Ta sport výbava je hodně povedená - krásný sport sedačky volant z RSky, AL kola, klima a hlavně k jakýmukoliv motoru. Jinak když už zde uvádíte ceny u konkurence dávejte je dle platného ceníku a ne akční, protože to o ničem nevypovídá, přeci i škodofka bude mít spoustu skladovek za daleko lepší ceny.:-|
Chcem sa opytat, ci viete potvrdit info, ze v 08/08 pridu nove FII szarukou 4 roky a novymi (nie PD) TDI s M6Tvrdili mi to uz nezavisle 2ja predajcoviav SR v KE, ale???Okrem toho cena ma ist dole o 35K SKK.Za tychto podmienok by som uz VELMI o FII uvazoval. Za dnesnych urcite nie.
Jsou to skutečné koncové ceny za které se dají opravdu koupit v hotovosti, nebo jsou tradičně podmíněny využitím výhodného Škoda leasingu s RPNS 100 procent?
Co že dávaj do kombíku slabou 1,2 ? My máme 1,2 47kW a je to dost bída. No chtěj to holt prodat i když to na dálnici nevyjede kopec.
Ford Focus Gold Collection kombi 1,6 benzin 400 tis.http://direct.ccford.cz/Download_cz/pricelists/promo_pricelists/200612_Focus%20Gold_cenik_akcni.pdfRenault Mégane Grandtour LS F1 Team 1,6 benzin 398 tis.http://www.renault.cz/ceniky/cenik_megane_grandtour.pdfFiat Stilo Multiwagon Family 1,6 benzin 389 tis.http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/stilo_mw_web_16.pdfOpel Astra Classic Family Caravan 1,6 benzin 358 tis.http://web.opel.cz/ceniky/pdf/Astra-Classic-Family-akcni-cenik.pdf
Přesně jak píše kolega nade mnou. Opel sice nabízí základní nízkou cenu, ale, což osobně považuji za zmdrismus velkého kalibru, navyšuje výbavu jen v balíčcích, takže proto, abych dosáhl na výbavu dle mých představ musím koupit hromadu kravin okolo, což se samozřejmě (jak jinak než) negativně promítne do celkové ceny vozu.Ford se mi zdál docela drahý, navíc, ve firmě byl Ford firemní značkou, ovšem každý jeden kus (cca 12 dohromady - 4x Mondeo II, 8x Focus II) se sral.Mít peníz, jdu do Toyoty Avensis. Mít větší peníz, pak nějaké SUV Lexus :-)
Stilo je výpredajový model, Astra Classic takisto, oba majú obmedzenú výbavu bez akejkoľvek možnosti konfigurácie. Mégane ma sklamal, je síce lacný, ale na Slovensku sú Renault servisy katastrofa. Preto som volil v máji tohto roka Focus B-] Predtým som mal Fabiu, a musím bohužiaľ povedať, že Ford pôsobí podstatne lacnejším dojmom. Podarilo sa mi zrazit psa a veru na Focuse sa rozbil celý predok - nárazník, maska, svetlo... Napr ten akčný Focus má tvrdé bakelitové výplne dverí, volant je síce kožený, ale je to obyčajná koženka... Čo mi ešte vadí na Forde sú neskutočne dlhé objednacie lehoty do servisu (bežne 3 týždne vopred!!), vcelku drahé ceny ND (predné a zadné lapače 3700 Sk, strešný nosič-priečniky 11tisíc Sk, "akciové" sety zimných pneu 195/65 R15 Michelin na plechových diskoch za 19990 Sk...) Týmto nechcem povedať, že Focus je zlý, ale zhrniem to takto - už viem, prečo bol taký lacný :-/Ceny novej Fabie Combi sú úplne prijateľné - pozrite na ceny 207SW, sú o dosť vyššie :-O
Zrovna lapače, kola a příčníky si ve značkovém servisu může kupovat jenom dement. Chce to zapojit mozek, chvíly hledat na netu a máte lepší zboží za nižší cenu. Vím, o čem mluvím. Zrovna tyto tři věci jsem si koupil na SX4. Např. zimní Dunlop Winter sport 3D na krásných elektronech - 4ks za 11990kč.
Len dement môže napísať takú kravinu, ako si napísal ty... Ak si lapače narezal z linolea z kuchyne, ako priečniky si použil rám zo starého bicykla, tak potom si frajer. Možno ale na kostitras SX4 takéto diely pasujú ako uliate :-D
Tvoje reakce mě utvrdila, že jsem se nemýlil. Jsi opravdu dement. Ty zástěrky jsou lepší než originál(od jedné tuningové firmy), příčníky jsou Italské FaPa - zamykací a špičkový design(to nemůžeš znát) za 3000kč a kola jsi zapoměl inteligentně okomentovat. Aby jsi měl o čem přemýšlet - elektrony Dezent+ gumy Dunlop. Cenu už jsem psal. Přeji ti další šťasné nákupy ve značkových prodejnách. Co se týká SX4-4x4 - možná je to auto nevhodné do podunajské nížiny, ale tady, v Krušných horách, je naprosto neocenitelné(třeba dnes tu napadlo 10cm sněhu). Mimochodem, Focus u mě při výběru vypadl v prvním kole.
Nedokážem si predstaviť predbiehanie na 1,2 HTP 44 kW.
Proč. Když toho kombíka 1,2 HTP pořádně naložíš, zažiješ třeba i předjíždějící Avie a zvykneš si... :-D
V diskusii som našiel SPY PHOTO-YETIKde to nájdem???Stránka, na ktorú dal odkaz už totiž nefunguje.:-(ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE!!!!
Netuším o čem je řeč.
A tak som sa tešil... :-(No predsa garaz.autorevue.cz!Vy ste povedali, že chcete napísať niečo, že Yeti pristihnutý pri testoch na horách.
Uvazoval jsem o kombikovi v nafte + klima a chtel jsem novou fabii ale pak jsem se rozhodl pro Megana kombi 1,5 a 78 kw za 450 000. A jak se tak na nej divam tak sem udelal asi dobre. Neskodilo by fabiim hodit cenu o 20% dolu.
A jaká výbava a ceníková cena Mégana byla kolik ?
Já jsem nedávno koupil Megane II Grantour 1,6 (110k) ve výbavě Expression (zájemce něchť ráčí prozkoumati na webu Renaultu) za 447900.Se spoustou prodejců se dá mluvit, a proto mi např. dali "v ceně" parkovací asistent, bajonetové tažné a defend-lock (cca 12000 + 14000 + 5000), nehledě na to, že mi zadarmo (tedy kromě zákonného poplatku) vyběhali "SPZku" a mohu si u nich zdarma nechávat kola (rozuměj v létě zimní a v zimě letní).Před koupí jsem se díval na různé značky (hledal jsem cosi do max. 450000 vč. DPH), Škoda byla kvůli ceně diskvalifikována již v prvním kole (tehdá akce za 380000 jedničková Oktávka kombi s jedinou výbavou = manuální klimatizací). Zkoušel jsem se projet ve Fiatu Stilo kombi, protáhl jsem i Kia Ceed (tenkrát ještě v hatchbacku, protože kombík měl přijít na trh asi za 2 měsíce). Fiat mě nadchl prostorem, ale zklamal nepřístupností prodejce hýbat s cenou, což považuji vzhledem k procentu marže autosalónů za holý debilismus (pravda, jistě fungující na mnoho potenciálních zákazníků). Kia mě velmi nadchla motorem, zkoušel jsem 1,4 verzi která měla o pár kW více než jiné vozy srovnatelné motorizace. Auto se chovalo velmi svižně a můj pocit byl opravdu dobrý. Problém nastal opět v diskuzi o ceně, kdy prodejce zkoušel triky z desetitisícovými slevami (posléze vybranými v rámci leasingu v navýšení ceny vozu = přeplatil bych jako kráva). Renault mi nabídl vybavený vůz za přijatelnou cenu. Kromě základních funkcí, které jsem definoval jako minimálně nutné disponuje mnoha "píčovinkami", které zpříjemní zážitek z jízdy (namátkou denní svícení, tempomat, omezovač, funkčně bohatý počítač, proměnlivý posilovač, velké množství různých přihrádek, klimou chlazený "kaslik", posuvná mříž (ta k N1) až k předním sedadlům a mnoho dalšího).Uvidíme, co přinese čas.
Základní cníková cena na webu Renaultu Expresion 1.6 je psaná 547.900,- a ne 447.900,- tak nevim. S výbavou co jsi dostal navíc by tedy stál ještě o nějakých 30tis. více tedy nějakých 577.000tis. Tedy to že jsi ho koupil za 447.900tis je řekl bych dobrá cena vzhledem k ceně ceníkové. Já kupoval v srpnu 06 novou F1 combi elegance HTP 47 (vyrobenou červen 06) za 338.000tis s DPH ač ceníková cena s doplňky (sunset, couvací asistent, orig. škoda autorádio s CD, hagusy, construct) byla 390.700,-Kč , už v základu to mělo AL kola, tempomat, klimou chlazený kastlíky,4 bagy, volant řadička i ručka v kůži, ABS,MSR,ASR,DR. Řekl bych, že úměrnost rozdílu ve velikostech obou aut, jejich druhu pohonu je vcelku úměrná rodílu v jejich pořizovací ceně. Co tím chci říct, já i ty jsme koupili auta za vcelku slušnou cenu, ale koupili bysme je i za ceny ceníkový?-řekl bych že ne. Jenže naštěstí slevy a různý akce jsou skorou u všech značek. Proto spousta článku typu za to jsem koupil, nebo -za to bych mohl mít...... jsou naprosto nepřesný-o ničem, lidi maj tendenci si vybrat jen to co se jim hodí. Budeme-li porovnávat suchý čísla dle ceníků bez akcí a slev je na tom F2 velku dobře. Já bych u ní hanil hlavně rozpornej design hlavně krátký verze ale určitě ne cenu vůči výbavě.
Krása spočívá v tom, že automobilky pořádají cenové akce (proto mě vyšel můj Megoš o 90 tisíc méně). Dalších 10 šlo dolu, protože jsem to koupil na živnosťák. Ta výbava za 30 co jsem dostal grátis, je dle hesla líná huba, holý neštěstí.Jinak ceníková versus slevová cena. Byl jsem rozhodnutý požadovat slevu i v případě, že by akce netrvala. Na trhu je dostatečná konkurence, takže si myslím (a opakuji), že vzhledem k marži prodejců a vyšší ceně vozů v ČR oproti Svazu evropských socialistických republik (neřku-li USA) by byl prodejce sám proti sobě, kdyby si postavil hlavu proti. Je potřeba pamatovat na to, že prodejce zkouší prodat za nejvyšší možnou cenu. Je to jeho nabídka. My zákazníci mu musíme říct, že potřebujeme cenu nižší. Že to není u Čechů úplně v krvi? To mě moc nezajímá a jak říkám, z osobní zkušenosti vím, že to jde. Nejen u automobilů. Ještě větší sranda je třeba u implementace ERP systému :-), to je potom houpačka.
No jen pro info ten megan za 450k je 1,5 dci 78 kw 6 airbagů, klima, radio CD, přepážka. A pokud to můžu srovnat se Skodovkou tak to je mezi Oktávkou 1 a Oktávkou 2 fábie se ani nepřibližuje. A to 4válcová nafta + klima vyjde taky na cca 450 k
Samozrejme by ma predstava byla, ze Fabie bude levnejsi, ale holt stoji takhle a nejaky ulet to zase neni. Nekdo si koupi za stejne penize vetsi ceed, jiny si da dvojnasobek a bude mit jen o malo vetsi BMW 1. Tak to je, kazdy za svym stestim... Samozejme mi neni jasne, proc je vetsina lidi stastna z Fabie HTP, ale uprimne mi po tom muze byt velky ho... :-p
Pretože Junior(ak myslíš 1.generáciu) bola pre tých, ktorý chceli zúfalo ako tak kvalitné auto.TAK SU´CELÍ ŠŤASTNÝ ŽE MAJÚ NEJAKÉ AUTO...:-D:-D:-D:-D
no nevím, ale mě ty ceny ve srovnání s konkurencí nepřijdou nějak přehnané...děláte jako kdyby konkurence v základu nabízela bůhví co... mě třeba vyhovuje si vybrat verzi a potom si dokonfigurovat pár drobností....aaa už zase slyším ceed, ceed.... no tak zrovná já raději F II než ceed a to myslím vážně.
Jasne, proc kupovat Ceed, kdyz jen za malo penez navic muzes mi o tridu mensi, a mnohem hure vybavenou Fabii. Jen hlupak by v takovem pripade koupil Ceed. Navic Ceed ma pouze 7letou zaruku zatimco Fabia nabizi luxusni dvouletou. Jak rikam, kdybych vybiral mezi Fabii a Ceedem, tak jednoznacne Fabia :-D
Srovnávat Škodu a Kiu je trošku mimo. Něco jako srovnávat BMW a Škodu - taky můžeš mít větší Superb za cenu menšího, hůře vybaveného BMW 3. Ale za značku, image, tradici a kvalitu se holt platí. Taková je realita. Věř mi, že kdyby Kia mohla, taky by ráda Ceeda prodávala za cenu Škody. Ale nemůže, protože by si ji nikdo normální nekoupil, tak se musí podbízet.
To jako ze Skoda je ta sqela znacka? Nenech se vysmat. :-DNidky jsem nepostrehl, ze by Skododvka, krome CXR mela nejakou prestiz. I v ramci koncernu je na nejnizsi pricce - dokonce pod Seatem. Jenomv CR si ldid mysli, ze je to nejaka hoch znacka. Pritom Volkswagen se prostrednictvim Skody zbavuje starych podvozku, motoru technologii atd. - viz Fabia II
Však on nepsal, že Škoda je nějaká extra značka, ale že má větší zvuk, než KIA.Myslíte, že KIA by nechtěla prodávat Cee'd od 425 tisíc nahoru jako Škodovka prodává Octavie?Chtěla, jenže se bojí, že by Cee'd za ty prachy nikdo nechtěl. Zatímco Škodovka za ty prachy Octavie nestačí vyrábět.
Jojo naprostý souhlas.
melo byt "krome CR", jako Ceske republiky
Joooo KIA to je jina znacka. Mit auto od Skodovky se nosi.
Budete se divit, ale je mnoho těch, kteří vydají své peníze za něco, co nemá takovou přidanou hodnotu, nemá to takové užitné vlastnosti apod. Ostatně jeden zdejší čtenář má např. Golf 2,0 TDI 103 za zhruba 1,1 mil. Kč. Je to přitom suma, za kteoru se dá koupit i pětkové BMW a vidíte, dal tomu vozu přednost.Vozy Škoda stojí přesně tolik, kolik jsou ochotni zaplatit zákazníci. V této chvíli Škoda prodá vše co vyrobí a za současné ceny. Navíc pravidelně navyšuje výrazně prodeje svých modelů, takže jak jde vidět, vyšší cena ve srovnání s některými, byť většími, vozy v tom nehraje roli.Ostatně cenu vždy tvoří ochota zákazníka zaplatit. Pokud jsou za něco zákazníci ochotni zaplatit tyto sumy, není jediný důvod měnit cenu. Takže cena zřejmě odpovídá tomu, co ty vozy nabídnou a to nejen u nás, ale globálně na všech trzích, protože drtivá většina produkce míří na export.Takže i přes vyšší cenu, než má cee´d, nižší výbavu, kratší záruku, menší prostor apod. se bude Fabie Combi nejen u nás, prodávat výrazně více, než cee´d SW.
Samozrejme to je pravda, ale pokud se ponorime do spekulaci, tak napr. za 4-5 let uz tomu tak byt nemusi. Staci jen spolehlivost Ceedu, potazmo cele automobilky a vybuduje si duveru, ktera pak zlomi trh. K soucasnemu trhu - je to takova anomalie, presto, ze je Fabia jednou z nejhorsich investic (rozumejte pomer cena/vykon+vybava+vzhled+ostatni) stale se drzi v prodeji na prednim miste a dokonce roste. Neda se rict, ze by cesi byli takovi patrioti, takze tim to nebude. Druhou veci je, ze se nejvice prodavaji verze HTP a to hlavne do firem a skoda je znama tim, ze dava docela velke slevy pri objednavce vice vozu, coz evidentne deformuje trh. Nicmene nejsem naivni, takze i po odecteni firemni klientely zustane skoda v top 5 a to je zahada.
Pokud to pan Ondrasik nepochopil, ja jsem rekl presne to same, jenom jinymi slovy. Ano, pokud se najde dost hlupaku, kteri skodovce ze ty kramy zaplati, budou se prodavat.
Ty se fakt nezapřeš. Hned musíš urážet toho, kdo má jinej názor. Jen by mě docela zajímalo jaký jsi ve skutečným světě machr a co jsi dokázal. Podle vyjadřování by jsi mohl klidně "kopat" za O2. Přemýšlení tě asi hodně bolí, pokud se škodovky dobře prodávají, tak to znamená, že jsi se svým velice objektivním názor tak trochu v menšině (asi jako pan Klaus se svým názorem na změny klimatu na kanferenci v OSN)
Dle tve posledni vety jsi ukazkovym prikladem zmineneho hlupaka. Ze u nas 40 let vladl komunismus jeste neznamena, ze to bylo dobre. Ale vzdyt prece ve volbach ho volilo 96% volicu, tak to prece muselo byt skvele, ne?Nejvetsim nepritelem je tupe stado. Kdyz je nekdo natolik hloupy, ze se k nemu jeste hrde hlasi, nezbyva mu, ze koupit fobii. Ja ti ji preji.
Komunismus tu vládl také proto, že i kdyby většina volila např. lidovce, tak to bylo v zákunu zařízený tak, že ostatní strany mohly získat maximálně určitý minimální počet křesel. Pokud jsme takový stádo, tak je zajímavý, že tu už totalita není. Promiň, ale srovnávat preference k autům se situací, krerá tu byla za totality je dost primitivní. Jinak díky, že mi fabii přeješ, ale já si ji nekoupím, ne proto že bych nerozozdejchal její cenouvou politiku, nebo mi vadily motory, ale sklamalo mě, že šla kvalitou materiálů dolů a je vidět tlak na snížení nákladů a řadicí páka je umístěna příliš nízko (mě to nevyhovuje, je níž než u starý fabie). Což je škoda, protože pak budu muset sáhnout o segment výše (konkurence má taky vady, kreré mi vadí stejně nebo více).
Až na to, že ceny Škodovek jsou u nás podstatně vyšší než v zahraničí
Tak tááák. Bohužel (či bohudík?) neviditelná ruka trhu.........
Tak počúvaj:Prečo opakuješ marketingové rečičky????V skutočnosti sa vzťahuje len na pohonné ústrojenstvo. Iste, aj 5 let na celé auto j veľa. Ale nieje to proste 7. Tak nech to aspoň nehovorí verejnosť-také sprostosti!
To nejsou marketingove recicky - u Skodovky dostanes treba prave na to pohonne ustroji dva roky, u Ceedu 7 let - to jsou proste fakty
Konkurence Fabie není jen Ceed, ale i jiný auta např. francouzský. Fabie je v porovnání s konkurencí na tom skoro stejně. A hlavně neplácej tu polopravdy, těch 7 let není záruka na všechno. Chápu, že se někomu Ceed líbí, ale nedělej hlupáku hned z každýho kdo si místo něj koupí Fabii či jinýho konkurenta. Ani Ceed není bez chyb. Co mě hodně vadí je, že z mého pohledu je ceed takový plagiátorský slepenec, to auto nemá žádnou osobitost (byla by hezká, kdyby neexistovala mazda 3, lexus by měl jinou palubku, bmw 5 předchozího modelu nepoužívalo víc než podobný volant atd.). Dál bych mohl vyjmenovat slepé světlomety a něco dalšího by určitě taky našlo. Hlavně proč prodávat zboží pod cenou, když se dobře prodává.
A co Fabia II? Také plagiátorský slepenec - Suzuki Swift, Mini a Roomster, na rozdíl od nich tuctové auto za netuctové peníze..
Správně jsi poznamenal, že vychází z roomsteru a to je model stejný značky. Mě jde o to, že ceed není v ničem svůj. Fabia má nezaměnitelný předek s jinou automobilkou, to samé platí o palubce atd. Nekupuju na tržišti u pinpongů plagiáty, protože se jen přiživují na úspěchu ostatních a to přesně udělala kia s ceed (tak to vnímám já). Pokud by kia udělal auto s designem, který většinu neokopíroval, tak neřeknu ani slovo, ale vozit se v něčem o čem vím že je kopií ostatních modelů (nejtrapnější jsou ty ovladače klimatizace alá koncern vw)
Ceed prisel na nas trh jako konkurence Octavie a propadnul se az k Fabii, s tim korejcem to nebude tak horke ;)
Ano jako konkurence v nizsi stredni tride a cenou se propada az k Fabii. Jo holt cenova politika Skoda. Ja mit pekarnu kde kupuje kazdy ze nestacim vyrabet, tak rohlik u mne nestoji 2Kc jako vsude, ale 5kc.
omyl pane kolego, ceed se od počátku porovnává s Golfem plus, Citroenem 4, Fokusem a Octavii. Pouze v diskuzích si lidé pletou třídy a porovnávají věci podle ceny. A to pak ano, Fabia je sice dražší, ale již ne o tolik a tak se hodí do srovnávání.
"Hlavně proč prodávat zboží pod cenou, když se dobře prodává."Přesně tak. Akorát se divím, proč se to pořád tak dobře prodává... Když jsem nedávno procházel různé autosalóny, tak jsem jen v jednom jediném narazil na zamčená auta.... ano byla to Škoda! :-O
OSOBNOSŤ???A Fabia ju má???Cee´d je nádherný! Uvažujem či nieje krajší ako u Golfa. A to je už čo povedať!!!!!!
Cee´d je taky můj favorit ...:-)
Ale to je přece normální že jsou dražší a levnější auta. Někdo dá 2500000 za kupátko kam se nevejde kufr, jinej si za to koupí 5 ceedu:) Proč si lidi kupujou tričko adidas za 700 když úplně stejný ze stejný fabriky, ale bez nápisu stojí 150?.) Prostě svoboda a konkurence.) Tak proč se nebavit rozumně? Jinak ta cena mě taky příjde celkem slušná.
Presne:Mini môže stáť aj vyše 1 000 000!!!Ale aspoň u prvej generácie bola aj kvalita za takých 200 000...:-/:-(
Škodovka kdyby nemusela tak by do základu nejradši nedala ani ten motor
to je s motorem??? já myslel že jen s přípravou
jak na našich silnicích přibývají auta francouzských výrobců? Proč asi?
a všimli jste si, že v Anglii nebo celé Skandinávii je pravděpodobnost, že potkáte francouzské auto stejná, jako že u nás potkáte Rover nebo Saab ? Proč asi ?
a. anglicani se s francouzema nesnasi (400 let valek to potvrzuje)b. skandinavie ma cla na auta jako blazenc. oba tyhle narody jsou dost patrioticky, proto se opel v anglii jmenuje jinak, proto se tam prodava Rover
Nevim - mozna je porad moc lidi, co autum nerozumi ?
Inak to ani nieje:Ktorý magor si kúpy 206 SW, keď:Je drahšíJa oveľa menej kvalitnýMá menší kufor než Fabia CombiCombi je oveľa poriadnejšie auto-napr. to vidieť na plato-u Peugeota ešte aj u 207SW bežné, ale u Combi je stiahnuteľné...A takto by som hovoril do nekonečna...
kazdy magor, co nepise kupi s tvrdym y
No co ja vím a z sem sedel v Peugeotu 260SW a pro posadku je tam mene prostoru hlavne v zadu oproti fabii
Proto ze jsou mnohem levnejsi nez Skodovka. I kdyz zrovna francouze nemusim, jsou i jine znacky, ktere za min penez nabizeji vic muziky nez Skoda B-]
To vám kto povedal?????????????????????????????????????????????????,Aby Peugeot stál aj 1 000 000Sk? To je drzosť!:-/:-(Samozrejme, stojí tak v navyššej výbave. Ale aj tak sú tie ceny premrštené.
To jako sravnavas 407 a Fabii - uz to nehul
hmmm takze prvni pouzitelna fabie combi tj. se slabsi 1,4 ve vybave ambiente s klimou za krasnych 380, ze za to muzu mit Ceeda v kombiku s klimou co je za 390?? jojo muzu, ale prece nebudu tak blahovej a za stejny penize nekoupim o tridu vyssi auto, to bych nemecky nabubrelosti nemohl udelat...
tak abychom si rozuměly za ty prachy budeš tu Fabku mít s 1.6. Ale kludne si toho ceeda kup, v tom ti nikdo snad nebrání. Preto nechápu co tě tak rozčiluje.;-)Buď rád že si můžeš dovlit aut nižší střední třídy ne?
Cee´d má oveľa menší objem!:-O
JJ to je sice pěkný, ale zkus si koupit náhradní díly na Kia a na škodovku. Vsadím se že na škodovku budou o hodně levnější. Takže je jenom otázka toho kdo čemu dá přednost.
Tohle je jenom spekulace lidi co nemeli jine auto a zaroven nemeli nikdy skodovku. Renault - origos nahradni dily temer stejne drahy jako Skoda, Toyota o cca polovinu drazsi... Skoda - dobra cena, ale jsou potreba zatracene casto... trebas tlumice mi na Oct I. odesly po roce a pul, u Renaulta po 3 letech u Toyoty po 2,5 letech zatim drzej a prej jsou v pohode... Ted to staci vzit kalkulacku a zopaknout trojclenku...
tak abychom si rozuměli za ty prachy budeš tu Fabku mít s 1.6. Ale klidne si toho ceeda kup, v tom ti nikddo snad nebrání. Proto nechápu co tě tak rozčiluje. ;-) Buď rád že si můžeš dovlit aut nižší střední třídy ne?
A do tretice všetko dobré...:-/
"tak abychom si rozuměli za ty prachy budeš tu Fabku mít s 1.6" 1.6 ceho ?
1,6 je objem motora, v tom článku je chyba... Nie je motor 1.4 77kw, ale je to 1.6...
Skodovka opet nezklamala. V zakladni vybave verze Classic zakaznik za sve penize dostane dokonce ctyri plnohodnotna kola a navic je v cene i volant. Konkurence pak muze jen slepe zavidet takove vymozenosti jako je manualni klimatizace (rucne stahovana okenka vpredu i vzadu) a hlavne uzasne, casem proverene motory.
ano, je to tak. Od te doby co u skodovek vsichni pravidelne kontroluji jestli maji volant a kola, musi je tam davat. Nastesti se da setrit jinde, takze ted je auto bez vsech zarovek a predni sklo je naprosto bezne sklo, jako kazda okenni tabulka.
Alebo bočné airbagy. Napr. Bravo má len dva.Mimochodom čo to myslíte, že aj volant?
Precti si mu prizpevek jeste jednou a pomalu, ono ti to mozna dojde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.