Testujeme tříválcovou Škodu Fabia po faceliftu. Ptejte se, co vás zajímá!

První kilometry s modernizovanou Škodou Fabia absolvujeme v okolí Prahy. V diskusi pod článkem se můžete ptát na vše, co vás o autě zajímá.

Škoda Fabia po modernizaci si dala poměrně načas. Premiéru měla už na březnovém autosalonu v Ženevě a teprve dnes, 10. srpna, se s ní svezeme poprvé. Začínáme na Letišti Václava Havla, vyzkoušíme městské i mimoměstské silnice a zajímat nás budou hlavně motory a podvozek.

Malý hatchback a kombi z Mladé Boleslavi totiž pořídíte pouze s litrovými tříválcovými motory MPI a TSI, přičemž ty přeplňované jsou pro splnění emisních limitů vybaveny filtry pevných částic. Oficiální ceník je k dispozici už od minulého týdne, přičemž zatím stále není kompletní. Chybí v něm tříválec 1.0 MPI/44 kW, který má dorazit později.

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

Vy nyní opět máte možnost ovlivnit, o čem se dočtete v prvních jízdních dojmech. Stačí napsat do diskuse pod tento článek, co vás o Škodě Fabia po faceliftu zajímá a já se budu později snažit vaše seriózní a věcné dotazy zodpovědět.

Testování probíhá během dne, takže nové diodové světlomety s funkcí automatického přepínání potkávacího a dálkového režimu moc nevyzkoušíme. Ty si pak necháme na klasický týdenní redakční test. Ale nejenom o nich je facelift Fabie.

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nová Škoda Fabia naživo: Seděli jsme v ní ještě před ženevskou premiérou!

Nově může mít až 18palcová kola, která jistě ovlivní komfort jízdy, může být vybavena sledováním slepého úhlu či asistentem pro vyjíždění z parkovacího místa. Do nabídky se navíc opět vrací převodovka DSG, a sice v kombinaci se silnější verzí motoru TSI. V zájmu lepší čitelnosti byly pozměněny i přístroje před řidičem, to všechno se počítá.

Diskuse je vaše!

Škoda Fabia po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 MPI 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/6200 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 95/3000 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 168 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,9 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,9 4,8 4,9 4,8
Cena Active [Kč] 279.900 294.900 - -
Cena Ambition [Kč] 299.900 314.900 330.900 360.900
Cena Style [Kč] - 344.900 360.900 390.900
Cena Monte Carlo [Kč] . 374.900 390.900 420.900
*podle NEDC, za kombi se připlácí 14.000 Kč
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků