Škoda Fabia edition R5 naživo: Toto je nejrychlejší trojková Fabia!

24 komentářů

Bauer Karel
15. prosince • 16:02

tak za 350 max. Polo v GTI se super motorem za 500. Ne děkuji Bauer.

Jaroslav Mašek (Budhys)
14. prosince • 14:17

Auto jako takové nebude špatné. Je i líbivé. Problém je cena. Za ty samé peníze jsem koupil Golfa v kombíku a v lepší výbavě (sice v manuálu).

Staňa
14. prosince • 9:39

Třída sama pro sebe - pseudo hot hatch:-))

lolek
13. prosince • 7:09

škoda, 1,5 TSI EVO 110kW s manuálem a bylo by to stokrát lepší, levnější a šlo by to na dračku, takhle to nikdo kupovat nebude stejně jako Rapid s tímto motorem a vnucenou DSG

jarda
12. prosince • 21:38

Mohli si trosku vic dat zalezet na designu, jako cele bile mi to prijde dost sterilni a navic ta cena, to je snad nemysli vazne pokud tedy takova bude. Takovy auto si pak koupi leda bazen :-(

king014
12. prosince • 21:20

V Bolce potřebovali uklidit ve skladu a vzniklo toto. Dobrej nápad nejspíš razantně upravilo ekonomické oddělení v rajchu

pacho
12. prosince • 20:43

panebože, ako hlboko som klesla.

Antiautomat
12. prosince • 19:02

Mam sa smiat, mam plakat, je to zly vtip, nepodareny pokus absolventa VS powerpointu /rozumej marketing, ak zamestnavate tento tuctovy odpad.../
...alebo nieco ine?

DDT
12. prosince • 17:49

to je renault tahle erpětka...

Jim
12. prosince • 17:48

Za půl mega takovou jebku? To můžou i těch 200ks vystřelit do světa. Nejlépe do toho Bulharska.

Twan
12. prosince • 21:29

Největší legrace je, že za 360,000,- se prodává Suzuki Swift Sport, který je silnější, sportovnější a lépe vybavený. Tam kde tenhle kepl poletí do škarpy svišť teprve začíná. Jo a je to 100kW ATMOSFÉRA! Jen pro zajímavost, tahleta závodní Fábie dává na dvojku hezkých 70 (už Škoda 125L si dávala 80+, dle odvahy pilota), svišt si dá přes 100. To musí být panečku kvaltováníčko v serpentinách, to je to pravé sportovní náčiní hodné nálepky WRC když na výjezdu ze zatáčky musíte řadit 3-[

petr
13. prosince • 21:43

Vzhledem k tomu že je to dsg tak moc kvaltováníčko v serpentýnach asi nehrozí. swift ma z 0-100 za 8,5 tohle za 8,8 že by mi to přišlo jako ohromný rozdíl že by jeden by kepl a druhej svišt co tomu ulítává mi nepřijde, 3 desetiny jsou dost zanedbatelny. Nemluvě o to že desing toho swifta je zastaralý a vybavy za tech 360 tis tam moc není .

spiderwolf
14. prosince • 16:23

Shodou okolnosti toho Swifta Sporta mam, bixenony, automaticka klimatizace, vyhrivani sedadel, bezklicove startovani, sportovni sedacky, kovove pedaly, 17 ALU, ovladani vseho na volantu... K tomu vahu okolo jedne tuny, pekne poskladanou prevodovku, motor co toci 7000 a lze komplet vypnout stabilizaci... Nevím co víc bych potřeboval v kapesni tasce tohoto zamereni a za takovou cenu...

Twan
13. prosince • 22:44

Jenomže v realitě, když už si teda hrajeme na sporťáky, by Suzuki Fábce ujelo bez problému. Je to totiž lazeno jako sportovnější auto a Fábka je jen Fábka...

Petr
14. prosince • 8:03

A swift je zase jen swift...Delate z toho auta moc velky zazrak a z Fabie moc velky odpad. Nezpochybňuju ze je swift sportovnější a lehce i rychlejší o par setinek. Ale psat tu takové nepodložené nesmysly jak je swift mnohem rychlejší a ze kde konci fabka tam začíná, nebo narazet na přílišné kvrdlani v kopci když je to dsg mi přijde zcestné. dále nevím proč je pro dsg důležité kolik dá auto na 2ku, to je nejake měřítko? I mnohem sportovnější auta jako Subaru wrx sti apod. Dávají na 2ku kolem 90 a nemluvím o dsg kde je to vždy jinak zprevodovane a vychází to na nižší hodnoty. Další vec je ze hodnotit auta tyhle kategorie jen podle výkonu a rychlosti je také nesmysl, co dynamika,vzhled, výbava apod. Jsou to pouze “Hot hatche” na denni provoz ne nejake ultra sportaky.. i když si myslim ze Škoda ani tohle jako hot-hatch prezentovat nechce, spis desingovy prvek nejake limitovky:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
14. prosince • 14:15

Jde o využitelnost výkonu na trati. Subaru má samosvory a čtyřkolu, Swift delší převody no a Fábii se bude protáčet kolo na vnitřní straně a dsg nebude tušit co má dělat. Souhlasím že je to jen designová edice ale prostě je to jako dostat pěstí od němců když k výročí výtězství v Monte Carlu (v té době naprostá senzace) udělají jinak barevné auto a za nejúspěšnější auto v seriálu nám dají nálepky a začnou zákazníky přetahovat k WV. Dřívější WRC edice byla na Octávii RSe a v té době to byl celkem fajn kousek, tohle je fakt pro zlost. Nevidím jediný důvod koukat se na věc pozitivně a jakkoliv ten paskvil obhajovat. Negativní komentář je vše co ve věci můžu dělat a dělat to budu. Evidentně mluvím za víc lidí.

Twan
12. prosince • 21:31

Malý dodatek, ono se řadit nemusí, temuhle ekokeplu bude jedno jestli točí 3 nebo 5 tisíc, tyhle chcíplé TSI jsou sterilní na jakoukoliv tvorbu adrenalinu....nevím proč si WV myslí že je charakteristika dieselu zlatý grál ve všech autech...

Mrdokvas
12. prosince • 17:34

:-D tyhle motory v rapidu nikdo nechtěl ,tak se musí spotřebovat ve fóbii :-P

Gašpo
12. prosince • 15:49

Najviac ma pobavil obrázok č.23 jak sú na asfalte okolo Fabky vygumované kruhové stopy. Samozrejme od skutočnej wrc verzie, pretože táto by to nemohla urobiť ani náhodou.:-D
Dobre, dokážem pochopiť len ľahké kozmetické designové úpravy, bude to pár kusov, nevyplatilo by sa pre to robiť extra spojlery a blatníky. Ale nechápem prečo aspoň nedostala silnejšiu verziu 1.4 TSI 110 kW. B-]

ACE
12. prosince • 18:35

Protože v testu bude hodnocení, že tímto motorem nezapře sportovní ambice......, auto je skvěle vyváženo mezi komfortem a dynamikou....., spotřeba se dokáže udržet v rozumných mezích....., klame tělem....., a tak vůbec, v podstatě to znamená že prostě škoda nebude strkat nos kam patří elita (myšleno lehký nadprůměr)

JA-NE
12. prosince • 15:52

lebo je to smecaaaak:-D najviac ma dostala sportova koncovka vyfuku:-O

Twan
12. prosince • 16:36

Je to výsměch německého vedení a ukázka reality toho, jak to ve Škodě funguje...je mi na blití z tohohle výtvoru....stejně smutné jako montecarlo

sarusian
13. prosince • 13:57

v tej skodovke dobre fetuju, netusim ale co..., nissan pulsar 1,6 140kw (o triedu vacsie auto), cena 482 tis. Kc vo vybave accenta, pricom ten motor je ten isty, ako v cliu RS, akurat je trochu podladeny, v cliu RS da cez 160kw, oproti skodovka 92kw za 470tis. Kc, no nekupto...

Marek
25. prosince • 0:09

Nissan nebo Renault byť se silnějšīm motorem ani náhodou, myslím že to bude pro fandy a sběratele za mě👍🏻dobrý tah Škodovky

Doporučujeme

Články odjinud