Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda spustila na svých stránkách konfigurátor i pro novou Fabii Combi, a tak jsme opět vyzkoušeli naši hru: Kolik bude stát auto, které bude mít úplně všechno? Jako základ jsme vzali nejdražší nabízenou motorizaci, tedy jednotku 1.4 TDI s převodovkou DSG, která v nejvyšší výbavě Style přijde na 405 900 korun.

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto první jízdní dojmy

Můžete to zkusit také, nám se povedlo do Fabie Combi doplnit příplatky za 138 800 korun. Dostali jsme se tak na konečných 544 700 korun. Jistě, k výbavě jsme přihazovali i zdánlivé zbytečnosti, ale někdo třeba bude chtít panoramatické střešní okno za 21 500 korun, tažné zařízení za 9000 korun, držák jízdních kol v kufru za 4600 korun...

Možná se vám podaří škodovácký konfigurátor ošálit a naspecifikovat ještě dražší Fabii Combi. Zkuste to třeba s prostřední výbavou Ambition a pak zaklikávejte úplně všechno, co vám konfigurátor nabídne.

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Kolik stojí nová Škoda Fabia v plné výbavě? Klidně přes půl milionu

Jen připomeneme, že nová Fabia Combi má v kufru 530 litrů volného místa a ano, přichází i se škrabkou ve víčku nádrže. Základní cena sice začíná na 262 900 korun, ale příplatek ke krátké Fabii činí rozumných 10 000 korun.

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

dnes | Milan Lažanský | 23 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků