Škoda Fabia Combi: Malé auto velkého významu

86 komentářů

Mirek Peřina
24. května • 20:29

Mám možnost porovnávat.Kolega z práce vlastní Fabii 1.4 MPI,já Fiat Punto 1.2.Ze zvědavosti jsme provedli malé srovnání - a výsledek? Punto (nejspíš díky nízké váze a výbornému motoru) bylo schopné předjet fabii a to zvlášť v táhlých kopcích a to při subjektivně vnímané nižší hlučnosti a průměrné spotřebě.pro někoho to určitě nejsou ty nejdůležitější parametry,ale v něčem to napoví.A nedejte na řeči o kvalitě současných fiatů - v žádném případě není horší než u škodovek . V poměru cena a výbava potom škodovku jasně překonává.

 

 

 

 

Petr
3. června • 21:40

Koupil jsem fabii kombi s motorem 1,4 74 kW. Tenhle motor sice šlape až od 4000 ot. ale končí až na 7000 ot.(po mírné domluvě s počítačem). Pak jede na dvojku 100 km/h, na trojku 140km/h. Jsem poměrně dost spokojenej s touto motorizací, auto je vyvážený, klidný a brrutálně rychlý, max. moje rychlost byla na dálnici 210 km/h, dál jsem to nezkoušel.

Spotřeba průměrná dlouhodobá po 10 000 km 6,9l, za tu dobu ubylo 1,5 l oleje castrol

Fakt je dost dobrý, když odmyslím cenu (475 000), auto pro studenta. Mohli by fabii dělat jako malý koupé s třema dveřmi. S tímhle motorem by to bomba byla

Jaroslav
4. června • 22:41

Průměrná spotřeba 6,9 l ?  Takové číslo je jak vystřižené z marketingových triků automobilek... Jezdí zkrátka za 7 a více, ale proč bychom neuvedli 6,9 ? však on to není ve skutečnosti moc velký rozdíl..., byť z psychologického hlediska ano. A zvláště při tvém způsobu jízdy mezi 4.000-7.000 otáčkama...., to už se musím opravdu smát Zase jeden takový, který tvrdí že má super výkon, maximálku přes 200 a při tom jezdí jen za pár litrů... Jo hochu, auto s takovými parametry by si přála vyrábět každá automobilka, protože by pak byla jasně nejlepší na světě a ostatní konkurence by asi zkrachovala. 

Jinak nechápu, jak si někdo může koupit Fabii za 475.000,- Kč !!! Za tu cenu dnes dostaneš koupit nové auto o třídu vyšší, a v plné výbavě !

ja1st
8. června • 11:18

Milý Jaroslave, abych uvedl na pravou míru tvé konstatování o spotřebě 1.4 16V, dodávám, že moje průměrná spotřeba za posledních 5000 km se pohybuje kolem 6.6 l/100km, kombinovaná - 1/3 po dálnici , kde se pohybuju rychlostí těch 130-140, kdy motor točí něco mezi 4000 - 4250 ot.
Dá se dosáhnout i 5.5, při 80-110 - což je šílená otrava po okreskách apod.
Dá se vyrobit i 9.2 na 100, při 180-190 kopec nekopec po dálnici.
Olej mi nežere.
Jestli to někomu žere 8, jak jsem už slyšel, bude to patrně pravou hnátou. :o)

HUF_tuner
4. června • 22:59

Hm... Tak Ty nechápeš, že si člověk může koupit Fabii za 475tisíc? A co třeba za 670? 

BTW, jaké auto o třídu vyšší a v plné výbavě by si tedy radil?

jaroslav
5. června • 14:34

P.S. No a za 670 tis, to už by byl celý seznam aut......

Je pravda, že já bych si také nekoupil základní oholený model (myslím teď obecně, nejen Fabii), ale 475 tis je už přece jenom trochu moc...Za to máš už slušnou Octavii apod.

HUF_tuner
5. června • 21:55

Někdo je holt postižený škodovkama a jiný zase nissany .

Za 475tisíc dobrou oktávku nekoupíš. Almera je podle mně o hovně a to jak designově, tak motoricky. Taková japonská suchařina. To ta Tvoje primera vypadá o dost líp (je to ta, na které bývají xenony?).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaroslav
5. června • 23:03

Tobě se nelíbí Almera ? No, každý jsme jiný, to se nedá nic dělat.  Na Nissany "postižený" nejsu. Jenom mě Almera napadla zrovna jako první, protože jsem na ni viděl nedávno reklamu.  Zajímám se v podstatě téměř o všechny značky, líbí se mi nyní třeba nová Mazda6 a motor 2.3l, nový Saab 9-3, Volvo S60 T5, atd.

Jo Primera je pěkná (jinak bych si ji asi nekoupil že jo) a je to skutečně "ta", má xenony. Ty se dávaly jen do výbavy "Sport", která má ještě sportovní sedadla, 16" Alu kola, nějaký hliník a kůži uvnitř oproti standardním verzím "Comfort". No ale je tomu měsíc, co vyšla úplně nová Primera Tekna, s 17" koly, 6st. převodovkou, xenony, parkovací kamerou atd. No ale vyhledem k tomu, že má "budíky" nestandardně uprostřed palubky, tak nevím jestli mě přitáhne, až budu měnit auto...

HUF_tuner
9. června • 13:20

Nový SAAB 9-3 Sport sedan vypadá dost solidně! To i S60 nemá tak propracovaný design. 2.0 turbo 147kW = parádní vozidlo.

Jaroslav
5. června • 14:30

Zkus se mrknout na ceník Nissanu, třeba Almera 1.8 sport, atd...

orol
4. června • 16:06

no vec cislo jedna dolievat do auta kazdych 10.000 km olej a este k tomu 1.5 litra ?:))
cim to je ze vo forde(escort 1.3,  mondeo sedan 1.6, combi 1.8 a mercedesi c180 c200 sa mi to este nestalo ?:) bude to najskor tou kvalitou
btw ten motor po dalsich 10.000 asi budes musiet vyhodit :)
lebo skodovka a na dvojke 100 ? heh sak na to neni ani karoseria konstruovana nieto motor
a 210 ? hm nechaj si v oprave skontrolovat tachometer

chruda
4. června • 16:40

he he he   přesně.  to jsem se zase já jednou bavil s jedním expertem vlastnícím Fabi 1,4 44kW.  Všechno ostatní bylo špatné. Toyota Corola, Nissan Almera, Renault Mégane, ....  Nanic.  Fábia nejlepší.  A prý v pohodě jela 180km/h.   Leda s kopce a s větrem v zádech... 

HUF_tuner
3. června • 23:14

Jestli Ti to jede 210, tak mě to jede kolik? 240?

co takhle změřit síly?

maj
15. května • 14:41

Pobavilo, ma ako ste všetci hrdí na "české auto".Český je tam akurát znak Škody, Celé auto je pozliepaný VW-nový podvozok VW a starý "osvedčený" VW motor-katastrofálne smädný a lenivý dvojliter-vlastná skúsenosť z Octavie!.Celkom slušné hodnotenie je na:http://www.whatcar.com/default.asp?a=roadtest&b=searchresults&s=HPquicksearch.

Citát:



For
The former What Car? Car of the Year is the most mature supermini you can buy. Pricing is keen, build is good and values should stay stronger than rivals'.

Against
Not as exciting to drive as the Ford Fiesta. Interior errs towards functionality rather than flair. Still suffers from something of an image problem.


Petr
22. dubna • 15:41

Kazde auto je dobre, pokud se ti nesere. Skodovky jsou akorat na to, ze ignoruji, ze bude v zadu sedet cech z ceske republiky, prilis drahe. Jinak bych moc rad jezdil autem, ktere je smontovane v CR z nemeckych a jinych dilu, ale auto s prostorem v zadu je pouze SUPERB, ale ten je zas pouze sedan. Zakze mozna casem, az se objevi kombi, ktere bude mit vzadu mista aspon pro dva chlapy...

Rosta
18. dubna • 13:37

Jsou lidi, kteří nemají rádi škodovky (až za hrob), jsou na to hrdí a ozývají se kdykoli kdekoli. Jsou fandové škodovek, kteří na ně nedají dopustit (ani chlup). No a pak jsou taky normální lidi, kteří přemýšlejí normálně. Něco vypovídá o něčem, že spousta z této třetí skupiny jezdí ve škodovkách (ať už jsou to Češi, Angličani, Němci, Rakušani, Holanďani...). Třeba si příště pořídí zase škodovku. Anebo něco jiného, hlavně ale nemají předsudky. Na tomhle svět nestojí. Nicméně - SERE mě ČESKÝ KOMPLEX MÉNĚCENNOSTI. Jsem Čech a nemám z toho komplexy. Jezdím ve Fabii a nemám z toho komplexy. Mohl bych jezdit v něčem jiném, proč ne - neměl bych z toho komplexy a z toho vycházející nutkání kálet na ty ostatní a vychvalovat svého Opla, Forda, japonce, korejce. Němec, který si koupil zrovna Forda nebo japonce prostě jen proto na Volswageny nebo Oply nezačne nadávat. Bude nás víc Čechů, nebo Čecháčků ?

 

HUF_tuner
19. dubna • 9:27

Já mám naopak ze své české Fabie radost a jsem hrdý na to, že můžu jezdit v dobrém českém voze. Můžu říct, že jsem fakt spokojený. Já beru zemi původu ČR jako výhodu a přednost. O to víc mě mrzí, že se Tudor asi vyrábět nebude .

Pokud chceš, mrkni na můj český vozejk: http://www.mujweb.cz/www/hufnagl/rozcestnik.html

To je i pro Ty, kteří pomlouvají škodovky .

Jaroslav
29. května • 17:38

Ano, Škoda Tudor, jedno z nejkrásnějších kupé, které jsme mohli nedávno vidět v Ženevě, se asi vyrábět nebude. PROČ ? Protože by konkurovalo nově připravované Audi A6 Coupé (jaro 2005). A to si samozřejmě němci (VW) nedovolí, aby se v čechách vyrábělo kupé vpodobě Tudoru, které by konkurovalo (a všem nám je jasné že úspěšně) Audi A6. Takže zde opět platí, že němci si pro VW a Audi nechají to nejlepší a pro Škodu zbyde možná nějaký drobek... A to mě vážně štve ! Pořád proklamují jak Škodovka expanduje, jakou má moderní techniku, design, ale ve skutečnosti jsme (česká Škoda) vždycky až ti druzí, né-li třetí.  A co Vy ostatní, taky Vás to štve ?

Miro
30. května • 8:15

Neštve, když si představim, že ještě před 8 lety dělala Škoda takový hrkadlo jmenem Favorit a jinak nic (kromě Formana). Bez VW by to dneska byla druhá Dacie. To že dnešní modely mohou ohrožovat tržní pozice Audi, není vůbec špatný výsledek. Btw. nejsem fanatický obdivovatel Škody, jezdím Fiatem.

 

Jaroslav
28. května • 15:01

Jo !  Tak tebe jsem už na silnici potkal...(jsem také ze Zlína).  

Myslím si, že to máš celkem povedené auto, jen mi prosím tě vysvětli následující věc: Když máš zájem si koupit dobré sportovní auto (resp. auto které pak na sportovní předěláš), proč k tomuto účelu kupuješ turbodiesel ? Jednak je dražší než benzín, je hlučnější a při předpokládané sportovní jizdě ti asi také nijak výrazně neušetří, ikdyž bere naftu. Jediná výhoda je snad asi v tom, že je díky turbodmychadlu pružnější. To lze ale také řešit, např. koupit benzín 2.0 a přidat turbo, pak z toho určitě nějakých 150-160 koní vyždímáš.

HUF_tuner
28. května • 19:25

Ale ale, a v čem jezdíš Ty, třeba si taky vzpomenu?

Právě při sportovní jízdě moc poznáš ekonomiku provozu TDI oproti benzínu. Mám vyzkoušené, že když jedu se svým za necelých 8l nafty, tak s benzínem bych měl přes 12. Na naftě ušetřím fakt dost. Najel jsem za rok 55.000km.

S Fabií 2.0 osazenou turbem dostanu pohodových 200PS, zatímco z mého dostanu sice jen 170, ale pořád to bude za těch 8l nafty. Navíc, turbokit Garrett stojí cca 120.000Kč, zatímco má úprava příjde tak na 40.

Jinak ale Tvé argumenty chápu a sám uvažuju, že příště vemu zase benzína. Ale kdo ví...

Jaroslav
29. května • 9:38

Ahoj, no nevím jestli si mě vzpomeneš, jezdím v Nissanu Primera (ještě před měsícem to byl poslední model), světlemodrá perleťová metalíza. Nissana s takovou barvou nemá nikdo jiný v širokém-dalekém okolí. Kdysi jsi mě předjížděl v buchlovských kopcích, tam jsem tě viděl.

Páni tak turbokit stojí tolik prachů ?  To jsem teda nečekal... 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HUF_tuner
29. května • 10:14

Jo jo, turbokit není zdarma. Máš vněm ale vše. Mezichladič, turbo, příruby, čip, vedení, montážní materiál a v neposlední řadě te to "TUV geteseted"

Podle mně to zase tak moc není (za tu muziku, kterou to nabízí)

Fabia 2.0 MPI 170NM 115PS -> 305NM 190PS

Umíš si představit ty jízdní vlastnosti? Solidní. 0-100 tak za 7sekund.

P.S.: Jel jsem v Buchlovských horách jako prase? Jestli jo, tak sorry. Je to takový můj ráj pro auto .

hlas
29. května • 19:22

Hufe, jak Tě někdo pochválí tak seš milej co? Ale co praxe, pořád marně čekám na ten tvůj sprint.

Tak na jakém tom srazu se konečně ukážeš s tou svojí rachotinou.

PS. co nové gumy, jak se projevují ?

V buchlováku toho teď moc neužijem.

HUF_tuner
29. května • 19:59

Ty na něco čekáš? Hoď mi sem mail nebo svůj web a můžem se začít bavit. Vůbec nevím, s kým mám tu čest .

BTW, za týden budu mít v testovacím provozu170PS a 430NM, tak vydrž, jo? (řeč je o mé fabii )

Nové gumy jsou super. Lepší jsem ještě neměl. Kam se hrabe P- Zero nebo SP 9000. S02 PP jsou nejlepší, na čem jsem kdy jezdil

Fakt je, že buchlovské hory jsou teď "much more difficult to pass by", tak jezdím do Brna přes Vyškov. Minulý týden jsem jel v 8 večer z Brna do Otrokovic za 42minut. holt mám jen slabou rachotinu .

blank
30. května • 13:29

nic moc čas, není se čím chlubit, stejnou trasu dělám za průměrných 37 minut

HUF_tuner
30. května • 17:13

Unikla Ti pointa. Já se nechlubil. Taky jsem nejel na max, poněvadž by to má něžná polovička nemusela snášet v pohodě .

BTW, těch 37minut je dost slabých, s 20V turbem Octavíí jsem to jel za 34. Na to, že máš GT4 jsi celkem sráč .

Petr
3. června • 21:47

Pánové, můj čas je stejný jako váš, Moje fabia 1,4  74 kW je vám v patách , pryč s dvoulitry!

blank
31. května • 8:51

Jsi hloupý a nepozorný. Víš co znamená slovo průměrný? Průměr se počítá z několika hodnot, z nichž některé jsou vyšší a některé nižší. Takže ani Tvůj nejrychlejší čas 34min mě nijak neomračuje. Příště čti lépe a nepřeskakuj řádky...

HUF_tuner
31. května • 11:07

No tak vidíš .

P.S.: Pořád lepší přeskakovat řádky, než být blank (also known as "abula rasa"

blank
31. května • 11:43

HUFe, malej, tak to tak nežer.   Smiř se s tím, že i někdo jiný může mít lepší auto jako Ty a dokonce i ten volant umí držet lépe jako Ty.  Bolí to, vím, ale to je život...

HUF_tuner
31. května • 15:10

Nepochopils to. Škoda, že nemáš odhad, protože kdybys ho měl, tak si níkdy nebudeš myslet, že to tady žeru .

Ad auta> No jo, že já blb si nekupil místo nového auta 3 ojeté a jedno z nich třeba takové, jako máš Ty... Jdu si to hodit .

Piš dál, blanku. Třeba se dovím víc novinrek ze života. Jedna z nich mi nes vyrazila dech. Já že nemám nejlepší auto na světě? Děsivé procitnutí .

blank
4. června • 9:04

Chudáčku, asi Tě to hodně štve, viď.

Buď rád, že nevíš, kolik moje GT4 ve skutečnosti stála. Budu milosrdný a poznání této kruté reality Tě ušetřím...

HUF_tuner
4. června • 10:03

Ne, v pohodě, ale dík za starost. To potěší .

BTW, máš nějaké info o své GT4? web, foto, parametry?

P.S.: Zkus být trochu míň lítostivý. Svědčí to o jisté nevyrovnanosti.

blank
4. června • 12:58

O mé vyrovanosti svědčí to, že si nepotřebuji dělat nějakou publicitu a tím Ti vlastně odpovídám na Tvou otázku. Ne, žádnou svou www prezentaci nemám. Dostatek informací o GT4 najdeš na internetu sám. Kdo hledá, najde...

HUF_tuner
4. června • 14:03

Na netu se dostaneš i k informacích o M5, kterou čistou náhodou také vlastním.

BTW, Tvá vyrovnanost je stále v sázce. Taky bys klidně mohl být holka

blank
4. června • 15:12

A nevlastníš taky čirou náhodou vrtulník Comanche a letadlo Boeing 737??    Nějak to na Tvých stránkách nemůžu najít...   Posylš HUFe, nějak už nejsi silný v kramflecích.  Nezačínáš si tak trochu vymýšlet... ?!

HUF_tuner
4. června • 17:01

Jo, taky mám 737.

Nepochopils pointu.

blank
4. června • 18:39

Spíš bych řekl, že Tobě dochází slova...

Dám Ti radu. Když neustojíš diskuzi, tak ji nezačínej!

Nazdar. A nebuď rozrušený... 

HUF_tuner
4. června • 21:16

Slova už dávno došla...

Rád bych Ti ale předvedl, že diskusi ustojím solidně zejména live. Pokud máš pochybnosti, nepolemizuj a mailni mi. Můžem se klidně sejít. Aspoň mi ukážeš svou GT4.

Nezní to seriozně?

blank
5. června • 12:17

Podle vloženého smiley to moc seriózně nezní.

Každopádně mám vcelku bohatý a nabitý program, do kterého už se mi skutečně nevejdou schůzky s kdekým, kdo by chtěl okukovat (stačí, že tak děje na ulici) můj automobil a diskutovat o jeho parametrech. To bych asi celé dny nedělal nic jiného a já se bohužel nějak živit musím...

Takže nebuď smutný, když odmítnu. Nepřesvědčil jsi mě, že schůzka s Tebou by za to stála.

HUF_tuner
5. června • 21:08

Sorry za smajlíky, nechtěl jsem Tě jejich vložením do textu znejistět .

Vytížený... To chápu. Taky mám teď nějakou plánovanou údržbu na svém Boeingu 737, tak bych taky nemohl .

P.S.: Reaguješ, jako 4 z 5 náctiletých nýmandů, kteří při lámání chleba ucuknou z nějakého vyloženě "seriózního důvodu" . Doufám, že se na mně nezlobíš, že jsem odhalil Tvé pravé já. Nemůžou všichni říkat jen pravdu, to by byla nuda a šeď. Pokračuj blanku ve svých příbězích a pamatuj, že jsou i tací, kteří nevěří . Mohu-li Ti poradit, tak sem už nepiš své fiktivní zážitky a radši opravdu něco dělej .

Tvůj HUF.

blank
6. června • 8:40

Teď jsem konečně pochopil, čemu Ty říkáš, HUFe, údržba na svém Boeingu 737!

Ty jsi ještě neměl děvče, viď, hochu?  Tak pěkně pokračuj a udržuj si svého Boeinga, nejlépe pravou rukou. Levou je to jako jako od cizího...

A dávej pozor na pány, co nabízejí bonbóny a zvou do průchodů...

HUF_tuner
6. června • 12:20

Tímhle ses odepsal. Ztrácíš soudnost a tím i kredit.

blank
6. června • 13:07

HUFe HUFe   je vidět, že Tvá poslední slova jsi zřejmě psal sám a bez nápovědy ošetřovatele. Je vidět, že již nemáš na víc, než opakovat v obměně mé výroky!  Ahoj HUFe. Bež raději na jiné pískoviště...

HUF_tuner
7. června • 12:52

Petr Janda
11. června • 19:34

Jste oba kokotci,co se jim už bez těch vašich škopků na čtyřech kolech ani nepostaví pindík.Pozor ať si nepostříkáte palubku.

blank
6. června • 8:24

Milý hloupý HUFe, podle kolísající úrovně Tvých výplodů, nabývám stále většího dojmu, že Tvoje příspěvky do této diskuse nepíšeš sám. Zřejmě sedíš u monitoru se svým tatínkem nebo starším bráškou či sestřičkou, viď.   Tvůj chorý mozek by na to nestačil. Možná jsi chovanec nějakého ústavu a za Tebe píše nějaký Tvůj přidělený ošetřovatel.

Musím Tě zklamat, ale Tvůj pokus o psychoanalýzu mého já, dopadl fiaskem. Více než mě, tak jsi nastavil sobě zrcadlo Tvého já a pěkně jsi se popsal.

Dám Ti radu. Pokud nejsi schopný objektivního pohledu nezatíženého vlastními psychickými problémy, pak raději nehodnoť a nevynášej soudy!   Tímto jsi se bohužel sám odepsal... !!

A já se s Tebou loučím. Až dospěješ, možná se sejdeme

HUF_tuner
6. června • 12:26

Oprava: Nic neztrácíš. To bys totiž něco z toho napřed musel mít .

Zkus si po sobě své příspěvky přečíst s odstupen času znovu (až se uklidníš) a zamysli se nad tím, co si o Tobě asi běžní čtenář pomyslí.

Čiší s Tebe nevyrovnanost a puberta. Není proto až tak důležité ptát se Tě na věk .

HUF_tuner
4. června • 14:04

P.S.: Nemusíš tady všechno tak žrát. Já se sem chodím bavit. Ty to zatím moc prožíváš. S věkem to ale poleví, neboj

hlas
31. května • 19:43

Hufe,zase někdo napsal svůj názor co. Ty jsi ideální politik, bereš jen přitakávače. No a o tom žraní, nevím kdo tu má nejvíc přístupů. Zdar

Jaroslav
30. května • 15:20

No pokud máš letadlo, tak možná.  Ale jinak by jsi musel těch cca 90 km z Brna do Otrokovic ujet průměrnou rychlostí 146 km/h. !! A to snad není možné ani v nočním provozu... Leda by jsi tu cestu přečaroval na dálnici...

blank
30. května • 15:45

Pravda, přiznávám, je to v noci a používám na to letadlo Celica GT4

Petr
22. dubna • 2:09

Jo jo, jezdíš fakt v českém voze........, asi tak ze 30%. Jinak ta Fabie na tvých stránkách celkem ujde. Jen škoda, že na tuzemských silnicích si jí moc neužiješ, ale to platí pro každé takto snížené a skoro jen na discích stojících auto.

 

HUF_tuner
23. dubna • 14:09

Není to zase až taková hrůza - ten komfort. Na druhé straně, právě zážitky z jízdy tento úbytek pohodlí bohatě vynahradí.

hlas
23. dubna • 20:28

Tak jsem kouk na tvuj web, konečně jsi přezul na 205 a myslím, že i na lepší značku. Doufám, že mi to konečně natřeš (to nehrozí) na sprintu.(Renocar Brno)

Hassan Abdurrachman
22. dubna • 8:26

Proto jezdis v bagru vid peto

Petr
22. dubna • 11:08

Co mám dělat Rosťo...... Né, já se teprve řídít učím (zatím jen 35 tis. km) na fiatu punto. I ten má poměrně tuze naladěný podvozek ( vůči felici = favoritu) a problémy v zatáčkách většinou nastanou prvávě skrs nerovnosti na vozovce. Ale to samé by čekalo i tebe, fabie patří do stejné třídy, a nic nemnění na tom, že je na tom konstrukčné lépe. Jinak je punto fajn, motor rozhodně nepředčí podvozek a tak to má být. Je to 1,2 se 60 koníky. . Doma máme ještě Octavii combi 1,6 74 KW, ten osmiventil, má sice 100 koníku, ale v dynamice jízdy se to nijak neprojevuje, punto bezproblémů stíhá. Jo, jinak 16V motory moc rád nemám (měli jsem Brava 1,6 ,od oktávky to byl sakra pochoďák, omerzovač to na dvojku utnul až při 100 km/hod), chce to zátah už od spodu). Strejda mi jednou půjčil 156 Alfu ve dvoulitru, moc pěkné svezení, podvozek stojí za to.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Miro
22. dubna • 15:06

ad Punto> čistě pro zajímavost, je to nové punto nebo to starší kulaté (nové má vylepšenou zadní nápravu proti starší verzi)?

Petr
22. dubna • 23:47

Hmm, je to to starší. To že má to nové uložen nápravy se nedivím, protože to starší má s tím zadkem trošku problémy ( je nervóznější), ale i tak, prostě motor podvozek nepředběhne, a tak to má být, co?

Petr
22. dubna • 23:52

Jo, to nové jsem měl možnost projet tak na hodinku. Moc to neřekne, ale byla tam 16V 1,2, ta co se dávala do varianty sporting u staršího modelu (u toho nového je asi taky, ale nejsem si jistý). Moc pěkné svezení, a hlavně motor moc nekřičí a radost z otáček je celkem znát. Člověk nemá strach, že motor umírá (viz. třeba felicie, alias singrovky, nová MPI jsou lepší - o trošku). Otáčkoměr nemá červené pole. (omezovač určitě ale ano)

Petr
22. dubna • 11:09

Teda ne Rosto.... Hasanne, či jak toje.

DLABAS
12. dubna • 23:52

Viděl jste někdo fábii kombi lehce naloženou. Vypadá, že bude brousit zadek Kámoš ji á jako služební a říkal: kdyby jsi viděl ty pérka co tam dávaj.... A škodovka ať si ty koncepčně starý motory dává do šících strojů !!!! Kdo vymyslel 1.0 litrovýho juniora    Od starejch DODO (dodělej si sám 105/120) ho jenom předělávaj.

 

péro z jihu
9. dubna • 12:45

Asi není třeba dělat každých čtrnáct dní test, ale z pohledu odborníka je to zajímavé vždycky. Souhlasím, že MFDnes nestojí za nic a že je neobjektivní. Mohli by se poučit z testů V.Dolejše na těchto stránkách,. Tak si představuji jasné a objektivní hodnocení podložené znalostmi a zkušeností. Dávejte tomuto autorovi víc prostoru.

Zdeněk
7. dubna • 9:01

Jezdím ve firemní m 2litru,Oktavce, doufám že ta Fabka je trochu živější, protože Oktavka je zoufalá. Ten motor je dle mého názoru dost nepovedenej, 85kW a vysoká spotřeba, nijaká akcelerace. Jediné co je trochu přijemné, že zabírá odspodu.Kdo může srovnávat, 2litr nemůže nikdy koupit.

Fidel Castrol
8. dubna • 11:49

Mnojo, to je fakt, 8ventil je pro klidnou jízdu bez řazení, pro dravce je 1,8T nebo TDI. A navíc Octavia i Fabia jsou těžkotonážníci a rozhýbat je žádá výkon.

ASIMOV
8. dubna • 16:53

Měl sem Mitsubishi Galanta 75kW 2.0L z roku 1985 a to auto i přes nízkej papírovej výkon, jelo mnohem líp než třeba ta 2L oktávka ( je to loď, takže hmotnost taky vysoká 1300kg). Zkoušel sem se strejdou (má tu oktávku)400m a udělal sem ho o pět délek. Průměr ze tří pokusů. Jo a při 180kmh v oktávce hukot, naproti tomu v Galantovi pohoda klid. A to měl kastli hranatou až běda. Kdyby nehnil, mám ho doteď. Jo a vzadu sem si narozdíl od oktávky mohl vyvalit šunky.

Jaroslav
28. května • 14:23

S tím hlukem v Octavii souhlasím (také jsem měl Octavii 1.8), ale prostor vzadu objektivně srovnávat asi moc nemůžeš, protože Galant je o třídu výše než Octavia.

asimov
28. května • 14:45

Pravda je, že i věkovej rozdíl mýho starýho Galanta brání srovnávání. Každopádně člověka zarazí o kolik má lepší pocit z jízdy ve staré šunce. Kdyby aspoň Octavie měla nějaký sportovnější chování vzhledem k tomu hukotu co v ní zažiješ. Mám teď Alfu Romeo 75 2,5V6 a tam mi ten hukot opravdu nevadí, ta má ten kravál danej. Tady je fotka Galanta z okna v zimě 2000/2001: http://www.sweb.cz/alfa75/galant.htm . Je to opravdu škaredý auto, ale zdání klame.

JirkaK
6. dubna • 21:36

Myslíte, že tři roky vyráběná Fabie je skutečně tak dokonalé, geniální a zajímavé auto, že na něj musí být každých čtrnáct dní nový test?

Vaca
7. dubna • 11:07

Nechej je, kdyz je to bavi, kdyz se nad tim zamyslis, tak tam neco napsat museji. Cau Vaca

krTEKK
5. dubna • 15:13

no asi  moc to sem nepatri, ale....

...opravdu neni nad skvele testy MF dnes  Kazda jimi testovana nova Skodovka dopadne uplne katastrofalne zatimco vysledky mnoha testu renomovanych zahranicnich motoristickych medii ukazuji neco zcela jineho a to nemluvim o vsech zahranicnich odbornych cenach, ktere Octavia nebo Fabia dostala. Jen podle MFD jsou to proste vzdy nejhorsi auta , zajimave.....Jestlipak MFD take testovala Superb ?? a jak dopadl ? a taky museli menit vsechny ctyri kotouce brzd po ujeti 20 tisic km jako tenkrat u Fabie ??

Jogurt
8. dubna • 11:43

Já bych řekl že Superbu je potřeba dát čas na vychytání chyb....Nikdo není neomylný a všechny automobilky bez výjimky mají nějaký problém při uvádění nových modelů do výroby. Včetně Mercedesu, BMW, Renaultu,...atd...

Kromě toho, kotouče jde zničit u jakéhokoli auta i dřív než za 20 tis. km

krTEKK
8. dubna • 15:28

samozrejme, ze kotouce lze odepsat i mnohem drive nez za 20 tisic km, o tom neni sporu, jde mi ale o ten jeden konkretni test MF. Ve zminenem testu MF dnes byla ale tahle skutecnost vyzdvihovana jako obrovsky nedostatek a problem zbrusu noveho modelu Skody, psali, ze ma nekvalitni brzdy, ktere vubec nic nevydrzi a je nutno je brzy menit. A vubec, to ze pri novinarskem testu dojde k tak, dle meho nazoru, znacnemu poskozeni auta o urovni tohoto testu vypovida mnohe. Ale to uz jsme uplne nekde jinde nez o cem je clanek, ke kteremu je pripojena tahle diskuse  .

Sedan
5. dubna • 17:32

Fabka má vzadu většinou bubny, jen lepší motory mají kotouče (tuším právě dvoulitr).

krTEKK
5. dubna • 23:35

dvoulitr, TDI-PD a 1.4 16V 74 kW ma na zadni na prave kotouce a prave posledne jmenovanou MF dnes tehdy zkousela...

hlas
5. dubna • 21:54

Ach jo, zase zase zase zase ,už konečně otestujte AUTO.

Sedan
6. dubna • 14:54

Jaký AUTO máš na mysli?

Sedan
5. dubna • 10:44

Nic proti fabiím, ale tato je extrémně drahá. Nevím, kolik stála testovaná verze, odhaduji tak 550 tisíc, ale za 609 už se dá koupit Renault Laguna. Hm.

Lupo
4. listopadu • 20:37

V pondělí si jdu pro jednu takovou... Výbava Elegance, najeto 35 000, cena 199 000.- Jo a rok 04 B-]

majitel fabie
28. října • 14:36

auto s pi*ou bych si nikdy nekoupil

HUF_tuner
5. dubna • 17:24

Sedane, on i Superb se dá koupit za 689.900,- ale to asi není to pravé, po čem muži touží :o)

Petr
11. dubna • 0:02

Z jakýho vraku tam zase dali motor, taková spotřeba u tak malého auta je neuvěřitelná. Ten motor byl moderní tak před 20ti lety.

HUF_tuner
11. dubna • 10:28

Ten v Ladě 2110 před 35

Petr
11. dubna • 18:19

že by se před 35 lety dělaly účinější a úspornější motory než před 10 lety ? Máš tedy nějaké podivné myšlenkové pochody. Laďácký 16ti ventil si bere od 5,6 do 6,3 l/100km. Nejvíc se mi podařilo dosáhnout 6,9l a to jsem Laděnku hodně honil - dálnice 160-180km/hod. Jen drobné upozornění: není to nafťák ale benzín. Na takový motor si asi budou muset škodovkáři ještě nějaký pátek počkat.   Nyní očekávám výčet HUFových výplodů jak je nová Lada otřesný auto a nejlepší na světě je jeho fabie - už to znám nazpaměť, HUF nic jiného není schopen zplodit tak jej prosím omluvte

Sedan
5. dubna • 17:30

Mě se fabka líbí, což o to, ale musí mít rouzmnou cenu Já za svou dal "jen" 420, ale mám vše, co jsem chtěl

Doporučujeme

Články odjinud