Škoda Fabia a Octavia dostanou silnější čtrnáctistovku

V červnu tohoto roku dostane Fabia sedan, Fabia kombi a Octavia liftback výkonnější benzínovou čtrnáctistovku. Místo motoru 1.4 16V 55 Kw se bude montovat verze s výkonem 59 kW. Provedení 1.4 16V 74 kW ve Fabii i nadále zůstane. Tento krok je bezesporu reakcí na výkonnější motory stejného obsahu, které začíná do svých vozů dávat konkurence. Fabii by ale prospěla ještě další změna: motor 1.2 12V 47 kW by se měl stát základní motorizací, přičemž verze 1.2 HTP 40 kW by byla zcela zrušena. Na těžkou Fabii (a koneckonců i Polo) rozhodně není 40 kW dostatečný výkon.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků