Také dožívající Škoda Fabia Combi Tour zdražila. Pomalu se už přestává vyplácet

30 komentářů

Driver
18. listopadu • 20:32

B-]

¤
10. listopadu • 7:20

Dozivajici Skoda.
Nadpis zcela spravny

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 17:17

9.11. tohle datum škodovka řeší zdražením? Yaris se začal vyrábět v čr v toyotě a eště máme tady hyundai, tak pánové německá doktrína skončila a skončila taky doba kupování neekologických aut stavěných na německé dálnice.

Gouda
9. listopadu • 13:04

Automobilky samozřejmě chtějí zákazníka donutit, aby kupoval SUV nebo elektromobil. Z nich totiž mají zdaleka největší marže. Jde jen a pouze o maximalizaci zisku skrz nové marketingové taktiky. Všechny ostatní odůvodnění jsou jenom záminky, PR omáčka.Že spoustu lidí chce třeba normální efektivní kombík bez komicky zvýšeného podvozku, který jim vydrží 15 let, automobilky samozřejmě nezajímá. Taková auta postupně odebírají z nabídky nebo je nabízejí v čím dál méně výhodných kombinacích výbavy. A až tenhle přerod skončí, jediným dostupným rodinným autem bude nové dvoutunové elektrické SUV za milion, které vydrží se štěstím 7 let, bude stát spoustu peněz na údržbě kvůli opotřebení (vysoká hmotnost = velké opotřebení; velké drahé pneumatiky, velké drahé brzdy, atd.), a bude neprodejné na bazarovém trhu.

HRD
9. listopadu • 11:43

A milá škodofko, ty tisíce nedodělků a neprodejných kšuntů co máš stát na letištích, parkovištích a trávnících po téměř celé republice (pssst, o tom se nesmí mluvit), ty budeš zdražovat také? Budeš je i po roce stání venku prodávat jako nové? Nebylo by spíše tržně správné je velmi, ale velmi zlevnit, aby se vůbec prodaly? Nebo jsou škodofilové až tak tupí, že si koupí starou odloženinu, co stála na dešti, větru, prachu, polétavé rzi, popílku, ptačím trusu a kdoví jakým fujtajblu za plnou, nebo ještě lépe zvýšenou cenu? :-O Tvoje logika, škodofko: Prodáváme málo, tak to zdražíme - to je cesta do pekel.

Ibra
9. listopadu • 14:34

Pokud nejseš schopen více vyrobit a potřebuješ více vydělat, tak zdražení je jediná možná cesta jak přežít. Pokud tedy vše prodáš....a vzhledem k čekacím dobám, no domysli si sám.

HRD
9. listopadu • 16:06

Pan Toyoda říká: Není důležité kolik vyrobíš, když nedokážeš prodat. Důležité je, kolik prodáš, a tolik musíš umět vyrobit.

Ibra
9. listopadu • 19:10

A co děláš s tím co ti zbude? :-Ohttps://www.youtube.com/watch...
Ty musíš nakupovat akorát. :-D

Mirek
10. listopadu • 6:05

Ty jsi správný český podnikatel, tedy na prd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
10. listopadu • 7:34

A kdopak a copak jsi ty?
Maminka Tě krmí vtipnou kašičkou pořád, jak je vidno. Není ti trapně? K tématu nic relevantního, ale jinak kydáš slušně.

Mirek
10. listopadu • 11:22

K tématu to bylo, ale copak řešit s někým, který se skrývá za více nicků, že chlapečku. A pokud to potřebuješ vysvětlit, tak si přečti co napsal LOL, a pokud to nepochopíš, není ti pomoci.

Mirek
10. listopadu • 11:22

Napsal HRD.

HRD
10. listopadu • 12:06

Co jsem napsal, ty vole? Neber si mě do huby, nebo se pobleju 3-[

Mirek
10. listopadu • 16:25

Takže tohle jsi nepsal, vole.
Pan Toyoda říká: Není důležité kolik vyrobíš, když nedokážeš prodat. Důležité je, kolik prodáš, a tolik musíš umět vyrobit.

Yearling
9. listopadu • 11:28

To se nám to zdražuje, když to ti b.bci pořád kupujou... :-D:-D

Fabián Scala
15. února • 11:22

Sám jseš BLBEC!...

Henry
9. listopadu • 9:06

Hold nějak se škodovka přibrzdit musí. S momentální nabidkou ve střední, východní Evropě nemá šanci.

Pancir
9. listopadu • 10:45

Koncernu teď vadí hlavně Scala, kterou si Němci oblíbili a kupují ji místo Golfu a tomu se musí udělat přítrž!
Btw její prodeje vzrostly celosvětově o 61,7% mezi lety 2019 a 2020. Což jí zařadilo na 2. příčku po Kamiqu
Zdroj stránka 57: https://cdn.skoda-storyboard.com/2021/03/210324-10-00_Annu... ...

Vošický
9. listopadu • 8:57
Fabián Scala
15. února • 11:21

Jenže kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti KUNDA je!!!...

Ibra
9. listopadu • 9:12

I30 v automatu včetně zimaků za 414 tkč. Dobrej kauf...

Rokyta ex Alliencz
9. listopadu • 8:05

Koncernu teče do bot. A to není dobré...:-(

Zelí
9. listopadu • 7:52

Je to strategie majitele a tím je VW. Zdražením ji odsunuli z trhu v Číně a budou v tom asi pokračovat. Samozřejmě někdo musí zaplatit emisní odpustky a doplatit za ztráty na elektrokárkách.

k.ik
9. listopadu • 15:35

a taky srovnat ceny s akuauty

ACE
9. listopadu • 9:18

To skoro vypadá, že ji chtějí sice pomalu, ale totálně položit.

Vlastimil Ponča
10. listopadu • 11:47

Je mi to strašné líto, ale buhužel to opravdu vypadá že VW už Škodovku pomalu háže přes palubu. A tak z ní ještě vyždíme co se dá.

Zelí
9. listopadu • 10:21

I to je samozřejmě možné. Germáni nechají v provozu jen otrokárny se subdodávkami dílů a komponentů, na tom není žádný zisk a finalizaci a ziskem klidně nechají v germánii.

oper
9. listopadu • 7:33

Škodovka proste stratila súdnosť ..., to je celé.

Zombot
9. listopadu • 11:33

Tohle není problém jedné automobilky, ale důsledek kombinace silně regulovaného trhu a selhání dodavatelského řetězce. Dokud Škodovka bez problémů prodá všechna auta, která dokáže vyrobit, tak může vesele zdražovat. Současná situace na trhu s novými auty je bohužel tak zoufalá, že zákazníci budou ještě rádi, když jim prodejce tyhle předražené modely vůbec bude ochotný a schopný dodat. A klidně se může stát, že za pár let budeme ještě se slzou v oku vzpomínat na dobu, kdy malá osobní auta stála i pod půl milionu s daní :-(

oper
9. listopadu • 13:50

Ja mám skôr názor, že vzťah obchodník-zákazník by mal byť v širšom ponímaní a nemal by byť "krátkozraký" a ovplyvniteľný krátkymi epizódami.Myslím si, že mnoho zákazníkov aj vďaka tomuto prístupu Škodovky stratí vzťah k značke a obráti svoju pozornosť na konkurenčné značky.A určite mi dáte za pravdu, že dôvera sa rýchlo stratí, ale veľmi dlho získava späť.P.S.: Ja presne z rovnakých dôvodov po vyše 20 rokoch opúšťam VW koncern (2x škodovka, 2x VW), pretože tento ich prístup sa mi proste nepáči a v prípade minimálne VW si navyše myslím, že v tých vyšších cenách sú rozpustené aj tie pokuty za DieselGate. No a tie ja za VW naozaj nemienim platiť ako zákazník.

Doporučujeme

Články odjinud