Škoda Fabia Greenline, šetrný model oficiálně

Ve světové premiéře se na IAA 2007 představuje nová modelová řada GreenLine, speciálně vyvinutá s cílem na maximálně úsporný a ekologický provoz se zaměřením na minimalizaci emisí pevných částic a CO2. Prvními představiteli jsou Fabia GreenLine a Fabia Combi GreenLine s motorem 1,4 TDI PD DPF/59 kW s nízkou hodnotou emisí CO2 nepřesahující 110 g/km a to bez výrazného omezení výběru mimořádných výbav. Dalším modelem řady GreenLine je vůz Octavia Combi FlexFuel, jenž bude ke konci tohoto roku uveden na švédský trh. Tato novinka je vybavena motorem 1,6 MPI/75 kW upraveným pro spalování paliva E85, tvořeného směsí 85 % bioethanolu a 15 % benzinu.

U Fabie bylo zapracováno na snížení spotřeby a emisí za pomocí nově přeprogramované řídící jednotky a pětistupňová převodovka dostala delší převody. Podobně jako například Peugeot u modelu 308, i Škoda bude obouvat Fabii z výroby pneumatikami s velmi nízkým valivým odporem.

Tip: Prohlédněte si živé fotografie Fabie Greenline přímo z Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Greenline

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků