Škoda Fabia Combi

Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.
Škoda Fabia Combi
Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.

Když jsme před nedávnem dostali od našeho čtenáře dotaz, zda je lepší koupit Felii Combi nebo počkat na Fabii, jednoznačně jsme mu odpověděli, že se určitě vyplatí počkat na Fabii. Hlavní důvod je v použité technice. I když není Felicia Combi na české poměry špatným automobilem, Fabia využívá tu nejmodernější dostupnou technologii a to se týká zejména velmi kvalitních motorů (viz dále). Mezi další důležité prvky patří o 21 litrů větší zavazadlový prostor, celkový základní objem tedy činí 426 litrů a po sklopení zadních sedaček pak 1225 litrů.

Ve Škodovce zvolili pro Fabii Combi velmi elegantní variantu designu. Největší podíl na tom mají zadní – páté dveře, který nemají shodný tvar s hatchbackem. Fabia Combi tak nepůsobí dojmem strohého užitkového automobilu. Dobře provedený design má za následek i to, že z pozice řidiče prakticky nepoznáte, že sedíte v kombíku.

Nabídka pohonných jednotek zahrnuje v současné době 4 benzínové a 2 dieselové motory. Stejně tak, jako u krátké Fabie, mají první tři benzínové motory shodný objem 1.4 litru a dieselové motory zase 1.9 litru. Jistě jste si všimli, že přebývá jeden benzínový motor. Je jím dvoulitrový osmiventilový čtyřválec o výkonu 85 kW a točivém momentu 170 Nm. Benzínové 1.4 disponují výkonem od 50 do 74 kW. Dieselový motor 1.9 SDI disponuje výkonem 47 kW a 1.9 TDI pak 74 kW.

Případné zájemce bude jistě zajímat cena nové Fabie Combi. Základní provedení stojí 309 900 Kč. Za tuto cenu získáte základní výbavu Classic s motorem 1.4 o výkonu 50 kW. V základní výbavě najdeme airbag řidiče, tónovaná okna, přípravu pro autorádio a posilovač řízení.

První zákazníci si Škodu Fabii Combi budou moci převzít cca v polovině listopadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků