Škoda Fabia Combi nyní za cenu hatchbacku, téměř

Škoda Fabia Combi nyní za cenu hatchbacku, téměř

Škoda se s blížícím se podzimem rozhodla oživit nabídku modelu Fabia Combi zajímavým cenovým zvýhodněním. Cena této verze je totiž nyní proklatě blízko ceně „krátké” Fabie hatchback - rozdíl činí ve všech výbavových verzích jen 5 000 Kč.

Novou Fabii Combi Classic si tak můžete pořídit od 224 900 Kč, to když rezignujete na jeden válec a zvolíte motor 1,2 HTP/44 kW s pětistupňovou manuální převodovkou. V základní výbavě Classic pak najdete mj. ABS, 4 airbagy, tónovaná skla a signalizaci nezapnutého pásu řidiče.

Vůz je nyni dodáván bez rezervního kola se sadou na opravu pneumatik, což zvýšilo objem zavazadlového prostoru až na 1 485 litrů, s nesklopenými opěradly zadních sedadel na 505 litrů.

Prostou výbavu provedení Classic je možné rozšířit o balíček Plus s cenovkou 10 000 Kč. Tento paket obsahuje klimatizaci Climatic a centrální zamykání, obojí v „ceníkové hodnotě” 40 000 Kč. Cena modelu Fabia Combi Classic Plus pak s touto výbavou činí nejméně 234 900 Kč.

Nabídku je možné využít u všech dealerů škodovky od teď až do odvolání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Fabia Combi
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků