Škoda Fabia Combi, české ceny jsou na světě

Automobilka Škoda představila ceny nové generace Fabie Combi. Základní cena tohoto modelu je v podstatě totožná s odstupující generaci a základní model Fabie Combi si tak můžete pořídit již za 285 900 Kč s motorem 1,2 HTP o výkonu 44 kW ve výbavě Classic. Příplatek za kombi je tak vůči hatchbacku přijatelných 20 000 Kč.

Tip: Představení Škody Fabia Combi naleznete zde.

U modelu Combi si budete moci vybrat ze čtyř stupňů výbavy, protože základní výbava Fabia nebude k dispozici.

Prodej Fabie Combi bude u nás oficiálně zahájen až 15. ledna, ale o něco dříve již půjde tento vůz objednat.

Již od základního stupně výbavy bude mít vůz k dispozici ABS s MSR, přední a boční airbay, posilovač řízení a další. U výbavy Ambiente pak získáte navíc multifunkční ukazatel, el. ovládaná přední okna, centrální zamykání a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbava Sport je navíc obohacena o 15" kola z lehké slitiny, projektorové halogenové světlomety, sportovní interiér a další.

Motor

Classic

Ambiente

Sport

Elegance

1,2 HTP 44 kW

285 900

x

x

x

1,2 HTP 51 kW

302 900

316 900

356 900

371 900

1,4 16V 63 kW

330 900

344 900

384 900

400 900

1,6 16V 77 kW

355 900

369 900

409 900

424 900

1,6 16V AT 77 kW

385 900

409 900

439 900

454 900

 

1,4 TDI 51 kW

380 900

394 900

434 900

449 900

1,4 TDI 59 kW

397 900

411 900

451 900

466 900

1,9 TDI 77 kW

420 900

434 900

474 900

489 900

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků