Škoda Fabia Combi nyní za cenu hatchbacku, téměř

Škoda se s blížícím se podzimem rozhodla oživit nabídku modelu Fabia Combi zajímavým cenovým zvýhodněním. Cena této verze je totiž nyní proklatě blízko ceně „krátké” Fabie hatchback - rozdíl činí ve všech výbavových verzích jen 5 000 Kč.

Novou Fabii Combi Classic si tak můžete pořídit od 224 900 Kč, to když rezignujete na jeden válec a zvolíte motor 1,2 HTP/44 kW s pětistupňovou manuální převodovkou. V základní výbavě Classic pak najdete mj. ABS, 4 airbagy, tónovaná skla a signalizaci nezapnutého pásu řidiče.

Vůz je nyni dodáván bez rezervního kola se sadou na opravu pneumatik, což zvýšilo objem zavazadlového prostoru až na 1 485 litrů, s nesklopenými opěradly zadních sedadel na 505 litrů.

Prostou výbavu provedení Classic je možné rozšířit o balíček Plus s cenovkou 10 000 Kč. Tento paket obsahuje klimatizaci Climatic a centrální zamykání, obojí v „ceníkové hodnotě” 40 000 Kč. Cena modelu Fabia Combi Classic Plus pak s touto výbavou činí nejméně 234 900 Kč.

Nabídku je možné využít u všech dealerů škodovky od teď až do odvolání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Combi
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků