Škoda Fabia Combi

Již brzy se nabídka slavné české automobilky Škoda rozroste o dalšího zástupce řady Fabia. Bude jí očekávané provedení kombi a místem představení bude jak jinak nadcházející autosalon v Paříží
Škoda Fabia Combi
Již brzy se nabídka slavné české automobilky Škoda rozroste o dalšího zástupce řady Fabia. Bude jí očekávané provedení kombi a místem představení bude jak jinak nadcházející autosalon v Paříží.

Design Fabie Combi vychází z úspěšného hatchbacku. Moderní pojetí designu nového kombíku ukazuje, že i kombi může být elegantním automobilem, u kterého se design nemusí podřizovat pouhé účelnosti.

Také pro verzi kombi je typická dynamika a elegance, solidnost a sebevědomý výraz. Zaoblená zadní část karoserie je o 262 mm delší, než u vozu Škoda Fabia, a má mj. upravený tvar zadních bočních i pátých dveří.

ŠkodaFabia Combi má rozvor 2462 mm, celkovou délku 4222 mm, šířku 1646 mm a výšku 1452 mm. Velmi dobré využití vnitřního prostoru nabízí dostatek místa pro pět cestujících, přičemž zavazadlový prostor má objem 426 l a po sklopení zadních sedadel dosáhne dokonce 1225 litrů.

Více informací nebylo prozatím možné získat. K nové Fabii Combi se vrátíme ihned po uvolnění dalších informací.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků