Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda spustila na svých stránkách konfigurátor i pro novou Fabii Combi, a tak jsme opět vyzkoušeli naši hru: Kolik bude stát auto, které bude mít úplně všechno? Jako základ jsme vzali nejdražší nabízenou motorizaci, tedy jednotku 1.4 TDI s převodovkou DSG, která v nejvyšší výbavě Style přijde na 405 900 korun.

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Můžete to zkusit také, nám se povedlo do Fabie Combi doplnit příplatky za 138 800 korun. Dostali jsme se tak na konečných 544 700 korun. Jistě, k výbavě jsme přihazovali i zdánlivé zbytečnosti, ale někdo třeba bude chtít panoramatické střešní okno za 21 500 korun, tažné zařízení za 9000 korun, držák jízdních kol v kufru za 4600 korun...

Možná se vám podaří škodovácký konfigurátor ošálit a naspecifikovat ještě dražší Fabii Combi. Zkuste to třeba s prostřední výbavou Ambition a pak zaklikávejte úplně všechno, co vám konfigurátor nabídne.

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Jen připomeneme, že nová Fabia Combi má v kufru 530 litrů volného místa a ano, přichází i se škrabkou ve víčku nádrže. Základní cena sice začíná na 262 900 korun, ale příplatek ke krátké Fabii činí rozumných 10 000 korun.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků