Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

223 komentářů

Tom
6. března • 12:04

No a?? Raději si koupím kvalitu a 4 atmosférické válce v 1.5 VVT-iE.. Např. Toyota Yaris ;-)

Vasek
5. března • 20:01

At si ten Boleslavskej predrazenej sráč strči do prdele.

Rebel
5. března • 16:14

Téměř sebevražedná kombinace Litr v automatu za 300 litrů

TheCory
4. března • 21:44

Tak ono to vypadá, ze budou Fabii celkove upozadovat. Jinak nevim, kolik prodejci davaji na Fabii slevu, ale za 300 000 je Hjonde i20 ve vysokem stupni vybavy, za 360 000 je Renault Megane ve vysokem stupni vybavy a za 380 000 jsme ted kupovali Hjonde i30 v top výbavě... Za ty ceny by mne zajimalo, kdo Fabii kupuje (to neni mysleno urazlive, pouze zvedavost)

Marty
10. března • 9:22

Uprimnou soustras k nakupu vozu znacky "hjonde" - asi jste tedy zakoupil Hyundai, tak si tu hruzu uzijte! Nakup vozu Hyundai by se mela trestat jako vlastizrada.

Libor
4. března • 14:55

Škodovka tímhle zabije sama sebe...Fabia jen s litrem a Rapid to samé.Přišlo nové debilní euro nevim kolik a najednou (cituji škodu auto) je bude a byla Fabia typicky městské auto takže nepotřebuje silnější motor - než tento "Wartburg" nebo motor na sekačku.Nehledě na to ,co ten motor asi vydrží...nic...od Škodovky a jejich přístupu manažerů a některých zaměstnanců ruce pryč....

Libor
4. března • 14:57

Škodovka zabije sama sebe , přinejmenším jen Fabii- možná to je cíl koncernu wv ...

JirkaX
4. března • 17:21

Hlavně aby to bylo brzy a svět bude zase o něco lepší.:-P

Michal
4. března • 11:52

A to ceny budou ještě stoupat skrz novou povinnou výbavu ala zpětná kamera,blind,hlídání pruhu možná už je,alkohol tester,presafe a během pár let tam bude vše.Ještě automat k autopilotu.

Matya
4. března • 10:57

Jakože 270tis. za něco co má 44kw to je lepší jet do moutfieldu pro sekačku... Já osobně nepreferuji automat tudiž u mě škoodovka padá dolů když výkonný motory jsou v automatu a sekačku mám na zahradě :-D

Nikdo
3. března • 18:44

Postupně zvykat lidi na automatickou převodovku přinese v budoucnu i výhody, a jaké?1) Z důvodu emisí se uvažuje zařadit do aut možnost "plachtění", kdy auto pojede setrvačností a v tu chvíli se vypne motor - to s manuálem nejde.
2) Dříve nebo později příjde nařízení automaticky regulovat rychlost podle GPS, čtení značek apod.. A tuto regulaci technicky umožní snadno de-facto jen auto, které si bude samo řadit klidně až po 0km/hod.
3) Zatím jde Start/stop systém deaktivovat. Co až nepůjde a auto vám bude chcípat na každé křižovatce při 2 sekundovém stání. U manuálu bude člověk schopen tomu zabránit alespoň sešlápnutou spojkou, u automatu ne.Děkuji, dokud bude v nabídce aut možno koupit manuál¨, tak si vždy zvolím to.

Martin
3. března • 20:29

U dsg v trojkové Octavie jsem před křižovatkou vyřadil na neutrál a nezdochlo to a start stop byl aktivni

Georgegray
3. března • 18:08

Kde jsou ty casy(2010), kdy jsem kupoval O1 1.6MPI 77kw za 299.000 v kombiku...dneska za to neni ani fabka...Kam ten svet spěje...

Dušan Vláčil
5. března • 9:14

No kam by spěl. V roce 2010 taky byla jiná průměrná mzda že ? Všichni chceme vyšší platy, tak co se pak divíme, že se zase zvedají ceny. Kdybych srovnal reálné ceny aut v roce 2010 a reálné ceny ( vzhledem k těm průměrným platům) v roce 2019, tak si nemyslím, že by najednou cena aut nějak vyskočila.

JirkaX
3. března • 19:17

Já jsem v 97. kupoval 1,6 55 kW ve střední výbavě plus el okna a stála přes 400. To jste ji měl asi z bazaru. A byla určitě 74 kW.

JirkaX
4. března • 16:59

Ale příště už Škodovku nekupuji, servis je na ni drahý a přitom častý.

E15
3. března • 20:00

to byla zrovna krize a asi se jednalo o O1 Tour (předchůdce Rapida)

JirkaX
3. března • 20:24

Beru to zpět, nevím proč jsem četl rok 2000. 2010 by to sedělo.

Michal220
3. března • 18:49

A v 2010 jsi měl i stejou výplatu a výbavu auta jako dnes?

Georgegray
3. března • 19:00

Ja nepotrebuju, aby to melo tri prdele asistentu. Ja chci svizne auto s klimoskou.
Nevadi mi zdrazovani,kdyz vede k lepsim autum. Coz evidentnte neni. Nove motory jsou neskutečně line...

E15
3. března • 19:59

tak línější než 1.6 MPI 77 kW ale určitě nejsou :-D

Georgegray
3. března • 23:37

Jsou. Tbohuzel mam i 1.6tdi a jr pomalejsi a linejsi nez ta stara 1.6mpi

Denym
3. března • 17:41

Ona kvalita aut jde celkově do háje a to u všech značek a to samé je to s motory, tohle se neděje jen u škodovky. Ale sám za sebe musím říct, že si raději koupím nové auto, než starou ojetinu, kde je vše zastaralé a hrozí větší nebezpečí, že se na autě něco pokazí. Nejsem odborník a s autem jezdím jen do servisu. Nové auto je nové auto, a už jen kvůli té vůni a novotě a inovacím. Prostě si myslím, že auto staré víc jak 15 nebo 20 let může být nebezpečné, pokud se o něj majitel nestará a nedá mu to co má, a můj názor je takový, že jsme v Čechách a spousta řidičů si myslí, že stačí dolejvat jen benzin a na všechno ostatní většinou kašlou a pak potkat takovou starou plečku na silnici je o život.

Nikdo
3. března • 18:46

To určitě. Konstrukce 15 letého auta z pohledu pevnosti kastle se nedá s dnešními vozy absolutně srovnat.

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
3. března • 14:24

Už Škoda 130 měla výkon 43kW. dnes je škodovka se svými motory moc špatnou koupí. Než nehezkou fabii zvolím cokoliv jiného. Motor jak v sekačce a cena jako za mercedes.

Jan Novotný
4. března • 12:42

No jo no, napsal jsem blbost.

Sobotka Luboš
3. března • 14:46

Všichni co tady diskutujete jste neuvěřitelní odborníci

Denym
3. března • 17:32

V listopadu jsem prodal Škodovku, Superba 3, obsah 1.4 (110 kw, jinak velmi živé a spolehlivé auto). Měl jsme ho 2 roky a naprostá spokojenost. Nejsem zastáncem škodovek, ale musím říct, že proti jiným konkurenčním značkám byl bezkonkurenčně lepší. A jinak si myslím, že každý ať si jezdí v čem chce, a co mu dovolí jeho peněženka, nebo rozum. :-)

E15
3. března • 12:11

Je fakt, že manuál v autě typu Fabia nedává moc smysl.
Na druhou stranu naladění převodovek DSG je podle mé zkušenosti taky absurdní (řadí (rozuměj podtáčí motor) to vlastně stejně blbě jako to v autě s manuálem radí)

Q
4. března • 18:20

Smysl dává. Fabia je jednoduché levné auto s levným provozem. Jakmile se do toho dá automat nebo DSG, tak už to není jednoduché, levné a nemá to levný provoz. Právě proto se automaty stávají doménou aut s cenou milion Kč a výše, zatímco v nižších cenových kategoriích stále dominuje manuál.

Nikdo
3. března • 18:54

Zastávám názor, že právě naopak. Vždyť to jen zbytečně zvedá cenu. Je rozdíl přisolit cenu o cca 50000 u auta v základu za 350000 nebo za 800000. A Fabia u nás většinou tvoří startovací auto pro mladé rodiny nebo na levné dojíždění do práce, obchodu apod..

E15
3. března • 19:53

Jak zbytečně? Cenu to zvedá u Fabie o 35tis (ne o 50tis) a výsledek je, že člověk nemusí řadit. Stejně tak zvedá cenu klimatizace, ale neřekl bych, že zbytečně.... :-D

Alda
3. března • 10:20

Z tech motůrků se mi chce blejt. FUUUJ!

Jaky
3. března • 11:23

Tak tak zadna skoda i kdyby skoncila uplne tedy fabie s trivalcem.

PROSA
3. března • 9:48

1.0tsi 81kw max. 200 tis km ,kam to vše spěje ,emise a co takhle Tatra 148,815 přes kterou nevidím ani přes mlhovhy !!

JirkaX
4. března • 16:43

Co Tatra, ale jet za ochcávií je zážitek na který budeš vzpomínat na plícním hodně dlouho.

Bureš.
3. března • 9:34

Vážení diskutující, asi všichni se shodneme, že škodovky nejsou zrovna spolehlivá auta, nic méně taky všichni víme, že škodovky jsou jen auta služební a ti co je musí řídit za to nemohou. A že si někdo koupí škodovku soukromě, je jeho rozhodnutí kterého lituje jen on sám.

Roman1
3. března • 17:15

Myslím že nebudete mít tak úplně pravdu. Např. já jsem si koupil soukromě před 5 lety O III RS TSI a rozhodně toho nelituji. Zatím bez závady.

Michal
5. března • 9:06

Mám též Ors 4roky něco ale jen 60tkm a zatím nic.Olej měním sám 5w40.

JirkaX
3. března • 19:11

To jsou místní provokatéři, baví se tím. Kdo ví, jakou popelnici mají doma. Mimochodem, tenhle Bureš. není Bureš. original. Ten by Škodu nehanil. Zrovna tak jako já jsem ten původní JirkaX, tak se tu dnes vyskytuje i falešný dvojník. Je to takový ubožák který není schopen diskutoval pod vlastním nickem. Já ač škodovku nevlastním, nemám důvod ji pomlouvat jak to dnes vypadá. Problém je v tom, že není povinná registrace která by toto znemožnila a tak se pár primitivů baví. Bohužel, redakci to asi nevadí.

JirkaX
4. března • 17:49

To jsem já ale možná to je on, protože já vlastně nevím co chci. Ale jedno je jisté, nikdy nechci poruchovou škodovku.

JirkaX
4. března • 16:30

Bože, to sem se včera zase ožral že píšu takový blbosti.

Bureš.
3. března • 9:34

Vážení diskutující, asi všichni se shodneme, že škodovky nejsou zrovna spolehlivá auta, nic méně taky všichni víme, že škodovky jsou jen auta služební a ti co je musí řídit za to nemohou. A že si někdo koupí škodovku soukromě, je jeho rozhodnutí kterého lituje jen on sám.

Dušan Vláčil
5. března • 9:07

Tak Škodovek jsem si za svůj život koupil celkem 6 a všechny nové. Najel jsem na nich statisíce kilometrů a vždy bez závažnějších poruch. Nikdy jsem nelitoval. Tož asi tak.......

Pavel
3. března • 9:16

A kdybych chtěl mít auto na chlubení tak si koupím veterána Škodu 1000 MB červené barvy

Pepa
3. března • 9:14

Akorát že tyhle základní automaty, dokáží jezdit v obci na 6 nebo 7 st. a točit 1250 ot/min. Dochází k nežádoucímu detonačnímu spalování, tvoření a usazování karbonu. S manuálem to můžete alespoň držet v otáčkách.

Michal
5. března • 9:23

Pepo to je důvod proč jsem nechtěl automat.Kdyby to mělo režim že při běžné jízdě to nejde pod 2000ot tak bych automat možná vzal taky.I rádce řazení v manuálu mi ukazuje při 60ce abych dal 6ku když jedu na 4ku.Ten automat reálně sníží spotřebu spíš na dálnici když ma 7rychlostí.Když se pak odečte výměna oleje při 60tkm tak se nic neusporilo.

Mirek GTA
3. března • 9:22

to není tak úplně pravda, to detonační spalování vzniká především pod plynem a právě hodně lidí co má manuál se snaží ten vyšší zařazený stupeň přeprat přidáním plynu a pak se právě stává ten nežádoucí jev. Automat při zatížení ihned podřadí.

Pepa
3. března • 9:33

To máte vlastně pravdu, ale ty nízké otáčky co dovede automat držet, pokud jej nemáte možnost nastavit do jiného režimu, také motoru neprospějí. Nechci kritizovat automatické převodovky, ale není automat jako automat.

Mirek GTA
3. března • 9:05

Plakat nad manuálem u 100koňového TSi je hloupost. 90% procent zastánců manuálu se po svezení s automatem u 81KW přikloní k automatu a těch 10% toho bude později litovat. Automat je dneska úspornější, pohodlnější a také rychlejší a víc rychlostí a rychlé řazení je jediná cesta, jak z těch malých motorků vydolovat maximum z potenciálu, který v nich je. Také si myslím že tak 90% lidí co si chtějí Fábii s tímto motorem pořídit ji chtějí jako druhé auto do města, kde automat prostě chceš, a těch zbylých 10% nechápu.

Q
4. března • 18:25

a) Automat/robotizovaný manuál byl úspornější pouze v normovaném laboratorním cyklu NEDC. V normovaném laboratorním cyklu WLTP a v reálném provozu je buď na stejné úrovni, nebo má vyšší spotřebu.
b) Jsem těch 10 %. Manuál volím proto, že je levnější, má nižší servisní náklady, má výhody v provozuschopnosti (například jde roztlačit při vybité baterii), umožňuje větší kontrolu nad autem. Uznávám, že má i výhody, které jsou pro někoho zajímavé.

Alda
3. března • 9:02

Z tech motůrků se mi chce blejt. FUUUJ!

Pepa
3. března • 8:44

Mám fábii combi z roku 2003 1,2 HTP, jako druhé auto. Najeto 153 tis. km, původní rozvody, když zapomenu, měním olej i po dvou letech. Krom postupné výměny všech tří cívek zapalování a nových svíček, motoristicky bez závad. Jezdí denně couračky do práce, nákupy, na ryby a pod. Samozřejmě dynamiku a spotřebu motoru a zbylé provedení auta chválit nemůžu, ale spolehlivost tohoto motoru, v porovnání jak se k autu chovám, nemá konkurenci.

AAA
3. března • 8:51

Mám doma to samé akorát rv. 2006 kombi .Také do práce , také jako druhé auto . Jednou těsnění pod hlavou ve 160 000 tkm. Výkon nic moc ale okolo komína dobrý . Stejně zde řada blbců napíše něco o nespolehlivosti .

Q
4. března • 18:33

Hodně těm motorům se vyklepal katylyzátor (u zničil hlavu, nebo i válce) klidně po 50 tkm, zejména u 40 kW verze. Stávalo se to paradoxně zejména soukromým majitelům, kteří jezdili na spotřebu. 47 kW verze leckdy vydržela i 300 tkm bez zásadního problému.

Htp
3. března • 10:22

To teda napisu 240 000 motor KO. Tlaky v prkne, velka spotreba oleje, takze to vyresil repas pisty, krouzky, sala, hlava, rozvody ktere konstrukcne nejsou taky vyreseny dobre. Proto spousta motoru zhyne na preskoceni. A hlavne uz do toho liju 10w60 protoze ten kat na strane prepadu oleje se fakt konstrukcne nepovedl. Stejne tak se nepovedla velikost olejove naplne ktera se prehriva. Navic po prekroceni 4000 ot se kat dochlazuje zvysenim bohatosti benzinu takze 51kw bzg zacina zrat i travu kolem cesty spolu s kratsi prevodovkou oproti slabsi verzi je to fakt konstrukcni omyl.

Pepa
3. března • 13:45

A myslíte že 240 tis km je málo? Myslíte, že by Vám Kia nebo Hyundai ve stejné motorizaci vydržel více? Je to asi o tom, že pokud chci auto na takovou porci kilometrů, tak si asi nekoupím tříválec a auto typu fabie, nebo jako ojetinu s velkým nájezdem.

htp
4. března • 10:28

ano myslim ze ty motory jsou konstrukcne podelane... mimochodem kat ktery ma keramicke jadro trpi vibracemi motoru a vyklepava se.. dalsi chutovka made by skoda. Taze si pak musite sehnat s ocel jadrem. A ano myslim si ze motor ma vydrzet vic nez 240 i u fabie napriklad jejich stare 1,4 53kw tuto porci snesou bez vetsi uhony. A kupovat si auto kde motor mnohdy nevdrzi ani pulku z tech 240 je o nicem a svedci to hlavne o kvalite toho co produkuji. Jsem zvedav po kolika se ty nove litrove plecky rozsypou a je jedno jestli ford, skoda nebo nekdo jiny. Auto si preci nekupujete proto aby jste ho chodil lestit a mel najezd 10 rocne.

Radek
3. března • 8:13

Fábia mk3 je krásné auto.Já bych si automat nekoupil.Sel bych raději do ojeté 1.2 Tsi 66 nebo ještě lépe 81kw.Krásně tichá auta.

Tomáš
3. března • 7:49

Proč píšete, že TSI nic nevydrží? Já mám Fabii combi TSI 66 KW, mám to v LPG, najeto téměř 190.000km, a ten motor je jak nový. Kdyby mi neklepalo něco v přední nápravě, tak bych napsal, že to nemá ani jednu chybu. (to klepání v nápravě mi opraví za 5.000,- ale můžu s tím prý jezdit. Už to klepe od 50.000 km. Zvykl jsem si. Ale jinak to nemá ani jednu chybu. A motor šlape jak hodinky. A jezdím za 90 hal na km. )

TomTom
3. března • 7:57

To bude tím, že s tím nikdy nejezdil.
Nemá tušení o dnešní technice jak jsem psal výše... Hádat se zde nemá smysl je to stejné jako vysvětlovat 60ti letemu jak funguje iPhone :)

AAA
3. března • 8:34

Je těžké ba nemožné zde diskutovat s plivači Škodovek . Ale je moc pěkné jak se zde umí pěkně sešikovat . )))))) Inu i takoví mezi námi bohužel žijí .

Pavel
3. března • 5:05

Tak si budeme kupovat ty veterány Trabanty Watburgy Škodovky 1000 MB 100, 105,120

Pavel
3. března • 5:05

Tak si budeme kupovat ty veterány Trabanty Watburgy Škodovky 1000 MB 100, 105,120

Michal
3. března • 4:48

Sranda je že ten tříhrnek vypráská kdejakou 1,6 i 2l.Spotřeba kolem 5-6litrů a 200tkm to dá bez problémů taky.

Jan vectra
3. března • 7:37

A co se týče spotřeby dlouhodobá je 7.9L když jedu dálnici tak jedu za 7L nějak postrádám smysl tvich argumentů že ta sekačka je výhodnější nez moje 2.2i 😮

Pavel
3. března • 10:36

Jane Vectro, uz se s tim aaačkařem nedohaduj, je to fakt zakomplexovanej idiot, bojujici za trapny škudky.....bych se nedivil kdyby to byl placenej smudla redakci co musi ve forech vychvalovat skodovky a trapne provokovat lidi co nemaji skodovky......bohuzel realita dnesnich prolhanych presstitu a jejich pricmrndavaču......joo kazdej se nejak zivi, ze AAA šmejde😏

AAA
3. března • 19:33

O tvé inteligenci svědčí i to že si tak pěkně notuješ s blbcem který Česko srovnává s kupou hnoje . Není to tu vše super ale toto by žádný jiný normální občan napsat neměl . Navíc se přiznal že daně má nulové ale děti tu má . To znamená že využívá českého zdravotnictví , české školy ale nazývá to tady hnojem . Jsi na jeho duševní úrovni , ne li nižší . Pěkně si s parazitem notuješ . Jsi zapšklí hlupáček a lžeš .

JirkaX
4. března • 18:09

Prosím tě, běž se někam léčit, nebo to s tebou švihne a bude po tobě. ( škoda by to nebyla)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AAA
5. března • 11:56

Důležité si věřit že nebude škoda tebe, pane Mentále. ))

AAA
3. března • 19:01

Šmejd je ten co tě udělal , ty lopato s Dacií . Ty který všude píše jak je Dacie super , nepotřebuješ klimatizaci . Ty jsi hrdina na netu , hloupí a stupidní .

AAA
3. března • 19:01

Šmejd je ten co tě udělal , ty lopato s Dacií . Ty který všude píše jak je Dacie super , nepotřebuješ klimatizaci . Ty jsi hrdina na netu , hloupí a stupidní .

Bureš.
4. března • 16:23

Ty ale musíš mít mindrák, že ty musíš jezdit ve škodovce?:-(

Jan vectra
3. března • 7:12

200km je docela smrt pro ty tři hrnky 😁 mě ve 160ti se motor teprve zahřívá a jede 225 podle GPS tak nevím co si tím chtel říct

AAA
3. března • 8:45

Tak bud´jezdíš pořád se studeným motorem nebo jen po dálnici 160 . ))) Ty budeš také dobrý matroš .

Jan vectra
3. března • 8:50

Obrazně řečeno jedu 160 a točíme 3200 ot. Netušil jsem že diskutují s méně chapavimi jedinci ale co čekat když si někdo koupí fobií😁

AAA
3. března • 9:00

Je to velice legrační , vyjde článek o Škodovce , a zde se sejde více plivačů Škodovek než škodovkářů samých. Odhaduji tak 80 na 20 . Slétnete se sem jako mouchy na hovno a hodujete . Tak si nechte chutnat a neudavte se . ))) Masařko )))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
3. března • 9:23

To se nediv, když máš jet v zatáčkách, kde se nedá předjet za TDIčkem a dusíš se jeho kouřem, tak se nediv že nadáváme. Druhá věc je stání u krajnice s rozpadlým motorem TSI kdy řidič není schopen ani tento vrak označit výstražným trojúhelníkem.

JirkaX
3. března • 19:26

Zase blábolíš, ostatně jako vždy.

Jan vectra
3. března • 9:11

Máš pravdu to je jen tresnicka k me spokojenosti. Ta spotřeba ale když spěchám domů tak mi je uprdele že jedu za 15l na sto a to bych asi nekoupil mladé zafiru 2.0 turbo 177kw v benzínu která jezdí za 10.5 průměr... Takže asi tak 😂

AAA
3. března • 9:18

Jasně ty 90 000 tisícový pracovníku . )))) Nedávno jsi psal že u 160 se ti zahřívá motor , to znamená ideální spotřeba a ta je u tebe , jak si psal , tuším 7 litrů . A najednou 15 litrů když spěcháš ))) To bys jel 300 km / h . Ty jsi takový malý lidový vypravěč . ))

Jan vectra
3. března • 9:28

Pošli mi e-mail přepošlu ti pár faktur ale bacha na vypadlé panty z uložen v tvé čelisti. A to co jsem vydělal za měsíc v Číně by tvůj chabý mozek asi nepobral...😁

AAA
3. března • 9:35

Tak o chabý mozek se tobě postarali tvoji rodiče tobě samému . Faktura je co ?? Výplatní lístek? Na faktuře může být cokoli ale je důležité také vědět odpočet nákladů . No jo t. jak jsem psal , lidový vypravěč . A o té závisti , to ses popsal naprosto pěkně . Myslíš že je každý blb je takový jako ty že někomu vypadne čelist když uvidí něčí výplatu ? Ty budeš dobrej chudák . ))

Jan vectra
3. března • 9:44

Hele pokud máš certifikát na TIG svářečku tak můžeš s námi do L.A. California Tesla motors 35e na hodinu co ty na to nebo budeš jako socka v ČR za 30tis doma?

AAA
3. března • 9:58

Ale ale , jaká socka . Žiju si pěkně . Nechci život trávit někde po světě a nikde nemít svůj domov . Na to život utíká moc rychle . Myslíš že jsem nemohl jít pracovat ven a nemít ty peníze ? I doma jsem si vydělal . Každý máme jiné priority . Ty jsi opravdu blbec a to už se asi nezmění. Tak jed´do světa protože každé euro nebo dolar přivezený z venku a utracený doma je pro naši ekonomiku plus .( to není sarkazmus ) Doufám že jsi to slovo pochopil , když ne tak na Wikipedii.

Jan vectra
3. března • 10:06

Ty si chudák který nejdřív urazí že nevidelavam tolik peněz a pak to přizná mám dost ..

AAA
3. března • 10:19

Držím se pořekadla , když se dostatečně dlouho hádáš s blbcem , spadneš na jeho úroven´.Tak si to tady užij , při předjíždění nikoho nezabij , a odstěhuj se ty víš nejlíp ze všech jak to venku chodí . )) Sbohem .

AAA
3. března • 10:13

TY jsi opravdu mladý a hloupý . Kde jsem tě urazil ,?

Jan vectra
3. března • 10:04

No já ty peníze moc tady netocim kdyby jsi věděl jak to funguje venku tak budeš vše taky kupovat venku ...

AAA
3. března • 10:11

Tak se tam odstěhuj , a bude ti líp . Jak jsem psal , nechci být bezdomovec co nikam nepatří , život prožít , chvilku tam chvilku onde . Až budeš zakládat rodinu ve 40 ti už bude pozdě . Každý máme své priority , ty máš peníze , stará auta a předjíždění nových aut .

Jan vectra
3. března • 12:01

V jednom stebou souhlasím život je moc krátký abych seděl doma na prdeli a nikam se nepodíval.. kdyby v Německu nebylo bydlení tak drahé tak na to vem jed že bych se tam odstěhoval s celou moji rodinou. Už jen kuli mym dcerám aby žili ve státě mezi normalnimi lidmy. Budu dělat vše proto aby procestovali kus světa jako já. Pak není člověk omezena blba opice co poslouchá Babiše. Měj si svůj život na tyhle hromádce hnoje jméně česká republika.

AAA
3. března • 14:29

Tak opravdu naposled , hlupáčku . Ty jsi procestoval svět prací . Já po dovolených v opravdu dobrých hotelích po světě. Za měsíc jedu zhruba tam co jsi mi nabízel abych šel s tebou svařovat . Já si dokážu vydělat i tady a ne jako ty pijavice , co zde vysává sociální systém , to je, zdravotnictví , školství atd . A opravdu jsem Babiše nevolil , tím tě musím zklamat . O tvé veliké inteligenci hovoří i tebou psaný text , já také nepíšu bez chyb , ale to co píšeš ty to je síla . I já jsem obyčejný dělník ale ne líný . Na závěr , ty si myslíš že si auto kupuji proto abych někoho oslnil ? Já si ho koupím proto že staré již dosloužilo a jsem rád že jsem si mohl dovolit nové , vždy tomu tak ale nebylo . U tebe platí , podle sebe soudím tebe . Já nikoho ohromovat nemusím , mám svou rodinu a koníčky .

Jan vectra
3. března • 9:41

Nojo no prostě nedokážeš pochopit tvůj zoufalí mozek že někdo jezdí starým vrakem za 7l na sto když chce s 2.2i a bere přez 100 měsíčně ale hold i lide jako já jsou mezi vámi dokonalými nadlidi. Tak snad to někdy pochopíš. 😉

Jan vectra
3. března • 9:38

Nojo chudák co bere přez sto měsíčně a já jsem OSVČ takže já mám jen faktury 😉

AAA
3. března • 9:50

A proto píšu , faktura není zisk , je třeba odečíst náklady . Ale to je v pořádku , už jsme na 100 000 a ještě nejsme u konce . Ale takto šetřit na přítelkyni a koupit ji starý vrak ?? No jak už jsi psal , vás nejvíce těší a baví když předjedete ty nové mrdky . ))

Jura
3. března • 13:35

take se mi libi stare auta nez ty nove mrdky

Jan vectra
3. března • 10:03

Já si chtěl koupit insignií OPC ale když jsem si ji byl projet tak super střela ale od toho auta to každý čeká a to mě nebaví a těch peněz mi bylo líto dát za blbe auto když tu samou službu mi udělá auto a 90% levnější..proto někteří jezdí ve starých autech a jsou spokojeni

Jan vectra
3. března • 9:58

Jaké náklady myslíš? 4tis za benzín? A 3tisice za jídlo? Když ubytování je zadarmo? Jo vlastně to sociální a zdravotní 5tis. A nulove daně každý rok😁 tak snad to dáš dohromady..kolik mi zůstává na úctě 😂

Toper
3. března • 21:33

Pokud vyděláváš “prez sto mesicne”, tak sociální a zdravotní nebude 5 tis.Takže tu jen normálně lžeš.

AAA
4. března • 11:45

On nikdy nelže , jen trošku poupraví ten svůj příběh. ))

Jan vectra
3. března • 9:55

No konečně si to pochopil aleluja 😊 mě auto musí bavit a je jedno jestli je nove nebo ne ale od starého auta nikdo nic nečeká a to mě baví kapišto😊

Jan vectra
3. března • 9:24

Tak kolik mislis že mi ukazuje tachometr když jedu 225 podle GPS atakuje hranici 245😉

Jan vectra
3. března • 9:25

Myslíš

Jan vectra
3. března • 9:22

Moc to zeres do detailů když jedu za 7 tak jedu 130 140. Asi jsi nepochopil to že když budu chtít tak i ta moje 2.2 jede za 7l

AAA
3. března • 9:28

jo a nejezdi 130- 140 to se ti ani motor nezahřeje , to prej až při 160 jak si psal ))

Jan vectra
3. března • 9:30

Nojo už ze sebe děláš debilka protože nemáš argumenty tak už slovíčkaris? Ubohost

AAA
3. března • 9:26

Vždyt´to píšu , lidový vypravěč , a ještě k tomu s platem minimálně 90 000 kč hrubého a starým vrakem 2,2 který jezdí za 7 l po dálnici .

Jan vectra
3. března • 9:33

Pošli e-mail pár fotek ti ukážu i PC v autě kde mám 7L po 600km a dojezd 100km

AAA
3. března • 9:37

A to jsi jel po dálnici 160 km/h . )))) s 2,2 12 let starým vrakem ))

a
3. března • 12:16

Tento motor není 12 let starý vrak. Přestal se do Vectry montovat cca v roce 2004 (ve Fiatu Croma asi v roce 2008). Takže sice má ta Vectra 15 let, ale je to dobře udělané auto a při správné údržbě nelze o vraku mluvit. Směšné je to při srovnávání s malým krámem typu Fabie III. To je nesrovnatelné. Tam bude Vectra, která se sice vyráběla do roku 2007, vždycky mnohem lepší auto.

Elster
5. března • 10:06

Jen pro upřesnění, Vectra C ve verzi caravan (kombi) se vyráběla do října 2008. Tedy paralelně s tehdy začínající Insignií A. Jeden exemplář Vectry, vyrobený právě v říjnu 2008, dodnes vlastním (1.9 CDTi 110kW) a nemám to srdce se jí zbavit. Není to sice nejkrásnější auto, které lze na silnicích potkat, ale má to, co mnohé dnešní auto už nemá. Kombinaci prostoru, pohodlí a výdrže. A docela chápu diskutujícího se jménem vectra, že i když má třeba i na dražší auto, nechává si to svoje staré. Já ve vectře jezdím rád, ego si nehonit nepotřebuji. Ve sbírce mám i tzv. prémiové vozy, ale to spíš jako vzpomínku na časy, kdy se ještě vyráběla auta ne jen jako spotřební zboží. I když svezení s 6-ti válcem či 8-válcem je je občas takové pohlazení na duši. Racionální to sice není, ale návykové ano. Ideální kombinací tedy je mít v portfoliu jak rodinný vůz na denní ježdění (tedy ono školka, práce, Lidl,...) a pak něco pro potěchu. A do tohoto uvažování zapadá i ta Fabia, byť co do motorů a převodovek značně vykastrovaná.

AAA
3. března • 14:37

Vectra a Fabia je naprosto jiný segment . A 15 let staré auto , je auto staré . Vectru musíte srovnat s Octávií . A at´děláš co chceš když má auto nalítáno x set tisíc kilometrů a 15 let už to také žádná sláva nebude . A ten se tady prsil kolik nenajezdí do zahraničí tak to bude pěkná olítanina .

Fferda
4. března • 10:27

To jako chceš říct že moje L diabolo z roku 1995 které stálo 12 milionu je vrak?jen proto že bylo vyrobené v roce 1995?tak se opláchni šašku!!!

AAA
4. března • 11:43

Šaška máš v kalhotách. Navíc bych se vsadil že ty jsi ho nové nekupoval, a až později jako vrak )))).

AAA
3. března • 8:53

Mám to jako druhé auto ty , studený motore , co všechno ví a jezdí starým vrakem . )))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan vectra
3. března • 8:59

To já vím že je to starý vrak ale ve verzi GTS se mi líbí anedám na něj dopustit protože je ta naprosto pohodlné auto za málo muziky a když chci tak umí jet. Myslíš že bych si nedokázal koupit lepší auto když vydělávám několikanásobek oproti ČR. Žádný nový auto mě nepresvetsilo o koupi. Hlavně se mi líbí u vectry spotřeba na to že je to 2.2 takže nějaký koncernový mrdky se vzivote nepodivaji na 7L na sto ve 2.2 objemu. Prostě mě to auto baví a tím to asi celé je...

Jan vectra
3. března • 9:06

Mě se hrozně líbí jak lidi skatulkuji podle toho jaky auto řídíš tak podle toho jsi bohatý😁 ubohost ČR lidí.. já se směju za zoufalcum co se zadluží kuli novemu autu nedej bože ojetine. Jen aby sousedí cumeli a pulkli závisti. Ale že nemám co do huby je fuk hlavně že mám novou octavku 😂 já raději budu bez dluhu jezdit 12let starým autem a na úctě mít ne zrovna málo peněz a když si něco koupím za 40 50 tis tak vim že mě to nepoloží ... Ale každého volba 😊

AAA
3. března • 9:12

Ty jsi hlava . Ty si myslíš že mám auta na dluh ? Doufám že máš doma černobílou televizi , valchu atd , přece nebudeš ukazovat že na to máš ))) Proto máme doma jako druhé auto starou Fábii . Kdybych se chtěl ukazovat tak mám druhé auto taky nové .

Jan vectra
3. března • 9:20

Tak co mě tady řešíš že jezdním starým. Vlastě Zafira je taky stará 10let ale ukáže záda kde jaké nové mrdce a to mě baví 😊 jen si to užívá mladá no..

AAA
3. března • 9:45

Tak to gratuluji . Jsi první koho znám , který vydělává minimálně 90 000 kč hrubého a jezdí ve starém vraku , ale co je ještě lepší že tak šetříš i na svém protějšku . ))) Tak je to správné . Je samozřejmě důležité co ti dělá v životě radost a tou je u tebe předjíždění aut . Je pěkné mít nějakou životní zálibu a cíl . No ted´jste na to dokonce dva . Tak hodně úspěchů při předjíždění ))

AAA
3. března • 9:04

Takových chvaličů co vydělávají tu je hodně a nechtějí nové auto . Přitom píšeš jak máš nízkou spotřebu , když tak vyděláváš tak přece ti může spotřeba být u p....e . Píšeš že máš minimálně více jak 90 000 kč hrubého a jezdíš vrakem ))

Jura
3. března • 13:28

proc nazyvate Vectru vrakem ? je rozhodne lepsi jak Fabie

AAA
3. března • 14:42

Nová Vectra je určitě lepší než Fabie . Ale nová Fabie je určitě lepší než 15 let stará Vectra . Kdyby vám dal někdo na výběr 15 let starou Vectru nebo novou Fabii , co by jste bral ? To je článek o nových autech . ))

TomTom
3. března • 7:55

Otázka je, k čemu vám to je? Když si vezmete naco většina lidí používá auto (práce, lidl, výlet s děckama) a jezdí více méně podle předpisů tak k čemu jim je 225maximalka? Aby se jednou ročně podívali do říše na dálnici? I ten 3hrnek (nejsem jejich fanda) dokáže bezpečně předjet a i překvapivě dobře jezdí. Možná se to chce zamyslet.

..-
3. března • 11:35

Zamyslet? Tenhle s kšíltem dozadu a čtvrt století starým autem toho není schopen.

Jan vectra
3. března • 8:41

Tak já to pouzivam na jízdu do práce která je v té vaší říši 😉😁

Jan vectra
3. března • 8:49

A na předjíždění tech trihrnku co se pořád pletou pod kola..a nejedou😉

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
4. března • 21:51

Vectro vyzkoušej si jednou tenhle tříhrnek, než začneš kritizovat.. :) Víš o tom prd..

Jan vectra
3. března • 7:09

To je zajímavé že jsem testoval s kamarádem 1.5 turbo v Octavii 110kw a mojí vectru na 108kw 2.2 atmosféru a nějak se ten sekackovy motor nechytala a sám to pak přiznal že Vectra jede úplně jinak.. takže nemel nesmysl blbe. To jsou oni co si myslí ze mají foukanou kravynu pod kapotou tak predjedou kde koho 😊 ale jedno pravidlo funguje pořád objem nenahradis 😉

Peter
3. března • 14:49

Tomuto absolutne neverim.Mal som Vectru 1.8 benzin 122 koni a ta/ 2.2 čo hovoriš nebola v dynamike o moc lepšia/ ale ta 1.8 išla voči dalšiemu mojmu autu Laguna 2.0 benzin 140 k o dost biednejšie.U Opla je zname že pri zošliapnuti plynu ma ten nastup dosť pomali takže 1.5 tsi v Oktavii 150 k a 250 Nm ti jednoznačne muselo utiect lebo tam je zrychlenie okolo 9 sekund.A ten motor 2.2 vo Vectre bol dosť kazovi takže je dosť možne že to tsi vydrži dlhšie.

AAA
3. března • 15:26

No tak a ted´uvidíš . Nemáš pravdu on to ví nejlíp , pracuje v zahraničí a jeho koníček je předjíždět nová auta . ))) Za mě máš palec nahoru , napsal jsi to trefně .

Chcha
2. března • 22:27

A prý se startuje jako sekačka, zatáhnout ta už to jede😂😂😂😂😂😂😂😂

Mercedes
2. března • 21:40

Auta brzy budou jen pro majetné, infrastruktura je zaostalá, tak čím budou lidé jezdit do práce?

Marcel
2. března • 21:02

Prosím výrobce aby někde konečně uvedl jakou mají ty tříválcové motory životnost a kolik vydrží! Zatím jsem se to nikde nedozvěděl. Za mě bych si nikdy takovýto motorek nekoupil, mám Fabii 1.9 tdi 77kW a budu ji mít asi už navždy díky EU a jejímu ekošílenství.

AAA
2. března • 21:51

Vždyt´to tu je sám odborník , že to nic nevydrží , tak to nekupujte .

Tom
2. března • 21:39

Golf 1.2 tsi 63kW (druhé auto v rodině) cca 130 tis bez jediného problému
více méně po Praze, spotřeba 6,2

Petrxyz
3. března • 11:34

To same auto, po 5 letech slo z domu, kupovano nove, najeto 60 tis km. Opakovane problemy s rozvody a napinakem retezu, chrasteni pri startu, vymena retezu a napinaku nepomohla, uzavreno jako vlastnost motoru, ktera udajne nema na zivotnost vliv.

Jakub
2. března • 20:58

70kw tříprsťák s trochou výbavy za 350tis? To raději I20 o 50 levněji nebo za ty peníze rovnou Yarise...

Jiří
3. března • 7:03

Mám Yarise. Motor 1.5, 82 kW, litá kola, parkovací kamera, klimatizace... Euro 6d za cenu holé Fabie.

petrzel1
3. března • 13:15

Jirko - zapomněl jsi napsat - a poskytuje mi mnohem více zábavy za volantem, než ten MB předražený šunt. Škodu dnes novou kupují jen firmy a pár "konzerv", co neumí své prachy lépe investovat. Jedna krabice hnusnější od druhé, ale v podstatě všechny na stejný prd. SEAT, VW, AUDI, ŠKODA - veškerá SUV a Crossowery na stejné brdo, bez jakéhokoliv charizma. To už i ten vysmívaný nový Duster vyčnívá z řady a byť se někomu líbí a pro druhé je to fialový hnus - nemůžeš mu neupřít neotřelost v dnešní uniformitě aut.

Q
2. března • 20:55

Vzhledem k tomu, že v Polsku, Německu si Velké Británii je 1.0 TSI 81 kW manuál stále dostupný, je to ze strany Škodovky asi nějaké taktizování. Tak jako třeba u Scaly, kdy v ČR nemá být nabízen základní výbavový stupeň Active. U Superbu zase nebyl v českém ceníku základní motor 1.4 TSI 92 kW. Avšak často jde i tyto "nedostupné" specifikace koupit, zákazník si o ně musí aktivně říct.

Adamantium
2. března • 23:50

Proboha kdo by si do Superbu, vrcholu nabidky, daval neco mensiho nez dvoulitr?

Q
4. března • 18:43

1,4 TSI ve výkonnější verzi 110 kW a 1.8 TSI jsou na západ od našich hranic poměrně běžné. Ten 1.4 TSI 92 kW už je dost vzácný. Ono to právě odlišuje východ od západu. V Moskvě si řeknou "proč by někdo do Mercedesu S dával něco menšího než dvanáctiválec?", V Praze "Proč by někdo do Superbu dal něco menšího než dvoulitr? No a v Německu se najdou lidi, co si koupí nějakou základní specifikaci většího auta.

Elster
2. března • 20:39

Pro mě osobně Fabia III skončila v úvahách o autě v okamžiku, kdy vypadl motor 1.2TSI 81kW s 6st. manuálem, tedy poměrně dávno. Současný krok tak chápu v jistém slova smyslu jako pohřeb modelové řady. A nejtragičtější na tom je, že důsledkem zcela nesmyslných regulí ohledně emisních norem. Dementikům v Bruselu stále nedochází, že na skleníkové plyny mají mnohem fatálnější vliv třeba velké lodě, čínský průmysl a kácení pralesů (+ x dalších faktorů). Ale s tím bojovat nemohou, tak buzerují tam, kde jim to legislativa umožňuje. Sice jsem trochu od Fabie odbočil, ale ono to s tím nepřímo souvisí...

Q
2. března • 21:03

Emise sice zmínil redaktor, ale nemá pravdu. U hatchbacku má sice DSG oficiální emise CO2 nižší o 1 g/km než šestistupňový manuál, ale u kombíku je o 3 g/km horší. Až se plně zavede WLTP metodika (automobilky si prolobovaly, že oficiální emise CO2 budou prováděny přepočtem na starou metodiku NEDC), budou na tom automaty ještě hůř.

Mirek
2. března • 20:57

Ale mohou s tím bojovat. Například u lodí je docela jednoduché zakázat vplutí do přístavů EU v nějakém horizontu, pokud nebudou splňovat nějaké parametry exhalací. To samé je s pralesy, nekupovat vytěžené dřevo, vyprodukované zemědělské výrobky z těchto zemí. Otázkou je, kdo z toho všeho má prospěch, jestli některým nebrání vlastní zájmy, aby to prosadili. Vždyť největší vlastníci neekologických námořních flotil pochází z Evropy (například Nor John Fredriksen vlastní největší flotilu tankerů na světě, dánská společnost MAERSK je největší přepravní společnost světa).

mpolan
4. března • 9:26

To, co píšeš o lodích, už dnes platí. Na pohyb v přístavu a do nějaké vzdálenosti musí používat kvalitnější paliva s minimálním obsahem síry. Až pak mohou topit, čím chtějí.

Brutus
2. března • 20:38

Marže z Fabie je tvelmi nelukrativní.
Oni potřebují cpát lidem předraženou Scalu na podvozku Poka, Ibizi, Fabie.
Prodávat to z čeho je víc a proto je třeba udělat z Fabie takovou nezajímavou socku bez možností si vybírat a vymýšlet. Navíc kdo by pak tu jejich slavnou Scalu asla Rapida 2 kupoval. Vždyť to není ničím zajímavé.
Tohle je politika zlodějkoncernu. Citigo bude brzo taky historie

Pam
4. března • 11:04

Proto je tolik lidí stále a opakovaně kupuje a jsou spokojeni... Něco mi tu nesedí :)

6. března • 14:15

To bude ti ze jsou lidi ovce a neponaucitelni.me je jedno jaka znacka ale ty motory u vseho s obsahem 1l jsou sracky a nejede to.

CVT
2. března • 21:01

Nemusíš tady hýkat jak osel a můžeš jít ke konkurenci. Co ti brání?

JirkaX
2. března • 20:19

Škodovka nikdy nebyla na vysoké úrovni, ale to co dnes předvádí je opravdu síla.

2. března • 20:13

Ať si každý výrobce dává do svých aut motory jaké chce. Hlavně ať ale nebrečí ,až půjde dolů zájem kupujících a nepožaduje šrotovné a podobné nesmysly....

Rada
2. března • 20:03

Kdo chce manuál (někoho řazení baví, jiný nechce připlácet za automat nebo riskovat drahé opravy), ten si musí koupit 70 kW. To by podle mě až tak mrzuté nebylo, kdyby šel slabší motor se šestikvaltem. Ten pětikvalt asi bude na dálnici slušně žíznivý. Zajímalo by mě, jak jezdí ta nejslabší Fabia. V podobně těžkém autě 70 kW amtosféru. Když jedeme dva dospělí bez zavazadel, tak to docela jde, při vyšší zátěži už výrazně ztrácí dech. A i když to celkem vytáčím, tak mám skoro pořád někoho nalepeného na kufru.

Peter
3. března • 23:32

Tá Fabia má koľko, asi 160Nm? Takže na malé auto celkom dosť. Otázka je, ako veľmi to zabijú dlhé prevody.

Rada
5. března • 23:08

Má 160 Nm. Dlouhé převody by byly pro jízdu na dálnici výhodou. Mám pětikvalt s krátkými převody (při 130 km/h točí motor asi 4 300 otáček) a spotřebu mám na dálnici větší, než ve městě.Většinu Fabií nepochybně jako obvykle koupí firmy, ale nějaké kusy ale určitě koupí i nepodnikatelé. A věřím, že bude víc těch, kteří budou mít Fabii jako jediné auto, než těch, kteří budou mít nějaké větší auto na delší trasy a Fabii na ježdění po městě. S tím šestikvaltem a 85 kW motorem podle mě jízda po dálnici byla docela komfortní (nezkoušel jsem, jen odhaduji), s pětikvaltem to podle mě bude o něco slabší a spotřeba bude větší.Na stránkách Škoda Auto jsem zkoušel najít zpřevodování u obou převodovek, bohužel se mi to ale nepodařilo.

Bureš..
2. března • 19:55

Co je škodovka Německá tak to s ní jde skopce.

neodborník
2. března • 20:00

Nejdřív velký, potom malý. Máte to špatně, ale aspoň je tu sranda.

Bureš.
4. března • 16:49

To s malým š neberu jako auto ale jako nic a tak se prosím nezlobte.

Mirek
2. března • 19:11

manuál je v této výkonové kategorii přežitek.

Mirek
2. března • 20:21

Nejen, že píšeš pitomosti, ale neměl bys náhodou používat i jiný nick, když tento již někdo jiný na tomto webu používá? Někteří jedinci jsou hodně nechápaví.

Mirek
3. března • 8:24

Promiň, ale od narození jsem Mirek a jestli ti to vadí, tak se obrať na admina serveru, ať si to ošetří... nebudu ztrácet čas tím abych hledal jestli už tu nějaký Mirek je... a kdo má dneska něco proti automatu, tak nemá vůbec tušení, kam se to dneska posunulo a nevím k čemu by u tak nesportovního auta měl manuál být, když dneska už je přežitý i u sporťáků, což žádná Škodovka není .

Roman
7. března • 13:42

Automat každé značky podtáčí úplně nehorázně a stojí x tisíc víc. Plus je to více kazové než manuál a opravy jsou dražší.Takže asi tak. Kdyby to byla blbost, tak to většina lidí nebere.

Antonio
2. března • 18:21

44kW?To snad měl větší výkon i Trabant.

5. března • 15:11

Trabant 20kW maximální přípustná hmotnost cca 1t. Fabia 44kW maximální přípustná hmotnost 1510kg. No tak bohudík ta Fabia je na tom trochu líp. Další generace Fabie dostane moderní atmos. dvouválec 0,8 MPi o výkonu 33kW přidáme ještě pár prvků pasivní bezpečnosti, ať to váží aspoň 1300kg prázdný a máme Trabanta jak vymalovaného.

a
3. března • 12:05

Trabant měl asi 20 kW, možná míň. 44 kW neměla ani nejvýkonnější škodovka ještě v první půlce roku 1987.

Terminator3
2. března • 18:54

Neměl...

Petr
2. března • 17:58

No to jsem zvědaví kdo si to Za blbce koupi, tak mali drahý auto ,to je fakt lepší se rozhlédnout u konkurence

Honza
2. března • 18:50

Než napíšeš ptákoviny ,vrať se do školy a zopakuj si pravopis.

Aladin
2. března • 18:21

A co si koupí za 360tis inteligent s automatem a 80kw turbem? To by mě fakt zajímalo. Tuším, že na výběr je Clio, ale tam je buď slabší motor nebo je dražší, Polo, Fiesta, ty začínají na 420tis.

Daniel
2. března • 17:21

Motori tsi ,kravina do kravína.Vyhoněný turbem,nic nevydrží.Standartní tdi a mpi.ty motory to byla kvalita.

Petr
4. března • 21:48

..zase další profík, znalec motorů..

Roman
6. března • 13:26

Říká se tomu vlastní zkušenosti

Roman
4. března • 11:00

Výdrž prvního majitele netrápí. Konkrétně fabia se kupuje na 150kkm a pak sbohem. To zvládlo v pořádku i HTP. (Navíc to většina fabii dosáhne u druhého až třetího majitele)Jezdí to rychle? Jezdí
Jezdí to za málo? Jezdí
Je to pohodlné? JeTakže nevím, co je za problém...

JirkaX
4. března • 16:15

To si teda fandíš, fábie a 150 000 km, to je jen tvůj nesplnitelný sen.

Roman
6. března • 13:22

Nevím proč soudíte, když nemáte.Jen v rodině máme 4. 3x jedničkova jednou trojková. Dvě mají 200k plus (obě bazar, tak možná mají mnohem více v ČR :) ) jedna má 12 let a 120k (třetí auto v rodině) a jedna je nová a má 30k.Nevím kde jste na to přišel.

AAA
4. března • 16:31

Hlupáčku ,už jsem přes 170000 , ty sne ))). A protože je to až druhé auto v rodině tak žádnou super péči nemá , spíše naopak . Tak si ted´utři ten tvůj mokrý sen , a jdi něco užitečného dělat .

bzzz
2. března • 18:59

TDI v malem aute pro (pri)mestske popojizdeni ;-) Standartni motori ;-)PS Standardni motory...

neodborník
2. března • 16:56

Nekupovat. A uvidíte, jak rychle to půjde a přijde změna.

Jiří
2. března • 17:43

😂😂 Ten náš směšný trh,Škodovku neživí.Její kvality oceňují na jiných trzích,kde nejdou lidé šupáci 😉

Bureš.
4. března • 17:30

Ocení to možná v Africe ale i o tom pochybuji.

petrzel1
3. března • 13:08

Ano a proto ji celosvětově šlape na paty tolik kdysi vysmívaná Dacia. Která mimochodem za volantem na rozdíl od Škody umí nabídnout s vhodnou motorizací veliký kus zábavy.

AAA
3. března • 15:32

Prosím svezte se s Dacií Duster 1,6 . Potom mi tu napište . Byl jsem děšen tím jako to nejede a to to bylo nové auto . Prosím zkuste si to někde zařídit aby vám to půjčili a svezte se .

Martin
4. března • 3:22

To je tak, když lopaty zvyklé z oturbené nafty a nebo benzínu neumějí používat manuální převodovku u atmosféry a dusí to v nízkých otáčkách na 4 nebo 5 a pak, vono to nejede :-D Doporučuji se naučit nejdříve správně řadit, pak to pojede ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AAA
4. března • 5:03

Ty ses taky povedl. Mám odježděno naprostou
většinu právě s atmosférou. A další mám doma, tak na rozdíl od tebe mám porovnání. Sedni si do toho Dustra 1,6 a uvidíš sám. Ty mne rozhodně učit řídit nemusíš. Tvé dedukce jsou směšné, pane Lopato.

Wasted
4. března • 6:53

Dáchcia oproti Fábii 3 nemůže absolutně obstát, jak s nabídkou motorů tak z hlediska podvozku (kde je na úrovni Favoritu), bezpečnosti, pevnosti karosérie, v řazení, řízením a už vůbec asistenty! Proto je taky v ní čelní náraz v rychlostí 50kmh totálka, viz nárazové testy. :))) Srovnávat tuhle značku se Škodou může jen blb s prominutím ale tak pro důchodce do Kauflandu na nákup dobrý auto. :))

důchodce
4. března • 15:30

Jseš blbej? Do toho bych nevlezl.

AAA
4. března • 7:59

Napsáno naprosto přesně.

Martin
3. března • 14:32

Vy ste ale vtipálek, škodovku nemusím ale srovnávat ji s Dacii? To nemyslíte vážně, Skodovka když už nic jiného vyrábí moderní auta, Dacie montuje 20let stare Renaulty do zastaralých karoserii.(všimněte si třeba řešení dveří,dnes už se používají bezrámové)

Mirek
2. března • 20:16

Tak ono je vcelku jedno, jestli je tady směšný trh, nebo není. Kdyby lidé přestali tyto auta kupovat, možná by ses nestačil divit, jak by se auta i pro tento směšný trh změnila. Zrovna pro Škodu by to byla hodně velká potupa.

neodborník
2. března • 19:58

Směšné je když někdo nepochopí psaný text a potom píše o něčem jném.

Vóša
2. března • 16:06

Mne by spíš zajímal nadpis Škodovka končí.

AAA
2. března • 21:44

No ty chytráku . Tak až ta hloupá Škodovka skončí , pak uvidíš to mejdlo co se bude dít . Ty asi víš o ekonomice houby . Nepište že Škodovka patří Němcům . Tolik peněz co se zde díky Škodovce točí nedává žádná jiná firma . K tomu ještě její subdodavatelé . Takové jako ty zde potřebujeme .

Vóša
3. března • 9:25

Ty hlavně buď na návštěvě ve zdejší redakci, až tam bude úřadovat úklidová četa vousatých kluků z východu... ať je to z jedné vody načisto.

JirkaX
2. března • 23:01

Když ze světa zmizí něco špatného, tak se s tím dá vyrovnat.

AAA
3. března • 8:39

Už se na to těším ))

JirkaX
3. března • 7:50

Sakra, já když hulím tak píšu pěkný blbosti. :-D Měl bych toho nechat.

Bureš.
2. března • 19:15

Co jiného taky lze čekat o Vošického prdel lízala :-D:-D:-D

Bureš.
2. března • 20:10

To já lížu raději prdel škodovce, má ji pěkně po.....u.

Bureš..
2. března • 18:24

To je sen každého motoristy ale servisy by zaplakali nad výdělkem.

JirkaX
2. března • 19:31

Nad tebou. Tvojí gramatikou. Blb na entou.

...
2. března • 16:43

Sice Škodovku nemusím, ale její konec si nepřeji, přeci jen tady dává práci dost lidem atd..

Pavel
3. března • 9:12

Moje řeč protože je to auto pro bohatý který jezdí v saku a kravatě to já mám Dáčii logan z roku 2007 a můžu vní jezdit i ve špinavých montérkách

MILAN SMID
2. března • 16:04

to si raději koupim 5 let starou oktávku se slnějším motorem

JohnST
2. března • 16:02

Tento eurohujersky vypatlany trend je smutny. Nakopal by som tych dedkovcov a babky v tom europarlamente do prdeli!!!!B-]

Peter
3. března • 23:23

Jasné. V parlamente zakázali dávať manuál do Fabie. Svätá prostata ...

JirkaX
2. března • 15:49

Ruku na srdce, komu bude TSI chybět až na pár škodofilů vůbec nikomu.

Roman
4. března • 10:56

Těch ,pár blbců, je docela majorita pane. Navíc konkrétně 81kw je velmi svižný motor, který navíc jezdí za pár korun. Jako vůz pro dva super auto.Nevím co máte za problém.

Tak
2. března • 16:41

Blbče

JirkaX
2. března • 19:30

Je to blbec. A ještě používá můj nick. Ubožák.

..-
2. března • 21:57

Je to buran, ale s tím nic nenaděláš.

Peter
2. března • 16:03

To by som nepovedal.Lebo okrem škodofilov su to aj volkswagenofily a aj seatofily.Treba sa pozrieť kolko tieto automobilky predaju vozidiel a to už určite nebude zopár.Tato embečka je z trojice Ibiza Polo a Fabia najstaršia a najmenšia a aj dosť drahá takže hor sa kupovať Ibizu alebo Polo a bodaj bi embečka pri tychto cenach padla na hubu.

Jura
3. března • 13:17

ty embecko , vis co bylo embecko ? skoda MB 1000 , a to uz davno neni tak co pises o embecku

Oliver
2. března • 15:46

Polo v podstate zhodne auto a ma viac moznosti na vyber.Fabia 1.0 MPI 44 kW (60 k) 5° MP
1.0 MPI 55 kW (75 k) 5° MP
1.0 TSI 70 kW (95 k) 5° MP
1.0 TSI 81 kW (110 k) 7° AP
Polo 1.0 TSI benzín 5st. manuálna 70 kw
Polo 1.0 TSI DSG benzín 7st. automatická 70 kw
Polo 1.0 TSI benzín 6st. manuálna 85 kw
Polo 1.0 TSI DSG benzín 7st. automatická 85 kw
Polo 1.5 TSI EVO DSG benzín 7st. automatická 110 kw
Polo 1.6 TDI nafta 5st. manuálna 70 kw
Polo 1.6 TDI DSG nafta 7st. automatická 70 kw :-/:-(:-/:-/:-/

Alkis
2. března • 22:01

Ještě bych přidal GTI což je podstatné ;-)

Rada
2. března • 20:24

Zajímavé je, že Scala, Octavia i Karoq mohou mít 85 kW s manuálem. Možná ji časem také stáhnou. Pokud to ale udělají (a nedoplní nějakou další motorizací), tak to bude ještě větší zásah do ceníku, protože u Octavie a Karoqu je tenhle motor nejlevnější. Pokud vypadne litr s manuálem, tak nejlevnější Octavie bude JIŽ OD 483 900 Kč😲Firmy to ale asi koupí tak jako tak a těch pár nepodnikatelů si holt připlatí, když budou chtít mermo mocí vlastnit Klenot.
Uvidíme, zatím to stáhli jen u Fabie.

Rada
2. března • 20:34

Myslel jsem to tak, že těch pár nepodnikatelů si připlatí a ti, kteří nutně nepotřebují Klenot, si koupí jiné auto. To může být Škodovce celkem jedno. Úspěch Škody je v ČR založený na prodeji firmám. Například zhruba 75% Rapidů údajně koupily firmy.

Adam
2. března • 17:31

Polo stojí na jiné platformě, neplatí tedy, že to samé by si mohla vzít Fabia.
TSI 81 KW 6MP samozřejmě zůstává, jsou tam nyní pouze nějaká kapacitní omezení s motory, pokud vím... Ta poptávka je naopak až příliš velká :-)

Dix_
2. března • 17:43

Platí to i pro Modrou Denim a stříbrná 16 kola Vigo že ?

Scarab
2. března • 14:40

...Nejsilnější TSI s manuálem končí...- aneb jak to auto postupně zabít!

Tom
2. března • 21:32

na co dnes manuál v mětském autě?

Nyte
13. března • 13:13

Na co dnes automat v městském autě?

Roman
4. března • 10:53

Třeba aby člověk šetřil motor a nepodtáčel ho? Nebo jemnější ovládání při parkování?

Doporučujeme

Články odjinud