Může mi to někdo vysvětlit ? Přitom úspornější japonské a korejské vozy jsou rok od roku v Americe stále oblíbenější.
škodovka by prostě sebrala spoustu zákazníků jiným automobilkám a nejvíc volkswagenu. takže proto ji tam sviňskej VW nedováží...
přesně tak. Jestli se nepletu, tak v číně nebo někde v asii se prodává (prodával?) Octavia II a Superb pod značkou VW.R.
myslím, že v číně se prodává něco, co je kříženec superbu a passatu a prodává se to pod značkou VW, ale spíš je to podbný superbu...
To je mysleno vazne, tahle otazka? :-D:-D:-D Nebo je to nejaky predcasny aprilovy zert? :-P
... žádný žert, jenom mi to není jasné. :-/Nechápu o co je horší nová krásná Octávia II nebo Superb oproti takové Toyotě nebo vozu z Koree, které se v USA hojně prodávají ? :-(Vždyť by to Škodě přineslo další miliardové obraty z prodeje v USA. Proč se VW tam může prodávat ? :-(
Problem je, ze by tam nic nevydelala :-(
VW nemá zájem aby mu to tam kanibalizovalo, sám má co dělat aby se v USA udržel, Škoda opět přes palubu . Spíš obchodní politika.
Horší je o kvalitu.
"Horší je o kvalitu."Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak anonymita internetu dokáž zvednout sebevědomí kdejakýmu lamerovi. Když by se stejnýho člověka někdo zeptal na podobnou otázku v reálu, sklopí oči a bude mlčet. Na netu ale není problém cokoliv plácnout, byť je to nesmysl největší. A teď k otázce: Jak už tady psal někdo přede mnou - pro provoz v USA je nutná celá řada testů, které nejsou zrovna levné. A občas se stává, že kvůli odlišným předpisům musí dojít ke konstrukčním změnám u auta (např. k přesunu palivové nádrže). Pravdou ovšem je, že tohle jsou "drobné výdaje" v řádech milionů usd. Mnohem (řádově) větší investice by bylo uvedení značky na trh. Odhaduje se, že toyota investovala při uvedení do značky "lexus" (jen v usa) řádově 400 mio dolarů. A zatímco vw má v usa celkem slušné renomé, škodovka by začínala (stejně jako lexus) na "zelené louce". Když si k tomu připočteme brutální konkurenci (a z ní vyplývající cenu aut), nutnost investice do továrny (nebo alespoň montážní linky) je jesné, proč se škodovka v usa neprodává...
prilis mnoho odlisnosti vuci evropske legislative, z toho plynouci prilis velke investice...navic kdyz se podivas na zbytek koncernu...
o jaké odlišnosti jde ?
Např. metodiky nárazových testů, ochrana proti úniku paliva z nádrže po převrácení vozu, náraz hlavou na interiérové díly, etc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.