Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

První kilometry s modernizovanou Škodou Fabia absolvujeme v okolí Prahy. V diskusi pod článkem se můžete ptát na vše, co vás o autě zajímá.

Škoda Fabia po modernizaci si dala poměrně načas. Premiéru měla už na březnovém autosalonu v Ženevě a teprve dnes, 10. srpna, se s ní svezeme poprvé. Začínáme na Letišti Václava Havla, vyzkoušíme městské i mimoměstské silnice a zajímat nás budou hlavně motory a podvozek.

Malý hatchback a kombi z Mladé Boleslavi totiž pořídíte pouze s litrovými tříválcovými motory MPI a TSI, přičemž ty přeplňované jsou pro splnění emisních limitů vybaveny filtry pevných částic. Oficiální ceník je k dispozici už od minulého týdne, přičemž zatím stále není kompletní. Chybí v něm tříválec 1.0 MPI/44 kW, který má dorazit později.

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Vy nyní opět máte možnost ovlivnit, o čem se dočtete v prvních jízdních dojmech. Stačí napsat do diskuse pod tento článek, co vás o Škodě Fabia po faceliftu zajímá a já se budu později snažit vaše seriózní a věcné dotazy zodpovědět.

Testování probíhá během dne, takže nové diodové světlomety s funkcí automatického přepínání potkávacího a dálkového režimu moc nevyzkoušíme. Ty si pak necháme na klasický týdenní redakční test. Ale nejenom o nich je facelift Fabie.

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nově může mít až 18palcová kola, která jistě ovlivní komfort jízdy, může být vybavena sledováním slepého úhlu či asistentem pro vyjíždění z parkovacího místa. Do nabídky se navíc opět vrací převodovka DSG, a sice v kombinaci se silnější verzí motoru TSI. V zájmu lepší čitelnosti byly pozměněny i přístroje před řidičem, to všechno se počítá.

Diskuse je vaše!

Škoda Fabia po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 MPI 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/6200 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 95/3000 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 168 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,9 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,9 4,8 4,9 4,8
Cena Active [Kč] 279.900 294.900 - -
Cena Ambition [Kč] 299.900 314.900 330.900 360.900
Cena Style [Kč] - 344.900 360.900 390.900
Cena Monte Carlo [Kč] . 374.900 390.900 420.900
*podle NEDC, za kombi se připlácí 14.000 Kč
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků