Škoda Fabia facelift: změny na přídi i pod kapotou (spy photos)

82 komentářů

andre
12. února • 10:59

No, škodovka se sice snaží jak může, ale pořád je dost konzervativní ve tvaru karoserie a to je dost škoda, chtělo by se to trochu víc odvázat a udělat víc dynamický tvar ( ne pořád krabici na kolech ) alespoň změna nárazníku k lepšímu , ale to je trochu málo. Ještě štěstí že teď mají Yeti ten už za něco stojí a to i co se týká jízdních vlastností.( je tak o 2 třídy dál )

Pepa
6. února • 19:06

V dnešní době je málo aut o kterých by se dalo říct,že jsou ošklivé. Ovšem Fabia je vyjímka,ošklivější auto neznám.

Radek.
6. února • 21:45

Já znám jeden ošklivější kakáč než fóbii - její derivát, naprosto neuvěřitelný Schade Monster...

Matesaax
6. února • 17:12

Škodovka se svou obchodní politikou je tragická,nedivím se,že o předražené Fabie a Roomstery bez výbavy a s ubohým motorem 1.2 je čím dál menší zájem.Nedávno jsem viděl leták na Octavii Tour,na kterém bylo,že auto má bohatou standartní výbavu např. čtyřramenný volant,příprava na rádio,ocelová kola,nebo dva airbagy....taková banalita jako elektrická okna,které by mělo mít auto téhle třídy standartně je za příplatek.To samé rezerva,většina automobilek rezervní kola dál dodává jako standartní výbavu,škodovka již pouze za příplatek.

jogin
6. února • 12:53

Hnus, hnus a zase hnus, takto by sem to zhrnul. Skodovka ne jenom ze je draha za prd vybavu, ale jeste dela cim dal hnusnejsi modely aut. Jen tak dal, hnusoni

revos
4. února • 22:12

No to je hnus velebnosti :-D Nechapu jak si v dnesni dobe nekdo muze koupit fabii, kazda normalni autmobila uz dnes povazuje radio, elektriku, klimu atd jako zakladni vybavu. Skoda stale za doplnkovou vybavu. A desing cim dal tim horsi tfuy :-)

Nommo
4. února • 22:30

Kašli na náboženství a velebnost si srč někam... B-]

Radek.
4. února • 22:48

Vidíš, já myslel že češi kupujou Fóbie z podobné nábožensko-fetišistické tradice, jako když vidláci z Moravy furt tupě volí KDU-ČSL...

milanko
5. února • 0:04

cesi a slovaci zrejme zdielaju podobne tradicie :-D:-D

Libor Stejskal
4. února • 14:33

Na nejkrásnější auto světa Octavii II sice nemá, ale ujde to.

Premek
5. února • 15:42

Jaá si myslím že Oktávie před tím děsným faceliftem světel je opravdu hezké auto, mám jej, ale následovnice je bohužel opravdu disproporční a až hnusná.

roman
4. února • 19:23

Další dobrej fóóór!!!!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Jaraa
4. února • 14:03

Nejsem jsi jist jestli to je nový přicházející model ale třeba to někdo poznáte.
http://svitavsky.denik.cz/nehody/foto-ridic-s-fabii-skoncil-v-prikopu20091104.html

Iacofano
6. února • 17:41

Jj, je to facelift. Poznat se to dá hlavně podle masky chladiče a světel, kde optika světlometů je umístěna víc do strany.

James
4. února • 12:34

77 kw ... kua to je mašina :-D

Paliason
4. února • 12:23

Boha jeho, to je upne trapny cerep, absolutny nepomer vsetkych casti, a tie kolesa z kocarika...no vypada to jak kriva napuchnuta buchta! :-)))

Pavel Ryba
4. února • 11:39

Aho
může mi někdo poslat zakroužkované rozdíly? Já sem na nic nepřišel, asi sem slepej :-))Díky

michallos
4. února • 12:06

keby sa predavala s tymi svetlami na streche tak by som to bral :-D:-D

jovanyy
4. února • 11:29

tymto tempom, stylom a pristupom spravia z tej fabie o chvilu Peugeot :-D nechapem preco nemozu v skodovke vytvorit nieco s elegantnymi rysmi, nieco so pekne licuje, linie na seba nadvezuju a su stylove a moderne... toto je pozliepane jak od troch roznych dizajnerov, kde jeden robil naraznik, druhy svetla a treti prednu mriezku (ktora podla mna vyzera najhorsie)...

Radek.
4. února • 20:36

No jo... ale když zrovna ta hnusná mřížka z dob první chrochtávie byla přijata za jediný sjednocující prvek Schade - od zmršené Feldy "s novou tváří" až po Hurvínka a Monster...

Nasty
4. února • 9:40

Ty střešní lampy jsou parádní! Konečně výrazný designový prvek, tleskám!

Marek Pospíšil
4. února • 11:18

To je skodovacky model svetel pro denni sviceni :-D ... Budou se v tom pohodlne menit zarovky :-D ...Po pravde je to taky jedina vec co me na tech screenshotech zaujala... Facelift tady tomu autu nepomuze. To si koupi pouze lidi co kupuji skodovku z principu (nebo je jim vzhled auta ukradeny).

jirkaho
4. února • 10:04

k cemu je to dobre? kdyz jezdis po Norsku po zamrzlem jezere a nikdo nikde neni?

XXXXXXX
4. února • 9:28

Nebojte škodovka ví co dělá. Ona ví, že spousta čecháčků si to auto stejně koupí i kdyby bylo z hovínek. Stačí, aby se skalní příznivci občas podívali i na jiná auta a pak by zjistili, že takové podobné auto se dá koupit u konkurence za mnohem nižší částku a přitom s bohatší výbavou.

Radek.
4. února • 20:33

Skalní příznivci jsou bohužel od jako neschopní horolezci - nikdy si netroufnou vyškrábat se až nahoru, kde se mohli rozhlídnout a vidět cokoliv jiného než ten svůj blbý šutr...

mates
4. února • 9:16

jiz od nasazeni tohoto modelu s mym internim nazvem "spolehlive nejhnusnejsi auto co tu jezdi" me prekvapuje kolik lidi je fakt ochotno si tohle dobrovolne postavit na dvur, asi jsem zcela mimo v oblasti designu a identifikace co je hezky a koukatelny a co je presnej opak.... Jedine co by pomohlo je ted po skonceni srotovneho absolutni nezajem zakazniku a hromadny prechod ke konkurenci, jeste vetsi nez nastal doposud, a ze je velky, mno uvidime prodejni vysledky... Ze se Skoda smala zakaznikum do xichtu bo ty ovce to predrazene ve velkem kupovali, uvidime jestli a jak je pri dnesnich cenach konkurence trh vytresta prirozenym zpusobem a tak to ma byt ;-)

Premek
5. února • 15:39

Roomster je na tom hůř. Plačme Čechové, je to ostuda, že to někdo může pustit do výroby. Zepředu dobrý, zezadu budiž, ale dohromady fraška.

Radon
4. února • 9:39

já to beru, není to žádný krasavec, ale existují na světě lidé kteří krásu auta vůbec neřeší.
Já osobně když jezdím kolem autosalónu a vidím tam fabku kombíka za 230.000Kč, tak mně taky vrtá hlavou jestli do ní nejít. Když si zkusíte představit, že někdo má auto jen jako věc která mu umožní rychlé přesuny veměstě a na hory, občas potřebuje naházet do kufru dva bajky nebo čtvery batohy a lyžáky, jindy kočárek ... na jaké jiné auto se mám tedy zaměřit?

Radek.
4. února • 20:26

Typický čecháček, konfekční za každou cenu - hlavně mezi "obchodníma cestujícíma" před panelákem a v pátek u Lidlu nevyčnívat!
Kdyby ti šlo jenom o cenu, užitnou hodnotu a prostor (a ne o nějaký prdelózní vzhled a image rádoby "české střední třídy"), už dávno by sis koupil Logána - a zbylo by ti ještě na spoustu pytlů brambor navíc - ale co by tomu řekli menežmenti v hospodě co jim "to táhne vocpod", že...

Radon
4. února • 23:58

no za každou cenu snad ne, ale je fakt že když čecháček sečte v měsíci poplatky za hypotéku, leasing, koupí dětem lyže, zaplatí lyžařský kurz, trenéra, pak lyže v Alpách, na chalupě je třeba nová střecha, blíží se letní dovolená ... tak ty měkčí povahy si třeba řeknou že než cool Seata, koupí konfekční Fabku :-)
Ale tvůj světonázor ti neberu a jestli dokážeš žít nekonfekčně s konfekčním platem, tak tě i tiše obdivuji. Dík za nasměrování na Logana, sice se mně zdá že Fabka se chová v zatáčkách o 300% líp, ale na ty brambory by fakt stačil, jen mne odrazují některé reference (vrzání plastů apod.)
Zkusme to pls znovu, doporučte 3 výrazně lépe vybavené hezčí nová auta v ceně do 250.000Kč ve verzi kombi, pokud je Fabka jednoznačně tak tragická volba, neměl by to být problém.

Radek.
5. února • 2:04

1) Nebydlím ani nerobotuju 24/7 v Cajzlově = nesplácím zlodějskou hypotéku ani nemám zapotřebí vydržovat si lufťáckou daču na venkově;
2) Do Alp si potomstvo na lyže vozívám sám - ovšem bez trenéra :-(
... takže si můžu dovolit provozovat hned 2 vlastní rozumná auta (MPV+hatch) a necpat se do pózy podmotorovaného stěhováka "f kombajnu"... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdeněk
6. února • 14:13

A že máš dost příhlouplý "čecháčkovský" názor ty sám, nad tím jsi nepřemýšlel, že? Vlastníš dvě "rozumná" (to je tvé vlastní přesvědčení), tak proč máš takovou potřebu shazovat někoho, kdo má jiný názor, potřeby a vkus?? To se ani nedá nazvat čecháčkovství, to je čistě hloupé myšlení, až buranství. Ale pro tvou útěchu - zdaleka v tom nejsi sám, takových "rozumově vyspělých" zde bývá vždy víc, než dost...

Radek.
6. února • 21:40

Tak si hlaď svou Fóbii a zpívej si jak ten trotl z reklamy "já na to mám!".
To že někdo prvoplánově odmítá a v diskusi upřímně radí nepořizovat další škodivku (a nebo jakýkoliv jiný produkt) může být dáno i "ne úplně nejlepšími" zkušenostmi s danou firmou.
A stejně tak fakt že někdo provozuje dvě záměrně různá auta může místo "buranství" klidně znamenat třeba taky "vlastnictví" manželky, která si přes den může odjezdit co je potřeba.
Ale těžko vysvětlovat čecháčkovi, že by mohl vybřednout z profláklého stereotypu podmotorovaného "rodinného miniauta v kombajnu" s podvozkem ala koza - ze kterého se prostorné ani slušné auto nestane, ani kdyby se Ferdinand Piëch a jeho markeťáci rozkrájeli...

pepa
4. února • 10:53

Vypada divne, zvuk vysavace, ale zase slouzit bude v klidu, servis na kazdym rohu, tezko dnes prekvapi nejaky konstrukcni problem. Garazni servisaci to auto znaji skrz naskrz. A pomer cena/vykon je s dnesnim cenama uz na pohodu.
Akorat ten design, ten design ...

nous
4. února • 8:43

Budme radi ;-), je to mozna skodolibe, ale diky hnusnym autum vyrostou ty nase :-)) , ja osobne nechapu jak si nekdo muze poridit tak osklive auto jako je nova fabia, ono ne nahodou se stala nejskaredsim autem skoda roomster http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=18583 a to je snad hezci nez fabie.

Rhinox
4. února • 8:48

No roomster je osklivej tak nejak prirozene, komplexne. Skratka se dizajneri vyradili, a facelift to uz zhorsit nemuze. Jenze fabiaI byla jakz-takz normalni auto, ktere nekdo umyslne sprasil prave faceliftem. Mozna nakej mladsi dizajner ve skodovce byl nastvanej ze ho nepustili delat na superbu, tak se pomstil na fabii...

Radiohead
4. února • 8:04

Ta nová se mi líbí a má výraz. Nechápu negativní příspěvky.

Hu
4. února • 8:32

Souhlasim, mne to taky tak spatny neprijde (ale osobne bych si teda koupil jiny). A ostatne i prodejni cisla jsou toho dukazem. (Kor toho na ty prvni fotce mi to v rysech prijde podobny jak Mercedesy :-D )

pepa
4. února • 8:09

Vyraz ? Ceho, horske kozy ?

Hugooo
4. února • 7:58

na tý odporný krabici jsou ty přídavný světla na střeše. Ty jedycný bych si z toho byl ochoten zakoupit. Zbytek jedině zdarma, a to bych to musel nějak překlepat a překytovat.

PETR
4. února • 6:54

Stará Fabie se mi nikdy nelíbila :-D Ale kdybych věděl co bude následovat,tak bych držel hubu,případně říkal,že je celkem hezká.:-P

Premek
5. února • 15:37

Ale pořád to šlo, taď je to opravdu ubohost.

brk
4. února • 6:45

Hlavně jsem zvědavý, jestli už nějak vyřešili problém s vodou, viz. http://www.ceskatelevize.cz/program/cerneovce/clanek1597/05.11.2009-18:25-1.html

Dix_
4. února • 9:01

MY 2010 má odtok vody veden jiným způsobem,takže přes ten nosník už voda nejde.

Radek Ondrášík
4. února • 6:49

:) je to vtipne. proste jedno auto ma s necim problem. to je jako kdyz by melo auto prosblem napr. s motorem a kvuli toho by meli neco resit.
odvod vody podobnym zpusobem ma mnoho automobilek, to ze se to jednomu pokazilo z toho nedela spatny system.

JirkaH
4. února • 21:54

videl jsi tu reportaz? to je konstrukcni vada!

pit
4. února • 7:43

ale to je u nás úplně normální, když se něco pokazí na jedné škodovce ze statisíc vyrobených, je to velký problém všech škodovek, ale když se něco podělá na jiné značce a to třeba u většiny vozů, nic se neděje. Nevím proč jsou všichni tak zaujatí proti značce škoda. Asi závist

Franta
4. února • 6:12

Žádný facelift toto auto nezachrání, je to hnus!

Tomáš Mořkovský
4. února • 1:39

vratte nam starou fabku, modernizovana je hnusna a tenhle facelift to moc nezlepsil

roomstein
5. února • 12:06

stara fabka byla pekne hnusna, ale ve srovnani s FII to byl krasavec.

Rhinox
4. února • 8:43

Tohle klidne podepisu. Jeste dnes, kdyz vidim vedle sebe stat starou fabii a tuhle novou, ptam se: jak je tohle mozne? Z puvodne celkem pohledne karoserie se po faceliftu stalo jakesi podivne zdeformovane "neco", co automobil pripomina opravdu jen vzdalene. Nechapu ten zavod o vetsi objem kufru, kvuli kteremu se fabia tak priserne natahla do vysky (neproporcne k sirce). Kdyz to takhle pujde dal, dalsi generacie fabie bude dvoupatrova jak londynske doubledeckery. A samozrejme, sirka a delka zustane puvodni...

Scarab
4. února • 8:33

Souhlasím, stará se mi celkově líbila víc (s výjimkou ošizeného pravého zrcátka). Nový model je kromě výše popsaných vzhledových nedostatků ošizen i v detailech - tam co byly dříve opracované odlitky (např. panty dveří) jsou dnes jen výlisky z plechu, některé nenápadné ale šikovné detaily byly vypuštěny (např. uchycení střešního nosiče). Zkrátka Škoda se snaží minimalizovat náklady ale bohužel začíná Fabii šidit. Až za rok klesne cena Kia Venga na normální úroveň (tj někde mezi Hyundai i20 a Kia Ceed), nastanou Fabii velmi velké potíže.

MirdaP
4. února • 2:04

Přesně moje řeč, stará fabka byla pěkná, tohle je jak bedna kitu. A s tím tříválcem ze sekačky na trávu... opravdu nechápu jak si to může někdo běžet koupit!

Stan
4. února • 7:00

Nechceme starou Fabku. Chceme F2 před faceliftem! ;-)

Honza
4. února • 1:37

Downsizing je jen hra na nízké emise a rádobyúsporu paliva. Udávané nízké spotřeby se u těchto motorů NIKDY nepodařilo dosáhnout, jen přiblížit při stylu jízdy 100 po dálnici a lechtat plyn.Kdo jen trochu využije výkon těchto jednotek,nebude se stačit divit, že si berou v pohodě 9 - 10 l a ty, co se nechají zlákat zátahem a budou tomu šlapat na krk, brzo umravní 12 l. Vždy platilo, platí a platit bude - objem ničím nenahradíš. Můj 3,5 l Chrysler 300C má jen o málo větší spotřebu, než Octavia 2,0 MPI. Město 12 - 13, venku 9 - 10. Táta má nové BMW řady 5 4,0i a při rozumném ježdění nepřeleze přes 11 l.

riki28
4. února • 13:14

Este si zabudol napisat ze ma aj rovnaky vykon. A kupovat motor od VW Group s oznacenim MPI alebo HTP je masochizmus. Ja osobne mam v Golfe 1,4TSI 160k a pri beznej jazde po dialnici(140km/h tachometrovych) mam spotebu 7-7,5l/100km, mesto priemer 7,5l. V zime cca o 0,5l viac. Ked niekto nevie jazdit tak nech potom na pumpe plati. To BMW vie pri nepouzivani vykonu vypnut niektore valce cize preto vie mat taku spotrebu. Ale nech mi niekto nehovori ze v USA vedia vyrobit aspon priblizne take dobre motory ako v BMW.

pit
4. února • 7:40

3,5l chrysler skoro stejnou spotřebu jako octavia 2,0 má pouze v případě, že se chrysler bude hoooodně lechtat na plynu a octavia 2,0 hoooodně s těžkou nohou na plynu, asi tak.

milanko
4. února • 8:27

trepes do vetra ... objem nevypoveda o spotrebe ... neznamena nutne, ze cim vyssi objem tym vyssia spotreba ... by si sa divil akych peknych hodnot dosahuju americke auta s vysokymi objemami ...

pepa
4. února • 10:55

Jo a proto ze jsou tak super usporne, tak sami emericani uz zacali objem motoru snizovat :-D:-D

Pavel Kvapil
4. února • 19:23

no já bych spiš řekl, že začli objem motoru snižovat proto, protože si to žádá trh. Je to módni... ukaž mi obyčejnyho člověka, co by si jinak koupil HTP, aby si koupil třilitr... aaaleee onooo tooo žereeee a je tam velká pojistkaaaa a bla bla bla blitky...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jiri
6. února • 12:45

A protoze vsichni ty trilitrovy motory musi i u nas, je bezna 3 litrova popelnice i v bazarech skoro neprodejna.
Nejvice se jezdi ve mestech a tak tyto motory zerou, ano zerou. Kdo ale potrebuje mit na couracky po semaforech spotrebu 11-12 benzinu ma ji mit B-]

JayDeeSq
4. února • 0:53

takovej 1.2 TSI je do fabie jak dělanej,ale celková nabídka až na ty základní třívalce je slušná

°°
4. února • 0:46

se nedá nic dělat. Veškerá snaha je k ničemu. Třeba počkat na nový model.

Premek
5. února • 15:36

Přesně, nebo ať konečně vymění šéf designera. Vždy mě ty blbý světla naštvou.3-[3-[3-[

NovoCZ
4. února • 13:35

Ale ne, mně se zdaj super třeba ty světla na střeše :-P

danny
4. února • 0:40

stale rovnaky odporny shit,ale politika vw ich nepusti,nemoze byt lepsia...:-/

Flint
4. února • 0:42

Ale to jsou kecy. Možná je nepustí k nejnovější nebo nejlepší technice, ale rozhodně není ani v zájmu VW, aby tu vyrábél hnusný auta. Tohle prostě někdo považoval za pěkný a trochu se spletl. To je celý, žádnou konspiraci bych v tom neviděl...

kix
4. února • 0:48

mají striktně daný jaký styl aut může škoda pustit do světa,není to ani tak o tom,že by nemohli být lepší,ale o tom,že prostě škoda má dělat auta takový seat zase makový atd..

Dufinos
4. února • 9:48

Navíc museli vycházet ze podvozku minulé generace fabie, která byla sama o sobě malá. No a tak jediným možným "zvětšením" rozměrů obestavěného prostoru byl směr "vzhůru"...

milanko
4. února • 0:22

... ziadny zazrak sa nekona ... na tych novych skodovkach mi stale nieco chyba ... bud su moc vysoke alebo uzke alebo oboje ... mali by pouvazovat o zmene dizajnerov ... konkurencia je na tom omnoho lepsie ... :-/

Kamil
5. února • 8:38

Však tam je dizajnér Slovák, proto to tak vypadá...:-))

milanko
5. února • 9:40

myslim, ze tam problem nebude ... ten Slovak stoji za vyvojom dizajnu Veyrona a tiez pracoval ako dizajner pre Audi ... ;-)

Premek
5. února • 15:34

Dělal a už nedělá, v to je ten rozdíl. Je jedeno jakou ma národnost, ale co umí. Posledni škodovková řada je ubohost. Mám oktávku, chtěl jsem si koupit oktávku, ale po posledním opravdu hnusném faceliftu jsem koupil BMW 1. Šéf designu VW sám říká, že s novým designem jsou škodovky na konci koncernu. A má pravdu.

Iacofano
6. února • 17:31

Nedělá, protože povýšil z oddělení exteriéru Audi na šéfdesignéra celé značky. Není to kvůli neschopnosti, ale právě že da Silva v něm vidí člověka, který by mohl zatraktivnit design škodovek (to by se ale musel domluvit s finančním, které naopak všechny drahé věci na škodovkách zamítá). A ten facelift ještě Kabaň nedělal, tak to na něj nesváděj.

k..
4. února • 8:16

krosku nechapu, proc nepises nejakym srozumitelnym jazykem, nebo proc nevykecavas na nejakem foru sk o tech povedenych autech od vas.....

Michal
4. února • 17:48

skus http://translate.google.com/#

Antonio
4. února • 17:01

jj,já ti rozumim B-]

Lukáš
4. února • 10:19

Je spíš ostuda když mu nerozumíš, opravdu hloupější příspěvek jsem neslyšel. Chceš mi říct, že jsi nikdy neměl názor na auto vyrobený třeba v německu?

Brouk
4. února • 10:12

Kviz: co se skryva pod prezdivkou k..?
Odpoved: kkt

Rhinox
4. února • 8:37

Zato ty se radsi nevykecavej nikde...

milanko
4. února • 8:23

:-D ...

Flint
4. února • 0:40

Z ho*na bič neupleteš... Nová Fabka vypadá jak modelka s anorexií, vychrtlá vysoká koza... Zdá se, že to u škodovky ví, proto faceflit se světlama a tak. Vypadá to líp, ale hezký to pořád není.Nevím, koho napadlo dělat vysoký a úzký auta, ale zjevně to nepadá na úrodnou půdu. Řešení bude až další generace...

Doporučujeme

Články odjinud