Škoda Fabia a Roomster po faceliftu znají své nové ceny, jsou nižší

Facelift Škody Fabia i jejího urostlejšího sourozence jménem Roomster jsme vám představili již koncem února. Inovovaný vzhled i technika ale volaly také po aktualizaci cen a škodovka nám ji dopřála dříve než jsme se stačili rozkoukat. Hned zkraje března vám tak můžeme nabídnout kompletní nový ceník.

A je to téma více než aktuální, neboť objednávat inovované modely můžete začít právě dnes. Pozitivní zprávou je, že ceny šly vesměs dolů a začínají těsně pod hranicí 200 tisíc Kč, i když zrovna za tuto cenu koupíte jen ořezanou Fabii 1,2 HTP v provedení Easy, které zřejmě nebude mít daleko k někdejšímu Juniorovi.

Další položkou v ceníku, která si zaslouží pozornost, jsou přeplňované motory 1,2 TSI. Nejen proto, že jsou pod kapotou Fabie zcela nové, ale v případě výkonové verze s 63 kW se ke všem provedením modelu váže zaváděcí nabídka „TSI Start”, která přináší cenové zvýhodnění ve výši 10 000 Kč, nebo zvýhodněné financování od ŠkoFINu s měsíční splátkou od 3 667 Kč. Škoda Fabia v provedení Classic s benzinovým turbomotorem motorem 1,2 TSI/63 kW je tak v České republice k mání za ceny od 249 900 Kč.

Abychom byli úplní, omlazená Fabia bude na domácím trhu nabízena ve čtyřech výbavových stupních: Easy, Classic, Ambiente a Elegance. Výbavové verze Classic a Ambiente je navíc možné rozšířit o příplatkové pakety Classic Plus a Ambiente Plus s extra výbavou navíc. Nově se objeví balíčky Sport I a Sport II vycházející z výbavového stupně Ambiente, jejichž součástí jsou: sportovní sedadla, tříramenný kožený volant a 15" kola z lehké slitiny Antares, resp. MaxiDOT, autorádio Swing a elektronické systémy ESP a TPM. Přehlednou tabulku základních cen i volitelných paketů najdete níže, dalšího zkoumání vás ušetříme konstatováním, že příplatek za provedení kombi v jinak stejných provedeních Fabie je 15 000 Kč.

U Roomsteru není situace zásadně odlišná. V ČR bude nabízen ve třech výbavových stupních: Easy, Style a Atractive. Základní cena modelu Roomster Easy s motorem 1,2 12V HTP/51 kW začíná na 269 000 Kč, což oproti verzi před facelitem znamená zlevnění o 30 000 Kč. Podobně jako v případě modelu Fabia lze za příplatek získat paket Plus (Easy Plus popř. Style Plus) s položkami mimořádné výbavy za zvýhodněné ceny. Stejně tak balíčky Sport I a Sport II, coby další nadstavbu výbavového stupně Style. V nabídce je rovněž užitková verze Praktik, nyní s cenovým zvýhodněním 40 000 Kč.

S příchodem modernizované Fabie budou (nadále) k dispozici i další zajímavé deriváty: Sportline a Scout. Fabia Scout bude k dispozici od druhé poloviny roku 2010 a nabídne obvylké designové zvýraznění pro provedení tohoto jména. Sportovně smýšlejícím zákazníkům je určena Fabia Sportline. Oproti výbavě Ambiente nabídne Sportline více výbavy a několik sportovně laděných doplňků (17" kola, sportovní interiér ad.).

Cen nově představených modelů Fabia RS a Fabia Combi RS jsme bohužel nedočkali, budou oznámeny až se zavedením vozů na trh rovněž v druhé polovině roku 2010.

Autorizovaní prodejci Škoda v České republice jsou připraveni přijímat objednávky na inovované škodovky od dnešního dne. První vozy přitom zákazníkům již začátkem dubna 2010.

Ceny Škody Fabia, Fabia Combi a Roomster platné od 3. 3. 2010

ceny uváděné s * jsou včetně zaváděcí nabídky TSI Start u motoru 1,2 TSI/63 kW

Fabia
Motorizace (kW) Easy Classic Ambiente Elegance SportLine
1,2 HTP/ 44 199.900,- 219.900,- 234.900.- x x
1,2 12V HTTP/ 51 x 234.900,- 249.900,- 309.900,- x
1,2 TSI/ 63* x 249.900,-* 264.900,-* 324.900,-* 289.900,-*
1,2 TSI/ 77 x 284.900,- 299.900,- 359.900,- 324.900,-
1,2 TSI/ 77 AP x 319.900,- 334.900,- 394.900,- 359.900,-
1,6 TDI CR/ 55 x 314.900,- 329.900,- 389.900,- 354.900,-
1,6 TDI CR/ 66 x 345.900,- 360.900,- 420.900,- 385.900,-
1,6 TDI CR/ 77 x 365.900,- 380.900,- 440.900,- 405.900,-
Pakety na přání
Classic Plus Ambiente Plus

(10.000,- Kč)
klimatizace Climatic klimatizace Climatic



centrál. zamykání centrál. Zamykání










Sport I.



  sportovní sedadla  


  3-ramenny kož. Volant  


  15" litá kola  
           
      Sport II.    
      MaxiDOT    
      autoradio Swing    
      TPM    
      ESP    

 

Fabia Combi
Motorizace (kW) Classic Ambiente Elegance Scout
1,2 HTP/ 44 234.900,- 249.900,- x x
1,2 12V HTP/ 51 245.900,- 264.900,- 324.900,- x
1,2 TSI/ 63* 264.900,-* 279.900,-* 339.900,-* 328.900,-*
1,2 TSI/ 77 299.900,- 314.900,- 374.900,- 363.900,-
1,2 TSI/ 77 AP 334.900,- 349.900,- 409.900,- 398.900,-
1,6 TDI CR/ 55 329.900,- 344.900,- 404.900,- x
1,6 TDI CR/ 66 360.900,- 375.900,- 435.900,- 424.900,-
1,6 TDI CR/ 77 380.900,- 395.900,- 455.900,- 444.900,-
Pakety na přání Classic Plus Ambiente Plus    
(10.000,- Kč) klimatizace Climatic klimatizace Climatic    

centrál. zamykání centrál. zamykání    



   


Sport I.    

  sportovní sedadla    

  3-ramenny kož. volant    

  15" litá kola    
         
    Sport II.    
    MaxiDOT    
    autoradio Swing    
    TPM    
    ESP    

 

Roomster
Motorizace (kW) Easy Style Atractive Scout Praktik
1,2 12V HTP/ 51 269.900,- 299.900,- 339.900,- x 237.881,-
1,2 TSI/ 63* 284.900,- 314.900,- 354.900,- 334.900,- 252.881,-
1,2 TSI/ 77 319.900,- 349.900,- 389.900,- 369.900,- x
1,2 TSI/ 77 AP 354.900,- 384.900,- 424.900,- 404.900,- x
1,6 TDI CR/ 66 380.900,- 410.900,- 450.900,- 430.900,- 348.881,-
1,6 TDI CR/ 77 400.900,- 430.900,- 470.900,- 450.900,- x
Pakety na přání Easy Plus Style Plus      
(10.000,- Kč) klimatizace Climatic autorádio Dance      
  centrál. zamykání 15" litá kola      
  el. ovládaná přední okna SunSet      
  parkovací senzory vzadu        
  síťový program Sport I.      
    sportovní sedadla      
    3-ramenny kož. volant      
    15" litá kola      
           
    Sport II.      
    MaxiDOT      
    autoradio Swing      
    SunSet      
    ESP      

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků