Škoda Fabia: akční modely Spirit, Sportline a Tour de France

28 komentářů

Ostrostrelec
20. května • 11:04

No ja vam nevim, jsem tesne pred koupi noveho vozostroje a ta "akcni nabidka" mi prisla primo do rany... A me se to libi! Kdyz si v konfiguratoru slozim autak sam, tak s ABS a nejakou tou perleti (byt to po barve nejezdi, ja vim) bych se vysplhal vejs, nez mi tady ted skodovka cpe pod nos toho Spirita se vsema tema serepetickama. OK, neni tam klima, OK, neni tam radio, OK, skodovka me proste tak jako tak pekne odira. On the other hand, kdybych byl na jejim miste, delam uplne to samy. Protoze muzu, ze.

prochyč
18. května • 21:49

Akční neakční,  to je šumafuk, nevím že se tím zabejváte, ten  žlutej kombík na konci se mi líbí moc, cena by mohla bejt  alespoň ale vo 20 000 níž. Váš problém je tady v tom, že jezdíte v jinejch autech a nakonec vy si tyhle kupovat nebudete  !!!!!! Tak co řešíte!!!!! ))

Fun Thomas
17. května • 20:58

Docela by mě zajímalo co timle Škodovka sleduje?! Já už sem si myslel že se vzpamatovala když předvadla dvě nadějné studie! Jedna jde dokonce do výroby (něco na způsob Roomstra , na stejnym podvozku stát i budocí Fabie) a to je moc dobře protože tahle kategorie u Škodovky ještě nebyla a proto má určitě co předvést! když nabídne cenově dostupný automobil s velkou využitelností a líbivým designem a ještě k tomu z "domácí dílny"! Ale proč Škodovka vytáhla akční modely?? No dobře chce zvýšit prodeje ale proč hned tři? Nestačil by jeden? Vždyť se toho tolik nezměnilo aby museli být tři!! Je to trapnej tah a Škodovka by se zase měla probudit!!!      

Fun Thomas
17. května • 21:07

 ,Na stejnym podvozku bude stát i .....

patrik
18. května • 17:17

Víte, určitě máte pravdu a já o marketingu a obchodu nic nevím, ale to nevadí, uklidnil jste mě svým vysvětlením, že je vlastně všechno v pořádku a Škodovka jede jede jako mašinka. Navrhuju Vám jen takový malý zpětný test - tak za měsíc se Vás nečekaně zeptám na názvy těch akčních modelů a Vy mi je všechny bez dívání do tabulek z hlavy na fleku vyjmenujete a řeknete mi, čím se jeden od druhého liší plus nějakou tu "key strength".  Potom Vám už zcela uvěřím, že je ten škodovácký marketing fakt promyšlený a zákazníkovi se zavrtá do hlavy jak cizopasník do chodidla. Jen doufám, že náhodou nejste zaměstnanec dealera nebo výrobce, to bychom tu anketku museli skrečovat. 

patrik
16. května • 19:19

Ať se snažím sebevíc, uniká mi smysl tohoto téměř pomateného kupení jednoho akčního modelu za druhým. Velice by mě zajímalo, jestli takovou frekvenci a překrývání akčních modelů uplatňuje nějaká jiná automobilka. Člověk asi musí být velký fanda na fabie, aby ho nabízení různých barev laku a potahů a pár marnivých udělátek vnitřně rozechvělo. Ve mně naopak vyvolává pocit nepřehlednosti, zbytečnosti (od čeho je konfigurátor) a lacinosti (pro nedokáže Škodovka identitu akčních modelů vyznačit - třeba byciklem nebo aspoň nosičem na kola k Tour de France atd.). Ze všeho nejvíc ve mně převládá sílící podezření, še Škodovka zkrátka jen marketingově vatuje fakt, že neuvedla včas na trh novou generaci fabie.

DAVID
16. května • 20:33

Když to tady tak čtu, tak markentigové oddělení má dle vás IQ dlaždící kostky.O obchodu nevíte nic, o marketingu jakbysmet a Škoda vydělává těžký prachy......Holt dělaj to ty kluci úplně blbě a hlavně vám vadí, že ty auta prodávaj dráž než je vyrobily.....To jsou ale zloději co??Holt je to všechno jinak....Třeba Renault ( některé modely)a  Nissan ( Micra) se prodávaj ( prodejci) téměř bez zisku, jen aby urvali % trhu a vydělali zpětně na opravách a údržbě.Asi lepší než snižovat výrobu.....a dalo by se toho napsat víc.Jenže tady to nemá smysl......

Jirka
17. května • 9:00

Nezlob se, ale myslím ze v marketingu u Škodovky dělaji fakt blbci, protože pokud se v roce 2005 chlubí jako sponzor mistrovství světa v hokeji reklamou na Superb okénka v eletrice jako standard, tak zaspali asi tak o 10 let. To samé nová octavia a 4 airbagy jako základ. Fakt síla, dnes se považuje v této třídě za standard min. 6 vaků. No nic, škodovku si určitě nekoupím....

mayk
17. května • 0:04

joj tos to všem nandal,ale sorry asi nemas tak uplne pravdu
jo a mezi náma aby se moje auto jmenovalo jako cyklistickej závod...to by me v praci zabili ze nicim jmeno firmy
a 1,2 sportline??? to je uz hardcore forek...

RRR
17. května • 1:29

Neboj, k tej 1,2-jke ti pridaju slapatka z bicyklu, aby si mal vacsi vykon

patrik
16. května • 19:20

...proč nedokáže Škodovka identitu akčních modelů vyznačit - třeba bicyklem...

Tomik
16. května • 14:24

Podivejte se na www.skoda-auto.pl na ceny Fabie ICE. Myslim, ze je to o dost zajimavejsi akcni nabidka za vybornou cenu.
Pro redakci: Nesel by napsat clanek, ktery by pojednaval o dovozu novych aut z okolnich zemi EU? Vyhody, nevyhody a pripadne komplikace?

tajnej
16. května • 15:26

Připojuji se k žádosti

Geo
18. května • 8:54

Prosim napiste, zda si podnikatel muze auto privezt. Jak to je se zdanenim a jestli lze provest odpocet DPH - lze dovezene auto prihlasit jako montazni vozidlo (N1)?

ted
16. května • 13:17


ty vo*e fabka jako auto z min. století, a pořád je to akční
ještě že ty sra*ky nekupuju

Pietro
16. května • 12:21

Nechápu jak si tohle může někdo koupit. Zejména verze Sportline 1,2HTP Combi.... Před lety existovala verze Favorit Sportline 1,3 50kW, teď kluci přidali něco na váze a ubrali na výkonu.... To mu se nedá říc jinak  než sportovní evoluce f. Škoda.
 Buď je  Škoda přesvědčena, že jsou její zákazníci blbci anebo si myslí, že si na našem trhu může dělat co chce a vše jí projde.
Proč místo těchto volovinek neudělají třeba akci klima zdarma??? Teď před létem by se to hodilo mnohem víc! 

Karel
16. května • 18:54

A je spravne... zakaznici Skody JSOU blbci.

vedeni
16. května • 11:45

At tam daj proboha klima a ne takovyhle pikacoviny!

vedeni
16. května • 11:45

At tam daj proboha klima a ne takovyhle pikacoviny!

Likso
16. května • 13:17

Tak pokud chceš akční škodovku s klimou, tak se mrkni na Škoda Fabia Ice, to jsou super ceny, až 50000 Kč ( u luxusních verzí až 100000 Kč ) opravdová výhoda proti současným cenám ( Fabia s 1,2 HTP 12v, ABS, klima,posilovač, v elektrice, rádio s cd, senzor a to vše vycházející z verze Ambiente, ne classic ) a to za bratru 300000 Kč. Neveříš? Mrkni se na Skoda-auto.pl ať vidíš, jak náš škodovka u nás v čechách obírá, ku..y jedny. Ještě že to není taký problém dovést, bydlím pár metrů od čáry

Freerka
23. května • 14:07

mate prosim nekdo kontakt na nejakeho dovozce z polska, pripadne aspon zkusenost? dik..

Martin
16. května • 15:58

Jeste, ze uz nemame socialismus a kdyz mam pocit, ze me vyrobce odira, nemusim si koupit vyrobek od nej

Martin
16. května • 15:58

Jeste, ze uz nemame socialistmus a kdyz mam pocit, ze me vyrobce odira, nemusim si koupit vyrobek od nej

Dr1v3r
16. května • 9:10

Sport line se mi libi, ale 330 000 za 1.2 HTP - to si snad delaj srandu...

austin
16. května • 11:44

navíc sportline s tímhle motorem? mají na mysli auto jako třeba pro šachisty?

MadMack
16. května • 8:47

Každý model vychází z výbavy Classic a od tohoto modelu se odvíjí i ta "tolik populární cenová výhoda". Stejně tak můžu napsat, že verze Elegance se odvíjí od modelu Classic a cenová výhoda je 53800,- Kč (schválně to zkuste v konfigurátoru Škodu). Myslím, že tyhle "akční" modely až tak akční nebudou

Petr Broža
16. května • 8:51

Stejně tak je možné využít pouze připlatkovou výbavu pro model Classic.

Haya
16. května • 8:09

a to se vyplatí...

Doporučujeme

Články odjinud