Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

První kilometry s modernizovanou Škodou Fabia absolvujeme v okolí Prahy. V diskusi pod článkem se můžete ptát na vše, co vás o autě zajímá.

Škoda Fabia po modernizaci si dala poměrně načas. Premiéru měla už na březnovém autosalonu v Ženevě a teprve dnes, 10. srpna, se s ní svezeme poprvé. Začínáme na Letišti Václava Havla, vyzkoušíme městské i mimoměstské silnice a zajímat nás budou hlavně motory a podvozek.

Malý hatchback a kombi z Mladé Boleslavi totiž pořídíte pouze s litrovými tříválcovými motory MPI a TSI, přičemž ty přeplňované jsou pro splnění emisních limitů vybaveny filtry pevných částic. Oficiální ceník je k dispozici už od minulého týdne, přičemž zatím stále není kompletní. Chybí v něm tříválec 1.0 MPI/44 kW, který má dorazit později.

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Vy nyní opět máte možnost ovlivnit, o čem se dočtete v prvních jízdních dojmech. Stačí napsat do diskuse pod tento článek, co vás o Škodě Fabia po faceliftu zajímá a já se budu později snažit vaše seriózní a věcné dotazy zodpovědět.

Testování probíhá během dne, takže nové diodové světlomety s funkcí automatického přepínání potkávacího a dálkového režimu moc nevyzkoušíme. Ty si pak necháme na klasický týdenní redakční test. Ale nejenom o nich je facelift Fabie.

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nově může mít až 18palcová kola, která jistě ovlivní komfort jízdy, může být vybavena sledováním slepého úhlu či asistentem pro vyjíždění z parkovacího místa. Do nabídky se navíc opět vrací převodovka DSG, a sice v kombinaci se silnější verzí motoru TSI. V zájmu lepší čitelnosti byly pozměněny i přístroje před řidičem, to všechno se počítá.

Diskuse je vaše!

Škoda Fabia po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 MPI 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/6200 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 95/3000 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 168 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,9 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,9 4,8 4,9 4,8
Cena Active [Kč] 279.900 294.900 - -
Cena Ambition [Kč] 299.900 314.900 330.900 360.900
Cena Style [Kč] - 344.900 360.900 390.900
Cena Monte Carlo [Kč] . 374.900 390.900 420.900
*podle NEDC, za kombi se připlácí 14.000 Kč
TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků