebo Octávku. Fabia je nákupní taška pro dva lidi, na ježdění ve městě a okolí.

Odpovědět  |   | 
holic na holickach  |  10. 08. 2018 12:16

Hele, a slysel jsi uz o tom, ze existuji take jina auta nez Skody?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:51

a co máš za auto ted?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 08. 2018 12:02

zdravím, zajímá mě kolik ot/min točí motor u silnější TSI 6M na 6 při 100/h. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  10. 08. 2018 12:03

Pokud prší, také protéká voda po svazku kabelů přes oddělovací příčku motoru až na řídící jednotku? Lze jednoduše nalít trochu vody na čelní sklo při otevřené kapotě.

Odpovědět  |   | 
bob  |  10. 08. 2018 12:04

Je to nejlepší auto v galaxii a nebo získá velmi ceněný titul nejlepšího auta ve vesmíru? Tuším, že B je správně :D

Odpovědět  |   | 
Kobalt  |  10. 08. 2018 12:23

Podle me jde mezigalakticky o nejlepsi auto,takze za C :))

Odpovědět  |   | 
Jan  |  10. 08. 2018 12:44

tříválec? litr? ani omylem!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 12:51

Tak mi jistě dáš tip na lepší auto s objemnějším čtyřválcem a obdobným prostorem...

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 13:08

Jsem analytik automobiloveho trhu a velice rad Vam poradim. Samozrejme, ze me sluzby nejsou zdarma.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  10. 08. 2018 15:09

Á pán je znalec - to se pozná...

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  10. 08. 2018 15:08

Například Houmr, nebo Karosa....

Odpovědět  |   | 
666  |  10. 08. 2018 15:12

"Ptejte se, co vás zajímá!"
Nazajímá nás nic....

Odpovědět  |   | 
rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 15:23

Mne by tedy zajimalo, proc se redaktori otravuji s necim, co nas nezajima.

Odpovědět  |   | 
selvitr  |  10. 08. 2018 15:57

Mně by zase zajímalo, proč tady jistý senior s minimálně deseti nicky a evidentně trpící samomluvou, zasira diskuse svými "moudry"?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2018 19:35

Protože ho za to redakce platí. Zvyšuje návštěvnost.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 08. 2018 16:51

Zajímavé. Nezajímá vás nic, ale přesto jste věnoval svůj volný čas pročtením tohoto článku a (a zdráhám se použít výraz) "diskuzí" pod tímto článkem. A takto to bude pokračovat stále. Asi proto, že "vás to vůbec nezajímá".

Pokud někoho něco nezajímá, tak to ignoruje. víme?

Odpovědět  |   | 
666  |  10. 08. 2018 18:40

"Pokud někoho něco nezajímá, tak to ignoruje. víme?"
To jsem přesně provedl. Reaguji pouze na dotaz v nadpisu...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 08. 2018 07:58

Nech si svoje pseudorady.

Odpovědět  |   | 
j  |  10. 08. 2018 17:01

Prý je prostorná jo? A kde.? Seděl jsem v tom a myslel jsem si, že sedím ve Fiatu Panda. Hrozný. Stejné místo na šířku je i v Rapidu. Za ty peníze je to předraženej krám s tříválcem a s filtrem pevných částic. Prodejci škodovky tyto věci zatajují jak se dá při prodeji, že to má problémový a zbytečný filtr pevných částic a ost.problémovou elektroniku např. start stop. Fabii nechci ani náhodou! Jednička ještě šla, ale pak to jde z kopce a tato je nejhorší co vyrobili. Lidi, nekupujte to, budete mít jen problémy! A ještě drahej a ošizenej tříválec k tomu! Ani náhodou! Děkuji, nechci!!

Odpovědět  |   | 
PaP  |  10. 08. 2018 18:47

Naprosto nechápu, jak tomu předražnému poruchovému křápu někdo může říkat auto. Říkejte tomu prosím volkswagen a všem bude rázem jasné, s čím mají tu čest (ale fuj) a co od toho mohou čekat.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 08. 2018 18:05

Ked sa tam objavi jednoduchy atmosfericky benzinak o objeme 13oo+, potom o nej budem uvazovat. Jednoliter v 55kW verzii mam odskusany v CityGo /a je dobry/, ale do fabie treba nieco ine. Nevidim dovod na kupu maleho auta, ktore je /uplne zbytocne/ zlozitejsie /rozumej z dlhodobeho hladiska nakladnejsie/ viac ako ma byt.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  10. 08. 2018 18:19

Dostane i normální 4 válcový benzínový motor, nebo budou jen ty zkriplné malé litrové mrd*y?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 18:57

DOTAZ- když dám auto-na stěračích tak světla s DS se na potkávačky přepnou kdy( na mojim citroenu jakmile třikrát se setře okno)
Ruční brzda je klasika nebo elektrika?

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  10. 08. 2018 19:49

Fabia 3 má, dle mého názoru, v roli "městského poskakovadla" nedostatek v motoru a převodovce. Pro městský provoz bych uvítal i onu 1,2 htp (mpi). To jediné mohla zdědit po druhé generaci. 1.0 mpi je téměř v celém spektru otáček cca o 7 koníků slabší . To, že v nějakých 6200 otáčkách je stádo vybičováno na 55kW je sice fajn, ale jinak k ničemu. Jinak je to vcelku fajn "poskakovadlo" pro 1 - 2 osoby. Podvozek je dobrý, rozhled z vozu také. Nějaké radikální změny v ovládacích prvcích také nečekám. Ale mimo město je to opravdu, opravu slabé . 1.0 TSI 70 kW mě negativně překvapila nedostatkem výkonu pod cca 2000 ot/min. Tam se také něco změnilo? Mám na mysli stavy, kdy s vozidlem zpomalím např. při dávání přednosti a následně chci vyrazit. Podřadím na nižší převodový stupeň a nic . Až pak vyrazíme. U vozu vybaveného svého času 1.2 TSI 81kW jsem tuto negativní vlastnost nějak extrémně nepozoroval.
P.S. A stahování oken funguje jak? Lze u vozu vybaveného např. pouze stahováním předních oken stáhnout okna pomocí dálkového ovládání? Fabia 2 generace po FL to "uměla" a F3 to neumí ani v nejvyšší výbavě . A předpokládám, že na systému fungování Start Stopu se nezměnilo nic? Po každém startu motoru se musí vypnout manuálně tlačítkem, že .

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 08. 2018 20:00

dotaz II-k tomu stahování, bude mět aji bezklíčový otevírání a startování? Když podržím na klice vysunou se aji okna a při otevření stáhnou? Jde v menu počítače naprogramovat otevření celého auta nebo jen řidič atd.?

Odpovědět  |   | 
audax  |  10. 08. 2018 21:10

prečo každý kto má české občianstvo nedostane jednu škodovku zdarma po predložení preukazu totožnosti pri príležitosti 100 výročia vzniku republiky ? chceli aby sme sa pýtali,tak sa pýtam.....

Odpovědět  |   | 
X1  |  11. 08. 2018 00:25

Tento paskvil kupi iba kokot!

SKODA penez!

Odpovědět  |   | 
David  |  12. 08. 2018 12:37

Krásné malé auto, tady by se mohl Tfujdaj učit design. Korejský design ve stylu ukradnout něco "tuněcotutamhle" je naprosto děsivý. Nová i30 v kombíku je doslova legrační auto. A nové SantaFe to je doslova k popukání. ŠKODA GO! CZECH PRIDE!

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  12. 08. 2018 13:13

Podle mě lidi zajímá skutečná cena a né nějaké již od a při využití našich finančních služeb.

Lidi zajímá přehledný konfigurátor a logický výběr a né ochrana pro zpevněné cesty jen s malým koženým paketem

Lidí zajímá reálná spotřeba náloženeho vozu třeba cestou na chatu. A už vůbec je nezajímá index CO2 a NOx .

Lidi zajímá reálné náklady na servis. Filtr v ceně větší než 1/20 ceny nového vozu

Lidi zajímá průměrná životnost , třeba zajímá to, že motor po xxx xxx km nepůjde repasovat atd....

Možná si někdo myslí že lidi zajímá design ale to je lidem buřt.

Odpovědět  |   | 
Roman Gajdos  |  14. 08. 2018 13:34

1. Ako je to s hlucnostou? V niektorom clanku bolo napisane, ze bude dodatocne odhlucnena.
2. Vyrabaju sa uz len nove fabie, alebo pokracuje subezne aj vyroba starej.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Nork  |  06. 09. 2018 11:41

Tahle rádoby "vylepšěná fabie" je jen další výstřel do tmy. Koukaly jste už na ceny? Můžete si ji pořídit od 380 tisíc s holou výbavou a 1.0 motorem :D Díky bohu, že tu máme konkurenci, která ví jak vyrábět auta. Škodovka to už totiž dávno zapoměla!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A