Škoda už nabízí Fabii Scoutline po faceliftu. Na kolik přijde akční vzhled?

U Fabie kombi platí verze Scoutline za příplatkový paket. K dispozici je ke dvěma nejvyšším výbavám.

Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline.

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě.

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style.

V linii Ambition přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. Úroveň Style za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety.

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.

Škoda Fabia Scoutline po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,8 4,9 4,8
Cena Ambition Scoutline [Kč] 377.900 393.900 423.900
Cena Style Scoutline [Kč] 405.900 421.900 451.900
*podle NEDC
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků