Škoda Fabia 1.2 TSI je takové normální auto [první jízdní dojmy]

108 komentářů

znalec:-)
23. října • 22:08

Ten design v rámci možností a současného designového jazyka značky ještě vypadá rozumně. Za co bych dal designérům pohlavek je použití cirkusově vypadajících bílých A sloupků. Obzvlášť s tou zelenou metalízou.. A k těm motorům, tříválce nebo čtyřválce s turbem? Chápu že Škoda bere co nabízí koncern, ale proč jen Mazda se drží spolehlivých vyzkoušených R4 bez turba? Turbo je vždy zdrojem potíží....Co bylo špatného na R4 1,6?

Hat
23. října • 10:45

Od 11.11. 11,11 minut se budou vytvářet v kopcovitých úsecích České republiky v kopcích dlouhé a nebezpečné kolony! Řidičům vozidel s motory a výkonem nad 100Kw se doporučuje zvýšená opatrnost v případě slabší nervové soustavy raději dočasně nevyjíždět! Výstraha platí do odvolání! 3-[

Pavel
22. října • 10:50

Myslím že Fabie 3 je těžce předražené auto se špatnými motory vhodné pouze do města na dálnici je minimum 1,2, do kombíku také minimum 1,2 a pokud se dívám na ceník tak mi z toho vychází že rozdíl v ceně kombi a hatchback bude 50 tis. v této motorizaci, protože my nedává vůbec smysl kombi 1,0 MPI 44 kw, když v tom chci vozit nějaký náklad, aspon tedy kočárek.

alapli
23. října • 8:59

souhlas, základ s TSI 270 000 je za hranicí dobrého vkusu, a ty tříválce naprostý výsměch, jen se neustále zmiňují chalupáři ale ti nejsou padlí na hlavu:-/

jura
22. října • 19:21

nevim jak je skodovka kvalitni, spolehliva,vykonna, usporna nebo draha,ale vzhled je proti jinym novinkam dost mizerny

Antiautomat
20. října • 15:49

Chyba tomu jednoducha, doveryhodna a pouzitelna benzinova motorizacia.

nobody
20. října • 12:58

A kdy dostane skvělý, výkonný a kultivovaná dvouválec 0,8 TSI ? ;-)

Antiautomat
20. října • 15:46

...a ultraekologicky a ultralahky a ultrakompaktny a z ultrakvalitneho a ultrapevneho hlinika (marketing ako ten najpovolanejsi odbornik Ta uz o skvelych pevnostnych a tepelnych vlastnostiach hlinika presvedci) a bakelitu (detto, kde sa hrabe liatina). A aby som nezabudol, s revolucnym systemom vypinania valca.

Technik
19. října • 21:46

Jen zde opakovaně potvrzujete, že tyto a podobné komentáře nemá smysl číst.
Předmětu diskuze nerozumíte, nemáte ponětí o české gramatice a navíc si mezi
sebou nadáváte. Opravdu velmi ubohé.

astario
19. října • 16:57

Spíš mě zaujalo, že tady nikdo nemává cenami Rapidoucha, při konfiguraci velmi podobných konfigurací vychází Spaceback o necelých 40k Kč dražší... A podle mne jde teda o mizerný rozdíl:// Fabia v max výbavě s motorem 1.2TSi cca 384tisíc / Rapid SB v max výbavě s motorem 1.2TSi cca 423tisíc... Zaujímavé...

Kubis
20. října • 14:31

No když si vedle sebe postavíš Spaceback Style Plus 1.2 TIIS 77Kw s Low Xenony atd. tak pokud si vybavím podobně Fabii tak se dostanu i na téměř stejnou cenu +/- 360t.

Petr
19. října • 10:05

mohutná reklama v autorevue pokračuje VW fabia vlastne detto ako predošlé nic moc
proto takové normální auto všedne prditko s málo mistom vzadu ,ale hlavne aby to melo kufr...B-]

n/a
18. října • 20:12

Presne tento motor - 1,2 TSI 66kW - mam v novym Polu 2014 - a spokojenost, rozumna volba na auto te velikosti. Jinak Fabia se zda se vcelku povedla (pokud se nezvoli naka ulitla barevna kombinace) - jsem zvedav na realne setkani. Otazka je ten interier - v tom Polu se zda o tridu lepsi.

Franta
18. října • 19:31

Každopádně cena měla začínat na 199000Kč a né na 240000Kč, když se na to lidi nevrhnou jako stádo ovcí, cena půjde dolu jako u Rapida.

čert
18. října • 20:31

Tak na to se nevrhnu ani kdyby cena měla začínat na 199000Kč. :-))

kubrt
18. října • 18:50

Tak pánové, jestli si myslíte, že je tento článek óda na Fábii, tak křivdíte autorovi. Přečtěte si malou ukázku z Autofora - autor pan Janda: "Proto jsem také od nové Fabie nečekal zázraky. Nečekal jsem ani nic špatného, ale v nastíněné škále možností má česká novinka podstatně blíže k zázraku než k čemukoli jinému a tápajícím konkurentům nastavuje zrcadlo s křišťálově čistým obrazem jejich bezradnosti. Bez nadsázky. Je designově nepolarizující, prostorem, výbavou a provedením interiéru nadstandardní, ovladatelností brilantní, podvozkově dobře kompromisní a k tomu dostatečně dynamická i komfortní. Najít nějaký vyslovený neduh, opravdu velký problém se mi nepodařilo a že jsem se snažil....." Tak tomu říkám vyplachování hlav - a že to na ty škodovkářský ovce funguje.

neodborník
18. října • 18:43

A čemu se podobají kulatá kola, také jsou čtyři ?

olsztyn
18. října • 0:10

Prijemny strizlivy test dekuji ale vykaslete ae prosim na ten trapny filtr ve photoshopu a radeji fotte lepsum fotakem

yoggi
17. října • 21:49

Tak ako to bolo jasne od zaciatku. Motor 1,0 je nedostatocny ci uz 44 alebo 55kW oba idu rovnako akurat 44kW zacina pri 4500 ot. dochadzat para a tu 55 este chvilu ide a to je to jedine co ponukne naviac do 4500 ot. ponukaju to iste obaja. Cize ak voidic bezne s autom nejazdi cez 4500 ot. ma jedno ci ma 44 alebo 55kW ;-)
Optimalna volba ako som pisal (to ziaden trhac) je 1,2 TSI 66kW, uvidime ako bude casom nastavena cenovka za TSI 66 vs. 81kW.

ivan
17. října • 16:02

Prditko detto akurát dali hranatejsie tvary inak detto co bylo,vzadu jenom pro trpasliky...
at"zije" tzv nový vokswagen---,,B-]

Petr
17. října • 14:46

když koukám na ten masivní býlej střed přístrojovky tak si říkám jak to bude odrážet světlo (únava očí při delších cestách) nebo zda to vymakali tak, aby se to neodráželo v čelním skle

Jarin.
17. října • 14:47

bylej :D :D

Jarin.
17. října • 14:45

"Vše je připraveno, ale z příslušných míst ještě nedorazilo definitivní povolení"To jsou prasarny: "Kupte si Golf, do Fabky vam to nepovolime" :D

neodborník
18. října • 18:46

Až budete chtít dát za Fábii to co za Golfa, tak klidně povolí. Zadarmo ani auto nejede a bez peněz se do autosalónu neleze.

gejzan
17. října • 14:34

Od té doby,co jsem dal za Fabii 1.2 TSI 297000kč a po 32000km motor zkolaboval /rozvody/ mi nesmí auto z koncernu VW přes práh bytu.DAS AUTO !

pachcho
17. října • 19:15

pochybujem, že si pochopil, čo si napísal. Prečítaj si to po sebe ešte raz, a hádam pochopíš čo si za kravinu napísal.

gejzan
17. října • 15:11

Pane JARINE mám známého,který zůstal s Octavií 1.4 TSI nepojízdný v Chorvatsku /také rozvody/ auto mělo v té době asi 50000km.,ale jak uvádíte koupil si dražší křáp / 1.4/,chybička se vždycky může stát

Jarin.
17. října • 14:46

To ale asi nebude koncernem. Nikdo vas nenutil kupovat si 1.2 nejslabsi krap (i kdyz by mel vydrzet, ale vsude se chybicka da najit)

runner42
19. října • 17:25

1.8 TFSI 125kW, výměna hlavy po přeskočení řetězu v 80000 km, materiál a práce 147000 Kč.

dave_007
17. října • 17:06

Jasne, ze to neni chyba Konzernu! On se o to auto staral vzorne, dokonce si ho na noc bral i domu. Lec chyba bylo, ze s nim jezdil.

dalid
17. října • 13:32

Zaujímalo by ma, či aj v tejto generácii sa vám po daždi a po otvorení dverí do topánky vykydala voda, alebo súdruhovia z MB už vyriešili odvodové kanáliky inak?2.gen po facelifte ma týmto neskutočne sr**a. Je to asi jediné auto, čo vám pri nastupovaní dokázalo umyť nohy v topánkach (skvelé najme v zimnom období)

trent
17. října • 12:07

"Pokud jste vyššího vzrůstu, budete vzadu bojovat s místem pro kolena. Kde ale nová Škoda boduje, to je prostor pro hlavu, a to navzdory nižší výšce."
Toto je super poznámka. Takže, když nemohu dát nohy dolů, dám si je k hlavě, protože je tam místa dost. Ještě mě napadl jiný příměr. Dát nohy na ramena. Ale to se asi spojuje s jinou činností, než s cestováním vozem.:-D
Tím netvrdím, že je Fabia nutně špatné auto. Jen nesdílím ono nadšení. Je to další zástupce malých vozů s technikou VW z minulého desetiletí. Dokonce i novináři si všimli, že se nejedná o prostorný rodinný koráb. Revoluce se nekoná, ačkoli by člověk mohl nabýt jiného dojmu. I když... současná Fabia má podvozek z minulého tisíciletí. Takže vlastně ano.

dave_007
17. října • 12:53

Treba se ocekava, ze na zadnich sedadlech bude ruku v ruce se sousedem sedet dama s nohama na ramenou a rozumem v koncich. Kdyby to ovsem byla chytra Horakyne, spolujezdce si omota kolem prstu a jeste zbude misto pro detskou sedacku. O stavu, kdy cestujici maji jeden druheho plne zuby, radeji neprislim. :-))

dave_007
17. října • 12:48

A Vy si myslite, ze se na technice podvozku za poslednich 30 let neco zasadne zmenilo? V kinematice podvozkovych skupin tedy vubec nic - tedy v zasadnich principech zadny pokrok. Nejvetsi inovaci je adaptivni rizeni ventilu, tedy rizeni charakteristiky tlumicu. Druhou nejvetsi inovaci je kontinualni zlevnovani vyroby tlumicu (reakce na tlak automobilek) pri snaze o zachovani kvality (skutecne jde jen o snahu, ne vzdy se to totiz dari). Nevim, zda je vubec mozne, si takove tlumice na Fabii objednat v ramci priplatkove vybavy. Pokud snad ano, kolik se asi tak takovych Fabii proda?Na akademicke pude se novych myslenek objevilo vcelku dost, ovsem vetsina z nich se tyka predevsim zlepseni dynamickych vlastnosti, stability atd. Akademici proste nechapou, ze nejdulezitejsi je cena, cena a teprve pak naklady :-D

František Scherbaum
17. října • 11:08

celkem se povedla :)

k22
17. října • 10:45

Škodovka uvádí u 1.2TSI 66 zrychlení 0-100 za 10.9, na jednom konkurenčním webu je video s velmi zkušeným řidičem - zrychluje 0-100 za 12s.
Typická Škoda - lhát a zapírat dokud to jde.

Antiautomat
17. října • 16:44

Hm, hodne zalezi kto tam sedel moze zalezat aj od kusu a hlavne AKO JE TO ZABEHNUTE. Tak napriklad moja felicia 1.6 (ktoru som dlho jazdil a nedam na nu po motorickej stranke dopustit), s papierovym vykonom 55kW, natocila o 10kW viac a tu stovku s uplnym prehladom pod 12 davala. Zrychlenie na tri a styri (3000-4200 s nacvicenym radenim a vyborne iducou prevodovkou) z nej robilo velmi neoblubeneho a necakane tuheho supera hociktoreho bezneho auta. Takyto motor mal byt aj pre toto auto a nie taketo ultraeko hlinikove polobakelitove cost cutting nezmysly.

Petr
17. října • 21:36

zásadní význam záběhu, tak to bylo tak u komunistické šunko produkce před 25 lety, trochu jste zaspal dobu, vy ne trochu... :-D:-D:-D

Antiautomat
19. října • 11:45

Mas uplnu pravdu. Motor VW 1.6 55kW je ten najhorsi komunisticky kram. To dnesne motory, tie su na tom uplne inde. Nulove /rozumej nijake/ vyrobne tolerancie, vsetko opracovane presne dolu az na atomy. Materialy s nulovou /rozumej nijakou/ tepelnou roztaznostou. Dokonale /rozumej absolutne/ hladky povrch. Zabeh absolutne nepotrebny.Tak teraz pekne do postele, ide vizita, nekricat, nehajlovat, nehadzat sa.

dave_007
17. října • 10:30

Male, slabe, nepohodlne a nehezke auto. A to vse za docela tucnou cenu. Ostatne, jako vetsina prislusniku teto kategorie.
Chapu proc je Skoda vyrabi, ovsem nechapu, proc je vubec nekdo kupuje. To se nekteri lide opravdu nemaji tak radi, ze se donuti jezdit v tomto?

Had
17. října • 10:44

Chlapci měli nabitý program, takže krom focení a recepce toho moc nestihli!? To se mohli vyfotit v MB a Škodovka místo aby platila nákladný výlet mohla přidat raději něco zaměstnancům k vánocům!? :-D

dave_007
17. října • 11:34

To je takove male, nevinne uplaceni novinaru. To vis, s zaludkem plnym dobreho jidla a piti a na prijemnem miste se obtizne pise cokoliv negativniho i rozenemu skarohlidovi.
Ona si to Skodovka stejne da do nakladu, zatimco kdyby to mela dat zamestnancum, musela by z toho zaplatit vypalne statu.

Chury
17. října • 8:09

S těma 3-ma hrncema to fakt zase vyhráli ... když neuměj dělat tří valce tak ať je nedělaj (vysavače), mohli by se inspirovat od Japonců, tříválce co dělají mají nezkutečnou "živost" oproti těmto od VW ...

Kubis
17. října • 9:52

Nevím kde berete informace, ale mohl by jste uvést, co je ten 3 válcový zázrak od Japonců? BTW ten od Toyoty a PSA už prý po facilitu ztratil živost díky EURO normám a koncernový MPI poráží motoricky v testech srovnatelnou konkurenci včetně Korejců a to vždy...

Naex
17. října • 9:49

a zkutek utek.. ;-)

kubrt
17. října • 7:48

Dobrý den,
Váš test se mi líbí, konečně někdo, kdo střízlivě hodnotí auto od Škodovky - žádné zbytečné ódy. Palec nahoru.:-D:-D:-D:-D

Tom
17. října • 7:08

Podvozek ladeny na komfort? Tvrde plasty na palubovce? Proc kdyz to byl nejprodavanejsi vuz ve sve tride Skodovka obrací p 180 stupnu. Ted to vypada ze po 20 letech konecne dohani konkurenci, kterou cele ty roky pomlouvala. No jo, Skoda :-)

trent
17. října • 12:00

Spíš po 5 - 6 letech dohání koncernové sourozence Ibizu a Polo.

defender110
17. října • 6:29

....zatímco ostatní auta v této třídě jsou nenormální.

mirek
16. října • 23:17

Fiat Stilo ?! :-D
Už dlouho jsem neviděl, aby odborný redaktor motoristického serveru převzal stupidní poznámy z diskuze o tom, že nová Fabia připomíná zezadu Fiat Stilo....
Mám po porovnání obrázků Fiatu Stilo a Fabie III, u obou pohled zezadu a u obou podobnou velikost fotky, obrovské pochybnosti o redaktorově odbornosti.....
Navíc je to dost sprostá podpásovka vůči designérům, kteří (samozřejmě podle mého subjektivního názoru) vytvořili v daných možnostech (Škodovka se musí vždy vlézt do konstrukce VW pro ušetření nákladů koncernu) velmi hezký a propracovaný vůz.
Odkazy :
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2004_Fiat_Stilo... ...
http://www.autoweb.cz/fotogalerie-skoda-fabia-i... ...

takurcite
16. října • 23:42

Jen uplny idiot muze porovnat tridverovou a petidverovou verzi auta (a k vasi smule u stila je to poradny rozdil) a rict ze se neshoduji. Pekny den, pochybujte dal co to pujde....

Tomas
17. října • 7:29

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/fiat/stilo-2002/... no ruku na srdce, ani tady nevidim zadnou podobnost... ;-) Teda krome toho, ze je to taky auto...

Plejtvak
16. října • 21:24

Je krásná, to je bez debat. Ale ty motory jsou stále ještě moc veliké a neekologické. Myslím že ideální by byl nepřeplňovaný dvouválec o obsahu max. 600 cm3. :-P :-P

Roman1
17. října • 9:56

Spíš tam asi mělo být 3x, nebo ještě lépe 4x přeplňovaný.... K takovým zhovadilostem totiž ekoteroristi z Bruselu automobilky brzy doženou.

Tomas
16. října • 22:16

Vyckej casu, oni Ti to ekobolsevici z Bruselu brzy dopreji... :-D

Tomas
16. října • 21:10

Test teda slabota, snad to kluci zvladnou lepe pri redakcnim testu. Kazdopadne Fabka je cool, fakt pekna. ..! Jestli budeme na silnicich vidat spoustu dvoubarevnych Fabii, tak to mi vubec neva...;-)

k22
17. října • 10:42

Budeme vídat hodně modrých a bílých candy - ty kombinace budou dost drahé. Pokud budu chtít FIII s 1,2TSI (66) a se slušnou výbavou (no, dnes spíš takový standart), tak v bílé candy dle ceníku vyjde na 305k...

Jouda
16. října • 21:25

Ano, FIII se po stránce designu celkem povedla, líbí se mi (rozhodně víc, než koza, tedy FII) Co se mi ovšem nelíbí, je nabízená paleta motorů, to je ostuda. Už kvůli té mizerné nabídce motorů bych si ji nekoupil.

Tomas
16. října • 22:14

Tak ja v motorech zadny problem nevidim. Na tuto velikost auta je 1,2 TSI 66kW idealni pohonna jednotka. V podstate tezko najit u konkurence lepsi motor nez je tato preplnovana jednadvojka...! Samozrejme nemyslim nejsilnejsi, ale naprosty ideal pro tuto velikost a smysl takoveho auta. Ten litr bude asi na hrane, i kdyz.... V Citigu funguje vyborne, nezere to skoro nic, ale je otazkou, jak moc to ovlivni vyssi hmotnost Fabie. Kazdopadne u takoveho auta mi rozsah vykonu motoru od 44 do 81kW prijde jako odpovidajici a zcela uprimne, kdo jednou vyzkousel turbobenzin, uz se mu do atmosfery nechce... Pokud to tedy neni 3,6 V6 :-D

Antiautomat
17. října • 16:26

Z mensieho objemu vyssi vykon, blok z liatiny, ziadny hlinik (pripadne este horsie plast) a primerana zasoba oleja. Ecoboost od fordu.

Gusta Pičkovič
16. října • 20:40

Moc tomu nešlapte na krk! Ať z řemenu rozvodů není kaloun do montérek! Tak který kuchař konstruoval tento motor? U Htp jsem to totiž nedokázal zjistit! Asi je to zase škodilovo tajemství! :-|

Nikdo
16. října • 20:44

Jeste ze mame tebe, nejlepsiho konstruktera motoru v Mlecne draze.

Gusta Pičkovič
16. října • 22:04

Chápu...pro někoho je sen htp a pro někoho noční můra! ;-) Já jako konstruktér bych tam narval alespoň motor od porsche, rád bych se taky někdy svezl víc, než na dva podpálené válce! :-D

Nikdo
17. října • 17:58

Tak proc nepokujes po Porshe a misto toho placas u Fabie nesmysli?

Had
18. října • 10:19

Klidně si kup Fabii a nejlépe s motorem MPI 44Kw! Ale počítej s tím že za každý dobrý skutek tě potká zasloužená odměna!! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gant
19. října • 17:57

Jo a tvyho fotra potala odmena ve forme tebe. To mel za to ze prznil vlastni segru.

Had
20. října • 10:28

Jen si ten sráč kup ať poznáš jaký jsi kokot! :-D

Gant
20. října • 18:19

Kokot...to budes tak maximalne ty. Ubozacku pokazenej. Je oprqvdu videt, ze te spachali sourozenci.

Had
20. října • 18:27

Gjamatika ti nic nežíká tjoubo? Kolik máš tříd základní školy? Pako!

Gant
20. října • 21:32

Urcite vic nez ty imbecile.

Had
21. října • 9:08

Podle gramatiky a pravopisu Pomocná škola jak vyšitá a určitě i s Maturitou!!! Rómiku! :-D

Gant
22. října • 3:02

Mel si co chces. Proste jsi demet s omezenym genofondem. Ty jsi tak blbej, ze budes asi prodavac Hiundai.

Had
22. října • 9:59

To jsi takový pitomec a soudíš druhé podle sebe? Skoč si zpět na základku, nebo si kup pravidla ČESKÉHO PRAVOPISU, ať víš že se sem tam také píšou nějaké čárky a háčky! A až se to naučíš tak pokračuj! Rómiku!!! :-P

Gant
22. října • 18:27

Fnukale, to je tvuj problem, ze tvuj jednozavitovej tlustonerv nedokaze precist slovo bez hacku a carek. Ubozacku....maz tezkej zivot. Tvuj fotr byl tvym strejcem, prodavas Hiunday, a blbej jsi ze mi delas radost.

Had
22. října • 18:48

Jestli ti to ještě nedošlo, tak tady fňukáš jenom ty, nadáváš a ukazuješ co jsi vlastně za primitiva a z jaké rodinky vlastně pocházíš! Konečně si už přiznej že jsi se moc dobře neučil a že také byla chyba že tě brácha mlátil do hlavy! Jinak jsi jasným důkazem toho že jsi silný jako býk a pochopitelně i tak i chytrý! To se ale někdy stává jedincům ze zkumavky když omylem použijí semeno z nějakého vesnického capa!!! :-P

Gant
22. října • 20:17

Ale ty maly blekoto nizkointeligencni. Nevztekej se. To nevadi ze ti lulda nestoji. Beztak te zadna nechce.

Had
22. října • 21:04

Ale koukejme KOKOT má více tváří!!! :-))

Gant
23. října • 4:52

Ha, Had Firtik. Dva kokoti v jednom. Neplac chudinko.

Lumír Fiřtík
22. října • 20:36

Hat - Gant pořád ten stejný KOKOT! Neotravuj!!!

Lumír Fiřtík
22. října • 20:36

Hat - Gant pořád ten stejný KOKOT! Neotravuj!!!

Radon
16. října • 20:37

ten zmiňovaný malý prostor a malé sedačky jsou posteskem nad tím, že malá auta jsou malá nebo některé malé kompakty z téhle kategorie nabízejí v těch dvou parametrech výrazně více? Ptám se protože v prvním případě je to jako stěžovat si, že na sluníčku je horko :-), ale ve druhém případě by asi nejenom mne zajímalo, kdo z konkurence to umí lépe.

k22
17. října • 10:40

Zkus si sednout do i20, tam jsou sedadla jak mají být, velká, podrží ale řidiče nijjak neutiskují. Takový Megan má přední sedadla o třídu horší i když je to auto o třídu větší...

Kubis
17. října • 12:16

No pokud jsi v nové i20 a nové Fabii seděl tak určitě máš srovnání, pokud ne tak tady spekuluješ. Dle fotek z testů mi přijdou "základní" sedadla Fabie minimálně lepší průměr. Ty příplatkové v Dynamicu za 5000 Kč budou super.

Sparrow 75
17. října • 10:49

V Meganu najedu ročně 40tis. a sedačky bez jediné stížnosti a to moje záda za moc nestojí ;-)

Adam
16. října • 20:58

Lépe to jistě umí nový Opel Corsa. Za ní se Fábka nemůže ani podívat. I co se týče interiéru...

Kubis
16. října • 21:31

Těžko říci, je to vlastně facelift "staré poctivé" Corsy, která ještě nebyla nikde testována. Podávat se na ni Fabia může, já tam furt vidím 7 let starou Corsu, hlavně z boku.Tam bych zase nerozdýchal infotaiment obrazovku v zorném poli u pravého kolene a prostorově a kvalitou to bude taky vše v "rámci třídy",ale možná ten měkčený plast tam ve finále bude.

Sysel
17. října • 1:13
wisastar
17. října • 9:07

Britove nesnasi opel :-D Proto si ho i prejmenovali B-]

Kubis
16. října • 20:51

Bohužel mi ten celý test přijde psaný, jako že Fabie je konkurence pro Audi A3. Z testu: sedadla jsou malé a mají malé boční vedení (vždyť jsou to základní sedadla od 234t), auto je komfortní a trochu se houpe (vždyť to nemá adaptivní tlumiče), vevnitř je málo místa vzadu (a kde ve třídě Pola je ho hodně), přistrojovka je z tvrdých plastů (a kdo ve třídě je má měkčené? akortát nová i20 má kus měký) atd. Třídní srovnání 0.

Nikdo
16. října • 20:42

Jsme Cesi a proste nikdy nepochopime, proc v male Fabii neni mista jak v 5-ti metrovem Bentli.

dojo
17. října • 13:47

Bentley a 3mista vzadu, na tom prostrednim to je jeste horsi nez v nake nizsi stredni ;-)

Tom
17. října • 7:12

Protože v Bentley tady nikdo neseděl ;-)

nathan
20. října • 10:40

aní já jsem v Bentley nejel, ale můj bratr ho viděl ve městě:-D

Kubis
16. října • 20:22

Takový normální odfláknutý první test, asi mají v Portugalsku lepší chlebíčky.
Pár nesrovnalostí by se našlo:1. Pišou, že testovali verzi na 16 palcových kolech, na obrázcích z jízdy je vždy žlutá Fabia na 17kách. Co teda jízdně ty 17ky, nebo to je jiné auto?
2. "Testovali jsme verzi 66 Kw....ve 120 Km/h na 6. převodový stupeň toíi 2800 otáček". Až na to, že 66 Kw verze má pouze pětikvalt.
3. Motor 1.0 MPI není asi "íný" ale zřejmě "líný" a to jsem text jenom přelétl.Celkově zjištění, že vevnitř je celkem úzká, a je širší vpředu jenom o 21mm, dveře jsou tvrdý plast. Tak to už se ví taky nějaký týden a mohli jste zůstat doma na Dizajblocku. Nemůžu si pomoct, ale lehce smrdí nechutí nebo odfláknutím...

mp
18. října • 20:36

ale kdepak , mají všude 16ky

kaa
17. října • 11:43

Mimochodem, v článku se píše na pětku, ne na šestku.

Kubis
17. října • 12:12

Taky to dneska ráno konečně opravili...

kaa
18. října • 11:47

Potom OK.

Řidič
17. října • 8:53

no, narozdíl od minula, kde byla konkurence za tvrdé palty tepána a za šptné sezení vzadu rovno una prnýři je toto změna, uznávám, ale kdo ve škodovce ,a je jedno zda Fabii či Octavii vzadu seděl a musel přetrpět 100 km mi dá za pravdu, že sedák je nízko a nohy jsou furt v luftě, a také skon opěradla ne nepřirozený, nepohodlný.. takže já jsem prvními dojmy mile překvapen, a asi už vím, že ve Cliu se sedí vzadu lépe, tam jsem zadek při svých 187 cm měl..

Kejbl
16. října • 23:55

Evidentně v tom autě vůbec nejel. Ta šestka s 2800 točkami jej usvědčuje. :-D

bsp
19. října • 22:03

A ani nahodou si nemohol neuvedomit, ze pouzival 5-stupnovu prevodovku?

Sparrow 75
16. října • 19:56

Krásná

Petr
17. října • 14:37

každý má právo na názor, mne ze židle nenedzvedla jako například MB A, to je opravdu povedené auto, ale jsem rád, že Fabka vypadá takto, myslím, že je to povedené i přesto, že to není můj šálek kávy ...a poklonu Kabaňovi

Gusta Pičkovič
16. října • 21:45

Krásná? Co hulíš? B-] ??? Článek o Audi a Mercédes je krapet níž! ;-)

Sparrow 75
17. října • 10:47

sakrys někdo ji přece musí pochválit ;-) jinak pravda Clio je hezčí

Gant
19. října • 17:54

Clio je asi tak nadherny jak chlupata rit tvoji stary. Se nedivim ze jasas.

Láďa
16. října • 20:06

Vůbec se mi nelíbí3-[,takové Clio to je krásné a daleko lepší motory,bravo Renault

Nikdo
16. října • 20:39

Clio se mi vubec nelibi. Takovej Trabos ten je hezky a ma mnohem lepsi motory.

Doporučujeme

Články odjinud