TEST Škoda Fabia 1.5 TSI DSG Monte Carlo: Mate stylem, nikoliv schopnostmi

Názory k článku

Rex  |  02. 08. 2022 13:42

Články buď o bazaru nebo totálně neprodejných vozech.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Q  |  02. 08. 2022 14:22

Při prohlížení fotogalerie jsem si poprvé všiml toho, jak levně vypadá interiér, když v obložení dveří chybí čalounění. Ale čert to vem, šetřit se někde musí. Horší je, že šetřili třeba na loketní opěrce, která nejde nastavit, nebo na panelu klimatizace, kde ušetřili za prostřední ovládací kolečko. Prostě takové ty "skutečně simply clever věci", které byly u německých či českých aut samozřejmostí.
Další věc je, že Monte Carlo má v základu 16" kola s užšími 195 mm pneumatikami, což nevypadá na tak velkém autě (velikostně se blíží VW Golf VI. generace) nevypadá nic moc. Atraktivní je auto až na příplatkových 17 kolech s širšími pneumatikami a sníženým sportovním podvozkem, tak je specifikováno testované auto. Ale tím zase trpí komfort.

 |   |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2022 16:58

vcelku to je ok, ale dost lidí raději sáhne po SCALA. Největší chybou, že to nemá hybrid a při klimatizaci musí běžet motor, tak stop- start je uplně naprd.

 |   |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor