Škoda Enyaq iV Sportline odhalila české ceny. Připravte si nejméně 1.152.900 Kč

Sportovně střižená výbava elektromobilu Škoda Enyaq iV se nám poprvé ukázala v polovině února. Nyní už se dostala i do českého konfigurátoru, takže se můžeme podívat, jak si cenově stojí proti základní verzi.

Škoda Enyaq iV Sportline se vyznačuje především sníženým sportovním podvozkem (o 15 mm vpředu a o 10 mm vzadu), černě lakovanými doplňky karoserie či specifickými designy kol. Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze zde.

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na 1.152.900 Kč. Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů. Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí 1.282.900 Kč. Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila.

Aerodynamika má u elektromobilů velký význam. Jak je řešena u Škody Enyaq iV?

Aerodynamika má u elektromobilů velký význam. Jak je řešena u Škody Enyaq iV?

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o 80.000 Kč dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou.

VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u základních verzí. Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička