Škoda Fabia Combi

Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.
Škoda Fabia Combi
Škoda Auto uspořádala před nedávnem v Mladé Boleslavi představení posledního přírůstku do své nabídky. Je jím Škoda Fabia Combi.

Když jsme před nedávnem dostali od našeho čtenáře dotaz, zda je lepší koupit Felii Combi nebo počkat na Fabii, jednoznačně jsme mu odpověděli, že se určitě vyplatí počkat na Fabii. Hlavní důvod je v použité technice. I když není Felicia Combi na české poměry špatným automobilem, Fabia využívá tu nejmodernější dostupnou technologii a to se týká zejména velmi kvalitních motorů (viz dále). Mezi další důležité prvky patří o 21 litrů větší zavazadlový prostor, celkový základní objem tedy činí 426 litrů a po sklopení zadních sedaček pak 1225 litrů.

Ve Škodovce zvolili pro Fabii Combi velmi elegantní variantu designu. Největší podíl na tom mají zadní – páté dveře, který nemají shodný tvar s hatchbackem. Fabia Combi tak nepůsobí dojmem strohého užitkového automobilu. Dobře provedený design má za následek i to, že z pozice řidiče prakticky nepoznáte, že sedíte v kombíku.

Nabídka pohonných jednotek zahrnuje v současné době 4 benzínové a 2 dieselové motory. Stejně tak, jako u krátké Fabie, mají první tři benzínové motory shodný objem 1.4 litru a dieselové motory zase 1.9 litru. Jistě jste si všimli, že přebývá jeden benzínový motor. Je jím dvoulitrový osmiventilový čtyřválec o výkonu 85 kW a točivém momentu 170 Nm. Benzínové 1.4 disponují výkonem od 50 do 74 kW. Dieselový motor 1.9 SDI disponuje výkonem 47 kW a 1.9 TDI pak 74 kW.

Případné zájemce bude jistě zajímat cena nové Fabie Combi. Základní provedení stojí 309 900 Kč. Za tuto cenu získáte základní výbavu Classic s motorem 1.4 o výkonu 50 kW. V základní výbavě najdeme airbag řidiče, tónovaná okna, přípravu pro autorádio a posilovač řízení.

První zákazníci si Škodu Fabii Combi budou moci převzít cca v polovině listopadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků