Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda spustila na svých stránkách konfigurátor i pro novou Fabii Combi, a tak jsme opět vyzkoušeli naši hru: Kolik bude stát auto, které bude mít úplně všechno? Jako základ jsme vzali nejdražší nabízenou motorizaci, tedy jednotku 1.4 TDI s převodovkou DSG, která v nejvyšší výbavě Style přijde na 405 900 korun.

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Můžete to zkusit také, nám se povedlo do Fabie Combi doplnit příplatky za 138 800 korun. Dostali jsme se tak na konečných 544 700 korun. Jistě, k výbavě jsme přihazovali i zdánlivé zbytečnosti, ale někdo třeba bude chtít panoramatické střešní okno za 21 500 korun, tažné zařízení za 9000 korun, držák jízdních kol v kufru za 4600 korun...

Možná se vám podaří škodovácký konfigurátor ošálit a naspecifikovat ještě dražší Fabii Combi. Zkuste to třeba s prostřední výbavou Ambition a pak zaklikávejte úplně všechno, co vám konfigurátor nabídne.

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Jen připomeneme, že nová Fabia Combi má v kufru 530 litrů volného místa a ano, přichází i se škrabkou ve víčku nádrže. Základní cena sice začíná na 262 900 korun, ale příplatek ke krátké Fabii činí rozumných 10 000 korun.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků