Škoda už nabízí Fabii Scoutline po faceliftu. Na kolik přijde akční vzhled?

U Fabie kombi platí verze Scoutline za příplatkový paket. K dispozici je ke dvěma nejvyšším výbavám.

Ne snad terénní, ale spíše dobrodružná verze Škody Fabia není žádnou novinkou. Od populární Octavie se menší model inspiroval už ve druhé generaci. V evoluci třetí pak přišla verze se zdrženlivějším označením Scoutline.

Poté, co Fabia prodělala facelift, se oplastované provedení na chvíli odmlčelo. Nyní se vrací a opět je k dispozici výhradně jako kombi. Od běžné verze se liší nejen nástavci na nárazníku, ale i dodatečným krytím podvozku a podběhů včetně paketu pro špatné cesty už v základní výbavě.

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Škoda Octavia RS s hybridním pohonem? Dobrý příklad, řekl šéf vývoje

Scoutline je k dispozici vždy s litrovým TSI. Může mít 70 kW v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou a 81 kW se šestikvaltem či dvouspojkovým DSG. Vychází ze dvou úrovní výbavy, Ambition a Style.

V linii Ambition přijde dobrodruh se základním motorem na 377.900 korun. V základu má třeba rádio s 6,5" obrazovkou, přední mlhovky, manuální klimatizaci či nouzové brzdění. Úroveň Style za 405.900 korun navíc nabízí například bluetooth, tempomat, startování tlačítkem, automatickou klimatizaci, šest reproduktorů či bi-LED světlomety.

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

Kodiaq RS má těsně po premiéře i českou cenu. Je nejdražší Škodovkou

U obou linií platí Scoutline v podstatě za paket za příplatek 49, respektive 47 tisíc korun. Oproti standardní verzi vždy nabízí totéž, tedy přední, zadní a boční oplastování karoserie, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stříbrné barvě, stříbrný střešní nosič, asistent rozjezdu do kopce, litá 16palcová kola Rock a dojezdovou rezervu.

Škoda Fabia Scoutline po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.0 TSI
Zdvihový objem [cm3] 999 999 999
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 70/5000 81/5000 81/5000
Točivý moment [N.m/min] 160/1800 200/2000 200/2000
Převodovka 5M 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 184 195 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 9,6 10,1
Komb. spotřeba* [l/100 km] 4,8 4,9 4,8
Cena Ambition Scoutline [Kč] 377.900 393.900 423.900
Cena Style Scoutline [Kč] 405.900 421.900 451.900
*podle NEDC
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků