Škoda Fabia po faceliftu má české ceny. Podražila až o 23.000 Kč

93 komentářů

Max
10. srpna • 19:26

"Podražila až o 23.000 Kč" :-O Co to je za blábol, pokud zadám do konfigurátoru stejně vybavenou fabku, jakou jsem kupoval 2017, tak nyní by mě se stejnou výbavou vyšla minimálně o 50 000 víc! A ještě bych přišel o válec a místo něj dostal FAP.

zmfcz
24. května • 11:09

Design dobrej, ale ještě nějakej motor by to chtělo

Jirka
2. září • 21:43

Mám 1.2TSI 81kW kombi Style , jede k plné spokojenosti a na naše silnice a dálnice je škoda peněz utrácet více peněz ale hold někdo se jen potřebuje předvádět

stlgevogel
23. května • 9:50

Urcie radsej Polo ako Fabiu, je len cca o 20 000,- drahsie a neporovnanelne lepsie a kvalitnejsie a vacsie.

Jan Novotný
23. května • 5:29

Tak to chci vidět toho zoufalce co si to koupí. Fabia 400k,ford kuga 480. Ha ha. A to nemluvim o karoqu, srovnatelné Suzuki vitara levnější o 250k.

mikes
24. května • 23:38

Karoq je za 530tis - 250 = 280. Kde se da koupit Vitara za 280tis? :-D

Nyte
23. května • 15:23

Wait, what? Fabia a Kuga? Karoq a Vitara? To jsou teda srovnání.

Jiří
23. května • 7:58

Kuga za 480?😂😂 Běž se oplachnout 😉 595tis.je realita.Teda pokud jsi ze sebe nedělal hlupaka a nemyslel skladovku před faceliftem 😂😂😂

fanušik
23. května • 8:28

Zvažoval som kúpu novej Fabie, páči sa mi jej dizajn exteriér aj interiér, taká logická klasika, ale len pokiaľ som si nesadol dozadu - to naozaj pohnojili, málo miesta, sedák ide dopredu príliš dohora a ešte je na konci aj dobre tvrdý, to nie je normálny posed ! Pri jazde som zistil, že sa tam cítim nejaký naprataný, a to mám 175 cm. Zadné sedadlá sú posunuté dopredu aby zväčšili kufor. Nakoniec som zobral Rapid Spaceback. Z fabie kôli zadným sedadlám spravili malé auto, potom mu na Slovensku uberá z predaja aj Citroen C3.

Marek71
23. května • 8:59

Ale Fabia JE malé auto. Je to nákupní taška do města a okolí, na poskakování, pro dva důchodce nebo mladé lidi s malými dětmi. Není divu, že vzadu je málo místa. To jenom tady v ČR (a jinde na chudém východě) slouží v kombi verzi jako rodinné auto.

fanušik
23. května • 9:07

Aj Felicia a Fabia II sú malé autá ale vzadu sa sedí lepšie. Nejde tam len o miesto ale aj spôsob posedu a ten je vo Fabii III zlý, asi aby sa im predával aj Rapid Spaceback.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
23. května • 11:17

FIII svou prostorností přesně zapadá do své třídy.
FII byla v rámci třídy nejprostornější, díky vyšší karoserii a zvýšenému posazu. Ale trpěl tím vzhled auta. Felicia byla ve své době prostorovým rekordmanem, prostor odpovídal nižší střední třídě, cestující vzadu měli více na kolena než v prvních Octaviích.

asi nie
24. května • 21:02

Vo Felícii? Maximálne, keď predné sedanky natlačíš dopredu. Otec ju stále má a vzadu je veľmi málo priestoru. Taktiež sa tam zle dozadu nastupuje a vystupuje.

jcb
23. května • 7:51

Qno nemusí jít nutně o zoufalce. Někteří jsou prostě jen neinformovaní. Upřímně, kdo z nás už v životě neudělal nějakou blbost v oblasti, která není prioritně v jeho zájmu? Třeba nekoupil výběhovou ledničku (pračku, sušičku, myčku, televizi.....) za přemrštěné peníze?
A pak tu je určitě silná skupina lidí, které je vůbec nevadí, že jde o drahé auto na staré platformě. Protože ho mají na pohyb bez vášně, mezi body A a B. Ale je pro ně prioritou, že pár metrů od domu je jejich servis na škůdky.:-)

Pomahač
23. května • 8:54

Myslím, že právě tady je ta neinformovanost účastníků debaty až do očí bijící.
Tak schválně pánové: mám 400 tisíc a chci kombi srovnatelné s Fabií Monte Carlo.
Tedy nejen výbavově, ale také tím, že to bude určitá designově lepší verze, odlišující se od běžné produkce interiérem i exteriérem.
A teď se ukažte. Předem děkuji za zaslané návrhy.

pacho
23. května • 15:07

pri Tvojom zadaní, jedine fabia MC. iné nevychádza. :-D

jcb
23. května • 11:32

No, ono dost záleží na prioritách. Naštěstí tuhle kategorii aut nemusím řešit v reálu. Ale pokud už bych musel, tak do 400.000,- Kč a při mých prioritách, třeba Suzuki Vitara VVT 1,6, 4x2. Podle verze od 380.000,- do 420.000.- Kč. Určitě bude taky existovat něco přímo od VW a Seatu. Ale jak píšu, tohle není moje zájmová kategorie aut, tak to neřeším vážně :-)

Pomahač
23. května • 14:06

Já jsem reagoval na komentář pozastavující se nad cenou 400 tisíc za Fabii.
A ta odpovídá verzi Monte Carlo, což je prémiová vyšperkovaná verze Fabie.
Chtěl jsem tím naznačit, že 400 tisíc je hodně, ale je třeba vědět, za co ta cena je.
Pokud nebudu trvat na extra sportovním provedení, pořídím to auto za 260 tisíc.
Ta Vitara odpovídá Fabii Monte Carlo pouze cenovkou, jinak je to auto výbavově neporovnatelné.

audax
22. května • 23:25

čo bolo dôvodom,aby také auto zdraželo ? veď to nieje bentley state limousine,ale auto,ktoré sa už nekupuje kvôli kvalite,ani kvôli priaznivej cene,ale už len zo zotrvačnosti a akého podivného lokálpatriotizmu....

Nyte
23. května • 15:22

V článku máš tabulku, ze které je dost jasné, že výbava všech verzí narostla a zdražení tomu odpovídá.

Jiří
23. května • 7:53

,,lokalpatriotismus" zřejmě těžko, když jde 90% na export 😉

Mirek
23. května • 11:22

Zdražilo na všech trzích a stejně? Pokud ne, tak to klidně může být založeno na patriotismu zákazníků. Ceny nejsou stejné na jednotlivých trzích, ceny se tvoří pro každý trh odlišně. To nemá nic společného s exportem 90% výroby.

Marek71
22. května • 23:53

Důvod je jednoduchý, o auto je zájem a zákaznik to zaplatí. Žádnou vědu bych v tom nehledal.

Tom
22. května • 18:04

Nechapu ty nenavistne prispevky, auto lze poskladat dle priorit a nikoho nenuti si ho kupovat. Skodovka nestiha vyrabet a ty kvalitni Hjonde, Citroeny, Renaulty maji opacny problem, ruseni modelu z duvodu nezajmu...profitabilita bidna. Nerozumim nekterym lidem.

pacho
22. května • 19:27

To, že škodovka nestíha vyrábať, nie je dobrá vizitka pre firmu, skôr naopak. Čo sa týka rušenia model, stým by som argumentoval trocha opatrnejšie. Fakt nepochopím, prečo škodovka, ruší superúspešne modely bez náhrady , ako roomster, yety, a teraz som sa dozvedel, že idú zrušiť aj Rapida. Taktiež ím odchádzajú do predčasného "dôchodku" superúspešne motory ako HTP, 1,2, 1,4 TSi, 1,9TDi čím to len bude?.

Anti-automat
23. května • 9:14

Rapid je podla mna uplne zbytocny model, jeho ulohu vie zastupit fabca v kombiku, pripadne vybehova kokta (1.4TSi je teraz myslim tam) a to je auto o galaxiu inde. Roomster bol urcite lepsie auto. No a co sa tyka motorov, su na to tri dovody:
a/ unifikacia dielov napriec portfoliom (uspora, usetrit)
b/ usetrit a zase len usetrit (viac vykonovych verzii toho isteho)
c/ emisie, EU uradnik musi tiez z niecoho zit

Nyte
23. května • 15:20

Nesouhlasím. Rapid budu podruhé pořizovat do rodiny a Fabia kombi by jej nahradit nemohla. Rapid má podélně více místa než mnohý tradiční kompakt, zatímco FIII je uvnitř stísněná a stísněná bude, i kdyby měla 1000litrový kufr. Octavia zase v zajímavé verzi začíná cca 50-100 tisíc nad Rapidem.

Anti-automat
24. května • 19:34

….a teraz si vezmite fakturu a zistite ze Ste mohli mat vybehovu koktu.

Jiří
23. května • 10:32

Fabka v kombíku a Rapid,jsou rozměrově nebe a dudy.Zkus si do nich posadit.Fabka je znatelně menší.Spíše nedává smysl F kombi,protože její místo zastal Spaceback a to daleko líp,jak prostorově,velikosti kufru,tak designově.A že se bude rušit Rapid liftback,se dá taky pochopit.Když už jsem zastánce této karosářské varianty,raději šáhnu o pár tisíc dražší Oktávce.

Jiří
23. května • 7:50

Nevím kde jste vzali, že Rapid končí? Končit bude Fabie combi😉 A co se týče motorů?Diesel je mrtvý,s tím se smiřte.Už teď se do některých center měst v Německu za chvíli nedostanete,tak na co mi bude auto,ze kterého budu na záchytným parkovišti, přesedat na mastnou tyč? A co se týče motorů?1.5 Tsi je naprostá pecka,která se dá užít v celém modelovém spektru.Teda kdyby vlastník dovolil, na což má samozřejmě právo, neboť chrání především své zaměstnance,ve své zemi.Ale to jsme odbočili k politice.Dále bude následovat 2.0Tsi a o litrových netřeba psát.Jsou to moderní agregáty a světe div se a Slovensko zvlášť,vznikaly v Česaně 😉

Nyte
23. května • 15:13

Konec Fabie kombi je taky taková fáma. Podle mých informací o tom není rozhodnuto. Diesel není mrtvý, přestaňte už s tou hysterií. Každý dělá, jako by ve dne v noci jezdil jen po "centrech některých německých měst," kde navíc obvykle zůstanou povolené i nejnovější diesely. Diesel se přirozeně přesune do větších aut.

Jiří
23. května • 16:51

Žádná fáma to není.Na podvozku F kombi bude dvojče Arona.Ano,s dieslem částečný souhlas,ale v malých vozech při existenci TSi nemá nafta už smysl

pacho
23. května • 15:04

rapida má nahradit felícia, ktrorá bude mať základ na platforme golfa. Mala by prísť na jeseň.

Nyte
22. května • 21:33

Že firma nestíhá vyrábět je z pohledu zákazníka nepříjemné, ale vizitka je to 100x lepší, než když neví, jak by své kapacity aspoň ze tří čtvrtin naplnila. Yeti bez náhrady neskončil, nahradil ho Karoq a bude malé SUV, Rapid bude nahrazen větším hatchackem. HTP do žádného předčasného důchodu nešlo, vyrábělo se asi 12 let. Celkově jsem nepobral tvou narážku na motorizace, ty jsou odstřelovány emisními normami u všech výrobců.

pacho
22. května • 22:59

Budem polemizovať. Určite, že firma nestiha vyrábať, nie je 100x lepšia vizitka, skôr svedčí o neschopnosti reagovať na trh. Druhá vec, je že stráca zákazníkov, ktorí sa nemusia vrátiť. za ďalšie, svoju neschopnosť reagovať na trh používať na reklamné účely, a ešte sa stým chváliť je veľmi krátkozraké. Ono sa čaká aj na iné autá, napr. Duster, alebo P3008, ale nikde som sa s tým nestretol, že by to využívali na reklamné účely. Čo sa týka tých motorov. Väčšina výrobcov, pri ich vývoji ide cestou evolúcie, a prispôsobenia sa napr emisným normám. Ono vždy začínať od "nuly", je riadna hlúposť. Už sa to prejavuje, v tom, že škodovka nedokáže ponúknuť solídny motor pre bežného zákazníka. 12 ročný životný cyklus HTP je úboho malý. Podľa mňa s HTP mali pokračovať ďalej, dať mu turbo, vylepšiť emisie...... a dnes mohli mať solídny motor, ako má napr. 1,2 Puretech od PSA. Bohu žiaľ HTP, bol taký konštrukčný paškvil, že sa ďalej pokračovať nedalo. Tak isto pri vývojí dizlov, nemali ísť cestou slušne povedané upravovaním SW, ale dalším vývojom, a mohli mať slušne dízle, ako napr. HDi, ktorý splna všetky normy, alebo ako Ďalší príklad uvediem 1,5dci od Renaultu, ktorý bol vyhodnotený ako druhý najspoľahlivejši motor za r2017. Čiže žiadne odstrelovanie motorov emisnými normami, ale nekoncepčnosť vo vývoji. Ešte jedna poznámočka k modelom. Pri hodnoteni úspešnosti romstra, tu úspešnosť som zabudol dať do úvodzoviek. To isté plati o Rapidovy, kde prvé roky fungovala masívna reklamná kampaň, napr, "náhodným" odfotení.....keď konečne ľudia pochopili, že rapid nie je zlé auto, ale hrozne predražené. tak predaje idú dole. Ešte k tomu yetimu, ak karok, má byť jeho náhrada, tak ďakujem pekne, bohu žial aj Škodovka sa stala len preliepačom znakov na kapote, a to je veľmi veľka škoda.

Nyte
23. května • 15:07

O neschopnosti reagovat na trh nebo o schopnosti na trhu zaujmout? Ono se pak nově vybudovaných výrobních kapacit v případě krize hůře zbavuje.Nemyslím si, že by mezi automobilkami bylo standardem desítky let oprašovat jedny a ty samé motorizace. Tak či tak, mně jako zákazníkovi je to jedno. Jestli dosáhnou nižší spotřeby bez přidušení projevu staršího motoru (jako třeba aktuální 2.0 dCi) vývojem úplně nového, jsou to jejich náklady.Rapid není extra úspěšný v Evropě, ale v Česku ano a prodává se stabilně. Karoq nemá přelepený znáček, je to v Česku vyvinuté auto, na jehož základě vznikla i příbuzná Ateca.

Q
23. května • 11:02

Malé motory VW EA111 s roztečí válců 82 mm se vyráběly od začátku 70. let, postupnou evolucí z toho vznikly další motory a "amputací" válce z kubatury 1.6 nakonec vzniklo HTPéčko. Teď to nahradila další evoluce EA211, kde se tříválce vyrábí v kubatuře 1.0 litru, zatímco kubatury 1.2, 1.4, 1.5 a 1.6 litru je vyhrazeny pro čtyřválce. Podle potřeby mohou být motory EA211 atmosferické i přeplňované, přímovstřikové i nepřímovstřikové, s pohonem na benzín i CNG. Já v tom vidím evoluci i koncepci. U koncernu VW má nejdelší cyklus motor 2.0 85 kW, ten se vyrábí od roku 1988, přičemž patří do řady motorů EA827 vyráběné od první poloviny 70. let. A VW Brouk se vyráběl 65 let :-)

Jura
23. května • 0:15

Vy čoboli máte takovou národní vlastnost - nejdřív mluvíte, teprve potom myslíte.
Tak až začneš myslet, teprve potom piš. Nikdy prosím obráceně. Dík

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
23. května • 15:01

kde končia argumenty, nastupuju urážky. Skús mi prosim Ťa vysvetliť čo to je čobol?.

Čobol
23. května • 11:55

Ďakujem za nasmerovanie...:-D Najprv som si rozmyslel a potom som napísal. A čo obrátiš ty - chytrák keď len píšeš a nerozmýšľaš ?

Michal
22. května • 20:52

Takze kdyz poptavka prevysuje kapacity tisicu zamestnancu, tak to neni dobra vizitka? :-D
A take by me zajimalo, cim byl trebas roomster superuspesny. Jinak na tvou otazku. Nebude to nahodou nesmyslnym narizenim EU/EK?

Milhaus
22. května • 18:28

Nevím o tom že by nekvalitní Renault, hyundai nebo Citroen rušil výrobu např konkurenta fabie.! Jinak pohled do ceníku paštiky z boleslavské otrokarny mluví za vše. Je to prostě předražené jak v základu tak ve výbavě a teď po FL ještě hnusné.

Tom
22. května • 19:20

Aspon poradne cti, pisu obecne o Skodovce...nikoliv Fabii.
A kdyz to chces konkretne, tak Octavie a C5. Ta konci pro nezajem, na O se ceka mesice.

A
22. května • 19:48

Octavia není konkurent C5

Aladin
22. května • 19:11

Jak předražená? Cenově je mezi Cliem a Corsou. Takže takový střed. Navíc má nízké provozní náklady. Dsg zlevnilo, to je hodně dobrá zprava a jsem zvědal na full led.

JIŘÍ
22. května • 18:41

Poptávka určuje nabídku.Ale ty by jsi samozřejmě prodával svůj výrobek zcela jistě pod cenou 😉 A není vinou Škodovky,že neumíš vydělat peníze.Tak si skoč do Áček,Vydra ti dá slevu 😉

Milhaus
22. května • 19:58

Pokud míříte na mne, tak Vás musím zklamat. Peníze si vydělat umím a auto jsem teď kupoval 2 x po 5-ti letech fungl nové. A ano říkám že to je drahé. Vím za kolik jsem kupoval vloni pro manželku clio kombi v lepší výbavě a silnějším motorem než tenhle holo-sráč a vím za kolik teď poptávám megana, i30, rapida ( kvůli ceně již vyloučen )

Pomahač
23. května • 0:10

Kupoval jsi tak maximálně anglickáka v tržnici. Ani netušíš, v jakypch relacích se ta vyjmenovaná auta pohybují a děláš chytrýho...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří
23. května • 7:39

Nechej ho.Pokud někdo vybírá mezi Renaultem a Hyundayem,tak ,,umí" počítat a v autech se opravdu ,,vyzná" 😂😂😂

Pomahač
23. května • 8:41

Odborník na slovo vzatý
A ještě má pán pocit, že mu ten jeho "rozhled" závidíme :-)):-)):-))

Milhaus
23. května • 5:05

Ty seš strasnej čur@k co?! Věřit mi nemusíš a závidět taky ne ty socko

Marek71
22. května • 18:38

Zkuste definovat ten pojem, co jste použil, že Fabka je "předražená". Jestli je něco předraženě, dle mého, rozhoduje trh a tady je vidět, že Škoda tu cenu nasadit může, zákazníci to kupují. Tak jaká předražená?Taky bych si ji nekoupil, ale zjevně je dost lidí, co si ji prostě za tu cenu koupí...

fanúšik
23. května • 9:30

Chcel som kúpiť Fabiu, tú cenovú politiku fakt nechápem, Rapid Spaceback mal takmer rovnaké ceny - 1.2 tsi, jasné že som zobral Rapida

mikes
24. května • 23:33

A mel takmer stejnou vybavu, vid? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanúšik
31. května • 16:31

áno, mal , akčný model Drive, Rapid mal dokonca automatickú klímu a len fabia manuálu

bzzz
22. května • 18:25

Fleet (holo- nebo lepsi vybavy, nic mezi) a export (lepsi vybavy) - proto se nestiha.

JIŘÍ
22. května • 18:42

Ostatní automobilky nevyrábí fleet? 😉

bzzz
22. května • 20:15

Vetsina ostatnich nevyrabi 'nemecky' (VAG) fleet ;-)

setr
22. května • 17:30

Ježiš, to je ohavný.

DaewooMaster
22. května • 15:53

Já bych teda "faceliftu", na který je potřeba silná lupa, ani facelift neříkal.:-/

Tomáš
22. května • 15:36

ježiši to jsou zase názory, nebudu je ovšem komentovat a ztrácet svůj čas s bláznama nakrmenýma zhovadilostma tamdle od lojzy z pajzlu...kdo si koupí hnujdaje na dosmrti kunda je

JIŘÍ
22. května • 18:38

😂😂😂👍👍👍

Martin
22. května • 15:36

ten motor 1.0 TSI je naprosto nevhodnej pro většinu lidí, co s tím budou jezdit. Většinou potkávám ve Fábiích důchodce, matky od rodin a chalupáře. Nevím, jestli tihle lidi ví, jak jezdit s malým turbomotorem...

JIŘÍ
22. května • 18:38

Tak se mrkni ke konkurenci a pak běž brečet do Bruselu 😉

JirkaX
22. května • 16:08

Důchodce? Může mít mnohem větší zkušenosti než ty. To tě nenapadlo? A chalupář je podle tebe co? A matka od rodin, to je ale termín. Tady se člověk dočte hloupostí.

M
22. května • 15:04

no s motory které ničí přeskakující rozvody a Škoda se tváří jako kdyby nic,:-/

JIŘÍ
22. května • 18:37

Pane Bože za co?? 😂😂 Proč má někdo potřebu, dělat ze sebe pitomce? 😂😂😂Každý tady ,,technik" 😉

Nyte
22. května • 15:20

Rozvody nepřeskakují dobrých 7 let a Fabia III nikdy neměla řetězové...

Jarda
22. května • 18:47

Svatá pravda. Fabia III má vždy motory s řemenem. Navíc je to opravdu pěkné auto, fabia po generacích dospěla.

Anti-automat
24. května • 19:32

Len keby nebola taka uzka.

mpolan
24. května • 19:58

Jo... vnitřní rozměry ji bohužel zcela odepsaly z mého výběru.

Tomáš Kloudný
22. května • 15:02

Bože to je hnus velebnosti..prostě škodovka..a české ovečky samozřejmě budou básnit,jak super auto to je..... Malý...chraň bůh sednout si dozadu...motor litr? Jako vážně? A to nemluvím o ceně..ne díky... Za ty prachy radši konkurence..

Degééen, hééen
22. května • 21:36

Fobie v kombíku pro 2 dosplělý a 2 děti max, litr stačí. Za 300 v základu, to je už moc, to jediný uznávám. Kdo chce letadlo, nechť nechá ovce ovcemi se rozplývat, vybere z banky deset mega, se kterýma neví co by a jde si zítra koupit třeba ten autobus.Spíš si myslim, že seš zklamanej, že ti zdražili káru, na kterou ses těšil a tak, když už, tak ji aspoň pomluvím a zitra ráno šup do feldy a jedem do kolbenky nadávat na to, jak je to v práci na h@vno.

Marek71
22. května • 18:34

Sednout si ve Fabce dozadu? To snad nikdo nedělá, max. tak děti. Fabie je nákupní taška, jak velikostí, tak motorem, stejně jako její konkurenti ve třídě... prostě normální malé auto.

Nyte
22. května • 15:22

Sedni si vzadu třeba do Clia a pověz nám o tom, jak je to tam mnohem lepší. Motor litr, ano, vážně, stejně jako u většiny aut ve třídě.

Pavel
22. května • 15:32

Za 400 000,- ? To je teda cena pro obyčejný lid! Auto nacpané levně koupenou a draze prodanou elektronikou... A 18" kola zvýší komfort jízdy po našich autostrádách... A furt se dumá proč Češi kupují ojetiny...

Nyte
22. května • 16:22

Nějak nevím, co se snažíš říct. Za 400 tisíc ji kupovat nemusíš a stejně tak nemusíš kupovat osmnáctky. Ty bych na Fabii rozhodně nechtěl, ale věř tomu, že jiní se jich nemůžou dočkat. A to, že se všude vydělává na levně koupené a draze zpoplatněné příplatkové elektronice, není tajemství.

Konečně Borec
22. května • 15:19

Tak asi každýmu je jasný, že Fabie není auto pro sedmičlenou rodinu ne?
Je mi jasný, že se s rodinou poskládáte spíš do autobusu, kterej Vás za kilčo na osobu přepraví za hranice vašich všedních dnů a když objednáte ten žlutej, tak ještě dostaneš zadarmiko teplý kapučíno a nafasuješ noviny, z kterejch si natrháš hajzlpapír na měsíc.

Joe Doe
22. května • 22:13

Kazdemu ano. Okrem motoristickych ‘novinarov’.Nie je to tak davno, co isty cesky server v teste Fabie so zakladnou motorizaciou pisalo uplne nezmysly - rodinny ideal, co nema problem krasne napredovat hore kopcom nalozeny 5 dospelymi.Ze Fabia rolu rodinneho auta casto plni - to je druha vec a ja tych ludi chapem.Ale je to ‘volba’ dana okolnostami.

Maggots
22. května • 14:59

18' s tímhle motorem : DDDDD... To bude mít tolik kg navíc že na dálnici to bude smět jet jen po rovině a z kopce to neubrzdi brzdy :D

Degééen, hééen
22. května • 18:52

Jo, jasně. Závist je špatná vlastnost, ale to tě omlouvá, sedni do svého vyžilého fáčka, vem dvě pilule viagry a běž onanovat nad mapou dálnic. Ale pozor, v žádném případě ne německé dálnice, to by si mohl dostat infarkt.

Maggots
22. května • 19:13

Ale no tak :D zrovna vcera jsem do Nemecka moji Audinou letel, az na milion kamionu vsude to uteklo rychle, coz se o tyhle fobii na tech 18´ urcite nebude dat rict :)

Degééen, hééen
22. května • 21:23

Je s podivem, jak každý diskutujíci oplývá penězi a "zrovna včera" nebo v jiný, čistě náhodou, nedávný termín jel někam audinou, bmw či amg.
Spíš bych to tipoval maximálně na fobii juniora na plecháčích a áček.
Ale mám pochopení, že každý máme jiné vnímání reality. Hlavně ať se to nezvrhne z nýdforspýdů na plejstešnu u televize, když máma s tátou nejsou doma, na nějaký gtáčko a najíždění do lidí.
Přeju příjemný let.

Maggots
22. května • 22:28

:D je občas vtipné jak se sejde náhoda, jde o srandu, ale fakt jsem včera jel do Mannheimu :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fero
23. května • 9:19

ty si taky kokot jaraby, ze keby som ta stretol tak ta ti dam 2-3 po papuli. hovado;-)

Marek71
22. května • 23:46

Jel si v pondělí a spousta kamionů? To je divné, protože byl svátek, mají tuším zákaz. Jinak jezdím taky, Stuttgart, což je z Prahy skoro stejná trasa, až na posledních cca. 100 kilaku :-)

Shimi
22. května • 14:31

Jan Mička: Honzo, bude k mání někdy v budoucnu i 1.5 TSI? To Monte Carlo se pro tenhle motor úplně nabízí.

Jan Mička
22. května • 14:39 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,v této generaci Fabie pravděpodobně ne, u té další tomu ale nic nebrání. A máte pravdu - nabízí. V Seatu Ibiza FR se mi patnáctistovka moc líbila!

Shimi
22. května • 14:51

Díky, FRko je jeden z kandidátů, ale raději bych podpořil domácí produkt. Objednávat budu nejspíš letos na podzim, takže je Fabia tím pádem pasé. Ono to nakonec stejně asi vyhraje Polo GTI v manuálu :-D

Nyte
22. května • 14:38

Nebude, až v příští generaci.

LOL
22. května • 14:02

To auto je zase o fous hnusnější. Jak to ta škůdka dělá? :-D

Ginter
22. května • 13:03

Malinko si připlatit a dostanu auto na jiným levelu od jiné značky. Na druhou stranu, jel jsem v 1.0 TSI 81 kW a nejede to špatně.

ACE
22. května • 13:40

Když to může mít ty 18ky, tak nebudu koukat nalevo napravo a du do toho.

Doporučujeme

Články odjinud