Škoda Fabia: akční modely Spirit, Sportline a Tour de France

Škoda začala koncem dubna nabízet tři zajímavé akční modely Fabie. Nejlevnější a nejméně vybavený je Spirit, Sportline potěší 15" litými koly a sportovním interiérem a Tour de France, který je nabízen jen jako kombi, používá žluté doplňky interiéru.
Škoda Fabia: akční modely Spirit, Sportline a Tour de France

O akčních modelech Tour de France a Sportline jsme psali už v dubnu, oproti dříve uvedeným informacím je možné Tour de France pořídit i se silnějšími motory a Sportline i v karosářských verzích sedan a kombi. Nový je pak akční model Spirit, který je z nabízené trojice nejlevnější, ale má horší výbavu.

Fabia Spirit

Exteriér: vnější zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, 15" kola s novým designem velkoplošných krytů kol TEMPLE, černé ochranné boční lišty dveří, bez označení motorizace na zádi vozu, označení akčního modelu na bocích vozu, všechny barvy z nabídky pro model Fabia (žlutá Lemon není v nabídce pro sedan)

Interiér: originální potahy sedadel s novým barevným odstínem, vnější části opěradel a sedadel ve vínové barvě, přístrojová deska v provedení Onyx/Onyx, nová řadicí páka se sportovním designem

Výbava:  airbagy řidiče a spolujezdce, ABS + Dual Rate + MSR (+ ASR pro 1.4 16V 74 kW a 1.9 TDI 74 kW), bezpečnostní světla ve výplních předních dveří, přední mlhové světlomety, SunSet – skla s vyšším stupněm tónování (zad. dveře, zad. boční okna /kombi/, zad. okno), centrální zamykání dveří, SAFE systém, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu, signalizace vzdálenosti při parkování vzadu, sklopná stropní madla, zadní s věšáčky, síťový program (sada sítí v zavazadlovém prostoru)

Ceny

Motor Fabia Combi Sedan
1.2 HTP 40 kW 295 900 - -
1.2 HTP 47 kW 310 900 325 900 325 900
1.4 16V 55 kW 340 900 355 900 355 900
1.4 16V 74 kW 361 900 376 900 376 900
1.9 SDI 47 kW 370 900 385 900 385 900
1.4 TDI 55 kW 390 900 405 900 405 900
1.9 TDI 74 kW 421 900 436 900 436 900

V ceně jsou všechny barvy mimo žluté Lemon pro sedan. Cenová výhoda až 33 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fabia Sportline

Exteriér: kola z lehkých slitin 6 J x 15" BAND, přední mlhové světlomety, vnější zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu, SunSet – skla s vyšším stupněm tónování (zadní dveře, zadní boční okna — kombi, zadní okno), černé ochranné boční lišty dveří, označení akčního modelu na bocích vozu, bez označení motorizace na zádi vozu, barvy červená Flamenco nebo Corrida, stříbrná diamantová, černá magická s perleťovým, efektem a žlutá Lemon (žlutá Lemon není v nabídce pro sedan)

Interiér: přístrojová deska v provedení Onyx/Onyx, chromované vnitřní kliky dveří, pojistné kolíky zámků dveří a pojistné tlačítko ruční brzdy, bezpečnostní pásy v červené barvě, nová řadicí páka se sportovním designem, kůží potažené madlo ruční brzdy a manžeta řadicí páky, vkládané tkané koberce.

Výbava: airbagy řidiče a spolujezdce, ABS + Dual Rate + MSR (+ ASR pro 1,4 16V/74 kW a 1,9 TDI PD/74 kW), tříramenný sportovní volant v koženém provedení, sportovní sedadla, rádio Symphony s CD přehrávačem a 8 reproduktory, sklopný klíček s dálkovým ovládáním centrálního zamykání, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, multifunkční ukazatel (palubní počítač), sklopná stropní madla, zadní s věšáčky, síťový program (sada sítí v zavazadlovém prostoru)

Ceny

Motor Fabia Combi Sedan
1.2 HTP 47 kW 330 900 345 900 345 900
1.4 16V 55 kW 360 900 375 900 375 900
1.4 16V 74 kW 381 900 396 900 396 900
1.9 SDI 47 kW 390 900 405 900 405 900
1.4 TDI 55 kW 410 900 425 900 425 900
1.9 TDI 74 kW 441 900 456 900 456 900

V ceně jsou barvy žlutá Lemon (mimo sedan), černá s perleťovým efektem, stříbrná diamantová metalíza a červená Flamenco metalíza nebo červená Corrida. Cenová výhoda až 45 tisíc korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fabia Tour de France

Model Tour de France byl uveden ku příležitosti spozoringu Škody slavného cyklistického závodu Tour de France. Model lze objednat pouze v karosářské verzi kombi, a to se všemi motory mimo benzínový dvoulitr. 

Exteriér: označení akčního modelu na bocích vozu, vnější zrcátka a kliky dveří lakované v barvě vozu,  černé ochranné boční lišty dveří, bez označení motorizace na zádi vozu, vnější barvy: stříbrná diamantová, černá magická s perleťovým efektem a žlutá Lemon

Interiér: přístrojová deska v provedení Onyx/Onyx; výplně dveří s horní plastovou lištou také v barvě Onyx, bezpečnostní pásy ve žluté barvě, tříramenný sportovní volant v koženém provedení, kůží potažené madlo ruční brzdy a manžeta řadicí páky, chromované vnitřní kliky dveří, pojistné kolíky zámků
dveří a pojistné tlačítko ruční brzdy, vkládané tkané koberce se žlutým lemem a logem Tour de France

Výbava: 15" kola z lehkých slitin, skla od sloupku B s vyšším stupněm zatmavení, vnější kliky v barvě vozu, přední mlhovky, přední airbagy, ABS+MSR (+ ASR pro 1,4 16V/74 kW a 1,9 TDI PD/74 kW), rádio CD Symphony + osm reproduktorů, chrompaket, malý kožený paket, dělené zadní sedadlo, tříramenný sportovní volant, el. nastavitelná zpětná zrcátka, el. ovládání oken vpředu, dálkové ovládání centrálu se sklopným klíčkem, posilovač řízení, palubní počítač, výškově nastavitelná přední sedadla či síťový program

Ceny:

  • 1.2 HTP 47 kW: 352 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW: 382 900 Kč
  • 1.4 16V 74 kW: 403 900 Kč
  • 1.9 SDI 47 kW: 412 900 Kč
  • 1.4 TDI PD 55 kW: 432 900 Kč
  • 1.9 TDI PD 74 kW: 463 900 Kč

V ceně jsou barvy žlutá Lemon, černá s perleťovým efektem a stříbrná diamantová metalíza.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků