Škoda Fabia II: známe ceny všech verzí (doplněny výbavy)

Doplněno 11.3. o přehled výbav všech verzí

I když ještě nebyly oficiálně zveřejněny ceníky a přehledy výbav nové generace Škody Fabia, podařilo se nám získat základní ceny pro všechny verze tohoto českého etalonu.

Ceny nové Fabie jsou velmi blízké té současné a cenovky u jednotlivých motorizací a výbav se příliš neliší.

Stejně jako v minulosti si i nyní nechá Škoda řádně zaplatit za naftové motory. Proti nejsilnějšímu benzínu si připlatíte okolo 30 000 Kč za nejslabší naftový motor.

Pokud ovšem srovnáte výkonově stejné motory, např. 1,2 HTP o výkonu 51 kW a 1,4 TDI o výkonu 51 kW, pak si za naftový agregát připlatíte ohromných 80 000 Kč. Tedy částku, která se vám nevrátí ani za roky provozu.

Ceny

 
Fabia
Classic
Ambiente
Sport
Elegance
Benzínové motory
1,2 HTP 44 kW
249 900
265 900
279 900
319 900
x
1,2 HTP 51 kW
x
282 900
296 900
336 900
351 900
1,4 16V 63 KW
x
310 900
324 900
364 900
379 900
1,6 16V 77 kW
x
335 900
349 900
389 900
404 900
Naftové motory
1,4 TDI 51 kW
x
360 900
374 900
414 900
429 900
1,4 TDI 59 kW
x
377 900
391 900
431 900
446 900
1,9 TDI 77 kW
x
400 900
414 900
454 900
469 900

Přehled výbav

Výbavy s veskrze klasickými názvy začínají na úrovni Classic, která mj. obsahuje: přední a přední boční airbagy, Isofix na zadních krajních sedadlech, tříbodové pásy na všech sedadlech, ABS+MSR+Dual Rate, Imobilizér, posilovač řízení, 13" ocelová kola,

Výbava Ambiente obsahuje navíc: odkládací schránka v horní a spodní části přístrojové desky u spolujezdce, odkládací kapsy na opěradlech předních sedadel, palubní počítač, zadní dělená sedadla 60:40, centrální zamykání, příprava pro autorádio a 4 repro, el. ovládání předních oken a 14" ocelová kola.

Výbava Sport obsahuje navíc: přední mlhovky, projektorové halogenové světlomety, tónovaná skla a 15" ocelová kola.

Výbava Elegance obsahuje navíc: klimatizace a 14" kola z lehké slitiny,


Tip: Podrobný přehled sériové a příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (90 kB).

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků