hadat sa ci 1,4 55kW ci jej zvysia vykon na 59 kW. ved nato im staci len prepisat papiere, ten vykon tam uz aj tak je. alebo druha varianta ze urobia 59kW verziu kde zmenia sacie potrubie alebo trochu nastavia ventoily a budu udavat ze ma 59 kW papierovo a vykon tam bude tych 63 kW.
podla info to este nie je jednoznacne ci to bude mat 59kW, uvazuju este o vykone 63kW ( 86 koni ). to uz je lepsie.
pokud by to bylo fsi 63kw jako v Polu, tak by to bylo totalne nejlepsi...
Vážený pane,Fabii kombi s tímto motorem (1.4 -59 kW) jsme kupovali do firmy již v prosinci 2005 !!!Tak nepište bludy
1.4 zážehová varianta neměla 59kW, možná diesel 1.4 TDi
za 10 by mohli Číňani dělat tak levný auta (a možná už s lepší kvalitou), že bude mít Škoda problém Problém je ale v českých patriotech, kteří si to auto stejně budou kupovat. Nic proti Škodě - sám jsem si odjezdil x let ve Feldě a nezklamala mě - ale dnes bych si koupil Fabii snad jen kvůli dostupným dílům a levnějšímu provozu - motorově je to bída (pokud nebereme v úvahu dieselovou verzi nebo silnější zážeh - ale to se dostáváme na 450tis), koncepčně již zastaralá, cenově předražené auto. Nicméně chápu, že kvůli svým protěžovaným bratrům ve VW musí Škoda hrát druhé housle, viz zvýšení výkonu z 55 na 59kW. Smutné
Taky tě trochu nechápu, co je na fabii zastaralého, proč je podle tebe předražená? Koukal jsi vůbec někdy za kolik nabízí konkurence? Hlavně taky co nabízí konkurence? Ukaž mě stejně starý auto s fabií s lepším podvozkem nebo dílenským zpracováním, kvalitou materiálů atd. Taky by mě teda zajímalo, v čem se momentálně vozíš ty?
Jezdil jsem s Felicii, ted Avensis 1.8VVTi rok 01.
To ale není celá odpověď, to nejdůležitější jsem se od tebe nedozvěděl. Já můžu taky napsat že mám Audi S8
to pit: :))) tak přesně na tebe jsem čekal. Pro tebe a všechny pochybovače o předraženosti vozů Škoda auto. Vezmeme jako příklad již zmiňovanou Fábku. Vezmu variantu ambiente, motor 1,4 16V 55kW. Už tato varianta začíná na částce kolem 330.000,-, teď nevím přesně a nemůžu se podívat na oficiální ceník, protože mi tady na tom firemním šmejdu nechodí konfigurátor. Ale to je nepodstatný. Připočítám 35.000,- za klimatizaci, to považuju já osobně v dnešní době za standard, a dostávám se na nějakých 365.000,- Mám "auto" s jakž takž výbavou, ale slabou motorizací. Ty mi chceš říct, že ti ta cena přijde adekvátní k danému "autu" ?? Teď se mrknem na konkurenci, jak si tak vehementně chtěl. Ale dopředu tě upozorňuju, že to pro tebe nebude pěkný počteníčko :) Jestli sis koupil Fábku, tak záhy zjistíš, jaký si trotl. Varianta 1) Hyundai Getz, výbava dynamic, motor 1,4 16V 71kW, už tady je úplně někde jinde, základní cena 269.000,- a to už je v ceně klimatizace !! Připlatím si 30.000,- za ABS, EBD, atd. abych měl plnou výbavu a dostávám se na cenu 300.000,- jak ho*no. Co mi na to chceš říct? Snad né to, že má Fábka kvalitnější plasty, to bych se ti vysmál :) nebo dílenský zpracování a o interiéru ani nemluvím. Jedeme dál, varianta 2) Kia Rio, výbava EX s motorem 1,4 16V 71 kW, komplet výbava - klima, vše v el., atd. navíc i s liťákama !! cena 319.000,- co mi řekneš na tohle? Jedem dál varianta 3) Fiat Punto classic, 1.3 16V 51kW, plná výbava, cena 335.000,- Mám pokračovat? Já myslím, že to nemá smysl. Za ty prachy, co bych vrazil do ušmudlaný Fábie, "auta" nižší třídy, se slabým motorem a příšerným interiérem (pro mě), si raději koupím mega káru Hyundai Elantru, auto o třídu výš, motorem 1,6 16V s výkonem 77kW, v plný palbě a to vše za 359.000,- A to už je panečku jiný svezení a pohodlí. Nebo Kia Cerato, výbavou LX+, motorem 1,6 16V 77kW, v plný palbě za 340.000,- samo, že je to auto zase o třídu výš. Čekám na tvou reakci, jsem opravdu zvědav, jaký karty vyložíš na stůl ty.
Teď tě budu reprodukovat: Tak přesně na tebe jsem čekal!!! Porovnáváš neporovnatelné, nechceš mi snad tvrdit, že nějak Fiat (před krachem, automobilky si ho přehazujou jako horkej brambor) punto je snad srovnatelnej s Fabií? To si snad děláš legraci, to je opravdu dobrý žert! Jinak uvádím, ža Fábii nevlastním!!! A co se korejců týče, nic proti nim nemám, ale takovýho šmudlu bych si teda určitě nekoupil. Kup si ho, pojezdi si s ním pár let a pak ho dej do bazaru a uvidíš kde je ta jeho výhodná cena. Tam se ten cenovej rozdíl ještě zvětší, viď? Nebudu ti nic vyvracet, každej tíhne k jiný značce a toho trotla si přístě laskavě odpusť. Ničím si mě nepřesvědčil, budu se raději držet kvality!
to pit: :)) porovnávám neporovnatelné? Jak si na to přišel? Jsou to auta ve stejné třídě, jsou. Jen pro příklad, Fábie: rozvor 2462mm, objem kufru 260 L, atd....Punto: rozvor 2460mm, objem kufru 297 L, atd. V čem je problém ?? Vysvětli mi, prosím, co je mezi Fábií, autem nižší třídy s takovými parametry neporovnatelného s Puntem, autem nižší třídy a stejnými parametry? Že by opět kvalita plastů ? :) A co se týče té legrace, tak tu si dělám akorát z lidí, co jsi to neumí spočítat, mají předsudky a nechají se lehce ovlivnit strategií firmy Škoda auto . Teď k tomu bazaru :) Já nevím jak ty, ale já svoje auta do bazaru nedávám, proč bych to taky dělal. Vždy jsem prodával a budu prodávat jako fyzická osoba sám za sebe, k tomu nepotřebuju žádného prostředníka. Za auto si řeknu adekvátní cenu podle stáří, stavu vozidla, najetých km, atd. a tu taky dostanu. Mimochodem to, že někdo dá svoje auto do bazaru, o ledasčem vypovídá. Takže tenhle argument nemůžu vzít. Navíc já osobně si nekupuju auto s tím, že ho budu mít 3 roky a potom ho střelím, to bych byl ten největší hlupák. A po řekněme 8 letech se ta cenová hranice ojetin v této třídě vyrovná, ten rozdíl cen u jednotlivých značek už není nijak markantní. S tím rozdílem, že ty tratíš mnohem víc kvůli přemrštěné pořizovací ceně. A poslední věc, vrátím se k tvé poslední větě, ta mě opravdu rozesmála. Budeš se raději držet kvality ? :)) Tak mi vysvětli, jako laikovi, CO?, opakuji CO? je na Fábii kvalitnější než na autech jiné značky stejné třídy? Já jsem to do teď nezjistil, opravdu. Ještě bych chtěl říct jednu věc, nemám nic proti vozům Škoda, pouze proti finanční politice této firmy.
Nevím, proč se tady pořád oháníš kvalitníma plastama atd, ale zřejmě víš, o čem mluvíš. Nechceš mi snad tvrdit, že punto je na tom líp než fábie? Pokud já vím, tak třeba v anglii se v testu spolehlivosti fabia umístila na třetím místě, není to pravda? A kdepak že je ten fiat, hyundai, kia? Sedni se někdy do fabie a třeba do toho tvého vychvalovaného punta a porovnej je. Měl jsem možnost se v puntu povozit a nic mě nepřesvědčilo o tom, že to je lepší než fabie. Pravda, motor nešlapal špatně, ale podvozek, řazení, interiér, exteriér, no raději nic nebudu psát. Porovnej taky vnitřní velikost u těchto aut. Ten bazar jsem nadhodil jen tak pro orientaci, samozřejmě že můžeš prodávat auto jako fyzická osaba, to ti neberu. Ovšem na tvoje zmiňované značky mě nepřesvědčíš, jako já tebe na Škodovku. Drž se tvých značek, já se budu držet svých. A že třeba neporovnáš s Fabií i Peugeot, Renault nebo Ford?
to pit: :)) no jak chceš. Tak vezmem třeba Ford Fiesta, verze ambiente AC, motor 1.4 Duratec 58kW, cena 309.000,- s klimatizací, připlatím si akorát ABS za 14.500,-, mám auto v plný palbě a dostávám se na cenu 323.500,- Kurňa zase levnější, v čem to bude? :) A nechceš mi tvrdit, že je Fábka kvalitnější, že ne. Já už na to kašlu, takhle bych mohl pokračovat donekonečna. Prostě člověk, který to nechce pochopit, to nepochopí. Jinak jsem nikde neřekl, že je na tom Punto líp než Fábka ! Pouze srovnávám srovnatelné vozy ve své třídě a jejich ceny. V tom, bohužel, Fábie ve všech směrech prohrává. Co se týče svezení, tak toho se neboj, ve Fábce jsem x km odřídil a nejen v ní, ale i v ostatních zmiňovaných a hnedle jsem pochopil. K tomu interiéru raději opravdu nic nepiš, protože i zarytý škodovák ti řekne, že konkrétně interiér ve Fábii se vůůůbec nepovedl. Na mě osobně působí přímo odpudivě, absolutně žádný nápad, žádné tvary, strohý, atd. Prostě rovná, nic neříkající deska. Exteriér, pravda, není špatný. Nechci tě přesvědčovat na mé značky, proč taky, na to musí každý přijít sám. Já bych se klidně Fábii koupil, k tomu se s naprostým klidem přiznám, ale musela by stát tak o 100.000,- míň, potom by to byla konkurence. Dal jsem ti x příkladů, které jsi mimochodem chtěl, že je Fábie předražené auto. Ale od tebe jsem se ničeho podobného nedočkal. Jen řeči. Uveď mi, prosím, jeden jediný pádný příklad, argument, co chceš, proč bych měl vrazit skoro 400.000,- do Fábie. Proč ty bys ty prachy za to auto dal? Teď to nemyslím nijak zle, prostě mě to zajímá.
Ještě k tý fiestě, ambiente 1,4, když tam přihodím to abs, centrál, klimu, červenou barvu (která je u škodovky zdarma) tak jsem na 396 tisíc! Za ty ptrachy je ta fabka v combíku a s lepší výbavou!
to pit: O odstavec výše Nevím, kde bereš info o cenách, ale jsi jaksi mimo realitu.
Po návštěvě stránek Renaultu, jsem se s R clio 1,4 s klimou, el. okna a zrc. dostal na 424.600,- Kde bereš ty ceny čoveče?
to pit: :)) já tě snad budu ještě učit hledat na netu :)) Otevři si stránky renault.cz, najeď na horní liště na "Nové vozy" a vyber Clio Storia. Najeď na sekci "Ke stažení" stáhni si aktuální ceník Clio Storia - akční nabídka. A už budeš vědět, kde jsem tu cenu vzal. A takhle to je i s tou Fiestou, ale to už jsem ti psal nahoře
Tak si odskoč na konfigurátor na www.ford.cz, než jsem to sem napsal, tak jsem si to auto sestavil! O exteriérech a interiérech se asi bavit nebudeme, každýmu se totiž líbí něco jiného. Mě třeba osobně se korejská auta nelíbí vůbec (jak zevnitř tak z venku), tobě jo, takže v tom se neshodnem. Mě třeba interiér fabie (i fiesty) připadá jako jeden z nejzdařilejších, nelíbí se mi totiž nějaké kapličky uprostřed, nějaký plastový madla na palubovce, atd. Je to tak jak jsem již uvedl, každýmu se líbí něco jiného. Mimochodem když píšeš o fabii za 376 tisíc, tak si raději skoč na verzi elegance, kde je za tuto cenu úplně všechno (to co třeba ani getz nenabízí). Ono přihazovat výbavu do základu se šeredně nevyplatí, proto jsou taky výbavy odstupňovány. A jak píšeš getz za 300 tisíc v plný náloži, tak si to spočítej přesně, plná nálož stojí jiný peníze.
to pit: :)) ty kluku jeden, s tebou to nepůjde. Ty moc dobře víš, že je Fábka předražená kára, ale už z principu to nepřiznáš. Pořád budeš chodit kolem horký kaše, stejně ti vždycky ukážu na názorným příkladu, že nemáš pravdu, ale ty se budeš přesto hádat a stát si za svým:)Na konfigurátor Ford zapomeň, stáhni si aktuální ceník, Fiesta 2006 - akční nabídka a z tohoto ceníku vycházej A když už si zmínil toho Getze, tak ještě jeden názorný příklad. Vezmu obě auta v plný palbě, tím ale myslím v plný. Takže Getz, výbava Sport, motor 1.6 16V 78kW v plný parádě za 349.000,- s tím, že oproti Fábce mám navíc 2x repro (6 repro ve voze) a el.ovládání zadních oken. Fábie, výbava Elegance, motor 1.4 16V 55kW :), v plný parádě za cenu 381.400,- Správně bych měl ovšem vzít verzi s motorem 1.4 16V 74kW, aby konkurovala a tady se dostávám v té samé výbavě na skromných 401.400,- no neber to za ty prachy :)) Pořád ti to nestačí?Nebudu tady znova uvádět příklady Elantry a Cerata, aut o třídu výš, s lepší výbavou než Fábie Elegance, ale cenou úplně někde jinde.Elantra 359.000,- a Cerato 340.000,-A na úplný konec bych chtěl ještě říci, že si vůbec nepochopil smysl diskuze. Nemá totiž cenu srovnávat auta v nižší třídě s max. výbavou, ale srovnávat poměr cena / výkon. Proč, když chci klimatizaci, bych si měl u Fábky kupovat výbavu Elegance(jiná výbava ji bohužel nenabízí) za cenu 372.900,- když mi ji Getz nabízí už v základu za 269.000,- Což je 100.000,- rozdíl a TADY je ta předraženost. A takhle bych mohl pokračovat.Kašlem na to, oba moc dobře víme, jaká je pravda, jen ji jeden z nás nechce přiznat.
No pokud píšeš, že jsem nepochopil smysl diskuze a srovnávám ceny, tak první jsi byl ty kdo tady házel těma ciframa. Bohužel jsi mě ničím nepřesvědčil, konfigurátor na ostatních stránkách funguje správně. Pokud uvádíš očesanou výbavu za nesmysknou cenu u konkurence, tak se na ty stránky podívej a počítej. U všech aut (Renault, ford) se dostaneš s plnou výbavou nad 400 tisíc!!! Akční nabídka není totiž na věky, ale časově omezená, a rozhodně neobsahuje plnou výbavu. Přihoď do getze boční air bagy, tempomat, el. ovládaná a vyhřívaná zrc., atd. Bohužel jsi mě nepřesvědčil, já ti taky můžu napsat, že škodovka má akční nabídku - plná výbava s tdi za 239.900,- . Kdyby to bylo předražený, tak se to asi neprodává! Zkus si tam opravdu naházet plnou výbavu
A ještě ti udělám srovnání s Fordem, abys neřekl, že srovnávám jen korejce :)Nižší třída u Fordu je Fiesta, s 1.4 16V 58kW, s tou mojí požadovanou výbavou je momentálně v akci za cenu 338.500,- (cena i s rádiem)Fábie, vezmu 1.4 16V 55kW, abys neřekl, u který je už základní cena 372.900,- :) a to je bez rádia, tak ho tedy připočítáme a dostáváme se na cenu 383.900,- Je to samo výbava Elegance, mě by sice stačila Ambiente, která začíná na 332.900,-, ale když do ní dokoupím klimu a rádio, tak se dostanu na cenu 378.900,- Fiesta za 338.500,- vs. Fábie za 378.900,- Stejný auta, výbava jakou jsem požadoval, ale bohužel, Škoda opět dražší
to pit: Nepochopil, přečti si to ještě jednou a pořádně. Ano konfigurátory fungují správně, to máš pravdu, ale to vůbec nic neřeší. Já, když chci koupit auto, tak ho chci koupit TEĎ a tím pádem se dívám co mi kdo nabídne právě TEĎ. Každá automobilka chce to svoje zboží prodat, chce nabídnout to co má konkurence, ale za výhodnější cenu, jinak by to nemělo účinek. A kvůli tomu slouží akční nabídka. Máš sice pravdu, že je limitovaná, ale to mě momentálně vůbec nezajímá, protože já to auto chci TEĎ. Navíc, ty akce netrvaj pár dnů, ale měsíců, takže máš i tak dost času na výběr. A nevím kde si vzal, že je to očesaná výbava za nesmyslnou cenu? Uděláme to teď trošku jinak, nahoď mi sem příklad auta nižší třídy, s nějakým motorem a výbavou co bys v něm chtěl mít, ok? A potom to porovnáme. Prostě jako kdyby sis měl dneska vybrat nový auto, tak jak bys postupoval. Musíš si dát nějaký kritéria a podle nich vybírat, že jo?Já ti sem hodím můj příklad:Chci auto nižší třídy se svižnějším motorem, tzn. kolem 60 - 70kW, chci adekvátní pohodlí, takže klimatizace, el. předních oken a zrcátek, posilovač, nastavitelný volant, sedadlo řidiče, centrál, dále chci muziku v autě, tzn. autorádio CD, taky nějakou bezpečnost, že? takže 2 airbagy (stačí), ABS, a taky chci, aby to auto mělo slušný kufr. To by tak bylo. Tak a teď se jdu podívat co mi kdo nabízí.Vezmu jako první Škodovku: Nižší třída je Fábka, dám do ní tu 1.4 16V 74kW, chtěl jsem klimatizaci, takže musím vzít výbavu Elegance, jiná mi ji prostě nenabízí, bohužel. A už teď jsem na částce 392.900,- !!! A to je bez rádia, což je u max. možný výbavy nepochopitelný. ALE já nechci max. výbavu, já jsem nechtěl litý kola, 4 airbagy, tempomat, chrompaket, kožený paket, šrouby proti krádeži, atd. hm? Takže mám další možnost a to, že vezmu výbavu Ambiente a ten zbytek dokoupím, tzn. klimu a rádio. no a dostávám se na cenu 399.900,- :)) Úžasná cena.Teď vezmu Hyundai,: Nižší třída je Accent, s motorem 1.3 63kW (nižší pov.ručení) v akci On-air, která trvá už asi půl roku :) a bude trvat nadále, za super cenu 289.900,- :) V této ceně je vše co jsem chtěl, dokonce i rádio CD Pioneer a el. ovládaná všechna okna. Navíc mám kufr s objemem 320 litrů oproti 260 ve Fábce. Accent za 289.900,- vs. Fábie za 392.900,- A to jsem udělal srovnání jenom Hyundae, věř tomu, že Kia, Renault, Ford na tom budou stejně. Ta konečná cena s tou mojí výbavou bude vždy nižší, než u Fábie.
Pokud píšeš o 400 tisících za Fabii, tak za to je combi 1,.4 16V Elegance + další příplatková výbava. Takže ABS, MSR, ASR, 4x air bag, tempomat, el. okna, el. ovládaná a vyhřívaná zrc., palubní počítač, klima, al. kola, metalíza, vypínání air bagu spolujezdce, hagusy, centrál s dálkou, vyhřívaný trysky ostřikovačů, kožený paket atd. Je to snad málo? Pán bych chtěl za ty peníze ještě víc? Konkurence je na tom lépe? Ano, getz combi, punto combi, atd. Pokud by měla fabka stát o 100 tisíc míň, tak o kolik potom třeba to punto nebo getz? A pokud se oháníš výkonem motoru, podívej se ještě na točivý moment, docela nezanedbatelné, nemyslíš?
to pit: Pite, už toho nech. Můžeš mi říct, proč sem pleteš Combi? Celou dobu se bavíme o 5dv. HB, tak u toho, prosím, zůstaňme. Tech 400 tisíc bylo nadhozených, i když zase né tak úplně, ale dobře. Vezmu to tedy ještě jednou a přesně. Fábia 5dv. HB, výbava ambiente, motor 1.4 16V 55kW, s klimou za cenu, podle konfiguráturu, 376.400,- to je prostě fakt. Většina vozů, co jsem tady nadhodil, měla motor s výkonem kolem 70 - 75 kW a Fábie s tímto výkonem motoru, né obsahem, a předešlou výbavou stojí 397.400,- (tím jsem myslel tu hranici 400.000,-) Za 5dv. HB Fábii s takovou výbavou a motorizací dát 397.400 ?? To se kluci ve Škodovce snad zbláznili :)) Když můžu mít za cenu 359.000,- !!! Hyundai ELANTRU, auto o třídu výš, kára úplně někde jinde, rozvorem, pohodlím, interiérem, exteriérem, atd. Už to chápeš?? Uvedu zde ještě jeden příklad :) Když si chtěl ještě toho Renaulta, tak vezmem Clio, ve verzi Storia, motor 1.2 16V 55kW !! (nižší pov.ručení, jen tak mimochodem), včetně klimatizace, el., prostě plná výbava, dokonce je v ceně i rádio CD s ovládáním pod volantem :), za cenu 319.000,- Ha, to je cena, to je rozdílek, co? 319.000,- a 376.000,- za 1.4 u Fábky a nevím nevím jestli je Fábka lepší než Clio, co myslíš?A teď k tomu krouťáku :)) Mám ti to sem vypsat? Ale jo, já to schválně udělám :)Nižší třída:Getz: motor 1.4 16V 71kW, 126Nm.....Cena s plnou výbavou 300.000,-Rio: motor 1.4 16V 71kW, 128Nm....Cena s plnou výbavou 319.000,-Fiesta: motor 1.4 16V 58kW, 124Nm....Cena s plnou výbavou 323.500,-Clio: motor 1.2 16V 55kW, 105Nm....Cena s plnou výbavou 319.000,-Nižší střední třída:Elantra: motor 1.6 16V 77kW, 143Nm...Cena s plnou výbavou 359.000,-Cerato: motor 1.6 16V 77kW, 143Nm...Cena s plnou výbavou 340.000,-FÁBIA motor 1.4 16V 55kW, 126Nm...Cena s plnou výbavou 376.000,- !!!!!!!!
Ha, chybaNižší třída:FÁBIA motor 1.4 16V 55kW, 126Nm...Cena s plnou výbavou 376.000,- !!!!!!!!
Opravdu nevím, kam na ty čísla chodíš, když jsem do fiesty naházel výbavu co má fabia elegance (to beru jako plná výbava), tak jsem se s fiestou dostal na 443.800,-. (Fiesta Ghia + al.kola, abs, třetí opěrka hlavy)Fabia mě vyšla na 372.900,- (fabia elegance)Proč tý fabii pořád přihazuješ a ostatním ubíráš? Rozdíl v ceně 70.900,- ve prospěch fabie. A hergot, nepřepsal ses náhodou?O R clio a jeho ceně jsem už před chvílí psal, taky přes 400.000,-.
Tak dobre:Honda city sedanMazda 2 ve vybave zoom-zoom (hrozne blbej nazev)Ted se da dokonce sehnat Mazda 3 za 379 000 ...Ona skodovka neni spatny auto jenom ma uplne strasne debilni cenovou politiku.Nicmene cesi koupi kde co a nechaj si vsechno libit ze ...
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=7689
Nějak me uteklo, jestli zruseni te 40kW verze je zbozne prani autora nebo je to planovana resp. jista vec.... ?
proc tady vsichni placou nad motorem 1.2? ze je slaby? vzdyt to neni jediny motor, ktery do fabie montujou
jednoduse po pomale relativne usporne 1,2 nasleduje 1,4 16V, ktera se podle mych zkusenosti ma tendenci jaksi k*rvit a navic glga benzin. nasleduje pro me jedina rozumna benzinova motorizace do fabie, ano mam na mysli archaicky 2.0MPI 85kW. Jednoduse s tezsi oktavii s 1,6MPI 75kW se da jezdit usporneji nez s fabii 1,4 16v 74kW a to s tim starym MPI-ckem jsou minimalni problemy.Ze soucasne nabidky motoru do fabie, bych jako zaryty benzinar asi volil TDI a to je podle me minimalne smutne a ta cenovecka :(
Hm, 2litr, tak to jo. Do města s tím raděj nejezdit a ještě šetřit na megapojistku.
Nějak to tady celé nechápu, proč se každej vohání kW? Každej ať si koupí na co má a co mu motoricky vyhovuje. Já mám s fabií 1.4 16V 55 kW výborné zkušenosti, jezdí skvěle, nízká spotřeba, relativně nízké povinné ručení, atd. Nebál bych se ani tý 1.2 12V 47 kW, měl jsem možnost si s tím pojezdit a jezdí to celkem slušně. Není to teda na závodění ve vyšších rychlostech, ale stačí.
skoda ze jsem necetl dal, aha tak fobie 1.4 55kW a ze si ji s tim usmolenym 1.4 golfem davam k snidani :) teda vsechna cest ten motor neni skoro slyset a ja myslel ze ridim 1.6. Jezdi to bajecne za ty penize (2990 mesicne) :0 ale ze pri predpisove jizde (tim myslim dalnici 130) to nedojede praha-brno-blava-senica-brno-praha na jednu nadrz a pritom ji to ma stejne velkou s autem co ma objem 2litry a vykon 2x a kroutak v celkem pouzitelnem spektru 3x vetsi ... to tu radeji bude nadavat do debilu. ne na zavodeni to neni, na lepsi nemas tak ji tu obhajuj pro me za me, nesoudim lidi podle auta ale v clanku ze do oktavky pridaji motor 1.4 tim ze to je idealni motorizace ... naloz tam 4 lidi, 4 lyzarska vybaveni, poradnou rakev na strechu a jet s tim nekam do alp a uvidis jak ten 105Nm kroutak bude v tech kopeckach trhat na 4ku asfalt ...
No ona ta 1.4 má trochu větší točivej moment než uvádíš! 105 Nm má ta nejslabší 1.2! Neporovnávej benzín s naftou! Je pravda, že ideální motor do octávky to opravdu není, o to se ani nechci přít. Snad to tady ani nikdo netvrdil že je to ideální motor.
Ty vazne povazujes ten dvoulitr do Fabky jako rozumnou volbu ? Vzdyt ta 1.6 55kW 16V je prece ok a na rozdil od silnejsi verze 74kW je i dobre zprevodova (ta 74 je dobra pouze na dalnici). Ten dvoulitr nebrat - podle meho neprimerena spotreba a vykon neodpovidajici obsahu.
To je pravda, ale který blázen si koupí do Fabie silnější motor? Další v nabídce a to již 3. je motor 1,4, což u mnoha konkurentů je základ či max. druhý motor v nabídce, nemyslím ani tak obsah a kw! No já bych si za současné peníze motoru 1,4 ve Fabii koupil rozhodně jiné, lepší a rozhodně levnější auto! Promiň, ale základ ve Fabii s 55kw za 308 000 Kč - to ani náhodou. To vyjde levněji nové Punto Grande či nové Clio - daleko větší auta. Nové Clio v základu stojí s 55kw motorem 315 000 Kč a obsahuje 4 airbag, centrál ad. Tak si myslím, že Fabii s tímto motorem a za min. 308 000 kč koupí pouze člověk, který má vztah ke Škodovkám.
Bohužel mnozí z vás si myslí, že nejdůležitější je výkon, ale nekoukáte na točivý moment. Ten tvůj R clio má sice 55kW, ale krouťák pouze 105 Nm!!! To má Fabia v základní motorizaci větší (106 Nm). Takže když to porovnám cenově, tak clio s krouťákem 105 Nm je za těch 308 tisíc, Fabia s větším krouťákem (106 Nm) je za 262 tisíc. A to do toho nepočítám Junior (224 tisíc) a Easy (262 tisíc). Takže bych se tady s cenou nového clia moc neoháněl!!!
Já budu mít radši větší výkon, lepší výbavu, lepší motor a ty můžeš být spokojen, že máš větší krouťák! A jeden 1Nm v tomto případě hraje asi velkou roli. O tom to není, bohužel. Neznám lidi, kteří kupují auto dle krouťáku...
Já se nepřu ohledně 1 Nm! A ty mi doufám nechceš tvrdit, že točivej moment je úplně zanedbatelná věc?
Určitě není krouťák zanedbatelná věc. Nebudeme tady o tom debatovat, o tom se už toho napsalo. Mohu tady psát o tom, že Fabia má jediný pozitivum relativně velký točivý moment, ale se týká váhy, výkonu, počtu válců tak bohužel ztrácí, dohání to ale točivým momentem. První ale bylo to, že se nemá, dle mého soudu, pouštět do zvyšování o 4kw o třetí pohonné jednotky v nabídce, ale razantně navýšit výkon u základního motoru - ten krouťák to určitě nezachrání.
jezis to je debil, ja mam sice silne turbodiesely takze si v benzinu vzdy vyradim ale chudak fobie kdyz bude mit ridice ktery je z civic/rsx hodna kluibu a bude tocit od 6000 vyse. Co mas za auto smudlo? A tech 105Nm je pro pobaveni ja mam sice 300 pravda jen nekde od 1900-3000 ale jsou tam.
Fiat Uno 3,0 V6 v naftě, 150 kw, 350Nm, zrychlení 0 - 100 za 3,5s, spotřeba do 3,5l/100km Ale ty seš tak blbej, že bys tomu i uvěřil, viď Válendo?
Motor 1,4 do octavie, to je asi sen. Kto si taky motor kupi do takeho auta, tak uprimnu sustrast. Rad sa budem usmievat ked ho budem obiehat s uspevom na tvari. Skoda uz nevie co so sebou a skace ako wv piska...
Tak by mne zajimalo,kolik bude ten motor mit vykon ve skutecnosti. Protoze ta 1,4 55kW mela okolo 60 kW. Doufam, ze to nebude jenom "papirovy" pridani vykonu a ve skutecnosti zadnej rozdil (viz verze 1,4 55kW TDI. Ta se nechala na 1,4 59 kW a jenom se udelala slabsi varianta 51 kW) :(
Taková krásná analýza věcí a navíc z ciziny...no, mně je u prdele,co Šlováci dělají za auta co tam dávají za motory.Hluboký nezájem.Si kup Touarega,nebo spíš nějaké to jeté Tico a neřeš,pokud nejsi akcionář...To je zase moje analýza věcí.
Přesně tak , je jasný , že drtivá většina lidí zeména na SK by tu oktávku i s tím 1.4kovým motorem brala všema deseti , jenže na ní nemaj. To platí i pro ČR. Tady koukám se už vážně zapomíná, že osobní automobil slouží převážne k přesunu z bodu A do bodu B. A že by to s takovým autem nešlo? V čem jste jezdili většina z Vás před nějakými 12 lety?
...no kurva tys to teda z-anál-ýzoval
Skvěle,ne? Jako někaká chybička v analýze? Asi sotva...Když vidím, v čem k nám Šlovávi jezděj nakupovat do hypermarketů žrádlo,tak dívajíce se na jejich vozový park kterým přifrčí,mám pocit, že pro naprostou většinu z nich je Octávka i bez motoru zboží, které si nikdy nekoupí, neb sem finančně nedosáhnou, takže starost o motrorizaci tohoto auta mi přijde z jejich strany poněkud jako zbytečná,úsměvná a irelevantní péče.Já bych se staral o sebe,bejt občan SK.Toť moje zásada.Čest!
Toyota Avensis Kombi Exclusive, 2.2 D4-D, 150 PS.Som zvedavy, cim jazdis ty, frajere.
jeste ze se mas na koho vyvysovat, ze? Kdybys zil treba jeste dal na vychod, tak by sis vybral treba Banglades nebo Ugandu, ze? Takhle si "vyhonis" svuj komplex maleho cechacka na Slovakovi a je ti nachvilku lip, co?
Koukám všichni zase jezděj nejmíň ve dvoulitrech ale k čemu vlastně, nakonec se stejně všichni palzíme v kolonách v přecpanejch silnicích . A vychvalování 1.6ky nevim nevim, pěknej žrout do města a příměstskej provoz stejná bída, dálnice taky nic moc, na denní popojíždění neúsporný motor. Ta 47kW je pro naše silničky až až.
ja treba jezdim nejmin ve dvoulitru. V kolonach se neplazim, tady v okoli zatim nejsou. Vykon se hodi vzdycky. Treba pri predjizdeni. Tech 47kW do mesta a okoli staci, o tom zadna, ale na nejakou sviznejsi jizdu to neni. Jo da se s tim jezdit rychlejc, ale to musis mit plyn az na podlaze a spotreba pak stoji za to.
Ve firme jsme jich meli dost a sef brzy pochopil...
Tim Hnujdajem bych se moc neohanel....menil jsi uz rozvodak?Tyhle kraksny-Sonaty-se totiz velmi rady potkavaji
proc? to me ceka pri servisni prohlidce v 90tkm ne?
Neviem, preco si niektori ludia myslia, ze s autom, ktore nema motor min. 2,5l a 150kW sa neda jazdit.A automaticky kto si kupi Fabiu je slusne povedane blbec..Mam 30 rokov, Fabiu Combi 47kW a po dialnici nejazdim vacsinou viac ako 100 km/hod. Znamenato, ze som menejcenny v porovnani s ostatnymi? Proste pre mna momentalne Fabia predstavuje prijatelny kompromis medzi cenou, vykonom a velmi vyhodnymi podmienkami servisu. Pri rozumnom jazdeni je aj spotreba slusna.Inak zaujimalo by ma, v com jazdia Ti, ktori tak vehementne odsudzuju Skodovku.
Laky: Jinak pocitam, ze jezdis "na spotrebu" ... Myslim ze rozdil ve spotrebe pokud jedes po dalnici 100 a nebo 120 (tachometrove) neni moc velky. Mas to vyzkousene ?
No rozdiel je cca 0,6-0,8 l na 100km. Mozno sa to zda zanedbatelny rozdiel, ale pri cca 2000-2500km a 30 0000 km/rok a nutnosti dochadzania do prace, bez toho, aby som si to mohol dat do nakladov, to urobi celkom slusny rozdiel. - cca mesiac az 1,5 mesiaca mam takto zadara.
Hm, ja mam Astru 1.6 a mne to dela snad max. 0,3 tj. ted uz kilem na dalnici nejezdim. Ten prirustek co pises se mi zda celkem dost...
Jesli se plazis po dalnici 100km/h misto povolenych 130,zbytecne zdrzujes dopravu a jsi pro ostatni ridice kvuli teto rychlosti nebezpecny, tak nejsi blbec, ale poradny DEBIL.
Pokud nekdo jede v pravym pruhu po dalnici 100km/h, tak vetsinou nikoho neohrozuje (jede cca stejne rychle jako TIRaci) a stezi ho lze nazvat debilem. Jde o to, ze lidi nedodrzuji tu max. 130km/h (zvlaste ti, co se v levym pruhu riti 180 a problikavaj "pomaly" auta co jedou 130).Jinak v Norsku - na dalnici maji tusim 90, jinak 80 a mesto 50 - nikde zadna bouracka, celkem pohoda klidek, a zadny zavodeni a stres. Clovek se tam citi na silnici bezpecne. Skoda, ze u nas jsme k tomu jeste nedospeli.
V Norsku som najazdil asi 5000 km a ze by som sa citil bezpecne sa povedat neda - 90 km/h na dialnici - to je super na zaspatie za volantom. Nehladiac na to, ze Nori moc jazdit nevedia a napr. bezne sa mi stavalo, ze mi nejaky umelec vletel na hlavnu z vedlajsej a nedal mi prednost, takze som musel prudko brzdit, aby som ho nezrusil.
A nemel ten umelec na aute znacku CZ ?
Preco provokujes? Nemal, ani jeden, vsetko to boli norske auta.
Ne tak zhurta.Vidis, a ja mam zase zkusenosti zcela opacne - proste jsem nezaznamenal nic z toho co pises.Jednou jsem tam zkousel na siroke silnici (vedle sebe by se veslo snad 5 aut) predjet kamion co jel max. povolenou rychlosti a pocital jsem s tim, ze ten v protismeru se uhne. Bys koukal, jak na to zirali.... Proste jezdi jinym style m nez u nas, zadnej spech, proste v klidu - bezpecnostje na prvnim miste. Myslim, ze to potvrdi snad kazdej, kdo tam par tisicovek km najezdil.
No prave o tom pisem - neviedia moc jazdit a nie su schopni reagovat na krizovky. Pokial je vsetko ok, tak su v klude, ale akonahle sa stane nieco nepredvidatelne, tak panika.
Ach jo, zalezi jake mas priority - ty rikas "umet jezdit" a ja rikam "dojet v poradku". A tam se tam proste citim bezpecneji.
...no, to teda seš...
Bohužel to budeš asi TY! Víš kolik je na dálnici minimální rychlost? 100 km/h je o dost víc!
Tady se ale nikdo nebaví o motorech 2,5l a 150kw! Ale o výkonějších motorech se stejným či menším obsahem na lehčí auto za menší peníze než je Fabia. Kdo má Fabii, tak rozhodně není méněcenný! Mě jen mrzí, že ve srovnání s konkurencí nejsou motory Českého výrobce žádná sláva. Auto o hmotnosti min. 1100 kg by zasloužilo alespoň 75k, ale ne s obsahem 1,4, ale s obsahem 1,2, který má většina konkurence. Neměli by ve Škodovce dělat kraviny se 4kw na motor 1,4, ale měli by přidat k základnímu motoru 1,2 40kw alespoň 15kw za stejné peníze, pak to bude super kup. Základní motory konkurentů již mnohdy začínají na 48 - 55kw a jsou o dost lehčí.
Souhlasím! Posílit základní motory za stejnou cenu.
Soráč, skvelé Autorevue zasa blbne.Ale naprostý súhlas s tvojím príspevkom. Tiež mám Combi 47kw a nedám naň dopustiť. Pre mňa stačí. Som už starší, z riskantnej pretekárskej jazdy som už dávno vyrástol. Neboj, veď oni z toho vyrastú. Tie 2 detské sedačky na zadných sedadlách vedia spraviť divy, skrotli aj iní divosi Svokor je inštruktor v autoškole, má zaujímavú teóriu - "Človek, ktorý nevie jazdiť so slabým motorom, nie je dobrý šofér. So silným autom dokáže zajazdiť každý blbec, akurát často skončí v rakve". Niečo na tom bude...Ale pripájam sa k dotazu - na čom jazdí horeuvedený prispievateľ v súčasnosti, keď Fabia s 47kw je mu aušus?
ja mam ted nahradniho golfa 1.6 ani nevym vykon proti mym 100kw je to celkem caj a predevsim jsem zvyklejz turbodieselu na ten zatah od relativniho spoda. Nicmene ja si myslim ze od 100 koni je to pouzitelne auto, pri bezohlednosti ceskych a slovenskych ridicu bych si opravdu s 37kW juniorem nebo 47fabiii dve deti dozadu do sedacky neposadil.
Aha, pán si myslí, že kW mu zachrání život? No jestli máš nějak super nadupanou káru, kterou ti nějakej šmoula přivezl z německa a někdo ti ji poslepoval, tak s jistotou bych tvrdil, že když se potkáš klidně i s tím juniorem, tak dopadneš hůř!!! Nechápu, jak někdo může posuzovat auto podle kW? Dobrej řidič umí jezdit i se slabým motorem, ale BLBEC potřebuje hold ty kilowaty!
no pan ma auta tri, ani jedno neprijelo od hranic ani jedno neni starsi 3 let a pak dve maji vic nez 100 koni /102,107,90/ . jen jsem rekl ze ted mam golfa 5 v celkem slusne vybave (uz kvuli tomu ze nejakej blbec v pixle nepochopil co jsem mu chtel rici) tak jsem v technicaku nasel 1390, 55kw/5000 otacek. Ano s juniorem jsem se potkal kdyz jsem v nedeli specahl za babickou do nemocnice a d1 se da udelat na fidorku za 1:10 minut uplne mi ujel a byl v brne za 0:59 (cedule cedule). Ja jsem ciste konstatoval ze pri prechodu do auta s 1/2 vykonem je to na plynulosti znat a to i pri rychlostech DO 80km v hodine, kdo najizdy na letne u sparty na miladu vi ze obcas se tech par kw navic muze sakra hodit. Pro tvoji informaci pit(omec?) dodnes vlastnim fiat 625E a neni to ani 3 mesice co jsem s nim jel praha-brno (v praze ho mama jako vydrzovac parkovaciho mista primo proti oknu aby byla ostatni auta v noci na kamere) zel bohu pri rezimu jen startu stejne na zimu nejel tak putoval do tovarni haly k memu otci. Rekl bych ze mam odpovidajici prijmy na to koupit s 330D a jemu podobne zel si radeji resim barak, presto jsem jen diskutujicimu prozradil ze zrovna 47kw mi prijde relativne malo (tim myslim cena/vykon/uzitna hodnota, to ze si koupil zrovna v akci ja na to mam fabii je ciste jeho volba). Proto jsem se odvazil vyslovit svuj nazor a to ten ze muj standart (nikterak prehnany) je 100koni, abs, esp, hmotnost nad 1850 kg, 6(8) airgagu, esp, xenonova svetla a nejmene 4 hvezdicky v crashtestech. Mel jsem tu cest potkat fobii kterou ridil starik/pohodar jak potkala celne avii s naraznikem z I profilu/kolejnice. Ano deda na to mel, zrejme mu pohreb plati obec a to nejel vice nez 60, vivat fobie vivat 1200kw, vivat 14tistovka, vivat pit-omci
No koní máš sice dost, ale v hlavě dosti chybí!!! Tam to bude asi hodně očesanej základ!
Ač celkem nerad, tak musím souhlasit s těmi 100 koni. Začínal jsem s Favoritem (54 koní) pak Yaris (67 koní), potom fábie (100 koní) a nyní mám Kiu (110 koní), takže myslím, že k tomu mohu něco říct . Až od těch 100 koní mám podstatně více možností zvládnout různé situace, například velice rychlé předjíždění = pokud se dříve něco objevilo v protisměru, tak jsem se občas zapotil (to nyní neznám), za druhé: výkonější motory mají celkem běžně také znatelně výkonější brzdy (to co mohu teď jsem s Yarisem sotva ubrzdil = další deci potu), o dálniční jízdě v hustém provozu nebo rozjíždění na větších křižovatkách ani nemluvě...
Naprostý súhlas. Tiež mám
Naprostý súhlas. Tiež
Naprostý súhlas.
To snad ne,oni by měli zrušit takový nadupaný hovado!?Žádná konkurence nic takovýho nemá a oni se toho vzdávají,to Škodulka pohoří.Na druhou stranu jsem zvědavej,jak se vyrovnaj konstrukčně s novou čtrnáctkou.Neskutečný navýšení kobylek a krouťáku,aby jim to neukroutilo poloosy nebo neškublo převodovky.No,dost ironie.Přijde mi,že si Škodule dělá z lidí prdel.Na 11 metráků těžký auto daj motůrek ze sekačky a k tome lidem přihodí dva airbagy,to všechno za 260 000 Kč????A teď zázrak vědy a techniky,přidali 4kW a Češi,posaďte se na zadek,to nikdo nemá.Zajímá mě,kolik přidaj na ceně.Jen tak dál,jen tak dál.
Budme radi ze nam pridali aspon ty 4kw ale je pravda ze konkurence je davno pryc.
Začínám se bát že mě fábie budou prohánět do kopců. Opravdu nárůst.
som fanusik skodovky, ale toto ma vazne zabilo. ja som si myslel ze konecne lepsi motor bud FSI alebo TSI. a oni zvysia vykon o 4 kW. nato staci zmenit filter alebo soft a maju to. jeba 1,4 55kW ma maximalku 170km a zrychlenie 14,1s a ten zazrak bude mat predpokladat a urcite sa mylit nebudem 172 - 173 km a zrychlenie 13,7 - 13,9 s to je vazne pokrok bravo.
Po přečtení nápisu jsem myslel motor 1.4 TSI viz: http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=6393
Zas tak brilantní zvýšení to není. Navíc obdobné motorizace měly být v nabídce od začátku, tedy uvedení na trh!!! O nějaké 1.6 74 kw benzín ani nemluvě.Ale 1.4 TDI 59kw se mi ve Fabce docela líbí (až na tu extrémní cenu)
A že to zní jak zahradní traktůrek ti nevadí??Zlatá 1.6HDi 80kW,to je samet.
jj tak HDI by byla paráda, já ale myslel z těch co má Fabia v nabídce
a ze ti to nejede,to ti nevadi ?
to bude jen softwarezovy reseni,nebo bude i jinej zasah do ty 1.4 55kW?
A stejnak nejvíce se budou kupovat 1,2,ušetříš na pojistce a k té toyotě-to je jedno kolik má kW,důležitý je že to má krásný zvuk a snadno se to vytočí.
Ano, 1.2 se budou jiste nejcasteji kupovat a to nejen kvuli pojistce, ale i kvuli nejnizsi porizovaci cene. Podle meho je ekonomicka stranka veci u vetsiny lidi v CR porad hlavni kriterium pri vyberu a nakupu auta.
Nemůžu si pomoci, ale když má Nissan motor 1.2 s výkonem 59kW (bez proměnného časování!) a toyota 1.4 s výkonem 71kW, tak zvyšovat výkon 1.4 z 55kW na 59kW je trochu špatný vtip. Navíc na relativně těžkou fabii ty 4 kW ve vyšších otáčkách nepomůžou.
Určitě nebudeš
Určitě nebudeš oponovat, když tu napíšu, že hodnota výkonu jako číslo ještě sama o sobě tolik neznamená, dost záleží na hmotnosti auta , na kroutícím momentu a jeho přenosu na vozovku, tedy na převodovce atd. Takže nějakej ten kW např.u Toyoty navíc při stejném objemu nemusí znamenat, že je to podle ostatních dělo.
Určitě
Stačí se podívat třeba na nabídku Hyundaie - v getzu 1.1 49 kW, nebožka 1.3 63 kW a nová 1.4 71 kW. Skutečně mi přijde, že mezi malými benzínovými motory koncern VW jednoznačně prohrává... Ale vona má přece ta 1,2 ve skutečnosti nejmíň 70 kW, to jen škodovka uvádí míň kvůli pojištění v Německu...
no, je pravdou že VW motory mají papírově nižší výkon než ve skutečnosti. Ale u 1.2 bych to viděl max na 5kW. Dobře zajetá Corrola má v 1.4 VVT-i cca 76 kW i když se udává 71 kW
Jo korejci možná mají veliké výkony, ale točák mají ve vysokých otáčkách. Podobně je na tom 1.4 16V 74kw, ten taky v nízkých moc nejede.
A to ti řikal tatínek? Naopak třeba 1.3 v getzu má krásně plochej krouťák mezi zhruba 2700 - 4500. O tom si benzínová fabie může nechat jen zdát.
a uz si sa v korejskom, ci japonskom aute s korejskym\japonskym motorom viezol?
kdyz se nad tim tak clovek zamysli tak je to hodne zoufaly, ze c CR i par ostatnich zemich rozlisujeme motory podle par kW, mame radu objemu 1,4 a x variantach, pak 1,6 atd... jinde maj dvoulitr, trilitr a ctyrlitr a kdyby videli tohle co se deje u nas tak by se asi valeli smichy....
Škoda Fabia 4.8l 10V Kompressor Jestli by se to vůbec do motorového prostoru vešlo a nemusela by být 5válcová půlka ještě v kufru
Takze ty bys radeji, kdyby po nasich uz tak dost smradlavych mestech jezdily velke SUV se spotrebou 20l a se stejne velkyma exhalacema?
20 litru exhalaci? To bych fakt nechtel
Vetsina ldii to urcite nerozlisuje ani tady - taky si reknou "dvoulitr", "trilitr", atp. Ovsem tady jsme na automobilovem serveru, kde se predpoklada, ze ctenari maji o techniku hlubsi zajem, takze se tu mluvi i o takovych drobnostech. Zoufaleho mi na tom neprijde nic.
Stejného obsahu? To asi ne objemu ne?Sme u valců.
A kam zmizela koncernova 1.6 16v 77kW, ktera se do koncernovych aut davala uz snad vice jak pred 5ti lety?Byl by to prima zaklad pro O2 a stredni motor pro Fabii...Dobre koncernove motory proste nekam mizeji.... Kde je treba moje oblibena 2.3 V5 125kW?
a kde je 2.0 96kW od Audi? myslím že by se hodil do oktávky víc než předražený 2.0 FSI
2,0 96 kW je povedeny motor? To je prevrtany 1,8 20V a stoji dost za prd, 2,0 FSi je naopak skvelej dvoulitr, kterej i hloupy oktavce dost slusi...
Vzhledem k poruchovosti 16V hlavy byla zrusena.
59kW tak to je oproti 55kW zmena... spis by to chtelo 1,6FSI do fabie a 1,4 si do oktavky koupi jen magor. Jsem zvedavej co tato motorizace bude mit na stitku vsechno napsano cervene
Je to jedno, jestli do toho davají motor takový nebo makový. Pořád je to škodovka a tudíž kára pro socky!
To bylo před 20ti lety. Zaspals dobu kámo :D
No je vidět jak jsi omezenej. Takovej výplod může říct jen zakomplexovanej člověk.
Ubohý blbe, tvůj mozek bych se štítil i nakopnout! Bál bych se, že Tvoje demence je nakažlivá!
Koukam, ze ses uz nakazil.
To by mě opravdu zajímalo čím pan Petr Socka jezdí? Hodně by mě to zajímalo. Troufám si říct, že kdyby mu někdo nabídnul Fabii (třeba i Junior), tak bude slintat jak bernardýn.
Nemyslim, ze autori techto prispevku se rekrutuji z rad lidi, kteri nemaji na auto. Spis naopak... a pak se kralovsky bavi u poblaznenych reakci...
to by me zajímalo v čem jezdíš ty tipl bych to na nějakou 20 let starou ojetinu ze SRN.
Souhlas, pro mej by byla socka pocta
Tady ma nekdo z te sve skodovcicky mindracek Kdopak to je?
Takovou vetu muze vypustit pouze zoufalec a socka.
ach jo. proč pořád dělá dobře přispívat takovejma blbostma....
Petře, nemohl bys poslat foto ? Zajímalo by mě, jak zoufalec tvého typu vypadá...
to vize jo hrdino, sme z tebe hotovy
spíš si myslím, že i u Fabie by měl být základem nějaký moderní motor o alespoň 55 kw. třeba i HTP
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.