Škoda Fabia Combi

Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.
Škoda Fabia Combi
Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.

Když jsme před nedávnem dostali od našeho čtenáře dotaz, zda je lepší koupit Felii Combi nebo počkat na Fabii, jednoznačně jsme mu odpověděli, že se určitě vyplatí počkat na Fabii. Hlavní důvod je v použité technice. I když není Felicia Combi na české poměry špatným automobilem, Fabia využívá tu nejmodernější dostupnou technologii a to se týká zejména velmi kvalitních motorů (viz dále). Mezi další důležité prvky patří o 21 litrů větší zavazadlový prostor, celkový základní objem tedy činí 426 litrů a po sklopení zadních sedaček pak 1225 litrů.

Ve Škodovce zvolili pro Fabii Combi velmi elegantní variantu designu. Největší podíl na tom mají zadní – páté dveře, který nemají shodný tvar s hatchbackem. Fabia Combi tak nepůsobí dojmem strohého užitkového automobilu. Dobře provedený design má za následek i to, že z pozice řidiče prakticky nepoznáte, že sedíte v kombíku.

Nabídka pohonných jednotek zahrnuje v současné době 4 benzínové a 2 dieselové motory. Stejně tak, jako u krátké Fabie, mají první tři benzínové motory shodný objem 1.4 litru a dieselové motory zase 1.9 litru. Jistě jste si všimli, že přebývá jeden benzínový motor. Je jím dvoulitrový osmiventilový čtyřválec o výkonu 85 kW a točivém momentu 170 Nm. Benzínové 1.4 disponují výkonem od 50 do 74 kW. Dieselový motor 1.9 SDI disponuje výkonem 47 kW a 1.9 TDI pak 74 kW.

Případné zájemce bude jistě zajímat cena nové Fabie Combi. Základní provedení stojí 309 900 Kč. Za tuto cenu získáte základní výbavu Classic s motorem 1.4 o výkonu 50 kW. V základní výbavě najdeme airbag řidiče, tónovaná okna, přípravu pro autorádio a posilovač řízení.

První zákazníci si Škodu Fabii Combi budou moci převzít cca v polovině listopadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků