Škoda expanduje na čínském trhu

Česká automobilka nelení a snaží se využít současného boomu čínského trhu. Ten roste obrovským tempem, a tak se nelze divit, že automobilky zde investují jak to výrobních závodů, tak i do svých dealerských sítí.

Škoda v této chvíli začala budovat svou vlastní síť oficiálních zastoupení, která má do konce roku čítat 100 prodejních míst a to hlavně ve velkých městech.

Automobilka však nebude budovat své prodejny sama, ale ve většině případů uzavře pouze exkluzivní smlouvy s místními společnostmi, které se již postarají o prodej a servis.

Škoda se tak v půlce roku zařadí mezí malý počet automobilek, které budou vyrábět své modely přímo v Číně a navíc budou mít také svou vlastní dealerskou a servisní síť na úrovni.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků