Škoda Fabia II: známe ceny všech verzí (doplněny výbavy)

Doplněno 11.3. o přehled výbav všech verzí

I když ještě nebyly oficiálně zveřejněny ceníky a přehledy výbav nové generace Škody Fabia, podařilo se nám získat základní ceny pro všechny verze tohoto českého etalonu.

Ceny nové Fabie jsou velmi blízké té současné a cenovky u jednotlivých motorizací a výbav se příliš neliší.

Stejně jako v minulosti si i nyní nechá Škoda řádně zaplatit za naftové motory. Proti nejsilnějšímu benzínu si připlatíte okolo 30 000 Kč za nejslabší naftový motor.

Pokud ovšem srovnáte výkonově stejné motory, např. 1,2 HTP o výkonu 51 kW a 1,4 TDI o výkonu 51 kW, pak si za naftový agregát připlatíte ohromných 80 000 Kč. Tedy částku, která se vám nevrátí ani za roky provozu.

Ceny

 
Fabia
Classic
Ambiente
Sport
Elegance
Benzínové motory
1,2 HTP 44 kW
249 900
265 900
279 900
319 900
x
1,2 HTP 51 kW
x
282 900
296 900
336 900
351 900
1,4 16V 63 KW
x
310 900
324 900
364 900
379 900
1,6 16V 77 kW
x
335 900
349 900
389 900
404 900
Naftové motory
1,4 TDI 51 kW
x
360 900
374 900
414 900
429 900
1,4 TDI 59 kW
x
377 900
391 900
431 900
446 900
1,9 TDI 77 kW
x
400 900
414 900
454 900
469 900

Přehled výbav

Výbavy s veskrze klasickými názvy začínají na úrovni Classic, která mj. obsahuje: přední a přední boční airbagy, Isofix na zadních krajních sedadlech, tříbodové pásy na všech sedadlech, ABS+MSR+Dual Rate, Imobilizér, posilovač řízení, 13" ocelová kola,

Výbava Ambiente obsahuje navíc: odkládací schránka v horní a spodní části přístrojové desky u spolujezdce, odkládací kapsy na opěradlech předních sedadel, palubní počítač, zadní dělená sedadla 60:40, centrální zamykání, příprava pro autorádio a 4 repro, el. ovládání předních oken a 14" ocelová kola.

Výbava Sport obsahuje navíc: přední mlhovky, projektorové halogenové světlomety, tónovaná skla a 15" ocelová kola.

Výbava Elegance obsahuje navíc: klimatizace a 14" kola z lehké slitiny,


Tip: Podrobný přehled sériové a příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (90 kB).

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků