Další rány pro Fabii. Kombi zůstal jediný motor, lepší brzdy už jenom za příplatek

Scarab  |  05. 06. 2019 08:19

Však my Vás tu předraženou Scalu kupovat donutíme...

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  05. 06. 2019 09:32

Tak samozřejmě a ještě vydají komerční sdělení na Shaderevue o tom, jak perfektní jsou konektory USB-C ve Chcale, když všichni vlastníme kabely s USB klasikou - to bude zase vyhořelých aut s redukcemi z Ali...

Odpovědět  |   | 
kari  |  05. 06. 2019 09:41

Koupit si jeden kabel a nebo značkovou redukci a nechat to v autě asi bude ten nejmenší problém. Při přechodu na micro USB se taky "pindalo". Podobné žmeny v konektivitě bych úplně neházel na hrb automobilce, to se mění všude, kde to se to používá.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 06. 2019 22:48

Dám ti hádanku. Jakým kabelem připojuješ mobil k nabíječce? Ať už ten mobil má USB micro nebo USB-C konektor? Správně, kabelem, který má na druhém konci USB-A konektor.
Tak proč kupovat nějaký "prodlužovák", další kabel, k mobilu, abych ho mohl připojit v autě...?
Debilita, se kterou Škodovka není sama.

Odpovědět  |   | 
kari  |  06. 06. 2019 11:16

Protože ať se ti to líbí nebo ne, tak to za chvíli bude standard? I některé nové notebooky už mají jen USB C. Tak si prostě kup za pár korun jeden kabel, nech ho v autě a máš do budoucna klid.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  07. 06. 2019 08:28

Pravda, na noťasy jsem zapomněl.
Tak to máme
- jeden kabel do nabíječky
- jeden kabel do auta
- jeden kabel do noťasu

Dohromady, tři kabely. Pane jo.¨

Trochu offtopic.¨
Ony sice USB-C konektoru na noťasích už jsou standardem, ale víte, jaká je (typická) sestava takového noťasu? Ano, USB hub do toho USB-C konektoru, aby bylo kam přiopojit "Áčkové" USB. Málo platný, k čemu tiskárna, skener, multifunkce, potřebují rychlost USB-C rozhraní...?

Odpovědět  |   | 
trent  |  06. 06. 2019 18:56

Koupíte si auto za nějakých cca 400 tisíc a dělá vám problém kabel na nabíjení mobilu za stovku?
A mimo to mi přijde daleko jednodušší si koupit jeden kabel, který budu mít trvale v autě. Ona je to spíš debilita výrobců elektroniky, že céčko se stává standardem tak pomalu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2019 19:52

trocha trapas, kúpiť auto za 400000, a potom ešte dokupovať neaký debilný káblik.

Odpovědět  |   | 
manga  |  07. 06. 2019 10:45

A Vy si nosíte kabel, který jste dostal k telefonu, pořád u sebe? Já si do auta kupuju vždycky kabel navíc, abych tahal jenom telefon.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 06. 2019 13:06

Dokud vynechají 44kW (dost junior, jakkoliv může být technicky slušný) tak podle mě jen dobře. Ono 70kW je pro Fabiu tak akorát. Kombík 70kW za 318k mi přijde jako celkem fér Raďeji 1-2 slušné motory, než 10 na pikaču. Teď je jen otázka, kam bude TSI patřit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 06. 2019 18:22

Ja jsem kupoval kombika 1,2 TSI 81kW Style nove v kvetnu 2015. Tenkrat byla startovaci cena Stylu cca. 330 000,- . Dnes je v nabídce jen "trihrnek" a cena ve Stylu za slabsi motorizaci 70kW a jeste jen v petikvaltu startuje na cca. 370 000,- . To se fakt moc hezky posouváme... a bude to jen horsi a horsi…

Odpovědět  |   | 
Venous  |  05. 06. 2019 19:21

Přesně. Lépe bych to nenapsal.
Nedávno před salonem jsem to prohlížel. V črv obyč barvě nic extra ve výbavě ty vole litrovej honibrk ještě 3 válce a cenovka 509000!!!!! 5090000!!!!A to tam spousty věcí jakože ani nebylo. Prachsprostý zloději.
Za 400000 mám Dustera v novém 4 válci ve 4x4 ve veškeré výbavě i vč. zimních kol.

Odpovědět  |   | 
Venous  |  05. 06. 2019 19:23

Nebo Suzuki Hyundai Tucson atd. Mraky super aut i Megane Grandtour nebo zanovniho Talismana

Odpovědět  |   | 
Veselý Karásek  |  06. 06. 2019 10:50

A Čo vy si predstavujetě pod takým "předraženou"?
V roce 1998 stala Felicia 1.3 MPI 260 000 Kč, ve výbavě byl pouze volant. Dnes máte v základu ABS, ESP a pod., klimatizaci, aitbagy,

Odpovědět  |   | 
Gotham  |  05. 06. 2019 08:19

Je to mrd**, zdrazujou a sulej vybavu. Az vypadne combi, fabie uz v porovnani s kokurenci nema absolutne co nabidnout. Abych jen nehanil, na operak mam 1.0 mpi active 44kw. A s tim motorem se ve meste jezdi docela prijemne, rozhodne lepe nez s tsi co sem mel před tím.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  05. 06. 2019 08:20

pro tu Škodomilskou pakáž je jeden motor až až

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwe  |  05. 06. 2019 08:22

44kW to ma snad CitiGo, na ktere to rekneme jakoz takoz staci. 70kW u Fabie je taky takove smesne... no co dodat. Plizenim plazenim VPRED !

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 08:39

70 kW by pri slusnem vyladeni a sprevodovani melo na (pri)mestsky provoz pro auto typu Fabie stacit, nemyslite?

Odpovědět  |   | 
TVL  |  05. 06. 2019 09:19

Na příměstský auto ano ale jsou rodiny které se na nic lepšího nezmůžou a pak když s tím vyrazíš do Chorvatska tak to je děs. Navíc výkonější verze byla spojená se šestistupňovou převodovkou. Příplatek byl zanedbatelný ale auto díky tomu o level jinde.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 09:28

To Chorvatsko je spise o prujezdnosti dalnic a teplote

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 06. 2019 14:50

proč furt melete o chorvatsku, jsou tam nějaký slevy či co? Snad na dovolenou se létá letadlem a na letiště snad dojede kdeco.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 14:54

Nejak te vikendovi sociologove zaskatulkovat musi

Odpovědět  |   | 
TVL  |  05. 06. 2019 18:12

Leť si třeba do pr.ele, bylo to první co mě napadlo jako argument že Fabie mnohým neslouží jen na městský provoz a tudíž 70 kW a pětikvalt nejsou žádné terno. Navíc jedno to letadlo na dovču nadělá víc emisí než produkce Škodovky za měsíc.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 06. 2019 20:22

praskla ti žilka, že ty se drncáš na dovolenou ve fábii a druzí tu fábku zaparkují na letišti? Za kolik hodin dáš to chorvatsko?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2019 06:14

tak to máš bohovské terno, že vraj fabku zaparkuje na letišti. a ďalej letíš Rainerom za 4€. ha ha ha. proste frajer.

Odpovědět  |   | 
Ada je tady  |  05. 06. 2019 18:54

77kW stačí. Pokud by bylo z TDI

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 06. 2019 10:00

Ked do prvej Octavie namontovali 1.4 s vykonom, ak sa nemylim, 44 kW, tak sa motoristicka tlac rozplyvala, ze auto je "subjektivne zive".

Doba sa meni, vztah CS 'novinarov' k skodovkam je vecne pozitivny.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  05. 06. 2019 19:03

tech se prodalo jen 1500 ks a byl to experiment s elektronickym plynem. vubec to nebylo na hlavni prodej

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  05. 06. 2019 09:13

Je to zoufalství ale jak se mi libí nové Clio tak bych si u Renaultu taky nevybral. Buď jen pětikval nebo šestistupňový automat, bída a zmar.

Odpovědět  |   | 
bob  |  05. 06. 2019 09:21

Se Škodovkou je to jako se Zemanem, nezáleží na tom jak velká je to sra*ka, lidi to stejně koupí...

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 06. 2019 09:29

Naštěstí je tu stále ještě Hyundai ix20, p.rostor velikosti Oktávky, motor poctivá 1.6ka 125hp, Chorvatsko dá naprosto v pohodě...za 310k kč včetně 5tileté záruky na úplně vše kromě spotřebáku a se zančkovým pojištěním s 0% spoluúčastí,,,.výroba ko konce roku skončí...
tak hodně štěstí ze škůdkou

Odpovědět  |   | 
Olaf  |  05. 06. 2019 13:00

To je teda fakt štěstí. To je přímo z prdele klika jezdit poctivým hyundaiem.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 06. 2019 13:49

Hiunday je poctivý celý život, jak stará panna Nikdo ji nechtěl

Odpovědět  |   | 
xtomasr  |  05. 06. 2019 14:08

Světové statistiky prodeje sice říkají že Hyundai prodává násobně víc aut než Škoda, ale pravdu má určitě blbeček.

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 06. 2019 14:32

Ojetá ix20 stojí jako stejně ojetý golf

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 06. 2019 17:07

Tyvole… odpad z auto.cz leze sem... zachraň se kdo můžeš.

Odpovědět  |   | 
xtomasr  |  05. 06. 2019 14:01

Pro těch asi 6 milionů lidí, co si Hyundai každoročne koupí, to nejspíš je. Na tom jeden blbeček nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
Pikao  |  05. 06. 2019 17:25

Netrolujte pikacoviny, rychlovarne konvice z panoptika se nepocitaji. Az budete mit neco k autum, tak se stavte.

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 06. 2019 14:30

pořád lepší než sedlat mrtvého koně z MB

https://forum.skodahome.cz/topic/147181-v-z%C3%A1t%C... ...

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Podrouch  |  05. 06. 2019 14:08

Každej si netouží koupit povoz pro důchodce. To už můžu rovnou jet autobusem.

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 06. 2019 14:33

jasně ze škůdkou budeš IN - neboj jednou vyrosteš a možná dostaneš i rozum..i když..

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  05. 06. 2019 17:30

To ses teda odkopal. Takovej starej střep. kterej měl hrozný jízdní vlastnosti už když přišel na trh (někdy mám pocit ze to snad muselo být v minulém století) a ty se k němu dobrovolně hlásíš?
Jedno z nejhorších aut na trhu, který má svýho typickýho řidiče, stejně jako měla kdysi Thalie - absolutni loser, co si myslí jak na to vyhrál, když si koupil auto za tak málo peněz. Ale on jen neumí řídit a tedy při koupi nepoznal co za šrot to je. Adekvátně tomu se na silnici pohybuje. Vyhejbat se jim velkým obloukem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 06. 2019 11:57

ten co umí řídit dovede jezdit každým autem, kdežto jelita potřebují špičkové jízdní vlastnosti, protože dělají chyby a ten podvozek ty chyby za ně napraví. Tak myslím, že jsi se zařadil do skupinky blondýna za volantem.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  05. 06. 2019 10:04

Zrejme neni Fabia nosnym modelem. Navic patri mezi male vozy a nejvetsi potencial by mela mit nizsi stredni, tedy to, kam smeruje Scala. (Pominu relativne vyprodany Kodiaq, ale ten je myslim na jine lince, pokud se nepletu). Uz jsem Scalu videl 2x v realu. Jednou staticky z tramvajky pred dealerem (svetla zelena) a jednou pred supermarketem (cervena). Krome toho ze mi vzhledove trosku pripomela Tipo (ani nevim proc), tak se mi docela libila. Jelikoz preferuji hranata auta, tak designove se mi Fabia 3 libi vic, zejmena v kombiku. Ale kdybych chtel male auto (nechci), tak asi taky koukam po Scale a Fabia holt ostrouha. Nabidka tomu proto zacina odpovidat. Na jedne strane mozna skoda, na strasne druhe racionalni uvaha ze stany zavodu.

Odpovědět  |   | 
manga  |  07. 06. 2019 10:56

To Tipo připomíná kvůli zadním světlům, dále je tak má i snad nějaká Toyota.

Mě se Scala taky docela líbí, Fábie kombík je už moc úzká a s krátkou haubnou. Scala by sice mohla být kratší (Golf to prostě není a nebude, bohužel), ale jinak je to pro mě jedna z nejhezčích škodovek. Mohla by být levnější, ale je to nový model u nás nejprodávanější značky. Je jasné, že to nacení vysoko. Za tři roky a s 15% slevou to bude stát tolik, kolik to stát má.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 06. 2019 10:15

Tak neviem, novy Yaris (2019) zacina v 5-dverovej verzii na 295-tisic.

Navyse to ma moderny motor s 51.5 kW.
A za 315-tisic uz mam 83 kW 1.5tku.

Takze ak hladam auto tejto velkosti v zakladnej vybave.... jeden by musel byt blbec, aby isiel do Fabie.

Odpovědět  |   | 
Zrcadlo společnosti  |  05. 06. 2019 11:51

A jakou diagnózu by jsi měl pro člověka, který píše na fórech o škodovce jeden hate na škodovku za druhým a zároveň až s křečovitou obsesí vychvaluje vše od toyoty a mazdy. Psychopat, imbecil, kompenzace jiných problémů? Jak by jsi takové lidi hodnotil?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 06. 2019 12:04

Fact-checker, analytik, industry insider. A vcelku rad trolujem ludi ako ty a clenov redakcie.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 12:48

Jestli to neni spise fakticka reakce na mladoboleslavske PR, ktere kazdou chvili znovuobjevuje kolo a stoji v prvni rade mobilni revoluce

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 06. 2019 20:42

A dostanu yarise za 3.490,- na 24 mesicu bez akontace? Tolik me stoji fabie jako ctvrty auto v rodine.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2019 20:56

To, abys dostal Fabii za 3490 Kč na 24 měsíců, tak sis kvůli tomu koupil nejprve další 3 škodovky, aby ses s tím tady vytahovat? Chápu to správně? A po 24 měsících bude co, vrátíš auto?

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  06. 06. 2019 06:59

Aha. Teda ak niekto chce malé kombi, má ísť do Yarisu. Naozaj logické.

Odpovědět  |   | 
manga  |  07. 06. 2019 11:01

Jenže Fabie začíná na 270 s podobně chcíplou atomosférou, jako má ten Yaris. Rozdíl je, že Yaris nic jinýho než chcíplou atmosféru nenabízí a je opravdu, ale opravdu ošklivej.

Odpovědět  |   | 
Veselý Karásek  |  05. 06. 2019 10:23

Je to logické. V dobách minulých, kdy Škoda nabízela pouze Fabi a Octavii, byla jediná šance nahradit chybějící modely karosářskými verzemi (sedan i u Fabie) a nabídkou motorů. Dnes to není potřeba. Paleta modelů a k nim odpovídajících motorů je velmi široká, vybere si každý. A zřejmě to dělají dobře, nestíhají vyrábět...

Odpovědět  |   | 
pohlavní STIG  |  05. 06. 2019 11:08

mě by ta active za 260 k stačila

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2019 11:15

Proč nenapíšete přímo, že Škodovka řeší problémy s životností motoru. U nás už si o tom štěbetají i vrabci na střeše. Proč koncern pořád lidem lže? I naprostý ignorant ví, že technicky sice jde vyturbit litr objemu, ale zároveň to vyžaduje jiné materiály, než ty co se běžně na motory používají, takže tudy cesta prostě nevede.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 06. 2019 11:58

Protože většina chce Scalu

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 12:48

Vyráběli auta, ale kupovali jim je lidi

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 06. 2019 12:57

Pohřeb spalováků všude kam se podíváš.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  05. 06. 2019 22:33

Rovnako ako tvoje mrtve akcie Tesly,ty saso pocmarany

Odpovědět  |   | 
Klaudius  |  06. 06. 2019 07:21

A čo s tým má Tesla?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2019 13:08

To už je důsledek pseudoekologické politiky... Je to paradox, ale malá autka půjdou do výslužby první, downsizing k hovnu, bohatí si zase budou moct vybrat pohon u velkých automobilů. Zbytek bude nahnán do vlaků a na kola. Zářná neokomunistická budoucnost našich zelených levicových liberálů…

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 13:21

Tak ono je to celoplanetárně tak trochu nutnost, protože pokud by měli všichni Číňané, Indové, Nigerijci, Bangladéšané a dalších x mld lidí žít jako průměrný Američan, tak to planeta asi fakt nedá... Teď už jen zařídit, aby člověk patřil k těm bohatým a je to cajk

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 06. 2019 13:50

jj asi tak

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 13:56

Ani jako prumerny Evropan by nic neresilo... konzum, devastace, plytvani. Vetsina zije v bludu, ze prece (skoro) vsechno recyklujeme, takze nijak neskodime a nic vlastne nespotrebovavame.

Odpovědět  |   | 
Sam  |  05. 06. 2019 13:59

Jak žije průměrný Američan?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 06. 2019 14:38

Mysli se prumerna spotreba zdroju/surovin/energie (neco jako prumerny plat)... pokud by vsichni spotrebovavali tolik zdroju/energie jako prumer (zapad), tak tusim nemusi stacit ani 2 zemekoule...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 06. 2019 16:50

Vysvětlovat ekologickou valenci se zde mine účinkem. Nárok čmudit s TDI bez filtru mají všichni a hotovo.

Odpovědět  |   | 
Nerez  |  06. 06. 2019 11:31

To je celkem trefný dotaz, jelikož evropan básní o bohatém životě v americe a američan to samé říká o evropě :)

Odpovědět  |   | 
Sam  |  05. 06. 2019 13:58

To ještě někdo kupuje?

Odpovědět  |   | 
Rád poradím....  |  05. 06. 2019 13:59

Prostě to nekupujte a uvidíte jak se začnou snažit.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  05. 06. 2019 15:07

Čo sa tu rozčulujete , kúpim japonca a mam pokoj !!!

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 15:57

Hotová tragédia. Do kombíka sa nedá objednať litrový atmosférický motor, vhodný leda tak do nákupnej tašky Citigo. Fakt, tragédia. Blesk CZ ako vyšitý.

Odpovědět  |   | 
Robotox  |  05. 06. 2019 21:04

Citigo je nákupní taška a Fabia je co? Vždyť je to taky malé auto - kombík nekombík. Rozdíly v rozvoru jsou bagatelní, Citigo navíc nabízí více prostoru pro posádku na předních sedadlech a světe div se větší pohodlí díky absenci mastodontního středového tunelu a o něco větší šířce v loktech.Nenabízí sice tolik komfortních prvků ale taky je levnější. Citigo je neskutečně nedoceněné auto na které se spousta lidí dívá bezdůvodně skrz prsty.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  06. 06. 2019 13:49

Citigo používam ako auto do mesta, takže kľud.

Odpovědět  |   | 
Pavel P  |  05. 06. 2019 15:59

Když se podívám na Fabii v reálu na silnici a srovnávám z dalšíma projíždějícíma autama, tak bych ji hodnotil cca na 180 tis. v plné výbavě.Když vezmu vzhled, velikost, motory co Škoda nabízí, tak to může koupit jen nemocný člověk.Ale i tací se najdou a přeji jim hodně šťastných kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  05. 06. 2019 16:04

Jo kdyby jste věděli jaké auto jak se dělá tak takové kraviny nepište.. Já osobně ji pracuji 19let automobilovém průmyslu a vím co je lepší a co ne.. Jen řeknu jedno musím se jen smát a smát.. Každý z vás by měl vidět to co já tak budete mluvit jinak o každém autě a značce..

Odpovědět  |   | 
fogel  |  05. 06. 2019 16:15

Chtěl bych se dozvědět více. Prosím rozveďte to. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 16:36

Jasné. Tipnem si: nočný vrátnik?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 06. 2019 20:31

jestli děláš co píšeš, tak to nic neříká, nejvíc je za vodou servisman škodovek, ten o práci se bát nemusí.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  06. 06. 2019 06:19

no tak to jinde delaji lip a levneji, kdyz jsou konkurenceschopni s clem jak krava

Odpovědět  |   | 
HAVELKA  |  05. 06. 2019 16:39

NEKUPUJTE TO PRO BOHA LIDI MYSLETE.AT SI TO ZA TY PRACHY NECHAJ,UBOZACI NEMECKY

Odpovědět  |   | 
HAVELKA  |  05. 06. 2019 16:43

CELEJ ZIVOT SEM SKODOVAK,ALE TOHLE UZ NE.PREDRAZENY.HNUS

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 06. 2019 20:34

a kolik roků máš občanku?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2019 08:36

Opytal by som sa inak...

Kolko rokov ju uz nema ;)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 06. 2019 18:04

myslíš, že je policajt? Ti policajti byli na ty škodovky, ale ted jsem si všimnul, že kupují hyundai, asi jim dávají slevy.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 06. 2019 17:10

No a pak se někteří diví, proč si lidi místo nového "auta" radši koupí za ty peníze olítaný Bávo

Odpovědět  |   | 
Pikao  |  05. 06. 2019 17:23

No ale ono olitane bavo, tedy nejaka panenska e32, e34 nebo e39 neni k zahozeni Ale mate pravdu, je to stary tak to bude nebezpecny, vrak a vubec jezdit zcela spatne. To Fabia, potaji bourana a ex sluzebacek z acek je jak cukricek Ted k clanku, atmosfericky litr je stejne malo tak ja jeho vypusteni povazuji za logicky krok.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  05. 06. 2019 17:44

E32 v slušnom stave je rarita. Dodnes ľutujem, že som pustil 730i do sveta.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  05. 06. 2019 21:32

Nojo, ale kde tu tunerem nezrpzněnou 750 iL sehnat

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 06. 2019 22:52

Možná by byla lepší i 740i, jako na ježdění a údržbu, nemyslím ze sběratelského hlediska. Občas se něco najde, ale nesmíš být líný vyjet kousek dál.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 06. 2019 18:01

když bmw tak E85

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  05. 06. 2019 17:35

Jo a v příští generaci nedostanete ty brzdy vůbec. Ani za příplatek. Nebudete je totiž vůbec potřebovat, protože nedostanete ani ten motor. Škoda-simply never.

Odpovědět  |   | 
Manobb  |  05. 06. 2019 18:31

Trojvalcové motory 1.0 vo mne vyvolávajú neskutočnú averziu voči automobilkám, a to som automobilový maniak. Vyskúšal som na testovačkách rôzne motory z koncernu VW (škoda, seat, vw ... EVO i TSi) a s týmito motormi som skončil (štvorvalec 1,2 TSi/63kW v Golfe 2015 je moje akceptované minimum).

Preto odchádzam od koncernu a mierim ku konkurencii, kde si plánujem kúpiť auto s úsporným motorom a zároveň, aby to nebol motorček so životnosťou ...... mesiacov. (aj redaktori vo viacerých recenziách nezabudnú dať životnosť motora s otáznikom, aj keď to na prvý pohľad jazdí).

Verím a dúfam, že tieto nezmyselné nariadenia EU čím skôr skončia, inak sa motorizmus úplne zmení .... k horšiemu.

Odpovědět  |   | 
Petronel  |  07. 06. 2019 13:54

Mám Rapida po faceliftu, tříválec, 81kW, 6 kvalt, druhá nejvyšší výbava po Monte Carlo. Auto jsem kupoval úplně nové, jezdím jak město, tak mimo - okrsky, silnice, dálnice a velmi, velmi spokojený. Motorově, jizdně ...Jasný, je tady řada moc pěkných aut v obdobných relacích - Ceed, Sportage, Japonci, Focus, Opel. Rapid mě sednul vzhledem a vnitřním koncernovým uspořádáním, které se mě moc líbí. Neměl bych problém s dalšími značkami, řadu z nich jsem jezdil v minulosti. Jsem ráda, že máme výběr. Jenom nechápu útoky na tu nebo tu značku. Každý jsme jiný a každý máme svoje potřeby, buďme za to rádi. Nikdo nás nenutí kupovat, tak proč urážet, to opravdu nechápu ...

Odpovědět  |   | 
Venous  |  05. 06. 2019 19:26

Jen tak dál zlodějíčci. Už se těším až bude štědrá a nezlodějská Dacia č1 v ČR. Jojojo Dacii moc fandím super jednoduché vybavené neokradené auta

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2019 19:56

A to má ještě letos přijít úplně nový Sandero, kde cena bude nejspíš opět hluboko pod Fabkou.

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 06. 2019 20:26

To je nejspíš tvoje zbožné přání.

Odpovědět  |   | 
Adrian 77  |  05. 06. 2019 23:11

Od doby, co má Sandero tříválec 1.0, taky jsem o něm uvažoval, ale favoritem u mě je spíš Kia Picanto.

Odpovědět  |   | 
Pet  |  09. 06. 2019 18:56

Letos žádné Sandero nepřijde.

Odpovědět  |   | 
René L.  |  05. 06. 2019 21:19

Auto s tak hrozným motorem a za takovou cenu si může koupit jedině někdo kdo o autech nic neví a to jen jednou a naposled a nebo naprostej šílenec !!!

Odpovědět  |   | 
pavel  |  05. 06. 2019 22:09

koupil jsem na podzim nový combi se 70KW tsi tříhrnek, za 260 s klimou a v metle, řekl jsem jim že za tento typ vozu je maximum ceny kterou jsem ochoten akceptovat, mám najeto 17 000 zajel jsem pečlivě výměna oleje na 3050 a vif, minulý týden mezi motorestem za dlouhopolskem směrem ku hradci do lovčic na tachometru velmi ochotně 175 pak jsem kilometr brzdil motor nic neubrzdí, mám 120 kg manželka 80 kg, 2 děti vše bylo v autě, dlouhodobá spotřeba 5,4, je to poze o prostoru malé auto a musíte si zvyknout, že turbo zabírá od 1500 a nedávat otáčky pod 2000. Skončí jako druhé auto v rodině z 0 na 100 dávám každý všední den v kněževsi výjezd ku praze deset metrů před velkou cedulí. Táhne to pěkně obzvlášť když chvíli stojíte a vychladí se turbo. Jediné co je k ničemu je velikost interiér je naschvál dělaný aby se tam málo vešlo přes úžasné litry 95 cm vevnitř na šířku a podobné vychytávky (kup si vyšší model), po dosažení 130 to při lechtání plynu jedede 4,9 až 5,5 (reálné info uživatele který přešel ze staré šunky která žrala 10 a skoro se s ní nedalo předjíždět.

Odpovědět  |   | 
008  |  05. 06. 2019 23:00

Mám 120 kilo,manželka 80 kilo.... Proboha to nejste snad lidi... Ani vepři tolik kilo nemají.

Odpovědět  |   | 
And  |  06. 06. 2019 01:43

Tak při dvou metrech to máš úplně normálně.

Odpovědět  |   | 
Q  |  06. 06. 2019 06:54

"Nedávat otáčky pod 2000", to je právě ta věc, co by mi tom motoru nejvíce vadilo (mám zkušenost s 1.2 a 1.4 TSI a tam to není takový problém). Na dálnici to vadit nebude, ale v městském provozu to musí být dost otravující. 50 km/h v obci jezdíte na trojku? Když vám rychlost klesne pod 25 km/h, podřazujete z dvojky na jedničku?

Odpovědět  |   | 
Aegeus  |  05. 06. 2019 22:13

Tvl kotoučové brzdy za příplatek 2 tacy. V roce 2019 😂

Odpovědět  |   | 
Adrian 77  |  05. 06. 2019 23:07

Pokud bych si mohl vybrat raději bych měl vzadu bubny, než kotouče. Mám na autě najeto 200 000 km a na bubny nebylo sáhnuto, ale kotouče v předu měním každou technickou co dva roky. Kotouče na všech kolech měl už můj otec na Fiatu z roku 1972 ale žádná výhra to nebyla, hlavně proto, že si kotouče moc nerozuměly s ruční brzdou.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  06. 06. 2019 07:48

Ono jedna věc je životnost daného řešení, druhá věc je na jakém autě. Já přední kotouče měnit třeba ve 210 tkm, zadní jsou původní a mám přes 250tkm. Ale taky to není AZNP. Podle mě je podstatné jak to udělají. Když teď pominu řidiče který je zásadní. Bubny horší být paradoxně vůbec nemusí, ale také se jim divím. A ruční brzda? To se používá jednou za čas na stk, jinak ani ne.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 06. 2019 17:59

joo fiata s bendixama jsem měl taky a v techničáku byla i psaná vyjímka na tu ručku. U citroena s elektrickou ručkou-mám už na třmenech je radost brzdit.
Jak jsem měl fabku, tak tam byl posilovač dual rate s bubnama vzadu a brzdila parádně, levnější varianta podle mého nic moc a tak ten příplatek je asi i za ten posilovač.

Odpovědět  |   | 
Q  |  06. 06. 2019 06:59

Proč ne? Pro takové lehké auto jako Fabie jsou bubny vzadu plně dostačující z hlediska funkčnosti.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  06. 06. 2019 07:04

Na malom aute budú bubny vzadu lepšia voľba. Kotúče by boli za pár rokov aj tak zatuhnuté.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 06. 2019 22:54

Já bych to viděl na maximalizaci minimálních nákladů výroby.
Kdysi opěvovaná konfigurovatelnost při výběru auta dostává povážlivé trhliny ve světle nákladů na, v případě modelu Fabia, luxusní možnost seskládání výbavy podle přání zákazníka.
U vyšších modelů má konfigurace smysl.

U Fabie?
"Socky, berte, co je, a kušujte... A bude hůř..."

Odpovědět  |   | 
Adrian77  |  05. 06. 2019 22:55

S tou atmosférou to nebude tak tragické.
Řešil jsem motorizace Citiga ( stejné motory jako Fabia). Verze 44 kW má stejný kroutící moment při stejných otáčkách, jako motor 55 kW. Jen kilowatty jsou jiné, ale při vyšších otáčkách motoru. Takže stejné motory, stejné výkony, jen ten silnější je nahoněn vyššími otáčkami. A kdo z vás honí motor na maximální otáčky?

Odpovědět  |   | 
KLEMENTINUS  |  06. 06. 2019 00:30

Nabídka motorů je fakt bída.Proboha proč to dělaj?Jak by měla vypadat nabídka motorů?,tak asi takhle-1.0MPI-44KW,1.3MPI-55KW a 66KW,1.5MPI-74KW a 85KW,1.6MPI-96KW,to jsou atmosférické zážehové motory,které ŠKODOVCE chybí,a pořád všude cpou turbo jak pominutí!!!!.Přitom ke zvýšení výkonu není turbo vůbec třeba.Podívejte se na HONDU JAZZ -1.3,ten má výkon 75KW - 102 koní,a turbo nemá!!!!Nabízel bych jeden přeplňovaný motor 1.5-118KW.Naftové atmosférické-1.3D-44KW,1.9D-59KW,a jeden přeplňovaný diesel 1.9DT-85KW.Tak takhle by to mělo nějak být!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Průcha  |  06. 06. 2019 04:51

Chybí ti tem něco poradnyho. Pro Monte Carlo by bylo fajn tam dát aspoň 2.0. Samozřejmě benzín. Když furt říkají že je to na památku vítězství v soutěži.

Odpovědět  |   | 
Q  |  06. 06. 2019 07:03

Proč honit výkon vysokýma otáčkama? To se hodí leda do sportovního auta. Já bych volil 2.0 MPI 85 kW jako v jedničkové Fabii.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Průcha  |  06. 06. 2019 04:47

No dávají tomu pěkně na prdel. Jen by mě zajímalo jestli to je z jejich hlavy nebo z VauWé.Nebylo by to poprvé co ničí svou konstrukci i když je to v rámci koncernu.

Odpovědět  |   | 
Rom  |  06. 06. 2019 09:40

Tak pod 400 tisíc mám Toyotu Auris v kombíku.. Nesmrtelnej 4-válcovej motor 1.6 se 132 vraníky.. Na to posouvání po našich cestách dostačující a ještě dostanu zimní komplety.. Ať jde celá německá Škoda někam.. Opravdu Škoda peněz..

Odpovědět  |   | 
JENICEK54  |  06. 06. 2019 11:19

cena je základ na leasing. potom se prohnete. mám nové měsíc

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  06. 06. 2019 17:50

A proč bychom kupovali něco na předražený leasing a platili za něco co není naše?

Odpovědět  |   | 
jirik66  |  06. 06. 2019 12:08

Na to popojíždění v kolonách to bohatě stačí

Odpovědět  |   | 
Emik  |  06. 06. 2019 20:23

Já bych to prodával rovnou bez motoru,žádný motor = nulové emise.A emisní normu máme splněnou na 100let dopředu

Odpovědět  |   | 
Franta  |  08. 06. 2019 22:34

EU je už úplně debilní, takováto auta, si už můžou opravdu strčit do řitního otvoru !!!.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 06. 2019 08:49

Tak jsem se stou 81 kw verzí a tříválcem projel a musím konstatovat katastrofa vúbec to nejede a žere i trávu okolo silnice musí se to furt hnát do otáček vlastním golfa 1,4 tsi 110 kw a nedá se to srovnat a spotřeba 5,2 L dlouhodobá tříválec mi nesmí přes práh ani kdyby to dávali za polovičku.

Odpovědět  |   | 
Všeho s Mírou  |  09. 06. 2019 21:15

Pro mě je hlavní, aby k tomu byla simply clever škrabka na okna, pak mi je úplně jedno co tam bude za motor!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A