Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

105 komentářů

Tom
13. července • 4:39

To co tady ctu me docela pobavilo :D zarputily skodovkar co ne a ne se pustit :D taky mame doma 3 fabie a jsem fanda skodovky :D ale fabie III patri do kategorie malych vozu corsa,clio,polo, vschni vime snad :) ale cena za plne vybaveny vuz za 500k :D je to jen prehnana cena kvuli ceskemu patriotismu :D vic jak 350k za maly vuz mi prijde jako moc :) to bych se radeji podival co mi nabidne konkurence..

Milan
10. ledna • 15:36

Tak jsem se mrknul na ceník ŠKODY v německu a překvapilo mě jaký je cenový rozdíl.Např. Škoda fabia combi 1.2Tsi 81kW,7°DSG ve výbavě Style je u našich sousedů dražší o cca 190 000.To je sakra rozdíl......

Bobeš
3. listopadu • 16:34

:-P Strčte si za ty peníze to šlapací autíčko někam do ........ Za Investici půl melounu se dá pořídit podstatně kvalitnější vůz !!!

MadMack
2. listopadu • 11:59

Zkusil jsem si nakonfigurovat Opel Corsu - 1.3 nafta, manuální převdovka, cena 640.750,- Kč.
Myslím, že maximální možná cena za auto je údaj s nulovou vypovídací hodnotou.

Tycoon
2. listopadu • 9:45

Je to tak trochu bulvární článek. I spousta jiných auto jde nakonfigurovat na "nesmyslné" částky.
Reálně vzato ... kdo si dnes do Fabie koupí diesel? Nikdo. A taky by se dalo pokračovat s mnoha příplatkovými prvky. Ve výsledku se málokdo dostane nad 450 tisíc i s tím automatem, bez automatu kolem 400.
Ano, některé věci jde dozajista kritizovat. Například příplatky za nemetalické laky. Největší troufalost vidím v tom, že si Škodovka dovolí chtít i nejvyšším výbavovém stupni připlácet za tempomat a to rovnou zlodějských 9 tisíc.

pacho
2. listopadu • 12:03

tak keby bola fabia dizel v rozumnej cene (napr ako Peugeot) určite by som si ju kúpil. Na druhej strane si tiež treba uvedomiť, že čo má ponúkana základna výbava fabie. Osobne neviem ktorý výrobca aut by si dovolil v základnej vybave, čiže v cene od, ponuknút čo fábia?? Čiže jednoducho povedané, fábia v základe je vlastne nepoužiteľná, dovolim si tvrdiť, že ešte aj Dacia v základe ponúka viac, a pritom Dáčia sa vôbec nehrá na to že je neviem aké auto. Takže ešte raz fabia v základe okrem povinnej výbavy, tj, kolesá, volant, ABS Arbegy, kontrola tlaku v pneu, svetlá..... na vrch len plato zadného kufra, obligátnu škrabku a držiak vesty, a aby som nezabudol prípravu na rádio. Trocha málo , nie? to že v základe nemá autorádiu, klimatizáciu a predné okná sa spúšťajú mechanicky, tj. na "kurblu", tak Ti neviem Karle, to asi nie je normálne, skúste mi poradiť, ktorý dodavatel si dovolí dať na trh takto "očesané" auto? asi žiaden. Daľšia vec, pre sloenský trh špecifická záležitosť, je tuna toľko opevovaný TSi 81kW, . Neviem na slovensku si ho kúpi len dobrodruh, lebo na Sk je špecifická daň z prihlásenia, kde je hranica 80kW. ( do 80kW je prihlásenie 33€, nad niečo cez 160€)

Tycoon
2. listopadu • 18:08

Ve třídě malých aut je spousta výrobců, kteří v základu nemají klimatizaci ... Opel, Ford i jiní. Na pováženou je absence klimy a dálkového centrálu! u Oktávky.
Neříkal jsem, že je Fabka levná. Jen říkám, že těch 540 tisíc je "bulvár", takovou Fabii si reálně nikdo neobjedná. I ti náročnější se vlezou do 450 tisíc.

mike
2. listopadu • 15:10

Ty kupujes auta v základu? :-D

Hloupej Honza
2. listopadu • 8:21

Maximální výbava nás ve firmě nezajímá , jde o cenu takže v základu a ideálně bez radia.Jinak proč ne Octavia jde taky nakonfigurovat za mega a něco. Jen bych za to asi vzal BMW nebo Subaru.... ...pokud bych chtěl radoby sportak.

XiXao
1. listopadu • 20:47

540 000? No a co? Kdo si jí bude chtít koupit tak si jí koupí, nikdo nikoho nenutí. Nejvíc proti škodovce řvou ti, co v ní nikdy nejeli, ale ví nejlíp, že je na hovno. Diskuze alá Los Stupidos!

Hloupej Honza
2. listopadu • 8:17

Ne, nejvíc řvou a hájej značku ti kteří nový nikdy auto nekoupej a bez ohledu na značku. Čímž firmě svého auta jaksi nepomohou,

luke
1. listopadu • 18:19

Jakej ma vubec tento clanek smysl? Holt max vybava neco stoji a zaklikavat vsechno jenom aby byla cena co nejvyssi, nekdo se musi asi hodne nudit.. jde to tady s urovni clanku celkove z kopce..

Rudolf
1. listopadu • 12:40

:-D Chtít mohou, tot vše.

lukas
1. listopadu • 12:44

Kdo s tim TSI nejel ať nesoudi že tobje auto bez motoru..nyni to už sou EA211 TSI a problemy nemá...měl sem TSI ve fabce a v útery bufu mit noveho Spacebacka se stejným motorem....když byly předvaděčky tak kluk co prodava peugeoty čuměl na to jak 1.2 TSI 63 kw pěkně jede..libilo se mu to i vic než ty francouzsky motory...

spiderwolf
1. listopadu • 16:16

Spaceback má TSI starší generace (s řetězem)... Nebrat... ;-)

Jeff
2. listopadu • 0:19

od roku 2012 už to neplatí....

lukas
1. listopadu • 16:22

Jak řikam..jako ve fabii... Ale přišti rok už budou nasazeny nove motory.....já mam spacebacka na rok tak se toho nebojim...fabku sem měl tři roky a bez problémů...najel sem 69 000 km....

Topík
1. listopadu • 14:18

To víš zdejší frajeři musí okouzlit buchtu a potřebují min. motor 2,5 L V6 co papká jak vojenské BVP, co naplat, že jejich průměrná rychlost je stejně někde kolem 53 km/hod a pojišťovací žid je stáhne o tisíce. Stejně víc jak 130 km/hod se jezdit nemůže a té rychlosti dosáhne v poho i stíhačka Mpi! B-] A buchta stejně víc ocení tučné konto maminky než tátovo půjčené Folvo. :-D

dave_007
2. listopadu • 15:23

Tak jasne. Topik buchty okouzluje, zatimco ostatni je uz davno opichali.

LOL
2. listopadu • 15:59

Neokouzluje. Ony jsou jen paf z toho, že se je snaží okouzlit někdo s autem, a ještě s picnutou slepicí na haubně.. :-D A hluboký údiv lze velmi snadno zaměnit s okouzlením...

LOL
1. listopadu • 17:52

udělám to fotku, jak se mi ručička rychloměru třepe u 220 ;-)

Jeff
1. listopadu • 23:56

Tak to ihned reklamuj rychloměr, přeměřuje ti ne o 10 ale tak o 30% :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
2. listopadu • 10:53

Přeměřuje o 10%, měřil jsem to s GPS.

Topík
1. listopadu • 23:08

To nedoporučuji! Náhodou trefíš v lepším případě strom a škrabku má pouze škoda! ;-)

whatt
31. října • 18:44

ID konfigurace 60140253, Nová Fabia Combi Ambition 1.4 TDI, cena 382 900,- a příplatky za 190 700,-. Celkem 573 600,-. Totální výsměch :-D

mpIII
31. října • 22:17

ID konfigurace 60150408 - Fabia Combi Ambition 1.4 TDI DSG - celková cena s prodlouženou zárukou 610 900 ,--. :-D To už je nesmysl. Osobně ale uvažuji o kombíku ve verzi Style s 1.2 TSI 81kW, příplatky pouze za bílou barvu, 16" kola Beam, pakety Dynamic + Style Plus, střešní nosič a tempomat. Pak je to slušně vybavené auto, kde mám vše, co k životu doopravdy potřebuji, za stále relativně rozumných 366 tis.

Verny_2013
1. listopadu • 10:37

Ahoj,
Uvažuji velmi podobně jako ty. Tedy Style 1,2 TSi 81 Kw paket Dynamic, Style plus, tempomat, asistent rozjezdu do kopce, Bolero s Mirror linkem v šedé metalíze za opět rozumných 370 Tis. Ten motor s lehkou fábií bude slušně hýbat, navíc ten 6-kvalt je velký bonus. Uvidím jak to bude s prostorností a dosud vychvalovaným jízdním komfortem.

Sparrow 75
1. listopadu • 10:04

Ale jo to jde ale furt je to malé auto.Za ty prachy radši nižší střední.

LOL
1. listopadu • 11:59

A o to jde. Osobně bych za podobnou cenu taky upřednostnil kombi nižší střední třídy.Fabia s rozumnou výbavou a minimálním motorem: 60165930 - cena 358 tisíc
Proti tomu Cedník SW ve výbavě Anniversary (bez doplňků ve stejné bílé barvě) - cena 364 tisícVýbava je víceméně srovnatelná, motory taky (cedník je větší, takže vyšší výkon neberu jako výhodu), kufr shodně 530 litrů a cena totožná. Až na to, že cedník je "prostě" větší auto.Ale chápu slípkofily, že škoda über alles.. ;-)

Tycoon
2. listopadu • 9:38

Kdo chce hlavně prostor, tak je Ceed SW určitě lepší volbou.
Problém Ceedu je ve slabých motorech, ta čtrnáctistovka je na tak velké auto prostě málo, pokud chce člověk jezdit po dálnici a mimo město. Druhým negativem Ceedu je hodně drahý servis, to člověku skoro vypadnou oči z důlků.

zom
1. listopadu • 13:49

Až na to že cednik nepojede :D oni papirově maj pěknej vykon ale realita je jina :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Habi
1. listopadu • 15:57

Muzu potvrdit. Oni ty vykony u motoru snad hadaji. 1.6 GDI 99kW vubec nejede a o spotrebe ani nemluvim. S 1.2TSI 66kW jsem ujel a spotreba cca o 2l mensi.

Roomstein
1. listopadu • 22:25

Kecy v kleci. S firemním Ceed 94kw jsem VŽDY rychlejší než s firemním chrochtákem O2 1.6. Jak motoricky, tak jízdními vlastnostmi někde jinde. O Fabiích ani nemluvě.

Tetrev
2. listopadu • 6:36

To bude tim, ze tu tu Oktavku nechteji ve firme pujcovat a tak jsi odsouzenej jezdit srotem hnupe

dave_007
2. listopadu • 15:29

Zatimco ty jezdis tak maximalne holym zadkem po koberci! :-D

Tetrev
3. listopadu • 19:43

To je daleko lepsi nez se shodit tim ze se tu kasas ze jezdis v cedniku ubozaku

dave_007
3. listopadu • 20:41

Nechces zkusit vyssi level? Holy zadek na smirkovem papiru ... :-D

Jeff
1. listopadu • 23:09

kecy v kleci, Fabka s TSI /81kW nebude mít lepší, ale naprosto srovnatelnou dynamiku i když má o 13 kW méně než ten tvůj "papírový zázrak", protože je lehčí a má mnohem vyrovnanější průběh krouťáku a tedy i výkonu.:-P

LOL
2. listopadu • 10:52

zajisté, ale stále to bude malé auto.. Určitě se najde zájemce, který bude chtít "jezevčíka" (kombi), bude mu stačit malá Fabie a zároveň bude chtít 81kW motor. Ale nečekám, že to bude moc lidí.
- Důchodcům bude bohatě stačit 66kW
- mladí si zase spíše koupí krátkou verzi (kombi vypadá divně)
- rodinné auto zvolí každý normální otec co největší, protože i ve 4 lidech se v nižší střední cestuje o dost líp, je širší a delší. Na cestování v 5 lidech je Fabia nevhodná už zcela, a to včetně konfigurace 2 dospělí + 3 děti.
- firemní auto do fleetu? Tam to budou analogie haťapky (tj. 1.0MPI, v nejlepším případě 66kW TSI). Vyšší šarže si vydupou Oktávku (pokud je fleet stavěn na střelených slepicích)

Petr Hlobil (hlobilp)
1. listopadu • 18:09

a nebo ze by to bylo tim, ze neumis jezdit? ... promin, musel jsem si rejpnout

dave_007
2. listopadu • 15:19

Populace se deli do 4 skupin:
1) ti, kteri si mysli ze umeji jezdit
2) ti, jez vedi, ze to neumeji a je jim to jedno
3) piloti F1
4) ja:-D:-D:-D:-D

Topík
2. listopadu • 18:16

Hele skupino, zřejmě patříš do třetí.....jen o tom nevíš! ;-)

dave_007
2. listopadu • 22:55

Diky podskupino! :-P

mike
1. listopadu • 13:18

LOLku, a tu chybějící automatickou klimatizaci v Ceedu ti někdo do domontuje u souseda v garáži zdarma? :-)) Protože s ní uz je cena 400.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
1. listopadu • 17:50

Panečku, klimatizace s přesně nastavitelnou teplotou se nám zachtělo! :D Protože to je snad jediný praktický rozdíl. Ten nepraktický, kdy automatická klima na "auto" téměř nikdy neodhadne požadovaný způsob chlazení a nastavení klapek (jezdil jsem mnoho aut a nefungovalo to k mé spokojenosti ani v jednom), to je už taková třešinka.

Dr.Iver
3. listopadu • 19:40

Zkus tu automatickou klimu zapnout. Pak vetsinou funguje.

mike
2. listopadu • 13:36

Auto režim funguje dobře, akorat nesmíš jezdit ve zbořeninách z vrakoviště.

Tycoon
2. listopadu • 9:29

V závislosti na automobilce můžou být rozdíly větší. Např. v možnosti diagnostiky závad (manuální klima nemusí mít řidicí jednotku) nebo v účinnosti klimatizace respektive spotřebě paliva (manuální klima nemusí umět regulovat výkon kompresoru).

LOL
2. listopadu • 10:46

To nikterak nezpochybňuju - beru to ale z pohledu uživatele, který většinou tyhle věci až tak neřeší. PP Ceed má tuším přímo v základu. Spotřeba je validní argument, díky za připomínku.

Tycoon
2. listopadu • 17:49

PP s tím nemá nic společného. Jde o to, že automatická klima má vždy různá čidla a snadněji pak lze diagnostikovat závadu (pomocí diagnostického kabelu), když klima neběží. Manuální klima tohle mít nemusí a jakmile nastane problém, je jeho hledání složitější. Dám konkrétní příklad ... jedničková Oktávka: automatická klima sama hodí kód chyby, když je málo klimatizační náplně. U manuální klimy se množství náplně musí změřit "ručně".

Rata
2. listopadu • 6:34

Ty nejsi LOL, ty jsi blaBOL

LOL
2. listopadu • 10:44

Než jsi tohle vyplodil, tak ses musel poradit s celou svou rodinou, abyste dali dohromady všechny funkční neurony... :-D Tomu se v U.S. říká brainstorming.

Rata
2. listopadu • 15:07

Aaaaaa. Emerickej fnukal. Proste to sedi, ty ubohej blaaaaaBOLE.

LOL
2. listopadu • 15:57

Ale to už tady bylo, zkus něco nového, neokoukaného. ;-)Mimochodem, já rozhodně nefňukám. Škoda není značka, kterou bych preferoval, jednak proto, že nevyrábí typy aut, které kupuju, jedna proto, že za stejnou cenu předražené (a vybavené) škodovky lze dostat normální auto, které má většinu "příplatkové" výbavy v základu.To spíše ty vypadáš na někoho, komu rozšlapali bábovičky ve formě vymodlené Foblije nekoupené z Áček.

Rata
2. listopadu • 21:11

Ty toho tak kupujes. Smrdi ti z ucha a tak tu teoretizujes o tom co bys treba kdyby.

LOL
3. listopadu • 6:49

každý není socka jako ty.. ;-) Ale to je vidět už z tvého písemného projevu. Nedovzdělaný polointeligent s výrazivem z hospody má jen velmi malou šanci vydělávat nad průměr.

Rata
3. listopadu • 18:17

No vzdyt to rikam blaaaBOL a jeste k tomu zavistivej mindrak.

james
1. listopadu • 21:43

naco potom pindas do ceny fabie, ked ukokretneho porovnania zacnes argumentovat - naco tamto a naco hento a pod.. sa na to mudrovanie vyser LOLo

LOL
2. listopadu • 10:43

Já ti dokonale rozumím. Koupil sis střelenou slepici a teď se tlučeš do hlavy, jak jsi byl "múdry." Srovnal jsem výbavově podobná auta za podobnou cenu a ve výbavě, která je dle mého rozumným poměrem cena/výkon pro běžného zákazníka - nic víc a nic míň. Klimu mají obě (že něco má lepší jedno a něco druhé auto, to už tak bývá), ale Fabii jednoznačně nenafoukneš, když budeš chtít cestovat v 5 lidech.A to tiše předpokládám, že se slepičí 1.2TSI už konstrukčně vyhrabalo z těch největších sraček.

Topík
1. listopadu • 12:27

Za kvalitu se platí! Fábia se prodá za deset let ještě min. za sto tis. a u cedníka budou po deseti letech cedit ťongové už jen rejži! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Hlobil (hlobilp)
1. listopadu • 17:56

LZES! ..... Fabia 2004 se prodava mezi 38-137,5tisici... pres 100 prakticky jen RS kdy cena byla nejmin 500tisic.... takze prumer mezi 60-70tisic muze byt
Ceed se prodava od 2007 .... prumerna cena 130-150tisic.... Fabia z toho roku je na tom cenove zhruba 110-130 tisic.....
Vzato z tipcars.....
takze kecas, kecas a kecas.....

Topík
1. listopadu • 19:19

Zaleží na kousku! První majitel v zimě nejeto, původní tovární stav, najeto pouze 18 000 km a sto litříků Ti stačit nebude! Bohužel taková auta na internetu neseženeš! Takže zas tak moc nekecám! B-]

LOL
1. listopadu • 17:51

já cenu auta při prodeji neřeším.BTW ti chudáci s 1.2TSI do 2011/06 mají v podstatě neprodejná auta.. ;-)

dave_007
1. listopadu • 0:40

Nemate. Chybi Vam tam motor.

Topík
1. listopadu • 10:15

Ale kušuj! To není ten tvůj 4L parostroj made in China, že by tam chyběl motor! Ale pořádná střela Tsi 81 Kw, to už bude trhat asfalt! Jen dej bacha mpll, až trošku sešlápneš pedál....ať nemá dave_007 po čelním skle! Osobně mám také Tsi Ea 211 a nemá chybu...doporučuji svezení a pak mudruj ... doktore dave_007! ;-) Jinak super konfi...;-)

dave_007
1. listopadu • 23:30

Ach, tak uz tomu rozumim. Topik taky jezdi bez motoru. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Topík
2. listopadu • 19:32

Topík má turbo motor o kterém pouze čteš a blbě krafeš, že kamarád měl a vydržel jen.... :-D Co tobě stojí na dvorku? Kolo? Koloběžka? Dřeváky s drapákem? B-] Tak se pochlap? Hlavně nepiš tátovo 5x havarované Folvo! ;-)

dave_007
2. listopadu • 22:54

Krteckovo auticko. :-D B-]

Topík
3. listopadu • 13:08

Krtečkovo autíčko? A moc jsi točil klíčkem a péro máš venku-co? 3-[ Jak říkám pořiď nové Tsi a máš klídek B-] Mimochodem, kde jsi ho seknul? Chudák krtek! :-(

dave_007
3. listopadu • 14:50

Diky, ovsem Travni Sekacku Integrovanou skutecne nechci. V auticku mam torzni pruzinku, coz mi bohate staci.A jeste jedna poznamka: Neexistuje strojni soucast "péro". Jen "pero", ale to je neco zcela jineho, nez si Ty predstavujes. :-D:-D:-D

Topík
4. listopadu • 10:00

A neřekne! :-D A nepoví co má v garáži! :-D Se bojíš, že se do tebe Topík pustí? :-O Neboj já nekoušu! ;-) 3-[3-[3-[

Tetrev
2. listopadu • 6:31

Jo a ty se tu prezentujes bez mozku

dave_007
2. listopadu • 15:09

To je pravda. Pri diskusi s Vami mohu mozek skutecne nechat spat. :-D

Jeff
2. listopadu • 19:00

a jak ty piliny uspáváš?

dave_007
2. listopadu • 22:55

Pred spani jim povidam o meluzine ve tve palici.

Albion
3. listopadu • 18:21

Ty jsi tak omezený, že ani urazit neumíš. Moc se tu bavíme jakou úžasnost zase ...ne vymyslíš to u tebe nehrozí...jaká tě přepadne cha cha

dave_007
3. listopadu • 20:38

Jsi tak hypergalakticky genialni a neomezene krasny ... dokonalost sama. Skoda, ze jsem na to prisel jen ja. ;-) :-) :-D

Albion
4. listopadu • 4:05

No vidíš. Konečně ošklivý blbečku.

Jeff
2. listopadu • 0:34

ne opravdu tomu nerozumíš, věř mi.....:-D:-D:-D

dave_007
2. listopadu • 15:15

Verim Ti, proto tomu rozumim :-D A zcela rozumim, proc nerozumis cemu ja muzu rozumet.

axell
1. listopadu • 15:35

směšné :)
trhat asfalt jo? kolik to točí při 130km/h? 5000? tak to si taky pěkně spapá.Doporučuji těm, kteří si koupí tento vysavač, nepouštět se do diskuse o motoru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jeff
1. listopadu • 23:01

mno jelikož k 1.2/81kW je možnost šestikvaltu tak při 130 to bude točit nějakých 3000 knedlíku. :-)

František Svoboda
2. listopadu • 14:30

DSG točí na 7° při 130 km/h 2800 otáček.

Topík
1. listopadu • 18:53

Při 80 km/hod na pětku 1,2 TSI Ea 211 točí 1800 ot A spotřebu jsem měl zatím nejnižší 3,1 l/100 tak na co trhat asfalt a jezdit zbytečně za 6? B-] Rád bych Ti přidal také fotečku pal. počítače, ale sem to bohužel nejde! B-] A doporučuji těm, kteří si nekoupí tuto motorizaci, alespoň blbě nekrafat! ;-)

Habi
1. listopadu • 15:54

Kdo z vas s ni jezdil. Temer nikdo. Tak radsi mlcte chudaci.

runner42
31. října • 19:02

:D

CerVus
31. října • 18:38

Jak může mít všechno když to nemá ani pořádný motor.

Jeff
2. listopadu • 0:31

no joooo, jak tam není V8 tak to nestojí za nějaký ten tvůj vlhký sen..... :-D

Onanista
31. října • 18:04

V Mladej Boleslavi musia davat kvalitny matros:-D

Jan
1. listopadu • 9:33

Zlatej Renault Megane třeba 1,2 TCe 130/97 kW Stop -)

Had
1. listopadu • 3:56

To vis, tam se nechlasta tatranskej caj a nehulej suseny ovci hovna jako u vas.

dave_007
1. listopadu • 10:08

Podle toho, co produkuji, tipuju, ze chlastaj kocici moc a hulej bavorskej PKD.

Jeff
2. listopadu • 0:26

což o tobě platí násobně v souvislosti s produkcí tvých příspěvků:-D

dave_007
2. listopadu • 22:59

Wow, takove uznani! Jeden muj prispevek vyda za X skodovek. :-P

.
31. října • 18:39

Ta vysoká cena v "maximálce" je přesně to co mě od koupě nové fábky odrazuje. Koupit si fábku za cenu přes 0.5 mil. Kč je totální úlet.

Šofér 51
2. listopadu • 7:41

A kdy bude opačný extrém - sparťanské vybavení, cena max. 190 000,-Kč.

Jeff
1. listopadu • 22:56

to je samozřejmě naprostá hovadina, auta (srovnatelné kvality) o třídu výše, kde je zase úplně všechno, stojí zase o hodně více

q
2. listopadu • 9:50

megan je v rovnakej triede stoji ovela menej
laguna grandtour je asi o triedu vyssie a stoji s lepsou vybavou aj motorom iba o trochu viac

...
3. listopadu • 9:00

megan je stejná třída jako oktávka,
ve stejný třídě je clio

Jeff
2. listopadu • 18:56

Megan není rovnaká třída s Fabií a stojí meněj, protože je to frantíkovský "šrot"

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
veto
2. listopadu • 22:46

pekne hluposti vypravas, mam s trojkovou radou renaultov skusenosti a spolahlivostou su na tom vyborne.

jen tak
31. října • 22:48

A cobte na tom odrazuje? Někdo te nutí si tam půl mic naklikat?

q
2. listopadu • 9:49

skus si naklikat megane grandtour :-) zistis, ze v plnej vybave to mas o 100 tisic lacnejsie

.
3. listopadu • 20:15

Jenže to je sleva za to, že jezdíš s dámským přirozením na kapotě!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xxx
10. prosince • 13:51

tak si potom ješte dámske přirození neviděl...

Doporučujeme

Články odjinud