Další rány pro Fabii. Kombi zůstal jediný motor, lepší brzdy už jenom za příplatek

126 komentářů

Horymír
4. března • 10:10

Mám Fabii (125 let) k 125 výročí založení firmy Laurin a Klement. Jsem s ním naprosto spokojený ! Myslím, že jezdění není o závodění na dálnici. Těch stopadesát to v pohodě udělá. Nemusím jezdit v levém pruhu. V tom pravém, je to proti "šílencům" co jezdí jen
v levém pruhu bezpečnější. Myslím že to "škodovka" se slabším motorem dělá dobře.
Alespoň není na silnicích tolik "silničních pirátů-bláznů."

Všeho s Mírou
9. června • 21:15

Pro mě je hlavní, aby k tomu byla simply clever škrabka na okna, pak mi je úplně jedno co tam bude za motor!

9. června • 8:49

Tak jsem se stou 81 kw verzí a tříválcem projel a musím konstatovat katastrofa vúbec to nejede a žere i trávu okolo silnice musí se to furt hnát do otáček vlastním golfa 1,4 tsi 110 kw a nedá se to srovnat a spotřeba 5,2 L dlouhodobá tříválec mi nesmí přes práh ani kdyby to dávali za polovičku.

Franta
8. června • 22:34

EU je už úplně debilní, takováto auta, si už můžou opravdu strčit do řitního otvoru !!!.

Emik
6. června • 20:23

Já bych to prodával rovnou bez motoru,žádný motor = nulové emise.A emisní normu máme splněnou na 100let dopředu:-P

jirik66
6. června • 12:08

Na to popojíždění v kolonách to bohatě stačí :-))

JENICEK54
6. června • 11:19

cena je základ na leasing. potom se prohnete. mám nové měsíc

petr r. (petrumr)
6. června • 17:50

A proč bychom kupovali něco na předražený leasing a platili za něco co není naše?

Rom
6. června • 9:40

Tak pod 400 tisíc mám Toyotu Auris v kombíku.. Nesmrtelnej 4-válcovej motor 1.6 se 132 vraníky.. Na to posouvání po našich cestách dostačující a ještě dostanu zimní komplety.. Ať jde celá německá Škoda někam.. Opravdu Škoda peněz..

Jaroslav Průcha
6. června • 4:47

No dávají tomu pěkně na prdel. Jen by mě zajímalo jestli to je z jejich hlavy nebo z VauWé.Nebylo by to poprvé co ničí svou konstrukci i když je to v rámci koncernu.

KLEMENTINUS
6. června • 0:30

Nabídka motorů je fakt bída.Proboha proč to dělaj?Jak by měla vypadat nabídka motorů?,tak asi takhle-1.0MPI-44KW,1.3MPI-55KW a 66KW,1.5MPI-74KW a 85KW,1.6MPI-96KW,to jsou atmosférické zážehové motory,které ŠKODOVCE chybí,a pořád všude cpou turbo jak pominutí!!!!.Přitom ke zvýšení výkonu není turbo vůbec třeba.Podívejte se na HONDU JAZZ -1.3,ten má výkon 75KW - 102 koní,a turbo nemá!!!!Nabízel bych jeden přeplňovaný motor 1.5-118KW.Naftové atmosférické-1.3D-44KW,1.9D-59KW,a jeden přeplňovaný diesel 1.9DT-85KW.Tak takhle by to mělo nějak být!!!!!!!!

Q
6. června • 7:03

Proč honit výkon vysokýma otáčkama? To se hodí leda do sportovního auta. Já bych volil 2.0 MPI 85 kW jako v jedničkové Fabii.

Jaroslav Průcha
6. června • 4:51

Chybí ti tem něco poradnyho. Pro Monte Carlo by bylo fajn tam dát aspoň 2.0. Samozřejmě benzín. Když furt říkají že je to na památku vítězství v soutěži.

Adrian77
5. června • 22:55

S tou atmosférou to nebude tak tragické.
Řešil jsem motorizace Citiga ( stejné motory jako Fabia). Verze 44 kW má stejný kroutící moment při stejných otáčkách, jako motor 55 kW. Jen kilowatty jsou jiné, ale při vyšších otáčkách motoru. Takže stejné motory, stejné výkony, jen ten silnější je nahoněn vyššími otáčkami. A kdo z vás honí motor na maximální otáčky?

Honza
5. června • 22:54

Já bych to viděl na maximalizaci minimálních nákladů výroby.
Kdysi opěvovaná konfigurovatelnost při výběru auta dostává povážlivé trhliny ve světle nákladů na, v případě modelu Fabia, luxusní možnost seskládání výbavy podle přání zákazníka.
U vyšších modelů má konfigurace smysl.U Fabie?
"Socky, berte, co je, a kušujte... A bude hůř..."

Aegeus
5. června • 22:13

Tvl kotoučové brzdy za příplatek 2 tacy. V roce 2019 😂

Rišo
6. června • 7:04

Na malom aute budú bubny vzadu lepšia voľba. Kotúče by boli za pár rokov aj tak zatuhnuté.

Q
6. června • 6:59

Proč ne? Pro takové lehké auto jako Fabie jsou bubny vzadu plně dostačující z hlediska funkčnosti.

Adrian 77
5. června • 23:07

Pokud bych si mohl vybrat raději bych měl vzadu bubny, než kotouče. Mám na autě najeto 200 000 km a na bubny nebylo sáhnuto, ale kotouče v předu měním každou technickou co dva roky. Kotouče na všech kolech měl už můj otec na Fiatu z roku 1972 ale žádná výhra to nebyla, hlavně proto, že si kotouče moc nerozuměly s ruční brzdou.

petr r. (petrumr)
6. června • 17:59

joo fiata s bendixama jsem měl taky a v techničáku byla i psaná vyjímka na tu ručku. U citroena s elektrickou ručkou-mám už na třmenech je radost brzdit.
Jak jsem měl fabku, tak tam byl posilovač dual rate s bubnama vzadu a brzdila parádně, levnější varianta podle mého nic moc a tak ten příplatek je asi i za ten posilovač.

Rokyta ex Acz
6. června • 7:48

Ono jedna věc je životnost daného řešení, druhá věc je na jakém autě. Já přední kotouče měnit třeba ve 210 tkm, zadní jsou původní a mám přes 250tkm. Ale taky to není AZNP. Podle mě je podstatné jak to udělají. Když teď pominu řidiče který je zásadní. Bubny horší být paradoxně vůbec nemusí, ale také se jim divím. A ruční brzda? To se používá jednou za čas na stk, jinak ani ne.

pavel
5. června • 22:09

koupil jsem na podzim nový combi se 70KW tsi tříhrnek, za 260 s klimou a v metle, řekl jsem jim že za tento typ vozu je maximum ceny kterou jsem ochoten akceptovat, mám najeto 17 000 zajel jsem pečlivě výměna oleje na 3050 a vif, minulý týden mezi motorestem za dlouhopolskem směrem ku hradci do lovčic na tachometru velmi ochotně 175 pak jsem kilometr brzdil motor nic neubrzdí, mám 120 kg manželka 80 kg, 2 děti vše bylo v autě, dlouhodobá spotřeba 5,4, je to poze o prostoru malé auto a musíte si zvyknout, že turbo zabírá od 1500 a nedávat otáčky pod 2000. Skončí jako druhé auto v rodině z 0 na 100 dávám každý všední den v kněževsi výjezd ku praze deset metrů před velkou cedulí. Táhne to pěkně obzvlášť když chvíli stojíte a vychladí se turbo. Jediné co je k ničemu je velikost interiér je naschvál dělaný aby se tam málo vešlo přes úžasné litry 95 cm vevnitř na šířku a podobné vychytávky (kup si vyšší model), po dosažení 130 to při lechtání plynu jedede 4,9 až 5,5 (reálné info uživatele který přešel ze staré šunky která žrala 10 a skoro se s ní nedalo předjíždět.

Q
6. června • 6:54

"Nedávat otáčky pod 2000", to je právě ta věc, co by mi tom motoru nejvíce vadilo (mám zkušenost s 1.2 a 1.4 TSI a tam to není takový problém). Na dálnici to vadit nebude, ale v městském provozu to musí být dost otravující. 50 km/h v obci jezdíte na trojku? Když vám rychlost klesne pod 25 km/h, podřazujete z dvojky na jedničku?

008
5. června • 23:00

Mám 120 kilo,manželka 80 kilo.... Proboha to nejste snad lidi... Ani vepři tolik kilo nemají.

And
6. června • 1:43

Tak při dvou metrech to máš úplně normálně.

René L.
5. června • 21:19

Auto s tak hrozným motorem a za takovou cenu si může koupit jedině někdo kdo o autech nic neví a to jen jednou a naposled a nebo naprostej šílenec !!!

Venous
5. června • 19:26

Jen tak dál zlodějíčci. Už se těším až bude štědrá a nezlodějská Dacia č1 v ČR. Jojojo Dacii moc fandím super jednoduché vybavené neokradené auta

Tom
5. června • 19:56

A to má ještě letos přijít úplně nový Sandero, kde cena bude nejspíš opět hluboko pod Fabkou.

Pet
9. června • 18:56

Letos žádné Sandero nepřijde.

Adrian 77
5. června • 23:11

Od doby, co má Sandero tříválec 1.0, taky jsem o něm uvažoval, ale favoritem u mě je spíš Kia Picanto.

.
5. června • 20:26

To je nejspíš tvoje zbožné přání.

Manobb
5. června • 18:31

Trojvalcové motory 1.0 vo mne vyvolávajú neskutočnú averziu voči automobilkám, a to som automobilový maniak. Vyskúšal som na testovačkách rôzne motory z koncernu VW (škoda, seat, vw ... EVO i TSi) a s týmito motormi som skončil (štvorvalec 1,2 TSi/63kW v Golfe 2015 je moje akceptované minimum).Preto odchádzam od koncernu a mierim ku konkurencii, kde si plánujem kúpiť auto s úsporným motorom a zároveň, aby to nebol motorček so životnosťou ...... mesiacov. (aj redaktori vo viacerých recenziách nezabudnú dať životnosť motora s otáznikom, aj keď to na prvý pohľad jazdí).Verím a dúfam, že tieto nezmyselné nariadenia EU čím skôr skončia, inak sa motorizmus úplne zmení .... k horšiemu.

Petronel
7. června • 13:54

Mám Rapida po faceliftu, tříválec, 81kW, 6 kvalt, druhá nejvyšší výbava po Monte Carlo. Auto jsem kupoval úplně nové, jezdím jak město, tak mimo - okrsky, silnice, dálnice a velmi, velmi spokojený. Motorově, jizdně ...Jasný, je tady řada moc pěkných aut v obdobných relacích - Ceed, Sportage, Japonci, Focus, Opel. Rapid mě sednul vzhledem a vnitřním koncernovým uspořádáním, které se mě moc líbí. Neměl bych problém s dalšími značkami, řadu z nich jsem jezdil v minulosti. Jsem ráda, že máme výběr. Jenom nechápu útoky na tu nebo tu značku. Každý jsme jiný a každý máme svoje potřeby, buďme za to rádi. Nikdo nás nenutí kupovat, tak proč urážet, to opravdu nechápu ...

Benzín
5. června • 17:35

Jo a v příští generaci nedostanete ty brzdy vůbec. Ani za příplatek. Nebudete je totiž vůbec potřebovat, protože nedostanete ani ten motor. :-O Škoda-simply never.

Neurotic
5. června • 17:10

No a pak se někteří diví, proč si lidi místo nového "auta" radši koupí za ty peníze olítaný BávoB-]

Pikao
5. června • 17:23

No ale ono olitane bavo, tedy nejaka panenska e32, e34 nebo e39 neni k zahozeni ;-) Ale mate pravdu, je to stary tak to bude nebezpecny, vrak a vubec jezdit zcela spatne. To Fabia, potaji bourana a ex sluzebacek z acek je jak cukricek :-D Ted k clanku, atmosfericky litr je stejne malo tak ja jeho vypusteni povazuji za logicky krok.

Neurotic
5. června • 21:32

Nojo, ale kde tu tunerem nezrpzněnou 750 iL sehnat :-/

Rokyta ex Acz
5. června • 22:52

Možná by byla lepší i 740i, jako na ježdění a údržbu, nemyslím ze sběratelského hlediska. Občas se něco najde, ale nesmíš být líný vyjet kousek dál.

petr r. (petrumr)
6. června • 18:01

když bmw tak E85:-)

Rišo
5. června • 17:44

E32 v slušnom stave je rarita. Dodnes ľutujem, že som pustil 730i do sveta.

HAVELKA
5. června • 16:39

NEKUPUJTE TO PRO BOHA LIDI MYSLETE.AT SI TO ZA TY PRACHY NECHAJ,UBOZACI NEMECKY

HAVELKA
5. června • 16:43

CELEJ ZIVOT SEM SKODOVAK,ALE TOHLE UZ NE.PREDRAZENY.HNUS

petr r. (petrumr)
5. června • 20:34

a kolik roků máš občanku?

Joe Doe
6. června • 8:36

Opytal by som sa inak...Kolko rokov ju uz nema ;)

petr r. (petrumr)
6. června • 18:04

myslíš, že je policajt? Ti policajti byli na ty škodovky, ale ted jsem si všimnul, že kupují hyundai, asi jim dávají slevy.

Pepe
5. června • 16:04

Jo kdyby jste věděli jaké auto jak se dělá tak takové kraviny nepište.. Já osobně ji pracuji 19let automobilovém průmyslu a vím co je lepší a co ne.. Jen řeknu jedno musím se jen smát a smát.. Každý z vás by měl vidět to co já tak budete mluvit jinak o každém autě a značce..

Ota
6. června • 6:19

no tak to jinde delaji lip a levneji, kdyz jsou konkurenceschopni s clem jak krava

petr r. (petrumr)
5. června • 20:31

jestli děláš co píšeš, tak to nic neříká, nejvíc je za vodou servisman škodovek, ten o práci se bát nemusí.

Rišo
5. června • 16:36

Jasné. Tipnem si: nočný vrátnik?

fogel
5. června • 16:15

Chtěl bych se dozvědět více. Prosím rozveďte to. Děkuji.

Pavel P
5. června • 15:59

Když se podívám na Fabii v reálu na silnici a srovnávám z dalšíma projíždějícíma autama, tak bych ji hodnotil cca na 180 tis. v plné výbavě.Když vezmu vzhled, velikost, motory co Škoda nabízí, tak to může koupit jen nemocný člověk.Ale i tací se najdou a přeji jim hodně šťastných kilometrů.

Rišo
5. června • 15:57

Hotová tragédia. Do kombíka sa nedá objednať litrový atmosférický motor, vhodný leda tak do nákupnej tašky Citigo. Fakt, tragédia. Blesk CZ ako vyšitý.

Robotox
5. června • 21:04

Citigo je nákupní taška a Fabia je co? Vždyť je to taky malé auto - kombík nekombík. Rozdíly v rozvoru jsou bagatelní, Citigo navíc nabízí více prostoru pro posádku na předních sedadlech a světe div se větší pohodlí díky absenci mastodontního středového tunelu a o něco větší šířce v loktech.Nenabízí sice tolik komfortních prvků ale taky je levnější. Citigo je neskutečně nedoceněné auto na které se spousta lidí dívá bezdůvodně skrz prsty.

Rišo
6. června • 13:49

Citigo používam ako auto do mesta, takže kľud.

Jozef
5. června • 15:07

Čo sa tu rozčulujete , kúpim japonca a mam pokoj !!!

Rád poradím....
5. června • 13:59

Prostě to nekupujte a uvidíte jak se začnou snažit.:-D

Sam
5. června • 13:58

To ještě někdo kupuje?

Sir CHerokee
5. června • 13:08

To už je důsledek pseudoekologické politiky... Je to paradox, ale malá autka půjdou do výslužby první, downsizing k hovnu, bohatí si zase budou moct vybrat pohon u velkých automobilů. Zbytek bude nahnán do vlaků a na kola. Zářná neokomunistická budoucnost našich zelených levicových liberálů…

E15
5. června • 13:21

Tak ono je to celoplanetárně tak trochu nutnost, protože pokud by měli všichni Číňané, Indové, Nigerijci, Bangladéšané a dalších x mld lidí žít jako průměrný Američan, tak to planeta asi fakt nedá... Teď už jen zařídit, aby člověk patřil k těm bohatým a je to cajk :-D

Sam
5. června • 13:59

Jak žije průměrný Američan?

Nerez
6. června • 11:31

To je celkem trefný dotaz, jelikož evropan básní o bohatém životě v americe a američan to samé říká o evropě :)

bzzz
5. června • 14:38

Mysli se prumerna spotreba zdroju/surovin/energie (neco jako prumerny plat)... pokud by vsichni spotrebovavali tolik zdroju/energie jako prumer (zapad), tak tusim nemusi stacit ani 2 zemekoule...

Aladin
5. června • 16:50

Vysvětlovat ekologickou valenci se zde mine účinkem. Nárok čmudit s TDI bez filtru mají všichni a hotovo.

bzzz
5. června • 13:56

Ani jako prumerny Evropan by nic neresilo... konzum, devastace, plytvani. Vetsina zije v bludu, ze prece (skoro) vsechno recyklujeme, takze nijak neskodime a nic vlastne nespotrebovavame.

Rokyta ex Acz
5. června • 13:50

jj asi tak :-D

Kuk Vykuk
5. června • 12:57

Pohřeb spalováků všude kam se podíváš.

Kukbuk
5. června • 22:33

Rovnako ako tvoje mrtve akcie Tesly,ty saso pocmarany :-D

Klaudius
6. června • 7:21

A čo s tým má Tesla?

E15
5. června • 12:48

Vyráběli auta, ale kupovali jim je lidi :-P

JK
5. června • 11:58

Protože většina chce Scalu :-) :-) :-)

Tom
5. června • 11:15

Proč nenapíšete přímo, že Škodovka řeší problémy s životností motoru. U nás už si o tom štěbetají i vrabci na střeše. Proč koncern pořád lidem lže? I naprostý ignorant ví, že technicky sice jde vyturbit litr objemu, ale zároveň to vyžaduje jiné materiály, než ty co se běžně na motory používají, takže tudy cesta prostě nevede.

pohlavní STIG
5. června • 11:08

mě by ta active za 260 k stačila

Veselý Karásek
5. června • 10:23

Je to logické. V dobách minulých, kdy Škoda nabízela pouze Fabi a Octavii, byla jediná šance nahradit chybějící modely karosářskými verzemi (sedan i u Fabie) a nabídkou motorů. Dnes to není potřeba. Paleta modelů a k nim odpovídajících motorů je velmi široká, vybere si každý. A zřejmě to dělají dobře, nestíhají vyrábět...

Joe Doe
5. června • 10:15

Tak neviem, novy Yaris (2019) zacina v 5-dverovej verzii na 295-tisic.Navyse to ma moderny motor s 51.5 kW.
A za 315-tisic uz mam 83 kW 1.5tku.Takze ak hladam auto tejto velkosti v zakladnej vybave.... jeden by musel byt blbec, aby isiel do Fabie.

manga
7. června • 11:01

Jenže Fabie začíná na 270 s podobně chcíplou atomosférou, jako má ten Yaris. Rozdíl je, že Yaris nic jinýho než chcíplou atmosféru nenabízí a je opravdu, ale opravdu ošklivej.

Rišo
6. června • 6:59

Aha. Teda ak niekto chce malé kombi, má ísť do Yarisu. Naozaj logické.

homer
5. června • 20:42

A dostanu yarise za 3.490,- na 24 mesicu bez akontace? Tolik me stoji fabie jako ctvrty auto v rodine.

Mirek
6. června • 20:56

To, abys dostal Fabii za 3490 Kč na 24 měsíců, tak sis kvůli tomu koupil nejprve další 3 škodovky, aby ses s tím tady vytahovat? Chápu to správně? A po 24 měsících bude co, vrátíš auto?

Zrcadlo společnosti
5. června • 11:51

A jakou diagnózu by jsi měl pro člověka, který píše na fórech o škodovce jeden hate na škodovku za druhým a zároveň až s křečovitou obsesí vychvaluje vše od toyoty a mazdy. Psychopat, imbecil, kompenzace jiných problémů? Jak by jsi takové lidi hodnotil?

bzzz
5. června • 12:48

Jestli to neni spise fakticka reakce na mladoboleslavske PR, ktere kazdou chvili znovuobjevuje kolo a stoji v prvni rade mobilni revoluce ;-)

Joe Doe
5. června • 12:04

Fact-checker, analytik, industry insider. A vcelku rad trolujem ludi ako ty a clenov redakcie.

Kenny
5. června • 10:04

Zrejme neni Fabia nosnym modelem. Navic patri mezi male vozy a nejvetsi potencial by mela mit nizsi stredni, tedy to, kam smeruje Scala. (Pominu relativne vyprodany Kodiaq, ale ten je myslim na jine lince, pokud se nepletu). Uz jsem Scalu videl 2x v realu. Jednou staticky z tramvajky pred dealerem (svetla zelena) a jednou pred supermarketem (cervena). Krome toho ze mi vzhledove trosku pripomela Tipo (ani nevim proc), tak se mi docela libila. Jelikoz preferuji hranata auta, tak designove se mi Fabia 3 libi vic, zejmena v kombiku. Ale kdybych chtel male auto (nechci), tak asi taky koukam po Scale a Fabia holt ostrouha. Nabidka tomu proto zacina odpovidat. Na jedne strane mozna skoda, na strasne druhe racionalni uvaha ze stany zavodu.

manga
7. června • 10:56

To Tipo připomíná kvůli zadním světlům, dále je tak má i snad nějaká Toyota.Mě se Scala taky docela líbí, Fábie kombík je už moc úzká a s krátkou haubnou. Scala by sice mohla být kratší (Golf to prostě není a nebude, bohužel), ale jinak je to pro mě jedna z nejhezčích škodovek. Mohla by být levnější, ale je to nový model u nás nejprodávanější značky. Je jasné, že to nacení vysoko. Za tři roky a s 15% slevou to bude stát tolik, kolik to stát má.

k22
5. června • 9:29

Naštěstí je tu stále ještě Hyundai ix20, p.rostor velikosti Oktávky, motor poctivá 1.6ka 125hp, Chorvatsko dá naprosto v pohodě...za 310k kč včetně 5tileté záruky na úplně vše kromě spotřebáku a se zančkovým pojištěním s 0% spoluúčastí,,,.výroba ko konce roku skončí...
tak hodně štěstí ze škůdkou :-D

chytrak
5. června • 17:30

To ses teda odkopal. Takovej starej střep. kterej měl hrozný jízdní vlastnosti už když přišel na trh (někdy mám pocit ze to snad muselo být v minulém století) a ty se k němu dobrovolně hlásíš? :-O
Jedno z nejhorších aut na trhu, který má svýho typickýho řidiče, stejně jako měla kdysi Thalie - absolutni loser, co si myslí jak na to vyhrál, když si koupil auto za tak málo peněz. Ale on jen neumí řídit a tedy při koupi nepoznal co za šrot to je. Adekvátně tomu se na silnici pohybuje. Vyhejbat se jim velkým obloukem.

petr r. (petrumr)
9. června • 11:57

ten co umí řídit dovede jezdit každým autem, kdežto jelita potřebují špičkové jízdní vlastnosti, protože dělají chyby a ten podvozek ty chyby za ně napraví. Tak myslím, že jsi se zařadil do skupinky blondýna za volantem.:-/

Jaroslav Podrouch
5. června • 14:08

Každej si netouží koupit povoz pro důchodce. To už můžu rovnou jet autobusem.

k22
5. června • 14:33

jasně ze škůdkou budeš IN - neboj jednou vyrosteš a možná dostaneš i rozum..i když..:-O

Olaf
5. června • 13:00

To je teda fakt štěstí. To je přímo z prdele klika jezdit poctivým hyundaiem.

k22
5. června • 14:30

pořád lepší než sedlat mrtvého koně z MBhttps://forum.skodahome.cz/topic/147181-v-z%C3%A1t%C... ...
;-)

xtomasr
5. června • 14:01

Pro těch asi 6 milionů lidí, co si Hyundai každoročne koupí, to nejspíš je. Na tom jeden blbeček nic nezmění.

Pikao
5. června • 17:25

Netrolujte pikacoviny, rychlovarne konvice z panoptika se nepocitaji. Az budete mit neco k autum, tak se stavte.

Rokyta ex Acz
5. června • 13:49

Hiunday je poctivý celý život, jak stará panna B-] Nikdo ji nechtěl :-D

mpolan
6. června • 17:07

Tyvole… odpad z auto.cz leze sem... zachraň se kdo můžeš.

k22
5. června • 14:32

Ojetá ix20 stojí jako stejně ojetý golf ;-)

xtomasr
5. června • 14:08

Světové statistiky prodeje sice říkají že Hyundai prodává násobně víc aut než Škoda, ale pravdu má určitě blbeček.

bob
5. června • 9:21

Se Škodovkou je to jako se Zemanem, nezáleží na tom jak velká je to sra*ka, lidi to stejně koupí...

Frankie
5. června • 9:13

Je to zoufalství ale jak se mi libí nové Clio tak bych si u Renaultu taky nevybral. Buď jen pětikval nebo šestistupňový automat, bída a zmar.

Asdfghjklqwe
5. června • 8:22

44kW :-D to ma snad CitiGo, na ktere to rekneme jakoz takoz staci. 70kW u Fabie je taky takove smesne... no co dodat. Plizenim plazenim VPRED !

Joe Doe
5. června • 10:00

Ked do prvej Octavie namontovali 1.4 s vykonom, ak sa nemylim, 44 kW, tak sa motoristicka tlac rozplyvala, ze auto je "subjektivne zive".Doba sa meni, vztah CS 'novinarov' k skodovkam je vecne pozitivny.

Ota
5. června • 19:03

tech se prodalo jen 1500 ks a byl to experiment s elektronickym plynem. vubec to nebylo na hlavni prodej

bzzz
5. června • 8:39

70 kW by pri slusnem vyladeni a sprevodovani melo na (pri)mestsky provoz pro auto typu Fabie stacit, nemyslite?

Ada je tady
5. června • 18:54

77kW stačí. Pokud by bylo z TDI

TVL
5. června • 9:19

Na příměstský auto ano ale jsou rodiny které se na nic lepšího nezmůžou a pak když s tím vyrazíš do Chorvatska tak to je děs. Navíc výkonější verze byla spojená se šestistupňovou převodovkou. Příplatek byl zanedbatelný ale auto díky tomu o level jinde.

petr r. (petrumr)
5. června • 14:50

proč furt melete o chorvatsku, jsou tam nějaký slevy či co? Snad na dovolenou se létá letadlem a na letiště snad dojede kdeco.

TVL
5. června • 18:12

Leť si třeba do pr.ele, bylo to první co mě napadlo jako argument že Fabie mnohým neslouží jen na městský provoz a tudíž 70 kW a pětikvalt nejsou žádné terno. Navíc jedno to letadlo na dovču nadělá víc emisí než produkce Škodovky za měsíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
5. června • 20:22

praskla ti žilka, že ty se drncáš na dovolenou ve fábii a druzí tu fábku zaparkují na letišti? Za kolik hodin dáš to chorvatsko?:-D

pacho
6. června • 6:14

tak to máš bohovské terno, že vraj fabku zaparkuje na letišti. a ďalej letíš Rainerom za 4€. ha ha ha. proste frajer.

bzzz
5. června • 14:54

Nejak te vikendovi sociologove zaskatulkovat musi ;-)

bzzz
5. června • 9:28

To Chorvatsko je spise o prujezdnosti dalnic a teplote ;-)

Vóša
5. června • 8:20

pro tu Škodomilskou pakáž je jeden motor až až

Gotham
5. června • 8:19

Je to mrd**, zdrazujou a sulej vybavu. Az vypadne combi, fabie uz v porovnani s kokurenci nema absolutne co nabidnout. Abych jen nehanil, na operak mam 1.0 mpi active 44kw. A s tim motorem se ve meste jezdi docela prijemne, rozhodne lepe nez s tsi co sem mel před tím.

Scarab
5. června • 8:19

Však my Vás tu předraženou Scalu kupovat donutíme... :-/

Veselý Karásek
6. června • 10:50

A Čo vy si predstavujetě pod takým "předraženou"?
V roce 1998 stala Felicia 1.3 MPI 260 000 Kč, ve výbavě byl pouze volant. Dnes máte v základu ABS, ESP a pod., klimatizaci, aitbagy,

Venous
5. června • 19:21

Přesně. Lépe bych to nenapsal.
Nedávno před salonem jsem to prohlížel. V črv obyč barvě nic extra ve výbavě ty vole litrovej honibrk ještě 3 válce a cenovka 509000!!!!! 5090000!!!!A to tam spousty věcí jakože ani nebylo. Prachsprostý zloději.
Za 400000 mám Dustera v novém 4 válci ve 4x4 ve veškeré výbavě i vč. zimních kol.

Venous
5. června • 19:23

Nebo Suzuki Hyundai Tucson atd. Mraky super aut i Megane Grandtour nebo zanovniho Talismana

Rokyta ex Acz
5. června • 13:06

Dokud vynechají 44kW (dost junior, jakkoliv může být technicky slušný) tak podle mě jen dobře. Ono 70kW je pro Fabiu tak akorát. ;-) Kombík 70kW za 318k mi přijde jako celkem fér :-) Raďeji 1-2 slušné motory, než 10 na pikaču. Teď je jen otázka, kam bude TSI patřit :-D

Petr
5. června • 18:22

Ja jsem kupoval kombika 1,2 TSI 81kW Style nove v kvetnu 2015. Tenkrat byla startovaci cena Stylu cca. 330 000,- . Dnes je v nabídce jen "trihrnek" a cena ve Stylu za slabsi motorizaci 70kW a jeste jen v petikvaltu startuje na cca. 370 000,- . To se fakt moc hezky posouváme...:-) a bude to jen horsi a horsi… :-(

Haftan
5. června • 9:32

Tak samozřejmě a ještě vydají komerční sdělení na Shaderevue o tom, jak perfektní jsou konektory USB-C ve Chcale, když všichni vlastníme kabely s USB klasikou - to bude zase vyhořelých aut s redukcemi z Ali...

kari
5. června • 9:41

Koupit si jeden kabel a nebo značkovou redukci a nechat to v autě asi bude ten nejmenší problém. Při přechodu na micro USB se taky "pindalo". Podobné žmeny v konektivitě bych úplně neházel na hrb automobilce, to se mění všude, kde to se to používá.

Honza
5. června • 22:48

Dám ti hádanku. Jakým kabelem připojuješ mobil k nabíječce? Ať už ten mobil má USB micro nebo USB-C konektor? Správně, kabelem, který má na druhém konci USB-A konektor.
Tak proč kupovat nějaký "prodlužovák", další kabel, k mobilu, abych ho mohl připojit v autě...?
Debilita, se kterou Škodovka není sama.

trent
6. června • 18:56

Koupíte si auto za nějakých cca 400 tisíc a dělá vám problém kabel na nabíjení mobilu za stovku?
A mimo to mi přijde daleko jednodušší si koupit jeden kabel, který budu mít trvale v autě. Ona je to spíš debilita výrobců elektroniky, že céčko se stává standardem tak pomalu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
6. června • 19:52

trocha trapas, kúpiť auto za 400000, a potom ešte dokupovať neaký debilný káblik.

manga
7. června • 10:45

A Vy si nosíte kabel, který jste dostal k telefonu, pořád u sebe? Já si do auta kupuju vždycky kabel navíc, abych tahal jenom telefon.

kari
6. června • 11:16

Protože ať se ti to líbí nebo ne, tak to za chvíli bude standard? I některé nové notebooky už mají jen USB C. Tak si prostě kup za pár korun jeden kabel, nech ho v autě a máš do budoucna klid.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
7. června • 8:28

Pravda, na noťasy jsem zapomněl.
Tak to máme
- jeden kabel do nabíječky
- jeden kabel do auta
- jeden kabel do noťasuDohromady, tři kabely. Pane jo.¨Trochu offtopic.¨
Ony sice USB-C konektoru na noťasích už jsou standardem, ale víte, jaká je (typická) sestava takového noťasu? Ano, USB hub do toho USB-C konektoru, aby bylo kam přiopojit "Áčkové" USB. Málo platný, k čemu tiskárna, skener, multifunkce, potřebují rychlost USB-C rozhraní...?

Doporučujeme

Články odjinud