Škoda Fabia facelift oficiálně

65 komentářů

delph
30. září • 20:32

no vzal jsem si photoshop a ještě to trošku doupravil aby změny byli výtraznější ale nejsem žádný odborník tak mě nekamenujte za některý chybky.

http://www.blackblade.info/libor/tvorba/fabka%20facelift.jpg

tady máte co z toho vyšlo ...a už teď vím že jsem ty přední světla asi trošku přehnal

Sias
29. září • 14:02

Já teda myslím, že ve Fabii je palubka hodně povedená. Dýchá z ní kvalita a solidnost. Což se např. o takovém Puntu nebo 206ce rozhodně říct nedá.

Huhla
29. září • 12:21

Uff, tady se zas sešlo doborníků na design, cenovou politku a spolehlivost .

Ale mám jinej dotaz: nevíte prosím někdo, zda se neplánuje (třeba i v horizontu 1-2 roků) přidání silnějšího (96kW) naftového motoru i do "normální" (neRS) fabie. Případně verze RS combi...

dík Huhla 

Anndy
29. září • 10:09

Hmm - myslim, ze sa to celkom podarilo. Fabia mala nieco do seba aj tak a teraz jemne skrasnela, resp. stala sa pritazlivejsou.

Ale opravil by som vas, nejde o facelift - ide len o novy modelovy rok a to je rozdiel. Ak si vsimnete, tak o facelifte skoda-auto nikde nepise. Len novinari a ludia veci neznaly. Aspon predajca mi hovoril, ze je to len novy modelovy rok, ze tak mali skolenie v skoda-auto.

To len na okraj - lebo potom ludia od toho moc ocakavaju :D.

Karol
29. září • 9:40

Pristrojovka M 2005 je z toho isteho mizerneho materialu (s nizkou odolnostou voci poskrabaniu) ako doteraz. Akurat je na pristrojovke z vrchu (pod oknom) prilepeny taky neesteticky rastrovany pas makkeho plastu. Detail prilepenia tohto kusu na pristrojovku je dost nechutny. Tak o akych "slush" plastoch z vyssich tried sa tu pise???

Tom
28. září • 22:39

Muzete mi nekdo vysvetlit, proc je tam tachometr do 240? V BMW 3 ho mam sice take do 240, ale tech 210 tam mivam na mem celkem dost casto

Stanislav
28. září • 23:41

To těžko kdo vysvětlí, běžná Fábie by jela přes 200 tak leda ze skály do řeky.
Navíc ty přístroje jsou děsný orloje, na Staromáku mám čas si to vyluštit, ale v autě ...
No nic, jinak malý, ale docela hezký facelift.

Huhla
29. září • 13:25

Dvoulitrová fabie jede +/- 200.

A říká se tomu snižování nákladů, aneb stejný důvod proč je jedno zrcátko malý...

Ty budíky jsou fakt hrozný brr .

Huhla

 

delph
28. září • 22:13

...ale pokud jsem to pochopil spravně tak octavia neprošla faceliftem ale jedna se o kompletě celeho nastupce tedy o nové auto zatím co facelift fabky pracoval jenom s tím co je a to hlavně s interiérem a ten se mi líbí opravdu o poznání více

anti
27. července • 20:15

Aspoň 1.6 ze staré koktávty tam mohli dát,a nárazník si strčit do prdele

Petyas
26. července • 10:36

Vsechny prachy sli na facelift Octavie. Proto uz na modernizaci Fabie nezbylo moc penez. Proto se to udelalo, tak jak se to udelalo. Neni to nic prevratneho, ale taky proc by mnelo. Fabie stejne uz pomalu konci. Za dva roky je tu nove auto, tak proc do neceho co funguje strkat zbytecne moc penez.

MadPete
26. července • 9:24

Podle mě to chtělo jinou přístojovku a silně zrevidovat motorovou paletu, vnější design je mi celkem jedno, Fabia je dost nadčasová. Určitě lepší tohle, než nějakej huráfacelift za každou cenu ala Punto, Omega, Hnůjdej Coupé aj.

Karkar
25. července • 19:07

Jsou to sráči. Možná ještě zlepšili profil gumiček na stěračích nebo tvar vnitřního zpětného zrcátka. Opravdu díra do světa

kkk
25. července • 16:07

Se dělal za komoušů,přidala se chromová lišta,nějaká nová poklice na kola,jiný plech před chladič a bylo vystaráno

Karel
25. července • 11:10

Právě jsem si přečetl - pardon nedočetl jsem článek o modernizaci Fabie. Nedočetl jsem ho, protože se mi z toho udělalo nevolno. Facelift ?? Opravdu trapné,ubohé a k smíchu. Dělám trochu do aut ( živím se tím) a když za mnou někdo přijde s tím jaké auto bych mu doporučil, třeba nějakou Škodovku, tak mu řeknu, že za ty peníze chce vrazit do Škodovky by si mohl koupit i nějaké auto!!! Jediná Fabia, která vypadá k světu je WRC, ale i ta je hodně poruchová.

Ivan Poulík
25. července • 9:41

No, jó ten světoznámý německý design.....

ConPower
24. července • 21:55

Když se podíváte na přední nárazník toho combi, tak zpozorujete, jakoby tam byl přidanej nějaký tunící díl.

brouk
24. července • 21:54

To je k zblití, jak tohle může někdo nazvat faceliftem? Proboha, to už fakticky neumí ža škoda udělat pořádný design? Je to nějaká slepota designérů či co. Nová oktávka faceliftem při přivřených očích nazvat jde, ale tohle určitě NE!!!!

kkk
23. července • 23:15

Kde se schovává???? že by 1.2 turbo htp 100 koní???????

oppos
23. července • 12:29

A co combi a sedan?

Dix
23. července • 13:43



Marek Hajn
23. července • 0:57

No, hned to auto vypadá o moc líp a to se mi líbí už současná verze. Moc se těším, až ji uvidím live. Jen by to chtělo nějaké jiné motory....

Martinoslav
22. července • 22:25

Mrknete do konfiguratoru. Ceny nove fabie jsou opravdu VELMI slusne.

bingo
23. července • 10:02

jj .... docela prekvapeni

Peter75
22. července • 19:32

No..ten facelift je skutocne veeeelmi decentny..je to OK ak pride ale za rok nastupca...ale to asi nepride :)

Bojler
22. července • 19:00

že Classic zlevnil oproti dřívějšku asi o 17 tis., vrátily se tam ty výbavy, vo který postupem času přišel a že teď má dělený sedadla je sice pěkný, ale:

prostřední Ambiente/Comfort je o 29 tis.levnější a to má navíc el. stav. a vyhř zrcátka, mlhovky a  ABS+MSR tzn. cena šla mínus 53 400Kč

A navíc: konečně je možný vůbec uvažovat o Elegance, kde za 40. tis navíc nad Ambiente: klima,litý kola,  a NOVĚ --- TEMPOMAT, KOŽENEJ PAKET, ABS VE VŠECH VERZÍCH A CENA? O 57 000 NIŽŠÍ , možná si nechám oktávku, rodičům bude todle stačit...že zdravím Mladou Boleslav...

Niemand
23. července • 9:55

Udelal jsem si v konfiguratoru temer presnou kopii firemniho VW Polo (Fabia Elegance) a cena vysla na 482 700,- Kc. Polo bylo zakoupeno za 455 000,-. Kdyz jsem toto delal cca pred rokem, vysla mi cena Skody na 485 000, ale to nemela nektere prvky, co ma dnes, takze skutecne lehke zlevneni.

Bojler
23. července • 10:42

V konfiguratoru jsou nektere rozpory proti ceniku. Napr. ze Ambiente nema ABS v zakladu, uvidime...kazdopadne zlevneni prislo a dost vyrazne talk jako tak.

Tomik
22. července • 19:22

Trosku srozumitelneji by to neslo? Nejak mi unika ta pointa

Bojler
22. července • 19:58

Dobry den, zkuste si muj prispevek precist nekolikrat po castech a PREMYSLEJTE pritom.

Pokud ani pote nezjistite, 66902.

S pozdravem Jiri Ruzicka.

Tomik
23. července • 8:38

Bohuzel, stale nechapu

Dix
23. července • 10:59

V Eleganci je standartně 4x airbag,malý kožený paket,přední okna v elektrice,klimatizace a tempomat,alu kola 14".

Franta
22. července • 16:45

Chtelo by to navic i Aero sterace a predelat tu zas##nou palubovku at netlaci do nohy (ridice i spolujezdce). Jinak je to docela prijemne a hodne solidni auto.

Kdy bude mit VW/Skoda nejaky slusny motor 1.2? Neco na zpusob Fiatu, Oplu nebo Renaultu (atd.), vykon nad 55kW, tocak nad 100Nm, rychlost nad 160km/h a spotreba nekde okolo 6l.

Peter75
22. července • 19:35

ja by som mal lepsiu otazku...Kedy bude mat Fabka slusny motor 1,6... asi nikdy a to je najvacsia bolest Fabii... jediny slusny motor je v pekelne drahom TDi...

Niemand
23. července • 9:35

Ja to rikam porad, chce to 1.6 75 kW a 4valec (ne 3) 1.4 (1.5) TDI s alespon 60 kW. 1.9 TDI prepracovat na 85 kW. 2.0 a 1.4 (74) benziny vyhodit a dodat 1.8 T 110 pro RS (alternativne 1.9 TDI 110 kW). Jeste vyhodit 1.2 40 kW. 1.2 mit ve verzi 47 kW a 55 kW, k tomu 1.4 cca 60-65 kW.

Idealni motoricke zastoupeni. Od 47, pres 55,60,65,75,85, az po 110.

Jenze to by O2 musela dostat zase o neco lepsi jednotky a to nemluve o Superbu. Predstava, ze auto za mega (Superb) 1.9 tdi 74 kW predjede seriovka Fabia s timtez motorem, ale 85 kW by asi klienty dosti nicila.

Je to slozite, ale techto motoru se mozna dockame nekdy v roce 2030.

robert
22. července • 16:26

ale pár týdnů po uvedení Fabie v roce 99 jsem tvrdil, že první co Škoda změní je předek-mlhovky

fc
28. září • 22:16

Takisto aj nova Oktavka 2 model cca 2008 dostane facelift v podobe okruhlych hmloviek. To je uz zvyk skodovky takto faceliftovat auta! ;) Vid aj facelift Felicie! :)

unknown
22. července • 16:16

Taky mohli dát blinkry do zrcatek, žejo?

Yan
22. července • 15:27

Hmmm, zkopirovat design spodni casti narazniku od Fiatu, to je tedy skutecne BOMBA. Takze se opet potvrzuje, ze Skodovka neumi nic nez krast...

Stone
22. července • 16:05

Jo, jo, taky obšlehli čtyři kola a volant. Yane, Yane, trochu soudnosti by to chtělo...

Tomas MB
22. července • 15:35

To Yan: Nebud paranoidni. Uvedom si, ze za dobu historie automobilismu uz toho bylo vymysleny designove takovy kvantum, ze jednoduse nejde vymyset nic originalniho. Ted uz si budou vsechny auta designove trochu podobny, protoze vsichni vi, ze kdyz vymysli nekdo neco noveho, neokoukaneho a prevratneho, tak to lidi kupovat nebudou. Kdyz si zminil Fiat, tak se podivaj, jak dopadla Multiopla. Zkouseli udelat neotrely design a spadli na nos. To stejne by se dalo rici i o BMW 7....

Yan
22. července • 15:27

Hmmm, zkopirovat design spodni casti narazniku od Fiatu, to je tedy skutecne BOMBA. Takze se opet potvrzuje, ze Skodovka neumi nic nez krast...

ales
23. července • 0:51

hochu, ty mas asi v kastanu dobre posmakane, ze tu pises takove kokotiny

igor
22. července • 15:38

Že ti huba neodpadne Od Fiatu skopírovať nárazník ? Tak to potom Fiat okopíroval od Škodovky svoj nový znak kruhového tvaru, dokonca je aj rovnako vypuklý ! Nebuď smiešny...

limach
23. července • 9:26

Nevím kdo je směšnější, ale Fiat užíval tento staronový znak už v době, kdy Škodovka stavěla bicykly a žebřiňáky.

Yan
22. července • 15:55

Asi takhle ty "odborniku":




Najdi pet rozdilu

lokoo
22. července • 22:32

Škodovka ho má lepší ty joudo a že máš křiví oči za to já nemůžu.

igor
22. července • 17:02

"To je podoba, až jsem se lek!" Dokonca aj svetlá sú podobné, škodovka okopírovala aj spätné zrkadlá a predstav si, že aj čelné sklo! Tak to už je vrchol, Fiat by ich mal zažalovať, vysúdiť továreň a prerobiť ju na výrobňu svojich nepodarkov typu Multipla, Stilo a ďaľších šmejdov
Sranda musí byť, no nie - ale ty si začal...

Nebuď smiešny s tým nárazníkom, keď už chceš nejakú podobnosť, tak nárazník je najviac podobný tomu z Golfu 5. A Fiat ho má presne odtiaľ, takže prvý, kto začal kopírovať, bol Fiat

Chcel si rozdiely:
1.) Fiat je poruchovejší, než Škoda
2.) Fiat má úbohú servisnú sieť
A ďalej už pokračovať netreba... O týchto 2 rozdieloch som sa presvedčil na vlastných skúsenostiach, a Fiat nesmie zaparkovať pri mojej garáži v okruhu 15 metrov

limach
23. července • 10:01

Jak dlouho a kolik Fiatů jsi měl? Měl jsem tři a všechny mi sloužily bez problémů, takže jsem ani tu "ubohou" servisní síť nepotřeboval (ubohá je možná jen u Vás za Dunajem). Až ta Tebou vychvalovaná Škodovka (třeba Fábie) pojede bez podstatnějších problémů 270 000 km jako ten můj bývalý "poruchový" Fiat s 1.4 benzínem tak mi dej vědět. Nekritizuju, jen popisuju vlastní zkušenosti. Z čeho bereš názor, že Stilo je "nepodarok", když za tu chvilku co se vyrábí ještě nemůžeš pořádně hodnotit. Pokud já vím od lidí co ho vlastní tak jediným problémem je občas falešně hlásící elektronika (airbagy), nic víc. A pokud jde o design, to je kapitola sama o sobě. U Škodovky, stejně jako u celého toho nej nej nej koncernu obecně platí: kdo se o nic nepokusí nic nezkazí a podle toho vypadají i Škodovky. Ve srovnání nejen s Fiatem. Možná to chce jen trochu tolerance, že?

wuf
22. července • 20:43

Jo? Vsadim se ze moje Stilo je na tom lip nez tvoje Skodovka, a pokud mas Fabii tak moc nekritizuj. Nerikam ze je nejlepsi, ale Fabia je ve srovnani se Stilem katastrofa.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
igor
22. července • 23:52

Ešte ma napadla jedna vec k Fiatu, konkrétne k Idei na obrázku: Na autosalóne som sa pri nej pristavil, a trocha som si ju poprezeral a negatívne ma prekvapila jedna vec - po otvorení piatych dverí bol rám dverí vrátane prahu nastriekaný len základnou farbou! Myslím, že docela veľké faux-pas, doviezť takýto nedorobok a hrdo ho vystaviť na výstave z cenovkou 659tisíc Sk

igor
22. července • 23:47

Bohužiaľ na základe mojich zlých skúsenosti s Fiatom mi nezostáva nič iné, len Fiat kritizovať V mojom doterajšom živote som ich mal 4 - od skvelého Una na ktoré som dlho nedal dopustiť až po tri shitové Puntá (rôzne výbavy aj motorizácie). Neviem ako u vás v CZ, ale u nás je to z fiaťáckymi servismi bieda! A to je najväčší kameň úrazu - načo mi je auto, keď musím chodiť taxíkom, keďže Punto je zasa v servise??? Do prdele s takým Fiatom... Áno, mám Fabiu (aj ešte ďaľšie auto), a som X-krát spokojnejší - ešte ani raz ma nenechalo ani jedno z týchto áut v štichu, kdežto Fiat permanentne. Takže tu je pôvod mojej kritiky a averzie voči Fiatu
A keď už sme pri tom, neporovnávaj jablká s hruškami - keď už tak porovnaj Fabiu s Puntom alebo Stilo s Octaviou. A že Fabia v porovnaní zo Stilom je katastrofa ? Možno z tvojho pohľadu hej, a máš šťastie na dobrý kus - odporúčam do pozornosti Stilo diskusiu na www.auto.cz Peace!

