TEST Škoda Fabia 1.0 TSI (81 kW): Pořád česká jistota, nebo už jen drahá hračka?

66 komentářů

Q
8. listopadu • 10:06

Ono se docela zapomíná, že před 20 lety, pokud někdo chtěl slušně vybavenou a slušně dynamickou Fabii první generace, tak musel vysolit přes půl milionu za 2.0 MPI Elegance s několika dalšími příplatky. Ceny postupně klesaly až ke třetí generaci, kde srovnatelná konfigurace stála cca 340 tisíc za 1.2 TSI Style s několika dalšími příplatky. No a od té doby to zase jde nahoru. Jednou to zase bude půl milionu, ale při mnohem vyšších mzdách než kdysi.

k22
7. listopadu • 17:31

Je přeci úplně jedno, jak dobrá nová Fabka je nebo není..90% škodovek kupijí firmy pro své zaměstnance a důležitý je pouze servisní interval 30tkm a servis na každém rohu (asistence dorazí každou chvilku..)
Zbylých 10% jsou srdcaři, kteří v živote nic jného než škůdku neměli a jsou happy že mají další...:-D

JAC
7. listopadu • 16:47

Já jsem tak dlouho vybíral, co si z koncernových modelů koupím, až jsem skončil u Mazdy CX30. Zatím absolutní spokojenost.

Juraj
7. listopadu • 13:42

Prosím upresnite, resp. vysvetlite koľko točí motor pri 130 km/h. Pri jazdách v Poľsku ste pre 81 kW motor a 6° manuál a tiež DSG uviedli zhodných 2850 ot/min. Ďakujem.

Donny
7. listopadu • 13:13

Škodovka dělá dobrou práci, auto je pěkné a dobře jezdí a navíc opravdu dobře vypadá.Jezdil jsem s ní týden a je skvělá. Jediná věc co stojí za zmínku je momentálně naprosto bezkonkurenční kvalita Korejců, ano světe div se, její vozy jsou v řadě případů lepší než německé a cenově dávají větší smysl.Jen zapláčete při cenách oprav a náhradních dílů.

Jan
7. listopadu • 20:13

Jsem vlastník trojkove Fabie v combi. Minulý měsíc jsem měl možnost jezdit celý den s Hyundai i30 combi, rok 2019, 1.4 T-GDI... Auto mělo 35 tisíc nalitano. Záběr spojky těsně před vyslapnutim pedálu. Po prvních 10 metrech mi bylo jasné, že jedu kramem. Hluk od kol byl neskutečný, zvuk rádia zněl jak z plochého monitoru. Řazení, že by se člověk posral. A ten motor mdlý jako prase. Velké zklamání, chtěl jsem vyměnit Fabii za i30 kvůli rozrůstající se rodině, ale neudělám to. Z toho hluku by mě kleplo

Petr
9. listopadu • 11:14

Pokud je pravda co pises (moc omu neverim, ale nechci te obvinovat, ze jsi sprosty lhar), ak se nejspis jednalo o vuz z pujcovny, nebo vuz naprosto neschopneho ridice.

setr
8. listopadu • 9:21

Jsem vlastníkem Mazdy2 2015 a Mitsubishi Eclipse 2019. Minulý týden jsem měl tu neblahou příležitost jezdit Oktávyjí v dýzlu. Po rozjetí mi bylo jasný, že jedu žebřiňákem. Motor chcípne kdykoli nepřidáte jako při tažení maringotky. V autě je ozvěna a při rychlejším průjezdu zatáčkou se ozývají odzadu rány. Tachometr je na opačný straně a podivně cejchovanej. Jo a nejlepší nakonec. Víčko od nádrže je nepochopitelně na straně spolujezdce! No dokážete to pochopit?

Marek71
8. listopadu • 10:56

Ty ses teď probudil? :-) Evropská auta (kde je předpoklad, že se bude jezdit vpravo a řidič sedí vlevo) mají vždy víčko od nádrže vpravo, na straně spolujezdce. To sis všiml až teď? :-) Když přijedeš ke stojanu, zastavíš pravou stranou k pistoli a pohodlně vystoupíš.Japonské a korejské vozy mají většinou víčko od nádrže vlevo, na straně spolujezdce, protože pocházejí ze země, kde se jezdí vlevo a řidič sedí na pravé straně a je to tedy pohodlnější. A už se jim to asi nechce předělávat pro auta, které jdou do Evropy, tak to víčko nechají na levé straně. Pak přijedu ke stojanu, zajedu levou stranou k pistoli a vystupuji směrem ke stojanu. Ale dá se to.

Driver
10. listopadu • 22:24
Driver
10. listopadu • 22:16

Od kdy jezdí Korejci vlevo? https://www.youtube.com/watch... ;-)

.Odpověď.
8. listopadu • 11:37

Jediný kokot jsi ty a ještě ne funkční

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
8. listopadu • 11:40

Jo... koukám, že na tebe přesně platí:
"Čím tě táta udělal, tím ses taky stal." :-)

Mirek
8. listopadu • 11:22
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
8. listopadu • 11:39

Samozřejmě, že to neplatí na 100%. Jen mi přišlo zvláštní, že se nad tím podivoval, když to tak funguje už léta a je to více-méně zavedený standard.

setr
8. listopadu • 12:45

No tak určitěěě... Jen mě bavilo to jeho dehonestování auta, na který není zvyklej - protože Fábie je pro něj etalon. Všechno bylo bylo na i30ce jiný, takže šššššpatný!

Marek71
8. listopadu • 13:01

Tak to pak jo :-)

Q
8. listopadu • 9:56

Ve většině evropských zemích se jezdí vpravo, proto mají skoro všechna evropská auta víčko nádrže na straně spolujezdce, zatímco výfuk je na straně řidiče. Cejchování tachometrů je součástí širšího problému dnešních aut, aby vše vypadalo cool a netradičně. A pak je to samozřejmě méně funkční než léty ověřené řešení. Je ale fakt, že mnohých Škodovek je to opravdu otřesné.

8. listopadu • 7:45

A co teprve ceny náhradních dílů a ještě lepší ceny v autorizovaném servisu.
To je panečku třída Rolls-Royce.

oper
7. listopadu • 12:47

Fabia JE praktické auto.
Fabia NIE JE praktické auto za slušné peniaze.Z toho jasne vyplýva: FABIA JE PREDRAŽENÉ AUTO !

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 13:01

předraženost vem čert, fábia není ekologicky stavěná a chou nám němčouři zlikvidovat evropu.

WRC Fabia R2 Twincharger
7. listopadu • 10:46

Svou drahou, recividisticky nabušenou hračku jsem koupil tehdy r. 2014 za +-shodnou cenu. Tohle je ale větší, hezčí, modernější a čerstvé.. nicméně, kvůli armádě doporučuju nejméně 81kw, ne-li ještě dražší vrcholnou čtyřpístovku 110kwB-]

WRC Fabia R2 Twincharger
7. listopadu • 11:00

oprava: recidivisticky-recesivní hračku(flomil fem si jafyk)

Petr
7. listopadu • 9:17

Proc bych mel za tyto penize kupovat osklivou malou skodovku, kdyz muzu mit o tridu vetsi Ceed s lepsi vybavou a s plnohodnotnym ctyrvalcem 1.5T-GDI 118 kW?

.Odpověď.
7. listopadu • 9:23

Jenže je to odporný hnus,který smrdí po levných plastech. Zpracování ubohé a motory nehorázně poruchove. Skoro jisty požár kvůli odflaknutemu ABS modulu. Brzdy jsou jako z papíru a ruční nefunguje vůbec ani u nových aut.
Takže hodně štěstí s čínským šuntem

Mirek
7. listopadu • 11:22

Takže "bakelit" ve Fabii je skvělý plast a měkčené plasty jsou fuj. Nestačí ti, že jsi tady za nějaký rok nadělal pěknou paseku a ještě chceš nepokrytě lhát? Kamarád si koupil asi před necelými dvěma měsíci nového Tucsona. Jezdil jsem v něm několikrát, žádný smrad není cítit, zpracování vůbec nepokulhává za konkurencí. Dej odkaz na ty poruchové motory 1.5T-GDI, rád se přiučím.

.Odpověď.
7. listopadu • 11:43

Najdi si sám. A na českém to nehledej,to mají zaplaceno. Musíš do opravdového nepokřiveneho světa pro pravdu.

Mirek
7. listopadu • 11:49

Takže nevíš, jinak bys napsal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.Odpověď.
7. listopadu • 12:03

Hyundai problems 2021
Tohle si napiš do vyhledávače

Mirek
7. listopadu • 20:19

Nemám potřebu tady sedět celý den, tak znovu dej odkaz na problémy s motorem 1.5T-GDI. Nezajímají mne problémy s kde čím, jen ten motor. Pokud nezvládáš jednoduchou odpověď na jednoduchý dotaz, nechápu proč to tedy píšeš.
Problémy mají všechny automobilky, ale mne nezajímají obecné kecy, jen tebou uvedená informace " Zpracování ubohé a motory nehorázně poruchove." Reagoval jsi na Ceed s motorem 1.5T-GDI.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 12:59

a nažene to tě podle ip adresy do mladé bolky-česany. Už aby to tam ta řeka zaplavila tu pakáž co špiní druhé automobilky a nechcou makat. Ať se neudávíš párkem od vw a ten knírek podle vůdce si pěstuješ? I on chtěl korejce vymazat ze světa a tuším, že vw je prorostlá nenávistí k východu i dnes. Vláda by měla zakročit.

Petr
7. listopadu • 10:38

To jsou ale hodne hloupe lzi...

ACE
7. listopadu • 10:42

Jsou to hospodský tlachy a ten nebožák ani neumí rozlišit z jaké země auto je, vidíš že se bojí i podepsat.

.Odpověď.
7. listopadu • 10:58

Poddimenzované je uplně všechno od Korejsko čínského marastu.
Jste jen tupi opičáci. Jen kupujte levnější šunty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
7. listopadu • 11:28

Jo ti podrazáci jsou neobyčejně zákeřní, už roky dělají auta s daleko lepší garancí, co čím dal tím lépe jezdí, vnitřními materiály začínají pomalu překonávat některé zavedené značky, majitelům se neserou víc než dražší konkurence. Dokonce vyrobí HH, který takřka ve všem deklasuje dlouholetou lidovu ikonu. A čím dál tím víc hlupáků se nechá nachytat a nekupují vraky z druhé ruky, ale se zavedeným logem a jsou zcela nesmyslně spokojeni s autem co se chová vcelku bezproblémově. To je k nepochopení, co??? :-D:-D:-D

.Odpověď.
7. listopadu • 11:49

In March 2021, Hyundai announced another recall of more than 390,000 vehicles for two problems that can cause engine fires. ... Most of the vehicles are affected by brake fluid that can leak into the anti-lock brake computer. This can cause a short that can lead to engine fires.19. 5. 2021
A ten tvůj Hh je jen pseudo nic. Jedno auto postavili a nastavili. Zbytek produkce je o ničem ,nikdo to nechce a kdo koupil,tak prodává, proto ze je to šunt. Jen si najdi pravdivého informace.

.Odpověď.
7. listopadu • 11:40

Je velice zajímavý, že nikdo si nekoupi hyundai nebo kiu dvakrát. Vždyť jednou ze zvědavosti a jsou rádi, když to s obrovskou ztrátou prodají. A pokrytci jako ty nikdy nepřizná ji, že udělali chybu a proto trpí dále s těmi pseudoauty a chválit je. Jsi jen ubohý chudák, co se nachytal. Prémie za sociální cenu. To jsou ty Vaše slogany.

Viko
7. listopadu • 16:13

Mam 3. KIU, blbe. A dalsi bude take KIA. Nikdy zadny problem nebyl.

homer
9. listopadu • 8:48

Nevěřím, potřetí si ji koupí jenom dealerství.

Petr
9. listopadu • 11:15

Je mi naprosto u prdele jestli veris nebo ne. Koukni na kia-club.org, tam jsou majitele, kteri maji 5. i 6. vuz KIA v rade a jsou spokojeni.

homer
9. listopadu • 13:07

Majitelé nebo pacienti s diagnózou? Dělat furt stejnou chybu a cekat jiný výsledek?

Petr
9. listopadu • 14:41

Mas recht, spravny cechacek, vidlak z vesnice nechce bezproblemove auto, ktere jezdi a servis vidi jednou za rok pri pravidelne prohlidce. Takovy chce radeji cesko-nemecky vuz, s kterym si uzije trosku zabavy, ktery ho dokaze prekvapit necakanou poruchou a udrzuje ho neustale ve strehu, kdy se zase co vysype.. Tak takove tam opravdu nepotkas. Tam potkas pouze ty, co delaji, jak pises, stejnou chybu porad dokola, a porad dokola si kupuji ty bezproblemove korejce.

LOL
7. listopadu • 16:45

Přesně, nikdy ta auta neměl, tak ani netuší, jaké jsou to držáky.

.Odpověď.
7. listopadu • 16:52

Blahoslaveni chudi duchem . A očividně i jinde.
Troubove směšni jste oba

Petr
7. listopadu • 18:14

Jediny osel k smichu tady jsi ty, chlapce. A uz hezky dlouho.

.Odpověď.
7. listopadu • 18:50

Ale to víš že ano.
Zase máš záchvat, což.
Taková nervová troska je z tebe.

Marek71
8. listopadu • 10:56

Bože, co ty jsi za kokota? :-)

Pravda
7. listopadu • 19:00

Není těžké poznat, ze jsi invalida bez auta a řidičáku. Vypisuješ tu 24/7. Najdi si jiný prostor k realizování tvého internetového siláctví nebo se chovej slušně.

.Odpověď.
7. listopadu • 19:21

Tabletku polkni a mříže za tebou už zaklapne služba. Retarda měl 10 minut na netu, tak se realizoval. Chudák ubohý.

ACE
8. listopadu • 9:15

Zase tu prostě bleješ urážky a nějaká tvrzení, podepři to nějakým argumentem. To že se podepíšeš, vždycky nějak jinak a pak sklouzneš do toho saméh je celkem čitelné, je tu jen pár retardů co se neumí ovládat, nic nevyplodí a jen melou sračky.

ACE
7. listopadu • 12:21

Já ne já Hyundae nemám, ale vím o lidech co třeba po Škodovce šli do něj a už nechtějí měnit. No jak říkám nachytali se na lepší a roky jim bez problémů slouží, k nepochopení.

Mirek
7. listopadu • 11:28

A zapomněl jsem dodat, dodavatelem plechů pro lisování, pro nejmenovanou automobilku, je Hyundai. :-D

Mirek
7. listopadu • 11:29

A k tomuto ještě jedna drobnost, důvod je, že v této kvalitě není jiný dodavatel. :-D

Mirek
7. listopadu • 11:26

Pro tvou představu o poddimenzovanosti. V současnosti se řeší u nejmenované automobilky úspory v nákladech u některých dílů karoserie. Přechází se z materiálů tloušťky 0.9 mm na tloušťku 0.7 mm. Nevím kterých dílů se to celkově dotkne, dodavatelů je hodně, ale o některých vím.

Jan Richtr
7. listopadu • 8:57

Interiér fakt bída srovnatelné se Sanderem 3.
Za 550 je Ceed FL s 1.5 Combi ani bych se na tohle nešel podívat.

.Odpověď.
7. listopadu • 8:36

Zrychlení z 0 na 100 km/h 205 s
Nejvyšší rychlost 9,7 km/hOprav si to autore , bezhlavě kopírovat se nevyplácí.

.Odpověď.
7. listopadu • 8:22

Orientační cena zkoušeného vozu 544.000 Kč (1.0 TSI Style/81kWCo více k tomu dodat ? Snad jen, že Sandero Stepway je za 400k.

moje jmeno
8. listopadu • 20:56

Přemýšlím, jak strašně moc by mi muselo hrábnout neupřednostnit radši tu celkem podařenou dacii s nepřímovstřikem, tovární zástavbou LPG a nižší cenou...

Pikus
7. listopadu • 8:43

Za půl míče je ok vybavená i30 s vynikajícím čtyřválcem 1.5tgi a mild hybridem.

ACE
7. listopadu • 10:39

Když budu koukat třeba na Toyotu, tak Yaris v plný výbavě s výkonnějším motorem znatelně levnější, ano je menší, ale to jsou auta pro jednoho případně 2 tak by to mohlo být jedno, a pokud ne tak je to už skoro stejně jako začíná Corolla nebo u Mazdy trojka. Ale to je už věc každého soudruha z aco dá svoje peníze.

Super
7. listopadu • 9:23

První co mě napadlo, ža Bayon a I30 mají za danou cenu docela lepší svezení. Škodovky jsem měl vždy za nesmrtelné kvalitní držáky, ty doby jsou pryč. Škodovka tedy má trochu lepší motory, to zas ano. Ale rozmýšlet zde mezi R3 a Hyundai R4, beru všemi deseti čtyři válce.

.Odpověď.
7. listopadu • 8:55

Jenže je to odporný hnus,který smrdí po levných plastech. Zpracování ubohé a motory nehorázně poruchove. Skoro jisty požár kvůli odflaknutemu ABS modulu. Brzdy jsou jako z papíru a ruční nefunguje vůbec ani u nových aut.
Takže hodně štěstí s čínským šuntem

Mirek
7. listopadu • 18:15

Hlavně, že nová Fabka má plasty na úrovni Mercedesu, vzadu brzdy jako Porsche a férovou cenu jako Dacie :-D

.Odpověď.
7. listopadu • 18:55

Škoda je šunt, to je bez řečí, ale ty korejsko čínské pseudo auta jsou životu nebezpečné. Postavene a legalizovane na hraně všech možných předpisů a zákonů. Jen imbecil to nechce vidět a pochopit.

Per
7. listopadu • 9:15

Meles hovna.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 8:34

Na peníze nehled, já jsem měl fabii II taky přes 400tkč, ale měla motor určený do města a tohle je určený na dálnici a obchodáci to skoupí ve velkým. Škoda naposledy vyráběla auto do města citigo a včil je kupec obrázek agresivního vnímání světa(blbec). Podívejte se proč si kupují kodiaga, jezdí samy ve městě, porušují vyhlášky a jsou vlastně obraz manažérů škody.

Doporučujeme

Články odjinud