Škoda už nabízí Fabii Scoutline po faceliftu. Na kolik přijde akční vzhled?

eurohujer  |  05. 10. 2018 17:34

A je to dobrej kup za 450k? V autech se nevyznam a nevim kolik stoji treba bemve audi ci pezot ve stejny tride, zrovna s mamkou koukame po nejakem rodinnem aute, ale musi bejt taky pekny aby sousedi zavideli a hlavne kamila ktera me pred lety nechala.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  05. 10. 2018 17:42

jasně že je, vem hned dvě

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  05. 10. 2018 18:19

Na dvě mi nedaj úvěr, budu rad když dosáhneme na jedno, OLED telka nebyla zrovna levná.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  06. 10. 2018 07:47

A na zonky ti už taky nepůjčí ? 😁

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:00

Ani ne za 450 tisic je napr. Toyota Corolla 1.6 benzin (132k, BiLED a dalsi srandy v cene)... neni to oplastovane koncernove kombi ale pro predstavu o cene techniky vs cene za znacku/image

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  05. 10. 2018 18:21

A vejde se nám tam kočárek dvě děti a pes? Chceme v létě do Itálie nebo Chorvatska. Jo a taky konzervy a lahvace.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 18:49

Vejdou, zalezi ale jak velky pes a kolik konzerv a lahvacu. Ale neboj, brzy bude i v kombiku a prostorem ma udajne konkurovat Oktafce

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2018 21:06

Že tě to baví, tak dlouho si z toho dělat psinu.

Odpovědět  |   | 
Žorž  |  06. 10. 2018 07:14

Pokud narveš psa do konzerv, tak vejdou.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  05. 10. 2018 21:41

Tak hlavně vybírejte tak, aby auto mělo alespoň dvě falešné koncovky výfuku. To Kamile spadne brada. A když tam bude ještě reproduktor, který bude, nehledě na palivo, simulovat zvuk benzínového šestiválce, tak jí, při průjezdu kolem, ta brada spadne až pod úroveň terénu.

Odpovědět  |   | 
lulinak  |  05. 10. 2018 20:26

prostě za ty obrovský prachy tak trochu šílenost, ale nemá smysl nad tím přemýšlet, nějaký zákazníky si to najde, vypadá to o milion procent líp než nevzhledná bota s názvem Fabia II.
F III považuju obecně za moc povedeny auti, jednu máme doma, naštěstí jsme stihli ještě čtyřválec 81kW, supr motor, průměrná 5,8 bez podráčení a na tu váhu auta víc než dostatečný, pro 4 lidi pohoda, na stčechu 4 kola dojedeme kam potřebujeme.

Odpovědět  |   | 
Obr dobr  |  05. 10. 2018 22:29

Je to šílenost. Zároveň 10x větší šílenost je jít do bazaru pro bmw audi mercedes za 450tis. A těch jezdí hromady. Vše je relativní.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 10. 2018 23:04

Za 450K je blbost tak bazarova nemecka trojka ako aj tato fabka.

Za tie prachy kupis kopec lepsich aut novych i bazarovych.

Odpovědět  |   | 
Éda  |  05. 10. 2018 20:32

Dříve Junior, teď jako-Skautík za dvojnásob, takhle se to dělá. Fabiaq Scoutq

Odpovědět  |   | 
Nikolaj K.  |  06. 10. 2018 13:31

Za 450tis takovou malou vyvýšenou Fábku? No vim o lepších autech, než je tenhle další drahej výplod Škodovky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 10. 2018 14:10

To jsem tedy zvědav na tvůj výběr.

Odpovědět  |   | 
Ota Mehr  |  07. 10. 2018 19:04

Tohle už je opravdu k pláči. Však je to pořád jedna a ta samá fabie dokola! Nemluvě o těch šílených penězích co za to chtějí! Škodovka by se měla jít se svýma rádoby facelitama zahrabat! Hrůza!

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  08. 10. 2018 11:36

v prípade Fabie je dobré, že okrem predných svetiel neposrali nič viac

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 20:36

Neksutečná bomba! Toto je stěžejní milník v historii Škody, co Škody - celého automobilismu světa!!! O tom se bude psát ještě za 120 let ne úvodních stránkách předních automagazínů. BRAVO!

Odpovědět  |   | 
Dobroděj  |  07. 10. 2018 21:56

Auto je to hezké a už dobře vybavené, jenom nevím, zda ta cena bude v pořádku. Ale o tom rozhodne trh a tam má Škoda dobře našlápnuto. Mnoho lidí třeba v Německu, kde se Škodovky náramně dobře prodávají, se rozhoduje podle vzhledu a podle toho, jak se jim auto "líbí" a už tolik nerozhoduje cena a to je podobné i v dalších zemích západní Evropy. Takže nechme planého uvažování a uvidíme, kolik "nové" auto osloví zákazníků. To starší mělo podobnou cenu a vysoké prodeje, takže lze předpokládat, že i zde "nový" typ uspěje.

Odpovědět  |   | 
Fífa  |  11. 10. 2018 21:14

Já nevím já když si budu chtít koupit nové auto tak si nekoupím něco co je podobné něčemu starému podle mě nic moc změna

Odpovědět  |   | 
Zelenka  |  12. 10. 2018 10:36

Tak ten výber motorizací je fakt úžasnej, 1.0 TSI s tříválcem, kam to škoda upadává, když už tam začíná dávat tyhle sr**** motory. Myslel jsem že s tím začala Dacia, ale Škoda už bohužel také. Ještě, že jsou některé automobilky co mají rozum.

Odpovědět  |   | 
Aleš Zaubr  |  15. 10. 2018 19:55

Tomu říkám trhák roku ne? Scoutline fabia s 1.0 TSI motor? To snad nemyslí vážně ne? Prostě další naprosto nepovedený model od Škoda Auto, nebo na to někdo má jiný názor?

Odpovědět  |   | 
Novis  |  16. 10. 2018 19:16

Je to výsměch ze strany škodovky a to totální! Naprosto nechápu jejich marketingové tažení! Samý kus šrotu za šrotem za šílené peníze!! Jsem jedině rád, že od této automobilky nic nemám!!

Odpovědět  |   | 
Polcar  |  25. 10. 2018 06:33

Jsem jediný komu to auto příjde stejné jako předchozí fabia ? A ten Scoutline se taky moc nepředvedl v efektu k čemu plasty které nevyniknou a "terenní" podvozek za tu cenu ?

Odpovědět  |   | 
Radim Maděra  |  25. 10. 2018 11:40

Není to paráda? Dát krásných 450 tisíc za tak úžasnou, modernizovanou fabii po fl se scoutline packetem? Po přečtení toho článku si nejsem jist, zda si náhodou už škodovka nedělá srandu, co vy? Naprosto přemrštěná cenovka za auto jako je fabie, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 6 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A