PG
23. července • 8:45

Měls asi opravdu smůlu na kus.Vlastnil jsem několik Fiatů,Golfů,momentálně vlastním octavii.Fiat měl drobné nedostatky,ale nikdy se nezastavil
na rozdílm od golfu.Mimochodem v octavii je spoustu dílů vyrobena v rumunsku(hadice),ve francii(ventyl)mexicu apod.
První typy fábie měli dokonce italské zapalování Magtneti Mareli.I mercedes u svých dodavatelů netlačí už tak na qualitu svych dodavatelů
jak na cenu. Aby ses za pár let nedivil že půlka tvé Fabie bude vyrobena v číně.  

wuf
22. července • 23:52

No v jednom s tebou musim souhlasit - mam dobry kus. Jinak u nas jsou servisy o neco lepsi. Kazdopadne nevyhnu se tomu srovnani Octavie se Stilem. Jel jsem obema autama a na sjezdu z R10 na dalnici na Liberec je tahla zatacka s Octavii sem jel 130 (80 povoleno) a podvozek evidentne nestihal. Kdezto u Stila bez problemu, ani se neozvaly gumy. Uvidime jak to bude s O2.

tdi_power
23. července • 8:43

hahaha srovnavat stilo s oktavii, no zkus to srovnat s fabii a ne s krabici o tridu vys a obrovskym previsem. Oktavka ma rozhodne podvozek ubohej oproti fabii, zacina mi chybet rezani zatacek ktery jsem s mou predeslou fabii mohl provadet, na rozdil od oktavky ... (ps: mluvim o seriovych provedenich :)

wuf
23. července • 14:02

No pozor Octavie neni o tridu vys! Je to zmetek - neco mezi, stejne jako fabia, takze porovnani, Golf, Focus, Civic, Stilo atd. neni mozny.

Niemand
23. července • 9:18

Asi me budete kamenovat, ale zrovna vcera jsem se ponekud dele projel s Fabii RS. Jen pro pripomenuti, ma "16ky" kola. Bezne jezdim s O 1 Combi s "15kami". Ze by bezny podvozek Octavie byl o tolik horsi, to tedy rici nemohu! Kdyz bych odmazal ten rozdil pneu (RS mela siroke nizkoprofily tusim 205, O mela bezny rozmer, tusim 195/65) a rozdil velikosti (16 vs 15), tak rozdil neni nijak zasadni. A to ma RS sportovnejsi tlumice. Rozdil tam samozrejme je, ale pro bezneho ridice to neni nic, ceho by si vsiml (tedy krome toho, ze RS je citelne tvrdsi a citite kazdou sparu na silnici). Bezna Fabie je agilnejsi nez Octavia, ale ze by mela ubohy podvozek, tak to zase ne. Bohuzel O RS jsem zatim nemel moznost vyzkouset.

Niemand
22. července • 16:03

Podobny naraznik ma i BMW (a jine automobilky), takze to vidim tak, ze Fiat vykradl BMW, BMW vykradlo nekoho jineho a vsechny vykradla Skoda.

Tomas MB
22. července • 16:14

Vzdyt je to jenom podobna koncepce spolecna pro mnoho aut. Po stranach misto pro mlhovky a uprostred otvor pro nasavani vzduchu... Vlastne na tom designove ani nic moc podobneho nevidim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
23. července • 9:04

To mel byt pokus o lehkou ironii. Skoda, ze jsem zustal zase nepochopen. Me je preci jasne, ze tady nikdo nikoho nevykrada, ze podobne des. prvky se dnes uplatnuji prakticky u vsech znacek.

Niemand
22. července • 15:32

No to je slovo do pranice. Jeste ze tu mame odborniky.

ma
22. července • 15:18






noname
23. července • 10:33

co s nim mas za problem?

Tomik
22. července • 15:05

Sice jsou to pouze kosmeticke zmeny, ale libi se mi. Stejne asi max. do dvou let prijde druha generace...

Martinoslav
22. července • 15:19

Nejspis to byl ucel.. Nedelat zbytecne nic zasadniho. Jen dat drobnou injekci do zivota fabie, ktera bude brzy nahrazena novou. Kazdopadne facelift vypada slusne. Tesim se az uvidim novou novou fabku nazivo. Hned budu mit zase o cem premyslet co vymenim a co necham puvodni )

Doporučujeme

Články odjinud