Škoda už nabízí Fabii Scoutline po faceliftu. Na kolik přijde akční vzhled?

U Fabie kombi platí verze Scoutline za příplatkový paket. K dispozici je ke dvěma nejvyšším výbavám.

Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline.

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě.

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style.

V linii Ambition přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. Úroveň Style za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety.

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.

Škoda Fabia Scoutline po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,8 4,9 4,8
Cena Ambition Scoutline [Kč] 377.900 393.900 423.900
Cena Style Scoutline [Kč] 405.900 421.900 451.900
*podle NEDC
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků