Škoda Fabia Combi Praktik opět v prodeji

Škoda Auto začala opět prodávat svůj jediný užitkový vůz, Fabii Praktik. Na trhu je pouze se dvěma motory, 1.2 47 kW a 1.9 SDI 47 kW. S benzínovým motorem stojí 334 900 Kč, s nafťákem pak o 62 tisíc více (396 400 Kč), obě ceny s daní. Oproti standardní Fabii kombi se Praktik liší absencí zadních skel mezi C a D sloupky a neprůhlednými okny zadních dveří; to aby nebylo vidět na náklad. Chybí také zadní řada sedadel a za řidičem a spolujezdcem je instalována přepážka. Vzhledem k tomu, že se Praktik bude potýkat velkou většinu s velkým nákladem, je otázka, zda neměly být v nabídce i výkonnější motory.

V základní výbavě najdete airbag řidiče, vnější zpětná zrcátka mechanicky stavitelná, přípravu pro rádio + 4 repro vpředu + sklopná neodnímatelná střešní anténa, levé zadní dveře bez vnější kliky, osvětlení nákladového prostoru, příčná dělící stěna černá (v horní části mříž), rezervní kolo, mechanické ovládání oken a mechanické uzamykání dveří, posilovač řízení, upínací oka k zajištění nákladu, ocelová kola s pneu 165/70 R14, tónovaná skla, nárazníky v černé barvě, vnější zpětná zrcátka v černé barvě

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky