Škoda Fabia a Roomster Tour paket: něco pro cyklisty

Čeští zákazníci mají označení Tour v případě škodovek spojené s časově neomezeným výprodejem výběhových modelů, ale v tomto případě jde o trochu jinou Tour. Již 3. července totiž odstartuje 97. ročník cyklistické Tour de France, Škoda je tradičním partnerem této jistě významné sportovní události, a tak se rozhodla své sponzorství promítnout i do nabídky modelů. A schytaly to právě Fabia s Roomsterem.

Podobně jako v případě nedávno avizovaného, poněkud předraženého Race paketu pro Fabii se tato nabídka nejspíše nedotkne českých dealerství značky, a tak se můžeme podívat na to, o co u nás přijdeme. A rovnou můžeme říci, že ne o mnoho.

Pokud byste v rámci paketu spojeného s cyklistikou očekávali nějaký akční držák kol či cokoli podobného, jste na omylu. Zřejmě jen holandští, francouzští a belgičtí dealeři (přes tyto země vede letošní Tour) budou moci v rámci Tour paketu nabízet pro oba modely v podstatě jen nikterak specifickou dodatečnou výbavu skoro zadarmo. Tour paket obsahuje 15" nebo 16" hliníková kola, zatmavená zadní okna a bílou střechu nebo hagusy, to vše pochopitelně v závislosti na modelu. Běžná cena těchto prvků je 1 180 eur, při Tour de France budou k mání za 199 eur, zákazníci tedy ušetří nějakých tisíc eur.

Paket je k dispozici v kombinaci s většinou výbav, nabídka dostupných motorizací už tak pestrá není - jen jeden motor má objem jiný než 1,2 litru. Abychom byli konkrétní, k dispozici bude 1,2 HTP s 69 koňmi, 1,2 TSI s 85 a 105 koňmi, 1,2 TDI se 75 koňmi a 1,6 TDI opět se 105 koníky.

Pokud se tento paket v Česku neobjeví (jako že to tak už nevypadá), opravdu to nebude velká ztráta...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovanou Fabii či Roomster v Tour paketu od standardu nerozeznáte
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků