Škoda Fabia a Roomster Tour paket: něco pro cyklisty

Čeští zákazníci mají označení Tour v případě škodovek spojené s časově neomezeným výprodejem výběhových modelů, ale v tomto případě jde o trochu jinou Tour. Již 3. července totiž odstartuje 97. ročník cyklistické Tour de France, Škoda je tradičním partnerem této jistě významné sportovní události, a tak se rozhodla své sponzorství promítnout i do nabídky modelů. A schytaly to právě Fabia s Roomsterem.

Podobně jako v případě nedávno avizovaného, poněkud předraženého Race paketu pro Fabii se tato nabídka nejspíše nedotkne českých dealerství značky, a tak se můžeme podívat na to, o co u nás přijdeme. A rovnou můžeme říci, že ne o mnoho.

Pokud byste v rámci paketu spojeného s cyklistikou očekávali nějaký akční držák kol či cokoli podobného, jste na omylu. Zřejmě jen holandští, francouzští a belgičtí dealeři (přes tyto země vede letošní Tour) budou moci v rámci Tour paketu nabízet pro oba modely v podstatě jen nikterak specifickou dodatečnou výbavu skoro zadarmo. Tour paket obsahuje 15" nebo 16" hliníková kola, zatmavená zadní okna a bílou střechu nebo hagusy, to vše pochopitelně v závislosti na modelu. Běžná cena těchto prvků je 1 180 eur, při Tour de France budou k mání za 199 eur, zákazníci tedy ušetří nějakých tisíc eur.

Paket je k dispozici v kombinaci s většinou výbav, nabídka dostupných motorizací už tak pestrá není - jen jeden motor má objem jiný než 1,2 litru. Abychom byli konkrétní, k dispozici bude 1,2 HTP s 69 koňmi, 1,2 TSI s 85 a 105 koňmi, 1,2 TDI se 75 koňmi a 1,6 TDI opět se 105 koníky.

Pokud se tento paket v Česku neobjeví (jako že to tak už nevypadá), opravdu to nebude velká ztráta...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovanou Fabii či Roomster v Tour paketu od standardu nerozeznáte
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků