Škoda expanduje na čínském trhu

13 komentářů

Noel
29. března • 10:48

Může mi to někdo vysvětlit ? Přitom úspornější japonské a korejské vozy jsou rok od roku v Americe stále oblíbenější.

alambert
29. března • 14:45

škodovka by prostě sebrala spoustu zákazníků jiným automobilkám a nejvíc volkswagenu. takže proto ji tam sviňskej VW nedováží...

Zekon
29. března • 15:07

přesně tak. Jestli se nepletu, tak v číně nebo někde v asii se prodává (prodával?) Octavia II a Superb pod značkou VW.
R.

alambert
29. března • 16:31

myslím, že v číně se prodává něco, co je kříženec superbu a passatu a prodává se to pod značkou VW, ale spíš je to podbný superbu...

X
29. března • 12:05

To je mysleno vazne, tahle otazka? :-D:-D:-D Nebo je to nejaky predcasny aprilovy zert? :-P

Noel
29. března • 12:21

... žádný žert, jenom mi to není jasné. :-/
Nechápu o co je horší nová krásná Octávia II nebo Superb oproti takové Toyotě nebo vozu z Koree, které se v USA hojně prodávají ? :-(
Vždyť by to Škodě přineslo další miliardové obraty z prodeje v USA.
Proč se VW tam může prodávat ? :-(

Alesi
29. března • 12:51

Problem je, ze by tam nic nevydelala :-(

Ráďa
29. března • 13:54

VW nemá zájem aby mu to tam kanibalizovalo, sám má co dělat aby se v USA udržel, Škoda opět přes palubu . Spíš obchodní politika.

miso
29. března • 12:39

Horší je o kvalitu.

Vantage
29. března • 16:32

"Horší je o kvalitu."Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak anonymita internetu dokáž zvednout sebevědomí kdejakýmu lamerovi. Když by se stejnýho člověka někdo zeptal na podobnou otázku v reálu, sklopí oči a bude mlčet. Na netu ale není problém cokoliv plácnout, byť je to nesmysl největší. A teď k otázce: Jak už tady psal někdo přede mnou - pro provoz v USA je nutná celá řada testů, které nejsou zrovna levné. A občas se stává, že kvůli odlišným předpisům musí dojít ke konstrukčním změnám u auta (např. k přesunu palivové nádrže). Pravdou ovšem je, že tohle jsou "drobné výdaje" v řádech milionů usd. Mnohem (řádově) větší investice by bylo uvedení značky na trh. Odhaduje se, že toyota investovala při uvedení do značky "lexus" (jen v usa) řádově 400 mio dolarů. A zatímco vw má v usa celkem slušné renomé, škodovka by začínala (stejně jako lexus) na "zelené louce". Když si k tomu připočteme brutální konkurenci (a z ní vyplývající cenu aut), nutnost investice do továrny (nebo alespoň montážní linky) je jesné, proč se škodovka v usa neprodává...

kl
29. března • 11:15

prilis mnoho odlisnosti vuci evropske legislative, z toho plynouci prilis velke investice...navic kdyz se podivas na zbytek koncernu...

noel
29. března • 12:23

o jaké odlišnosti jde ?

Jirka
29. března • 14:52

Např. metodiky nárazových testů, ochrana proti úniku paliva z nádrže po převrácení vozu, náraz hlavou na interiérové díly, etc.

Doporučujeme

Články odjinud