Škoda expanduje na čínském trhu

Česká automobilka nelení a snaží se využít současného boomu čínského trhu. Ten roste obrovským tempem, a tak se nelze divit, že automobilky zde investují jak to výrobních závodů, tak i do svých dealerských sítí.

Škoda v této chvíli začala budovat svou vlastní síť oficiálních zastoupení, která má do konce roku čítat 100 prodejních míst a to hlavně ve velkých městech.

Automobilka však nebude budovat své prodejny sama, ale ve většině případů uzavře pouze exkluzivní smlouvy s místními společnostmi, které se již postarají o prodej a servis.

Škoda se tak v půlce roku zařadí mezí malý počet automobilek, které budou vyrábět své modely přímo v Číně a navíc budou mít také svou vlastní dealerskou a servisní síť na úrovni.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků